Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Агрохімічна продукція, код 24450000-3 за ДК 021:2015 (засіб дезінфекційний «Антихлор Люкс»)»
Очікувана вартість
130 531,06 UAH
UA-2019-05-21-000049-b ● 011b30c3f4174e579ffbad833ecbbacb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Ганевич Світлана Василівна +380442385317 S.Ganevich@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 130 531,06 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 305,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Детальний опис закупівлі в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
405 шт
Засіб дезінфекційний "Антихлор Люкс"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 09:18 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000049-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Парсек", Код ЄДРПОУ:22967470
Дата подання: 05 червня 2019 15:34
Неправомірна дискваліфіфкація тендерної пропозиції
Шановний Замовнику!
Ми категорично незгодні з дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. По перше, в оголошені про закупівлю щодного слова про те, що буде розглядатися та акцептуватися лише пропозиція з засобом «Антихлор Люкс», по друге, ні попередній Наказ №35, ні Наказ №10 від 19.03.2019 року, який скасував попередній Наказ, НЕ ДАЄ ПРАВА Замовнику НЕ РОЗГЛЯДАТИ АНАЛОГИ!
Закон України «Про публічні закупівлі» дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає таки принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, навіть у разі, якщо вони допорогові.
Саме не розгляд еквівалентів грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Ми запропонували еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими та сфери використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Запропонований нами засіб, окрім звичної дезінфекції яка прописана в засобі «Антихлор Люкс», містить в собі здатність до «холодної стерилізації». То чому ж тендерний комітет відхиляє засіб який в рази кращий, та ще й за найменшою ціною?
Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду та провести неупереджену оцінку.
Розгорнути
Згорнути
Ми категорично незгодні з дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. По перше, в оголошені про закупівлю щодного слова про те, що буде розглядатися та акцептуватися лише пропозиція з засобом «Антихлор Люкс», по друге, ні попередній Наказ №35, ні Наказ №10 від 19.03.2019 року, який скасував попередній Наказ, НЕ ДАЄ ПРАВА Замовнику НЕ РОЗГЛЯДАТИ АНАЛОГИ!
Закон України «Про публічні закупівлі» дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає таки принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, навіть у разі, якщо вони допорогові.
Саме не розгляд еквівалентів грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Ми запропонували еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими та сфери використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Запропонований нами засіб, окрім звичної дезінфекції яка прописана в засобі «Антихлор Люкс», містить в собі здатність до «холодної стерилізації». То чому ж тендерний комітет відхиляє засіб який в рази кращий, та ще й за найменшою ціною?
Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду та провести неупереджену оцінку.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 08:55
Закупівля проводилась відповідно до Наказу Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», в якому не передбачено вимог щодо обов’язкового зазначення еквівалента до предмету закупівлі.
Враховуючи те, що відповідно до умов оголошення про проведення закупівлі за процедурою електронних торгів «Агрохімічна продукція, код 24450000-3 за ДК 021:2015 (засіб дезінфекційний «Антихлор Люкс»)» (далі-Оголошення) надання учасником еквівалента не передбачалось, пропозиція електронних торгів ТОВ «Парсек» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам замовника зазначеним в Оголошенні.
Враховуючи те, що відповідно до умов оголошення про проведення закупівлі за процедурою електронних торгів «Агрохімічна продукція, код 24450000-3 за ДК 021:2015 (засіб дезінфекційний «Антихлор Люкс»)» (далі-Оголошення) надання учасником еквівалента не передбачалось, пропозиція електронних торгів ТОВ «Парсек» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам замовника зазначеним в Оголошенні.
Номер вимоги: UA-2019-05-21-000049-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Парсек", Код ЄДРПОУ:22967470
Дата подання: 10 червня 2019 10:26
Щодо відповіді на вимогу
Шановний замовнику. Повторюємо, що жоден з Наказів "Про публічні закупівлі" не дає права Замовнику не розглядати аналоги! Якщо ж ви впевнені, що маєте таке право, то чому ж не вказали це в оголошенні про закупівлю? Учасники витачають свій час, кошти на участь у закупівлі, а в результаті їм кажуть, що аналоги не цікавлять Замовника!? Учасники пропонують аналоги, що кращі за своїм складом і дією ніж предмет закупівлі, а Замовник готовий заплатити на 32 000 грн. більше?! Напевне у КП "Київський метрополітен" надлишок бюджетних коштів?!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2019 17:21
Відповідно до вимог, зазначених в оголошенні про проведення процедури електронних торгів на закупівлю «Агрохімічна продукція, код 24450000-3 за ДК 021:2015 (засіб дезінфекційний «Антихлор Люкс»)», еквівалент Замовником не передбачався.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2019 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Парсек" |
85 050,00
UAH з ПДВ
|
85 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дезодар" |
120 973,50
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОПУС ГРУП" |
130 005,00
UAH з ПДВ
|
117 057,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Парсек" #22967470 |
Відхилено |
85 050,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 15:04
|
ТОВ "Дезодар" #41937138 |
Відхилено |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 15:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОПУС ГРУП" #41283202 |
Переможець |
117 057,54
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
473-НХ-19 від 26.06.19 -Канопус Груп.pdf | укладений |
26 червня 2019 09:53
|