Відновлення елементів благоустрою шпиля у сквері Перемоги (капітальний ремонт) в м. Харків (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
7 365 559,00 UAH
UA-2019-05-20-002248-a 8c2f267307db4f878a3e2a6a2dbed741
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження замовника: 61003, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа замовника: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 07 червня 2019 11:56
Очікувана вартість: 7 365 559,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 731,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування- Кошти міського бюджету міста Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Відновлення елементів благоустрою шпиля у сквері Перемоги (капітальний ремонт) в м. Харків (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська обл., Харків, Київський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 травня 2019 17:54
Електронний цифровий підпис
29 травня 2019 17:54
Зміни до тендерної документації.docx
29 травня 2019 17:54
оголошення про проведення відкритих торгів.docx
29 травня 2019 17:54
Додаток № 5.doc
29 травня 2019 17:54
Додаток № 4.docx
29 травня 2019 17:54
Додаток № 3.docx
29 травня 2019 17:54
Додаток № 2.docx
29 травня 2019 17:54
Додаток № 1.doc
29 травня 2019 17:54
Тендерна документація.docx
29 травня 2019 17:54
Електронний цифровий підпис
20 травня 2019 18:35
Електронний цифровий підпис
29 травня 2019 17:54
Зміни до тендерної документації.docx
29 травня 2019 17:54
оголошення про проведення відкритих торгів.docx
20 травня 2019 18:35
оголошення про проведення відкритих торгів.docx
29 травня 2019 17:54
Додаток № 5.doc
20 травня 2019 18:35
Додаток № 5.doc
29 травня 2019 17:54
Додаток № 4.docx
20 травня 2019 18:35
Додаток № 4.docx
29 травня 2019 17:54
Додаток № 3.docx
20 травня 2019 18:35
Додаток № 3.docx
29 травня 2019 17:54
Додаток № 2.docx
20 травня 2019 18:35
Додаток № 2.docx
29 травня 2019 17:54
Додаток № 1.doc
20 травня 2019 18:35
Додаток № 1.doc
29 травня 2019 17:54
Тендерна документація.docx
20 травня 2019 18:35
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 7 260 500,00
UAH з ПДВ
7 144 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМСЕРВІС-С" 7 308 000,00
UAH з ПДВ
7 150 455,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 13:54
Довідка несудимість.pdf
18 червня 2019 13:54
Довідка ДФС.pdf
05 червня 2019 14:10
(25)Довідка.pdf
05 червня 2019 14:10
(22)Гарантійний лист.pdf
05 червня 2019 14:10
(21)Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 09:36
Статут.pdf
05 червня 2019 09:36
статистика.pdf
05 червня 2019 09:36
специфікація.pdf
05 червня 2019 09:36
паспорт.pdf
05 червня 2019 09:36
НДС.pdf
05 червня 2019 09:36
дозвіл з ОП.pdf
05 червня 2019 09:36
довідка щодо довкілля.pdf
05 червня 2019 09:36
довідка ПУМБ.pdf
05 червня 2019 09:36
довідка про корупцію.pdf
05 червня 2019 09:36
довідка МТБ.pdf
05 червня 2019 09:36
довідка з відомостями.pdf
05 червня 2019 09:36
довідка гарантія.pdf
05 червня 2019 09:36
13850 ПП БУДРЕМСЕРВІС-С p7s.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 7 144 500,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 16:27

Документи

14 червня 2019 16:26
sign.p7s
14 червня 2019 16:26
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
7 144 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 16:26
sign.p7s
14 червня 2019 16:26
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 липня 2019 18:46
Договірна ціна 2019-2020.pdf укладений
04 липня 2019 18:46
Договірна ціна 2019.pdf укладений
04 липня 2019 18:46
Договір.pdf укладений
04 липня 2019 18:45
sign.p7s зміни до договору
09 грудня 2019 17:32
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2019 17:32
sign.p7s зміни до договору
25 вересня 2019 10:12
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
25 вересня 2019 10:12
sign.p7s зміни до договору
10 липня 2019 15:35
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
10 липня 2019 15:34
sign.p7s зміни до договору
04 липня 2019 18:56
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
04 липня 2019 18:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 4.1.1. пункту 4.1. розділу ІV. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» викласти в новій редакції: «4.1.1. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати.». 2. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Преамбулу Договору викласти в новій редакцї: «Департамент комунального господарства Харківської міської ради в особі заступника директора Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі довіреності від 02.01.2019 № 1/0/16-19 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» в особі директора Шокодька Миколи Гавриловича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей Договір про таке (далі - Договір):». 2. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р 35420134036044 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011 ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» ЄДРПОУ 40446294 02094, м. Київ, вул. Хоткевича Гната, буд. 12, офіс 177 (063) 954-11-32 р/р 26001700387701 р/р UA283808380000026001700387701 АТ «ПРАВЕКС БАНК» м. Київ МФО 380838 ІПН 404462926553».
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 6 595 114 грн. 81 коп. (шість мільйонів п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч сто чотирнадцять грн. 81 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 099 185 грн. 80 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).».
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку