Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 34984907 |
Вебсайт: | http://obljust.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А |
Контактна особа: |
Неубауер Наталія Валеріївна +380562467014 obljust@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2019 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 18:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 18:27 |
Початок аукціону: | 06 червня 2019 14:32 |
Очікувана вартість: | 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 14:36 |
ЗМІНИ бензин24.05.2019.doc | |
24 травня 2019 14:36 |
ТД ПАЛИВО БЕНЗИН зі змінами.doc |
24 травня 2019 14:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2019 14:36 |
ЗМІНИ бензин24.05.2019.doc
|
|||
24 травня 2019 14:36 |
ТД ПАЛИВО БЕНЗИН зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" не має на правах власності жодної АЗС, так само, як і не має діючих договорів оренди/суборенди АЗС, зокрема, у м. Дніпро та Дніпропетровській області. Разом з цим, АЗС у м. Дніпро та Дніпропетровській області, заправку транспортних засобів на яких ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" планує запропонувати замовнику даного тендеру, є в наявності у ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" на підставі інших законтрактованих правочинів. Так, між ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» та ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» укладений договір про співпрацю та партнерство, згідно з яким реалізація пального здійснюється, зокрема, шляхом застосування бланків-дозволів (талонів, скретч-карт), смарт-карт на АЗС (АЗК), що знаходяться у власності ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ». Слід зауважити, що ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» як емітент бланків-дозволів (талонів, скретч-карт) має право продавати випущені власні талони, скретч-карти тощо іншим особам, зокрема, шляхом участі у публічних закупівлях України (тендерах).
Тобто, вищевказані АЗС знаходяться у власності ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» і на підставі договору партнерства (а також укладеного договору поставки) цими АЗС можуть користуватись як контрагенти ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" (у тому числі, замовник даного тендеру), так і ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна", зокрема, шляхом отримання палива із застосуванням бланків-дозволів (талонів, скретч-карт), смарт-карт.
Зауважуємо, що ціна, яку може запропонувати ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ Україна" за даними торгами, може бути найбільш економічно вигідною для замовника, що дозволить у значній мірі зекономити бюджетні кошти.
У зв'язку з наведеним вище, вимагаємо у терміни, передбачені законодавством, усунути вищевказані порушення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, зокрема, розширивши перелік підтверджуючих документів щодо наявності у учасника АЗС, виклавши наведену вище умову додатку 3 ТД у наступній редакції: "У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії підтверджуючих документів щодо права власності на АЗС або договорів оренди/суборенди або договорів партнерства (співпраці)".
Також зазначаємо, що у випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав і законних інтересів до органу оскарження (Антимонопольного комітету України) зі скаргою, що через діючі законодавчі норми може призупинити процедуру закупівлі.
Заздалегідь дякуємо за розуміння і сподіваємось на подальшу співпрацю.
Голові тендерного комітету
Головного територіального
управління юстиції у
Дніпропетровській області
Захаровій О, В.
Головним територіальним управлінням юстиції у Дніпропетровській області (надалі -
Замовник) проводиться процедура закупівлі товару за кодом Єдиного закупівельного
словника ДК 021:2015: 09130000-9 - - «Нафта і дистиляти» (дизельне паливо. бензин А-95)
очікуваною вартістю 840 000.00 гри (в електронній системі публічних закупівель за номером
UА-2019-05-20-002239-а).
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД". взяло участь у вищезазначеній процедурі закупівлі та
було визнане переможцем вказаного тендеру за рішенням Замовника (протокол від 07 червня 2019 р. Ме 01/06).
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" розглянуло звернення (в системі електронних закупівель
А-2019-05-20-002239-а62) від ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» щодо оскарження
рішення Замовника та повідомляє, що посилання на нібито порушення вимог умов тендерної документації ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД", свідчить лише про не суттєві описки, які не впливають на зміст пропозиції.
Разом з цим, зазначаємо, що відповідно до абз. 8 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у тому числі
документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції
В свою чергу. ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» надали тільки документи
відповідно до абз. 14 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації про повноваження щодо
підпису договору за результатами проведення процедури закупівлі, які підтверджується: випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення та трудовим договором.
"Також, відповідно до змісту додатку 3 тендерної документації Замовника, у складі
тендерної пропозиції Учасник повинен надати у тому числі копії підтверджуючих
документів щодо права власності на АЗС або договорів оренди/суборенди або договорів партнерства (співпраці) разом з гарантійними листами від кожної АЗС партнерів, адресованих Замовнику, на яких буде зберігатися пальне Замовника протягом строку дій талонів (строк визначено в технічній документації) та з гарантійними листами від кожної АЗС партнерів, адресованих Замовнику щодо відвантаження пального при пред'явленні талонів на кількість літрів палива, що відповідає потребі Замовника, а також надати гарантійний лист від кожної АЗС партнерів, адресованих Замовнику щодо підтвердження якості пального, визначеного технічним завданням Замовника, яке буде відвантажене Замовнику на кожній АЗС партнерів, при пред'явленні талонів за даною закупівлею.
ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» в свою чергу надало лист-гарантію АЗС партнера
щодо гарантії та підтверлження цілодобового та безперебійного здійснення відпуску
пального на АЗС протягом всрого періоду (терміну, строку) дії договору, який буде
укладений між Головним територіальним управлінням юстиції у. Дніпропетровській
Області та ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», шодо видачі фіскального чеку при здійсненні
отоварювання автомобіля Замовника, щодо відвантаження пального при пред'явленні
талонів на кількість літрів палива, що відповідає потребі Замовника, щодо якості пального, визначеного технічним завданням Замовника. Але документ, який гарантує зберігання пального Замовника протягом строку дії талонів в пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" відсутній.
Крім того, в протоколі №20/12/18 позачергових Загальних зборів учасників, який надало ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" зазначено:дата проведення Загальних зборів: 20 грудня 2018 року, а дата складання протоколу: 20 грудня 2017 року, що свідчить про складання протоколу раніше, ніж сам факт проведення зборів, щодо повноважень керівника.
1) Замовник у протоколі розгляду пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" зазначає, що накладні, надані ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" до аналогічного договору ТТР-Д-894/132, не підтверджують здійснення господарської операції.
Разом з цим, згідно з відповідними умовами тендерної документації учаснику необхідно було надати копію аналогічного договору та накладної.
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" у складі своєї тендерної пропозиції надало аналогічний договір ТТР-Д-894/132 та видаткову накладну від 22.03.2019 № Т-47 до нього.
Інших вимог, у тому числі, щодо оформлення накладної тендерна документація не містила. Також тендерна документація не містила умов, згідно з якими накладна мала б підтверджувати здійснення саме здійснення господарських операцій.
Крім того, невідповідність дати довіреності, на яку є посилання у накладній від 22.03.2019 № Т-47, даті накладній також не може бути підставою для відхилення, оскільки тендерна документація таких умов не містила.
Слід зазначити, що скан-копія накладної від 22.03.2019 № Т-47 була надана у двох екземплярах, один з яких надавався контрагенту для внутрішнього обліку за договором ТТР-Д-894/132, а інший (оригінал) - з підписами і печатками обох сторін.
При цьому, оформлення накладної від 22.03.2019 № Т-47 саме у наведений вище спосіб не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", тому, з урахуванням визначення формальних помилок, наведених у Законі України "Про публічні закупівлі" та тендерній документації, це не може бути підставою для відхилення його пропозиції.
Зауважуємо, що існує узагальнена практика органу оскарження (Антимонопольного комітету України) з цього питання, згідно з якою, подібні підстави відхилення вважаються неправомірними (зокрема, рішення Колегії АМКУ від 23.04.2018 № 3813-р/пк-пз).
2) Замовник у протоколі розгляду пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" зазначає, що в протоколі зборів учасників ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" № 20/12/18 міститься помилка.
Разом з цим, така технічна (механічна) описка (помилка) є формальною у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та умов тендерної документації і не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА".
Крім того, згідно з умовами тендерної документації: "Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору". Тобто підтвердити повноваження можливо було не лише протоколом, а й наказом або іншим документом.
При цьому, ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" надало як відповідний протокол № 20/12/18, так і наказ на призначення уповноваженої посадової особи вказаного учасника (генерального директора Кожухаря С. П.), а також статут (як "інший" документ), витяг з ЄДР (також як "інший" документ).
Тобто, ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" надало належне документальне підтвердження наявності повноважень у генерального директора на підписання тендерної пропозиції та договору.
Крім цього, тендерна документація не містила окремих вимог до оформлення протоколу засновників (виписки з протоколу засновників).
Зауважуємо, що існує узагальнена практика органу оскарження (Антимонопольного комітету України) з цього питання, згідно з якою, подібні підстави відхилення вважаються неправомірними.
Враховуючи викладене, вимагаємо негайно скасувати ваше рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», оформлене протоколом № 15/07 від 15.07.2019.
Також повідомляємо про свій намір, у разі ігнорування та/або незадоволення даної вимоги, передати відповідні матеріали та інформацію до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ, інших правоохоронних органів, для вжиття ними заходів у межах компетенції, а також до органу оскарження у сфері публічних закупівель – АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ, з відповідною скаргою.
Сподіваємось на об'єктивний та неупереджений розгляд вами даної вимоги та прийняття виваженого і справедливого рішення, спрямованого на усунення порушень законодавства.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 червня 2019 16:14
Дата подання: 25 липня 2019 17:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000254 ● 9d17f69bd86a4f9d932c5cc82ebdebcb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 15:08 |
03.12.2019 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2019-05-20-002239-a 20.05.2019 Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 34984907) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-13)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-13 16:06:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Дизельне паливо, бензин А-95, код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-20-002239-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Частиною другою статті 32 Закону визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника – переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Моніторингом установлено, що в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2019 з переможцем торгів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». Проте станом на теперішній час на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня будь яка інформація щодо укладеного договору.
Поясніть, чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ»? У разі не укладення поясніть причину не укладання договору. У разі укладення договору про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» поясніть причину його не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-17 18:03:05
Пояснення
Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області повідомляє, що станом на 17.12.2019 договір з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» на закупівлю товару «Дизельне паливо, бензин А-95, код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» не укладався.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) повідомляємо, що Головним територіальним управлінням юстиції у Дніпропетровській області вжито заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку Держаудитслужби України від 23.12.2019 про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-20-002239-а), а саме: 27.12.2019 відмінено торги відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-12-27 16:31:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 червня 2019 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД» |
761 134,80
UAH з ПДВ
|
707 393,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
760 856,40
UAH з ПДВ
|
756 396,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
788 168,40
UAH з ПДВ
|
760 577,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
792 906,60
UAH з ПДВ
|
761 133,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
820 214,10
UAH з ПДВ
|
820 214,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
836 100,00
UAH з ПДВ
|
836 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД» #40878412 |
Рішення скасоване |
707 393,40
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 15:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД» #40878412 |
Відхилено |
707 393,40
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 15:52
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Відхилено |
756 396,60
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 18:18
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
760 577,10
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 18:21
|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
761 133,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 18:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Відхилено |
820 214,10
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 18:43
|
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Переможець |
836 100,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 18:46
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 грудня 2019 16:29 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
27 грудня 2019 16:29
|
Протокол |