Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект комп'ютерного обладнання (багатофункціональний пристрій - принтер, сканер, копір та ноутбук для Нової української школи) (джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
385 599,00 UAH
UA-2019-05-20-002110-a ● 257f1f7100b34605ae5d3a3ba424dc0d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ Освіти Гайворонської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02144000 |
Місцезнаходження: | 26300, Україна , Кіровоградська обл., м. Гайворон, вул. Гайворонська, 1 |
Контактна особа: |
Надія Дроботенко +380972376967 nadezda201110@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2019 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 385 599,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 928,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплект
Комплект комп'ютерного обладнання (багатофункціональний пристрій - принтер, сканер, копір та ноутбук для Нової української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26300, Україна, Кіровоградська область, м. Гайворон (відділ освіти Гайворонської РДА), вул. Гайворонська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 190 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 11:23 |
Проект договору 2.1.docx | |
24 травня 2019 11:23 |
Перелік змін.jpg | |
24 травня 2019 11:23 |
ТД Компютерне обладнання (зі змінами).docx |
24 травня 2019 11:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2019 11:23 |
Проект договору 2.1.docx
|
|||
24 травня 2019 11:23 |
Перелік змін.jpg
|
|||
24 травня 2019 11:23 |
ТД Компютерне обладнання (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 21:48
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого питання.
Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати тендерній документації Замовника.
Всі посилання в даній тендерній документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Якщо товар не буде відповідати встановленим технічним та якісним характеристикам та не буде визначений як «еквівалент» така тендерна пропозиція буде підлягати відхиленню.
Щодо другого питання. Закупівля проводиться відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, одними з яких є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Так як система електронних закупівель Prozorro передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте, до оцінки та до участі допускаються пропозиції всіх учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України.
Ціна учасника, не платника податку розглядається як остаточна. Найнижча ціна пропозиції буде визначена найбільш економічно вигідною. Якщо учасник не є платником ПДВ, то вказується ціна без урахування ПДВ яка є остаточною та оцінюється відповідно. Якщо учасник є платником ПДВ, у вартість тендерної пропозиції необхідно включати вартість ПДВ, ціна такої пропозиції з урахуванням податку на додану вартість і буде остаточною.
Щодо першого питання.
Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати тендерній документації Замовника.
Всі посилання в даній тендерній документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Якщо товар не буде відповідати встановленим технічним та якісним характеристикам та не буде визначений як «еквівалент» така тендерна пропозиція буде підлягати відхиленню.
Щодо другого питання. Закупівля проводиться відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, одними з яких є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Так як система електронних закупівель Prozorro передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте, до оцінки та до участі допускаються пропозиції всіх учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України.
Ціна учасника, не платника податку розглядається як остаточна. Найнижча ціна пропозиції буде визначена найбільш економічно вигідною. Якщо учасник не є платником ПДВ, то вказується ціна без урахування ПДВ яка є остаточною та оцінюється відповідно. Якщо учасник є платником ПДВ, у вартість тендерної пропозиції необхідно включати вартість ПДВ, ціна такої пропозиції з урахуванням податку на додану вартість і буде остаточною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-20-002110-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДПАК", Код ЄДРПОУ:40371245
Дата подання: 23 травня 2019 13:34
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання Авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару
Шановний, Замовник.
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
П. 1 Розділу 3 тендерної документації («8. Авторизаційний лист-підтвердження від виробника товару»), який конкретизовано п. 10 Додатку 2 до тендерної документації, встановлений обов’язок учасника надати копію авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару, виданого на ім'я Учасника із зазначенням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника, гарантійних зобов'язань виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон).
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a ) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c ), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення умови п. 1 Розділу 3 тендерної документації («8. Авторизаційний лист-підтвердження від виробника товару»), який конкретизовано п. 10 Додатку 2 до тендерної документації, якими встановлений обов’язок учасника надати копію авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару, виданого на ім'я Учасника із зазначенням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника, гарантійних зобов'язань виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон. Внести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю (UA-2019-05-20-002110-a), затвердженої Рішенням тендерного комітету Відділу освіти Гайворонської районної державної адміністрації Кіровоградської області (Протокол б/н від 20 травня 2019 року).
Розгорнути
Згорнути
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
П. 1 Розділу 3 тендерної документації («8. Авторизаційний лист-підтвердження від виробника товару»), який конкретизовано п. 10 Додатку 2 до тендерної документації, встановлений обов’язок учасника надати копію авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару, виданого на ім'я Учасника із зазначенням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника, гарантійних зобов'язань виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон).
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a ) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c ), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення умови п. 1 Розділу 3 тендерної документації («8. Авторизаційний лист-підтвердження від виробника товару»), який конкретизовано п. 10 Додатку 2 до тендерної документації, якими встановлений обов’язок учасника надати копію авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару, виданого на ім'я Учасника із зазначенням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника, гарантійних зобов'язань виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон. Внести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю (UA-2019-05-20-002110-a), затвердженої Рішенням тендерного комітету Відділу освіти Гайворонської районної державної адміністрації Кіровоградської області (Протокол б/н від 20 травня 2019 року).
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2019 11:46
Розглянувши дану вимогу, керуючись ч. 2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерний комітет прийшяв рішення її задовольнити та вніс зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
331 345,50
UAH з ПДВ
|
315 058,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" |
331 425,00
UAH з ПДВ
|
315 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
329 700,00
UAH з ПДВ
|
329 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
364 650,00
UAH з ПДВ
|
364 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
315 058,50
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 18:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" #37500822 |
Переможець |
315 060,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 18:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 13:07
|
№476 (3).jpg | укладений |
27 червня 2019 13:05
|
№476 (5).jpg | укладений |
27 червня 2019 13:05
|
№476 (2).jpg | укладений |
27 червня 2019 13:05
|
Специфікація до №476.jpg | укладений |
27 червня 2019 13:05
|
№476 (1).jpg | укладений |
27 червня 2019 13:05
|
№476 (4).jpg | укладений |
27 червня 2019 13:05
|