Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 (Системні блоки, сканери)
Очікувана вартість
409 250,00 UAH
UA-2019-05-20-002087-a 41cffc96b891431b8ef0a8490c28734c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободянюк Галина

+380973182948 sloboda@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Слободянюк Галина
+380973182948
sloboda@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 11:59
Очікувана вартість: 409 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 092,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  24 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 шт
Швидкісний сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  24 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Мобільне робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  24 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 17:08
Додаток 5.docx
20 травня 2019 17:08
Додаток 6.docx
20 травня 2019 17:08
Документація_.doc
20 травня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 17:08
Додаток 5.docx
20 травня 2019 17:08
Додаток 6.docx
20 травня 2019 17:08
Документація_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 21:48
Дата відповіді: 21 травня 2019 14:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що з метою прозорості закупівлі товарів за бюджетні кошти та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом соціальної політики Вінницької міської ради було оголошено закупівлю машин для обробки даних (апаратна частина) за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 – (Системні блоки, сканери) через електронний майданчик «SmartTender» (оголошення UA-2019-05-20-002087-а).
Подати пропозицію може будь-який учасник зареєстрований у системі за допомогою авторизованого електронного майданчика. Пропозиція повинна відповідати вимогам замовника зазначеним в оголошенні. Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу цінову пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
Також, повідомляємо Вас про те, що Департамент соціальної політики Вінницької міської ради має намір, через проведення тендерних процедур здійснити закупівлю моделей техніки з технічними характеристиками вказаних в документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 399 600,00
UAH з ПДВ
399 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУЧКО ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 408 720,00
UAH з ПДВ
408 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"

ФОП БУЧКО ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
Переможець 399 600,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 17:42

Документи

11 червня 2019 17:42
Електронний підпис
11 червня 2019 17:42
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік"
#36150592
399 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 17:42
Електронний підпис
11 червня 2019 17:42
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 10:26
Договір.pdf укладений
27 червня 2019 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 399 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 600,00 UAH)