Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин - Гребінка на ділянці км0+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1718370 Pyriatyn-Hrebinka on the site km0+000-km12+500 Hrebinkivskyi and Pyryatynskyi districts of the Poltava region (separate sites)
The current average repair of the road of general using of local importance О1718370 Pyriatyn-Hrebinka on the site km0+000-km12+500 Hrebinkivskyi and Pyryatynskyi districts of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
14 047 808,00 UAH
UA-2019-05-20-002077-a ● a5f5eee184d6438785112ef0edc723ac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region" |
National ID: | 41984916 |
Contact point: |
+380532502661 abasan@ukr.net |
Additional contacts: |
Alexey Basan +380532502661 abasan@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 травня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 12:48 |
Очікувана вартість: | 14 047 808,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 404,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 420000 UAH |
Publication date: | 20 травня 2019 17:06 |
Enquiries until: | 11 червня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 17 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 червня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 14 047 808 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 405 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин - Гребінка на ділянці км0+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37000, Україна, Полтавська область, О1718370 Пирятин - Гребінка на ділянці км0+000-км12+500, Гребінківського та Пирятинського районів
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The current average repair of the road of general using of local importance О1718370 Pyriatyn-Hrebinka on the site km0+000-km12+500 Hrebinkivskyi and Pyryatynskyi districts of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин - Гребінка на ділянці км0+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками)(окремими ділянками) (джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам); (розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані Підрядником послуги) | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 20:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 20:19 |
таблиця змiн Пирятин - Гребінка.doc | |
04 червня 2019 20:19 |
ТД_О1718370 Пирятин - Гребінка (нова редакція).docx | |
20 травня 2019 17:06 |
ТД_О1718370 Пирятин - Гребінка.docx |
04 червня 2019 20:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2019 20:19 |
таблиця змiн Пирятин - Гребінка.doc
|
|||
04 червня 2019 20:19 |
ТД_О1718370 Пирятин - Гребінка (нова редакція).docx
|
|||
20 травня 2019 17:06 |
ТД_О1718370 Пирятин - Гребінка.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-20-002077-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9", Код ЄДРПОУ:03450436
Дата подання: 02 липня 2019 16:06
Дата подання: 02 липня 2019 16:06
Скарга на протокол № 59
Орган оскарження:
Постійна діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лубенське шляхово –будівельне управління № 9»
Код ЄДРПОУ: 03450436
Місцезнаходження: 37500, Полтавська обл., місто Лубни, ПРОСПЕКТ ВОЛОДИМИРСЬКИЙ, будинок 210
Замовник:
ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
abasan@ukr.net
Предмет закупівлі:
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км 00+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками)(код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-05-20-002077-a
Плата за подання скарги: 5 000 (п’ять тисяч) грн.
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» (надалі по тексту – Замовник) розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км 00+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-002077-a .
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лубенське шляхово – будівельне управління № 9» (надалі по тексту - Скаржник) виявило бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 59 від 27.06.2019 року тендерну пропозицію Скаржника відхилено на підставі п.1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умов тендерної документації.
Як зазначено Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 59 від 27.06.2019р. Замовником зроблені такі висновки з огляду на наступне:
є п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. ЗУ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Замовником зроблені такі висновки з огляду на наступне.
Відповідно до умов Додатку № 3 тендерної документації, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій - Документальне підтвердження наявності досвіду виконання
аналогічного договору.
Учасником у складі своєї пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано договір від 21.06.2013 №09-18-13 укладений з Службою автомобільних доріг в Полтавській області.
Розділом XII Додатки до договору, визначено, що невід'ємною частиною цього Договору є: Договірна ціна на виконання робіт.
Пунктом 2 Додаткової угоди №1 до договору підряду №09-18-13 від 21.06.2013р. про закупівлю послуг за державні кошти від 27.12.2013 року визначено, що строк виконання робіт (послуг) визначається графіком виконання та фінансування робіт (послуг), що є невід'ємною частиною цієї Угоди (Додаток №1).
Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні Договірна ціна на виконання робіт до Договору про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 21.06.2013 №09¬18-13 та Додаток №1до Додаткової угоди №1 до договору підряду №09-18-13 від 21.06.2013р. про закупівлю послуг за державні кошти від 27.12.2013 року, що свідчить про надання копії договору з додатками частково.
Як наслідок, наданий Учасником Договір про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 21.06.2013 №09-18-13 з Додатковою Угодою №1 від 27.12.2013 надані не в повному обсязі та не можуть бути зараховані на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, TOB «ЛУБЕНСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №9» повинно було надати Договір про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 21.06.2013 №09¬18-13 з усіма додатками.
Даний факт свідчить, що учасником частково підтверджено кваліфікаційний критерій щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та як наслідок тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Аналогічну позицію з даного приводу займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Як приклад, наводимо рішення: № 6841-р/пк-пз від 29.09.2017; рішення № 476-р/пк-пз від 19.01.2018.
З вищевикладеними обставинами Скаржник погодитися не може, оскільки на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Скаржником було подано довідку про наявність документального підтвердженого досвіду на виконання аналогічного договору, в якій зазначалося 3 контрагента із яким скаржник укладав аналогічні договори та надав послуги (додаток 1) та надав 3 аналогічних договори.
Окрім договору зі службою автомобільних доріг у Полтавській області № 09-18-13 від 21 червня 2013 року, Скаржник ще надав 2 договори, які свідчать про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме № 09-01-17 від 11 серпня 2017 року та № 11/07-17 від 11 липня 2017 року.
Оскільки Скаржником було подано 3 договори, які підтверджують наявність досвіду на виконання аналогічного договору то Замовник вимушений був розглянути всі 3 договори, а не робити поспішних висновків щодо часткової підтвердженості досвіду виконання аналогічного договору, та невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Окрім того Замовник в протоколі зазначає наступне.
Крім того, відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації Замовника Учасник повинен надати інформацію про асфальтний завод (заводи) (АБЗ).
Інформація про АБЗ повинна обов'язково містити графи встановлені Таблицею № 1.
Для АБЗ зазначених в Таблиці № 1 необхідно надати наступні документи:
1. Копію документа, що підтверджує право володіння (надається власником копія атестату виробництвами наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ).
2. Копію чинного договору за предметом закупівлі на весь термін надання послуг що підтверджує залучення або користування (договір надання послуг, або оренди, або лізингу тощо).
3. У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/ або не на весь термін надання послуг по закупівлі, або договір на момент проведення торгів відсутній надається копія листа від власника АБЗ або виробника асфальтобетону, який підтверджує готовність забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг.
4. У разі укладання договору на надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей з матеріалів учасника надається копія діючого договору або лист-погодження від постачальника на поставку основних матеріалів для виготовлення асфальтобетону.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договір поставки від 24.05.2019 №1941 укладений з TOB «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» на поставку асфальтобетонної суміші. Проте, лист-підтвердження щодо готовності забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг не надано.
Даний факт свідчить, що учасником частково підтверджено кваліфікаційний критерій щодо документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг відповідно до вимог технічного завдання, як наслідок тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З вищевикладеною обставиною Скаржник погодитися не може оскільки відповідно до тендерної документації: «У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/ або не на весь термін надання послуг по закупівлі, або договір на момент проведення торгів відсутній надається копія листа від власника АБЗ або виробника асфальтобетону, який підтверджує готовність забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг.»
Скаржником у складі тендерної пропозиції надано Договір поставки від 24.05.2019 №1941 укладений з TOB «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» на поставку асфальтобетонної суміші ( далі – Договір від 24.05.2019 року № 1941 та/або Договір). Відповідно до п. 8.1 договору цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року. Відповідно до п. 5.1 проекту Договору про закупівлю послуг, запропонованим Замовником, строк (термін) надання послуг: по 31.12.2019 року. Тобто вищевикладена обставина свідчить про те, що Скаржник уклав договір з TOB «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» на поставку асфальтобетонної суміші на весь термін надання послуг по закупівлі відповідно до тендерної пропозиції лист-підтвердження щодо готовності забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг НЕ ПОТРІБЕН.
Таким чином на підставі вищевикладеного вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яка є необґрунтованою виходячи із вищевикладених аргументів спричинило порушення прав Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Всі вищеперераховані обставини викликали необхідність звернення Скаржником до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для захисту своїх прав.
Відповідно положень ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Згідно із частиною 5 статті 55 Конституції України кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
Частиною 2 статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України.
Враховуючи наведені факти, та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги.
Встановити та усунути порушення, допущенні Замовником у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км 00+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-002077-a .
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оформленого протоколом розгляду тендерних пропозицій № 59 від 27.06.2019 на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин-Гребінка на ділянці км 00+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-002077-a
Додатки:
1. Скан копія Довідки про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
2. Скан копія Договору № 09-01-17 від 11 серпня 2017 року.
3. Скан копія Договору № 09-18-13 від 21 червня 2013 року.
4. Скан копія Договору субпідряду № 11/07-17 від 11 липня 2017 року.
5. Скан копія документу про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження;
6. Скан копія протоколу розгляду тендерних пропозицій № 59 від 27.06.2019 р..
02.07.2019р.
Директор
ТОВ «Лубенське шляхово – будівельне управління № 9» _____________ В.В. ТЕТЕРЯТНИКОВ
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2019 19:16
Скарга відкликана скаржником
Причина: Визнання правомірними зауважень замовника торгів.
Дата: 17 липня 2019 09:54
Рішення від 04.07.2019 № 8887.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 19:15
рішення від 19.07.2019 № 9783.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 20:13
Номер скарги: UA-2019-05-20-002077-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:32731467
Дата подання: 02 липня 2019 17:03
Дата подання: 02 липня 2019 17:03
Скарга на неправомірні дії Замовника, щодо дисккваліфікації
Свою позицію щодо неправомірності прийнятого рішення суб’єкт оскарження пояснює наступним.
У відповідності до вимог тендерної документації Замовника та Закону, суб’єктом оскарження в строк, у встановленій формі і в повному обсязі було подано документи, зокрема і щодо підтвердження наявності у нього Договору поставки № 1646 ПТА від 01.04.2019 року, який підтверджує поставку за предметом закупівлі на весь термін надання послуг по закупівлі з додаванням гарантійного листа від контрагента на поставку гарячих асфальтобетонних сумішей (копія додається), що відповідає вимогам тендерної документації замовника.
В той же час, тендерний комітет Замовника, розглядаючи цінову пропозицію суб’єкта оскарження, свідомо не розглядає гарантійний лист (вимога тендерної документації, стор. 31, пункт 3), а формує свої висновки виходячи з того, що, за його поглядом, має бути до наданого договору поставки бути і рахунки-фактури, і товарні накладні. Хоча, відомий факт - дані документи формуються суб’єктом господарювання, який здійснює відвантаження товару, лише в момент його відвантаження, а ніяк не до цього. Таким чином, документи, які на думку тендерного комітету повинні бути додані до договору поставки на момент подання документів в ціновій пропозиції існувати просто не можуть. А от гарантійний лист від постачальника, який не помітили в тендерному комітеті, був у наявності.
За таких обставин, суб’єкт оскарження вважає, що при прийнятті рішення тендерним комітетом Замовника було цілеспрямовано подано неправдиву інформацію з метою дискваліфікації учасника закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «Містобудування Інвест ЛТД».
Крім того, тендерним комітетом було помилково кваліфіковано інформацію, яка міститься в ціновій пропозиції суб’єкта оскарження, щодо переліку машин і механізмів, необхідних для виконання договору.
Різночитання в назві «Екскаватор навантажувач JSB 4 CX», яка використана в інформації і викладена в Договорі оренди з назвою техніки в Свідоцтві про реєстрацію машини «Екскаватор навантажувач JSB 4 CX-4 WS-SM» є тотожною, з різницею в тому, що абревіатура 4 WS-SM розкриває інформацію про колісну формулу і наявність поворотної стріли у екскаватора однієї і тієї ж марки (тобто модифікацію). Іншими словами, мова йде все про той же екскаватор навантажувач, тільки з використанням його скороченої назви.
Така ж сама ситуація складається і з різночитанням у інформації з наявністю у Учасника закупівлі в користуванні «Асфальтоукладчик Vogele Super 1800-2». В Свідоцтві про реєстрацію машини застосовано назву «Асфальтоукладчик Vogele 08.11/Super 1800-2» яка використовувалась в перших моделях даної серії з вказівкою на серійний номер, який розкривається і в заводському номері машини.
На підставі такого різночитання маркування техніки (машин і механізмів) було б помилково і неправомірно робити висновки щодо невідповідності і відмінності інформації і наданих підтверджуючих документів.
Роблячи висновки щодо лише частково підтвердженого критерія Учаснику закупівлі на вищезазначених фактах є упередженим і дискримінаційним заходом.
Такі дії Замовника вважаємо протиправними та такими, що порушують принцип добросовісної конкуренції учасників при максимальній відкритості і прозорості торгів на всіх їх стадіях
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2019 19:17
Рішення від 04.07.2019 № 8886.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 19:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2019 № 9642.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 20:51
Рішення від 17.07.2019 № 9642.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 20:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9642-р/пк-пз від 17.07.2019 було зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД» за процедурою закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1718370 Пирятин - Гребінка на ділянці км0+000-км12+500 Гребінківського та Пирятинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Дата виконання рішення замовником: 26 липня 2019 11:14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 липня 2019
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Трансресурси" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" |
13 927 808,00
UAH з ПДВ
|
13 505 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" |
13 506 142,02
UAH з ПДВ
|
13 506 142,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" |
13 957 808,00
UAH з ПДВ
|
13 957 808,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" #37948128 |
Переможець |
13 505 800,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 13:26
|
ДУ _ 1 ДОРСЕРВІС КПК Пирятин-Гребінка.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 10:02
|
Договір | укладений |
19 серпня 2019 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 12.4. Договору про закупівлю послуг № 03-24/19-118 від 19.08.2019р. Сторони домовилися внести зміни до п. 5.1. Розділу «НАДАННЯ ПОСЛУГ ПО ДОГОВОРУ» Договору про закупівлю послуг № 03-24/19-118 від 19.08.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/19-118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |