Заходи з відпочинку та оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки: путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
Очікувана вартість
343 750,00 UAH
UA-2019-05-20-001857-a e104fb9f7b024b0baa306ab154e72b4a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління молоді та спорту Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 41844557
Місцезнаходження замовника: 25022, Україна, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, буд. 41
Контактна особа замовника: Сергій Колодяжний
+380504872141
umc@krmr.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 13:05
Очікувана вартість: 343 750,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 437,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штука
Заходи з відпочинку та оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки: путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенський, Олександрійський, Гайворонський, Голованівський, Новоархангельський, Вільшанський, Добровеличковський, Новомиргородський, Новоукраїнський, Онуфріївський райони, а також райони Черкаської та Полтавської областей.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 травня 2019 16:28
Електронний цифровий підпис
20 травня 2019 16:28
Додаток 4 наявність обл та мат техн бази.docx
20 травня 2019 16:28
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.docx
20 травня 2019 16:28
Додаток 8 цінова пропозиція.doc
20 травня 2019 16:28
Додаток 5 форма учасника.docx
20 травня 2019 16:28
Оголошення.docx
20 травня 2019 16:28
Додаток 1 тех хар.docx
20 травня 2019 16:28
Додаток 7 лист згода.doc
20 травня 2019 16:27
ТД.docx
20 травня 2019 16:27
Додаток 6 Проект договору.docx
20 травня 2019 16:27
Додаток 3 відсутність підстав ст 17.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-21-000018 ● 1341406615f74445b3889faba5d49ec1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-21 16:25:46
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.05.2018 № 28

Кропивницький



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.05.2018 № 28

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-05-20-001857-а 20.05.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-21 16:40:58

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Заходи з відпочинку та оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки: путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-20-001857-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4¹. Вид предмета закупівлі», «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-22 15:48:07

Надання пояснень

В зв'язку з неврахуванням змін до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490" від 21.03.2019 № 463 при публікації 20 травня 2019 року оголошення про проведення відкритих торгів закупівлі № UA-2019-05-20-001857-а. 22 травня 2019 року тендерним комітетом управління молоді та спорту Міської ради міста Кропивницького було прийнято рішення про скасування даної закупівлі. Протокол засідання тендерного комітету додається.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-22 15:49:46

Надання пояснень

В зв'язку з неврахуванням змін до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490" від 21.03.2019 № 463 при публікації 20 травня 2019 року оголошення про проведення відкритих торгів закупівлі № UA-2019-05-20-001857-а. 22 травня 2019 року тендерним комітетом управління молоді та спорту Міської ради міста Кропивницького було прийнято рішення про скасування даної закупівлі. Протокол засідання тендерного комітету додається.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедура закупівлі була скасована рішенням тендерного комітету управління молоді та спорту Міської ради м.Кропивницького (Протокол № 36)

2019-06-06 09:40:14

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління молоді та спорту Міської ради міста Кропивницького, 41844557, Україна, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, буд. 41
  2. Інформація про предмет закупівлі: Заходи з відпочинку та оздоровлення дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки: путівки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, 343750UAH, 55240000-4, ДК021, 38, штука
  3. Інформація про оприлюднення: e104fb9f7b024b0baa306ab154e72b4a, 2019-05-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління молоді та спорту Міської ради міста Кропивницького (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету № 34 від 20.05.2019 (далі – тендерна документація), відповідь Замовника на запит. В ході моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: при відсутності пунктів «4¹. Вид предмету закупівлі», «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі». Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 36 від 22.05.2019., 05 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі та відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 36 від 22.05.2019.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-06-11 10:28:00

Інформація про відміну

Дата скасування
22 травня 2019 15:54
Причина скасування
Закупівлю скасовано згідно ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», де сказано, що замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань закупівель
Документи
22 травня 2019 15:53 Протокол 36.PDF
22 травня 2019 15:54 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку