Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання» (Багатофункціональні пристрої)»
Очікувана вартість
264 000,00 UAH
UA-2019-05-20-001787-a 42b04f80dcb24a01a50b4b1bf6222ae7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Cвітлана Косідло

+380988675203 andriypriroda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ
Код ЄДРПОУ: 42335958
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Пилипчука, буд. 28
Контактна особа: Cвітлана Косідло
+380988675203
andriypriroda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 16:14
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 16:14
Початок аукціону: 07 червня 2019 13:59
Очікувана вартість: 264 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
«Комп’ютерне обладнання» (Багатофункціональні пристрої)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Пилипчука, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  25 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 22:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 21:36
Tендерна документація_МФУ-1_виправлена.doc
23 травня 2019 22:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 21:36
Tендерна документація_МФУ-1_виправлена.doc
23 травня 2019 17:40
Tендерна документація_МФУ-1_виправлене.doc
20 травня 2019 16:15
Tендерна документація МФУ-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 21:58
Дата відповіді: 23 травня 2019 17:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Посилання на конкретну торгову марку/модель відсутнє. У своїй пропозициї Ви можете зазначити будь-яку модель , яка відповідає вимогам тендерної документації. Також, у п.7 розділу 3 Дкументації зазначено: "У разі посилання у тендерній документації на конкретну марку предмета закупівлі, торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»". 2.Неплатники ПДВ допускаються. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна. (п. 1 розділу 5 Документації "Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом."

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-001787-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДПАК", Код ЄДРПОУ:40371245
Дата подання: 21 травня 2019 14:07
усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання листів від виробника та дистриб’ютора обладнання
Шановний, Замовник.
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
Додатком 3 до тендерної документації встановлений обов’язок учасника надати ТРИ окремі листи від виробника запропонованого обладнання: 1) про технічні характеристики у вигляді порівняльної таблиці, 2) про перелік регіональних (окрім АР Крим) сервісних центрів, авторизованих Виробником та 3) про те, що все запропоноване учасником обладнання є новим та раніше не використовувалося. Крім того Додатком 3 до тендерної документації встановлений обов’язок учасника надати ЛИСТ від офіційного дистриб’ютора в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Спеціальним Законом України «Про Державне бюро розслідувань» визначені основні засади організації та діяльності Замовника, серед яких, зокрема, є: законність, неупередженість , відкритість та прозорість діяльності.
Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення обов’язку надання учасником листів саме від виробника та дистриб’ютора, який (обов’язок) встановлений в абзацах 1, 2, 3 та 4 Додатку №3 до Тендерної документації на закупівлю (UA-2019-05-20-001787-a), затвердженої Рішенням тендерного комітету ТУ ДБР у місті Хмельницькому (Протокол від 26 квітня 2019 року № 21).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2019 22:16
В документацію внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 230 940,00
UAH з ПДВ
219 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" 230 940,00
UAH з ПДВ
219 960,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 233 730,00
UAH з ПДВ
220 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 247 320,00
UAH з ПДВ
247 320,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 261 900,00
UAH з ПДВ
261 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ" 263 700,00
UAH з ПДВ
263 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 19:11
Електронний підпис
13 червня 2019 19:11
Довідка з МВС_12.06.2019.pdf
13 червня 2019 15:57
public_doc.p7s
13 червня 2019 15:57
public_doc.pdf
07 червня 2019 17:03
Електронний підпис
07 червня 2019 17:02
оновлена пропозиція.pdf
05 червня 2019 18:04
Електронний підпис
05 червня 2019 18:03
13 Висновок СЕС.pdf
05 червня 2019 18:03
9 Проект договору.pdf
05 червня 2019 18:03
7 Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 18:03
3 Довідка ст. 17.pdf

Публічні документи

06 червня 2019 14:21
Електронний підпис
06 червня 2019 14:19
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
06 червня 2019 14:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 червня 2019 14:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 червня 2019 14:19
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 17:46
2019 Xerox Service partner-Mps.pdf
05 червня 2019 12:07
Комерційнаi.pdf
05 червня 2019 12:07
№6 Сертифікати Xerox.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 15:15
копія паспорту.pdf
05 червня 2019 15:15
витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ФОП "ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
Переможець 219 924,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 18:57

Документи

12 червня 2019 18:57
Електронний підпис
12 червня 2019 14:38
SCAN0023.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 18:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
#40679208
219 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 18:57
Електронний підпис
12 червня 2019 14:38
SCAN0023.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 17:50
1 001.jpg укладений
25 червня 2019 15:30
1 002.jpg укладений
25 червня 2019 15:29
1 003.jpg укладений
25 червня 2019 15:29
1 004.jpg укладений
25 червня 2019 15:29
1 005.jpg укладений
25 червня 2019 15:29
2 001.jpg укладений
25 червня 2019 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 219 924,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 654,00 UAH)