Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі до друкувальної техніки
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-05-20-001666-a bf99bcfe4cc348cf915e5da02bf9995d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Іванівна Гелескул

+380443376983 geleskul76@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут охорони ґрунтів України"
Код ЄДРПОУ: 25835792
Місцезнаходження: 03191, Україна , Київська обл., Київ, пров. Бабушкіна, 3, корпус 3.
Контактна особа: Олена Іванівна Гелескул
+380443376983
geleskul76@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 16:15
Початок аукціону: 05 червня 2019 13:25
Початок аукціону: 05 червня 2019 13:25
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Комплекти картриджів

Комплекти картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 штуки
Картриджі до друкувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03190, Україна, Київська область, Київ, провулок Бабушкіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019  —  28 червня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 10:41
ТД картриджі.doc
27 травня 2019 10:40
Протокол змін.docx
21 травня 2019 14:31
Протокол змін.docx
27 травня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2019 10:41
ТД картриджі.doc
21 травня 2019 14:31
ТД картриджі.doc
20 травня 2019 15:55
ТД картриджі.doc
27 травня 2019 10:40
Протокол змін.docx
21 травня 2019 14:31
Протокол змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:01
Дата відповіді: 21 травня 2019 14:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на перше запитання:
Відповідно до пункту 3 статті 22 та пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації: «якщо в тендерній документації містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що ці посилання вживаються з виразом «або еквівалент».
Але, зважаючи на той факт, що виробники техніки, в даному випадку Kyocera та Canon, не поширюють свої гарантійні зобов’язання на обладнання в якому використовувались неоригінальні витратні матеріали, ми в технічні вимоги включили наступний пункт: «товар новий, оригінальний, виробництва Kyocera та Canon, який не був у використанні».
Тому, щоб не суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаю за доцільне зробити наступні зміни до Тендерної документації на закупівлю Картриджів до друкувальної техніки:
до пункту 2 розділу V додати наступну вимогу – У разі якщо Учасником запропоновано неоригінальні (еквівалентні) витратні матеріали (картриджі) необхідно надати лист (у довільній формі) від виробника обладнання до якого закуповуються витратні матеріали або їх офіційного/их представництва на території України про сумісність запропонованих еквівалентних витратних матеріалів з друкувальною технікою згідно з технічною специфікацією.
Відповідь на друге запитання:
Відповідно до підпункту 35 пункту 1 статті 1 Закону «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію». Тому немає жодних підстав відхиляти пропозицію, надану від фізичних осіб-підприємців. Стосовно платника або неплатника ПДВ: Закон не дає жодних підстав для відхилення Учасника, якщо він є неплатником ПДВ. В тому числі немає законних підстав для додавання до ціни Учасника суми ПДВ. Цінові пропозиції Учасників будуть розглядатися як остаточні за результатами аукціону.
Технічні вимоги
Дата подання: 22 травня 2019 08:59
Дата відповіді: 23 травня 2019 13:32
Шановний Замовнику, згідно технічних вимог по пункту 1 має бути надано Комплект картриджів до Kyocera FS-C8020 MF – 120 шт. : картридж 12K TK-895K -30 шт, картридж 12K TK-895K – 30 шт, картридж 12K TK-895C – 30 шт, картридж 12K TK-895У – 30 шт., картридж 12K TK-895K задвоєно, тобто потрібно не комплект картриджів всіх кольорів по 30 шт, а картридж 12K TK-895K - 60 шт , картридж 12K TK-895C – 30 шт, картридж 12K TK-895У – 30 шт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за питання! Дійсно, в технічних вимогах було допущено помилку, а саме: друга позиція має бути прописана наступним чином: картридж 12K TK-895 М – 30 шт. У зв'язку з цим мною буде внесено зміни до Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-001666-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 23 травня 2019 09:50
Умови закупівлі
Вимога викладена в додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 10:38
Задовільнити вимогу частково, а саме: внести зміни до розділу V Тендерної документації шляхом видалення вимоги, що стосується надання Учасником документів, які підтверджують стосунки із виробником.
Що стосується другої частини вимоги – вважаю її необґрунтованою, а рішення Замовника щодо застосування цієї вимоги не є дискримінаційними для потенційних учасників закупівлі. Дана вимога убезпечує Замовника від закупівлі неякісних витратних матеріалів.
Номер вимоги: UA-2019-05-20-001666-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40044829
Дата подання: 07 червня 2019 13:28
Невідповідність тендерної пропозиції
Доводимо до відома, що відповідно до тендерної документації Замовника (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-001666-a) Розділу третього, «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено вимогу - : «Всі cкан-копії документів, що надає учасник, повинні бути зроблені з оригіналів документів на паперових носіях у кольоровому зображенні.»
Таким чином Учасник - ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" порушив вимоги встановлені Замовником. На вимогу надати «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).» Учасник надав «Наказ+протоколи.pdf, протокол 25.pdf» які є скан-копії не з оригіналу.
Вбачаючи практику Замовника – Тендерний комітет Державна установа «Інститут охорони ґрунтів України» та на ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст 3. Принципи здійснення закупівель:
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо переглянути рішення Замовника, щодо визначення Переможця публічної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-001666-a).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2019 12:49
Доводимо до вашого відома, що документи Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", до яких Скаржник пред'являє претензію, а саме: наказ про призначення директора та протоколи загальних зборів учасників товариства, були представлені Учасником в двох варіантах: скан-копії з оригіналів документів та завірені учасником копії.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 501 396,00
UAH з ПДВ
501 396,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 548 243,64
UAH з ПДВ
541 243,64
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 563 052,00
UAH з ПДВ
547 508,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інфолоджик 699 916,80
UAH з ПДВ
607 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 608 580,00
UAH з ПДВ
608 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕПС-СЕРВІС" 699 653,72
UAH з ПДВ
692 653,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 08:59
Електронний підпис
11 червня 2019 08:59
Електронний підпис
10 червня 2019 15:18
Переможець.pdf
10 червня 2019 15:18
Оновлена прпозиція.pdf
04 червня 2019 12:32
Електронний підпис
04 червня 2019 12:32
Відгуки.rar
04 червня 2019 12:32
Документи.rar
04 червня 2019 12:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 13:27
Електронний підпис
04 червня 2019 13:23
тех вимоги.PDF
04 червня 2019 13:23
статистика.PDF
04 червня 2019 13:23
статистика оригінал.pdf
04 червня 2019 13:23
ст 17.PDF
04 червня 2019 13:23
Справка картриджи.pdf
04 червня 2019 13:23
СЕС тонера 2018 (1).pdf
04 червня 2019 13:23
протокол.PDF
04 червня 2019 13:23
пропозиція.PDF
04 червня 2019 13:23
проект договору.PDF
04 червня 2019 13:23
правочин.pdf
04 червня 2019 13:23
опис.PDF
04 червня 2019 13:23
Опис оригінал.pdf
04 червня 2019 13:23
не серт , не ліценз.PDF
04 червня 2019 13:23
наказ.pdf
04 червня 2019 13:23
наказ оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
лист згода.PDF
04 червня 2019 13:23
квитанція оригінал.pdf
04 червня 2019 13:23
договір кізв оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
довкілля.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка доставка.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка договори.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка відомості.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка витрати.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка бенефіціар.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка аванс платіж.PDF
04 червня 2019 13:23
гарант лист.PDF
04 червня 2019 13:23
відгук оригінал кізв.pdf
04 червня 2019 13:23
витяг пдв тов.pdf
04 червня 2019 13:23
витяг ПДВ оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
виписка.PDF
04 червня 2019 13:23
виписка оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
баланс та квитанція.PDF
04 червня 2019 13:23
баланс оригінал.pdf
04 червня 2019 13:23
актуальний витяг.PDF
04 червня 2019 13:23
акти кізв.pdf
04 червня 2019 13:23
акт вик ком оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
Cтатут.pdf
04 червня 2019 13:23
canon сес.pdf
04 червня 2019 13:23
тех вимоги.PDF
04 червня 2019 13:23
статистика.PDF
04 червня 2019 13:23
статистика оригінал.pdf
04 червня 2019 13:23
ст 17.PDF
04 червня 2019 13:23
Справка картриджи.pdf
04 червня 2019 13:23
СЕС тонера 2018 (1).pdf
04 червня 2019 13:23
протокол.PDF
04 червня 2019 13:23
пропозиція.PDF
04 червня 2019 13:23
проект договору.PDF
04 червня 2019 13:23
правочин.pdf
04 червня 2019 13:23
опис.PDF
04 червня 2019 13:23
Опис оригінал.pdf
04 червня 2019 13:23
не серт , не ліценз.PDF
04 червня 2019 13:23
наказ.pdf
04 червня 2019 13:23
наказ оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
лист згода.PDF
04 червня 2019 13:23
квитанція оригінал.pdf
04 червня 2019 13:23
договір кізв оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
довкілля.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка доставка.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка договори.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка відомості.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка витрати.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка бенефіціар.PDF
04 червня 2019 13:23
довідка аванс платіж.PDF
04 червня 2019 13:23
гарант лист.PDF
04 червня 2019 13:23
відгук оригінал кізв.pdf
04 червня 2019 13:23
витяг пдв тов.pdf
04 червня 2019 13:23
витяг ПДВ оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
виписка.PDF
04 червня 2019 13:23
виписка оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
баланс та квитанція.PDF
04 червня 2019 13:23
баланс оригінал.pdf
04 червня 2019 13:23
актуальний витяг.PDF
04 червня 2019 13:23
акти кізв.pdf
04 червня 2019 13:23
акт вик ком оригінал.PDF
04 червня 2019 13:23
Cтатут.pdf
04 червня 2019 13:23
canon сес.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 19:33
Договір картриджи.pdf
03 червня 2019 19:33
Баланс.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 10:05
Електронний підпис
31 травня 2019 09:46
пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 11:12
Інформаційна довідка.pdf
04 червня 2019 11:12
Cartriges.pdf
04 червня 2019 11:12
Проект договору.pdf
04 червня 2019 11:12
Протокол зборів.pdf
04 червня 2019 11:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 червня 2019 11:12
Статут ЕПС.pdf
04 червня 2019 11:12
Витяг ЕПС.pdf
04 червня 2019 11:12
Лист погодження.pdf
04 червня 2019 11:12
Гарантійний лист.pdf
04 червня 2019 11:12
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ Інфолоджик

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ПП "ЕПС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 501 396,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 12:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

07 червня 2019 12:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
501 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 12:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 10:10
Договір картриджі.pdf укладений
18 червня 2019 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 501 396,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 566,00 UAH)