Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі до друкувальної техніки
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-05-20-001666-a ● bf99bcfe4cc348cf915e5da02bf9995d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут охорони ґрунтів України" |
Код ЄДРПОУ: | 25835792 |
Місцезнаходження: | 03191, Україна , Київська обл., Київ, пров. Бабушкіна, 3, корпус 3. |
Контактна особа: |
Олена Іванівна Гелескул +380443376983 geleskul76@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2019 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2019 16:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2019 16:15 |
Початок аукціону: | 05 червня 2019 13:25 |
Початок аукціону: | 05 червня 2019 13:25 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Комплекти картриджів
Комплекти картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 штуки
Картриджі до друкувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03190, Україна, Київська область, Київ, провулок Бабушкіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 червня 2019
—
28 червня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2019 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 10:41 |
ТД картриджі.doc | |
27 травня 2019 10:40 |
Протокол змін.docx | |
21 травня 2019 14:31 |
Протокол змін.docx |
27 травня 2019 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 травня 2019 10:41 |
ТД картриджі.doc
|
||||||
27 травня 2019 10:40 |
Протокол змін.docx
|
||||||
21 травня 2019 14:31 |
Протокол змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:01
Дата відповіді: 21 травня 2019 14:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на перше запитання:
Відповідно до пункту 3 статті 22 та пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації: «якщо в тендерній документації містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що ці посилання вживаються з виразом «або еквівалент».
Але, зважаючи на той факт, що виробники техніки, в даному випадку Kyocera та Canon, не поширюють свої гарантійні зобов’язання на обладнання в якому використовувались неоригінальні витратні матеріали, ми в технічні вимоги включили наступний пункт: «товар новий, оригінальний, виробництва Kyocera та Canon, який не був у використанні».
Тому, щоб не суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаю за доцільне зробити наступні зміни до Тендерної документації на закупівлю Картриджів до друкувальної техніки:
до пункту 2 розділу V додати наступну вимогу – У разі якщо Учасником запропоновано неоригінальні (еквівалентні) витратні матеріали (картриджі) необхідно надати лист (у довільній формі) від виробника обладнання до якого закуповуються витратні матеріали або їх офіційного/их представництва на території України про сумісність запропонованих еквівалентних витратних матеріалів з друкувальною технікою згідно з технічною специфікацією.
Відповідь на друге запитання:
Відповідно до підпункту 35 пункту 1 статті 1 Закону «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію». Тому немає жодних підстав відхиляти пропозицію, надану від фізичних осіб-підприємців. Стосовно платника або неплатника ПДВ: Закон не дає жодних підстав для відхилення Учасника, якщо він є неплатником ПДВ. В тому числі немає законних підстав для додавання до ціни Учасника суми ПДВ. Цінові пропозиції Учасників будуть розглядатися як остаточні за результатами аукціону.
Відповідно до пункту 3 статті 22 та пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації: «якщо в тендерній документації містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що ці посилання вживаються з виразом «або еквівалент».
Але, зважаючи на той факт, що виробники техніки, в даному випадку Kyocera та Canon, не поширюють свої гарантійні зобов’язання на обладнання в якому використовувались неоригінальні витратні матеріали, ми в технічні вимоги включили наступний пункт: «товар новий, оригінальний, виробництва Kyocera та Canon, який не був у використанні».
Тому, щоб не суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаю за доцільне зробити наступні зміни до Тендерної документації на закупівлю Картриджів до друкувальної техніки:
до пункту 2 розділу V додати наступну вимогу – У разі якщо Учасником запропоновано неоригінальні (еквівалентні) витратні матеріали (картриджі) необхідно надати лист (у довільній формі) від виробника обладнання до якого закуповуються витратні матеріали або їх офіційного/их представництва на території України про сумісність запропонованих еквівалентних витратних матеріалів з друкувальною технікою згідно з технічною специфікацією.
Відповідь на друге запитання:
Відповідно до підпункту 35 пункту 1 статті 1 Закону «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію». Тому немає жодних підстав відхиляти пропозицію, надану від фізичних осіб-підприємців. Стосовно платника або неплатника ПДВ: Закон не дає жодних підстав для відхилення Учасника, якщо він є неплатником ПДВ. В тому числі немає законних підстав для додавання до ціни Учасника суми ПДВ. Цінові пропозиції Учасників будуть розглядатися як остаточні за результатами аукціону.
Технічні вимоги
Дата подання: 22 травня 2019 08:59
Дата відповіді: 23 травня 2019 13:32
Шановний Замовнику, згідно технічних вимог по пункту 1 має бути надано Комплект картриджів до Kyocera FS-C8020 MF – 120 шт. : картридж 12K TK-895K -30 шт, картридж 12K TK-895K – 30 шт, картридж 12K TK-895C – 30 шт, картридж 12K TK-895У – 30 шт.,
картридж 12K TK-895K задвоєно, тобто потрібно не комплект картриджів всіх кольорів по 30 шт, а картридж 12K TK-895K - 60 шт , картридж 12K TK-895C – 30 шт, картридж 12K TK-895У – 30 шт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за питання! Дійсно, в технічних вимогах було допущено помилку, а саме: друга позиція має бути прописана наступним чином: картридж 12K TK-895 М – 30 шт. У зв'язку з цим мною буде внесено зміни до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-20-001666-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 23 травня 2019 09:50
Умови закупівлі
Вимога викладена в додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 10:38
Задовільнити вимогу частково, а саме: внести зміни до розділу V Тендерної документації шляхом видалення вимоги, що стосується надання Учасником документів, які підтверджують стосунки із виробником.
Що стосується другої частини вимоги – вважаю її необґрунтованою, а рішення Замовника щодо застосування цієї вимоги не є дискримінаційними для потенційних учасників закупівлі. Дана вимога убезпечує Замовника від закупівлі неякісних витратних матеріалів.
Що стосується другої частини вимоги – вважаю її необґрунтованою, а рішення Замовника щодо застосування цієї вимоги не є дискримінаційними для потенційних учасників закупівлі. Дана вимога убезпечує Замовника від закупівлі неякісних витратних матеріалів.
Номер вимоги: UA-2019-05-20-001666-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40044829
Дата подання: 07 червня 2019 13:28
Невідповідність тендерної пропозиції
Доводимо до відома, що відповідно до тендерної документації Замовника (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-001666-a) Розділу третього, «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено вимогу - : «Всі cкан-копії документів, що надає учасник, повинні бути зроблені з оригіналів документів на паперових носіях у кольоровому зображенні.»
Таким чином Учасник - ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" порушив вимоги встановлені Замовником. На вимогу надати «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).» Учасник надав «Наказ+протоколи.pdf, протокол 25.pdf» які є скан-копії не з оригіналу.
Вбачаючи практику Замовника – Тендерний комітет Державна установа «Інститут охорони ґрунтів України» та на ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст 3. Принципи здійснення закупівель:
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо переглянути рішення Замовника, щодо визначення Переможця публічної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-001666-a).
Розгорнути
Згорнути
Таким чином Учасник - ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" порушив вимоги встановлені Замовником. На вимогу надати «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).» Учасник надав «Наказ+протоколи.pdf, протокол 25.pdf» які є скан-копії не з оригіналу.
Вбачаючи практику Замовника – Тендерний комітет Державна установа «Інститут охорони ґрунтів України» та на ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ст 3. Принципи здійснення закупівель:
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо переглянути рішення Замовника, щодо визначення Переможця публічної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-001666-a).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2019 12:49
Доводимо до вашого відома, що документи Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", до яких Скаржник пред'являє претензію, а саме: наказ про призначення директора та протоколи загальних зборів учасників товариства, були представлені Учасником в двох варіантах: скан-копії з оригіналів документів та завірені учасником копії.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2019 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
501 396,00
UAH з ПДВ
|
501 396,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" |
548 243,64
UAH з ПДВ
|
541 243,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
563 052,00
UAH з ПДВ
|
547 508,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інфолоджик |
699 916,80
UAH з ПДВ
|
607 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
608 580,00
UAH з ПДВ
|
608 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕПС-СЕРВІС" |
699 653,72
UAH з ПДВ
|
692 653,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
501 396,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 12:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 10:10
|
Договір картриджі.pdf | укладений |
18 червня 2019 10:10
|