Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція світлофорного об`єкту вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Очікувана вартість
2 168 761,20 UAH
UA-2019-05-20-001430-b 60f349fc7bf548b0855bdf85009932df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 12:29
Очікувана вартість: 2 168 761,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 843,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


будівельні роботи
10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти бюджету міста Харкова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція світлофорного об`єкту вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, перехрестя вул. Героїв Праці - вул. Академіка Павло-ва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45316000-5 — Монтаж систем освітлення і сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку перерахування коштів на небюджетні рахунки відкриті в органах Казначейства у вигляді попередньої оплати у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт по Договору на цілі визначені договором у тому числі придбання матеріалів, устаткування. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати після підписання сторонами акту приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" 2 152 636,87
UAH з ПДВ
2 152 636,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦН ПРОМПОБУТСЕРВІС ТАТІУС" 2 156 625,32
UAH з ПДВ
2 156 625,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 14:39
Ліцензія.pdf
18 червня 2019 14:39
Довідка МВСУ.pdf
18 червня 2019 14:39
Довідка ДФС.jpg
04 червня 2019 18:06
16.Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 18:06
15.Статут (копія).pdf
04 червня 2019 18:06
14.ст.17.pdf
04 червня 2019 18:06
13.ст.16.pdf
04 червня 2019 18:06
12.Реєстр документів.pdf
04 червня 2019 18:06
11.Проект договору.pdf
04 червня 2019 18:06
10.Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"

ТОВ "ЦН ПРОМПОБУТСЕРВІС ТАТІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
Переможець 2 152 636,87
UAH з ПДВ
13 червня 2019 11:24

Документи

13 червня 2019 11:12
Електронний підпис
13 червня 2019 11:10
сканирование0002.pdf
13 червня 2019 11:10
сканирование0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС"
#37761936
2 152 636,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 11:12
Електронний підпис
13 червня 2019 11:10
сканирование0002.pdf
13 червня 2019 11:10
сканирование0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 15:11
сканирование.pdf укладений
25 червня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 11:15
сканирование0001.pdf зміни до договору
21 січня 2021 11:14
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 16:07
сканирование.pdf зміни до договору
01 липня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 12:49
сканирование0001.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 17:24
сканирование.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 17:08
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 17:13
сканирование0001.pdf зміни до договору
03 липня 2019 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів 13. Номер додаткової угоди: №1 14. Сума договору після внесення змін: 2 152 636,87 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2719
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №2 14. Сума договору після внесення змін: 2 152 636.87 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2719
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №3 14. Сума договору після внесення змін: 2 152 636.87 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2719
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №4 14. Сума договору після внесення змін: 2 152 636.87 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2719
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт 13. Номер додаткової угоди: №6 14. Сума договору після внесення змін: 2 152 636.87 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 2719
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML