Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711371 /М-22/-Соснівка-Кременчук-Горішні Плавні на ділянці км0+000-км15+855 Кременчуцького району Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1711371 /M-22/-Sosnivka-Kremenchuk-Gorishni Plavni on the site km0 + 000-km15 + 855 Kremenchutskyi district of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
34 425 124,00 UAH
UA-2019-05-20-001427-b 8d13732b59514ce9b9ef70365d69e4b4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій
+380532502661
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Alexey Basan
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 травня 2019 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 11:13
Очікувана вартість: 34 425 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 442,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1030000 UAH
Publication date: 20 травня 2019 17:59
Enquiries until: 11 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 17 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 червня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 34 425 124 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 443 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711371 /М-22/-Соснівка-Кременчук-Горішні Плавні на ділянці км0+000-км15+855 Кременчуцького району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, О1711371 /М-22/-Соснівка-Кременчук-Горішні Плавні на ділянці км0+000-км15+855, Кременчуцького району
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general using of local importance О1711371 /M-22/-Sosnivka-Kremenchuk-Gorishni Plavni on the site km0 + 000-km15 + 855 Kremenchutskyi district of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1711371 /М-22/-Соснівка-Кременчук-Горішні Плавні на ділянці км0+000-км15+855 Кременчуцького району Полтавської області (окремими ділянками) (джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам); (розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані Підрядником послуги) Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Мова пропозиції
Дата подання: 08 червня 2019 19:11
Дата відповіді: 12 червня 2019 18:39
В п.7 розділу І ТД зазначено, що "Тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову цих документів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально." Чи обов'язково надавати переклад договору оренди обладнання, укладеного між ФОП та юридичною особою російською мовою, які є резидентами України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що відповідно до вимог тендерної документації тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову цих документів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально.
З вищевикладеного випливає, що тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову цих документів, засвідчений нотаріально.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-20-001427-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "БУДГАРАНТ-7", Код ЄДРПОУ:34390160
Дата подання: 05 липня 2019 18:43
СКАРГА на рішення Замовника - ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам та визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям і допуск до аукціону учасника
Рішення Замовника - ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам та визначення відповідності учасника кваліфікаційним критеріям і допуск до аукціону учасника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2019 10:33
Скарга відкликана скаржником
Причина: В результаті додаткового вивчення нашої тендерної пропозиції та причин її відхилення Замовником, Протокол № 76 від 02.07.2019р., на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПП "Будгарант-7" відкликає подану скаргу.
Дата: 18 липня 2019 16:06
рішення від 09.07.2019 № 9139.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 10:32
Рішення від 24.05.2019 № 10038.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 20:05

Документи подані скаржником

05 липня 2019 18:43
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 липня 2019
UA-2019-05-20-001427-b8d13732b59514ce9b9ef70365d69e4b4
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

02 липня 2019 19:39
Протокол
02 липня 2019 19:42
Електронний підпис

Публічні документи

21 червня 2019 12:44
Електронний підпис
21 червня 2019 12:40
Кваліфікац. докум. ч.7.pdf
21 червня 2019 12:40
Кваліфікац. докум. ч.6.pdf
21 червня 2019 12:40
Кваліфікац. докум. ч.5.pdf
21 червня 2019 12:40
Кваліфікац. докум. ч. 4.pdf
21 червня 2019 12:40
Кваліфікац. докум. ч. 3.pdf
21 червня 2019 12:40
Кваліфікац. докум. ч. 2.pdf
21 червня 2019 12:40
Кваліфікац. докум. ч. 1.pdf
21 червня 2019 12:40
Зміст пропозиції.pdf

Документи

02 липня 2019 19:39
Протокол
02 липня 2019 19:42
Електронний підпис

Публічні документи

31 липня 2019 11:56
Електронний підпис
21 червня 2019 16:28
Електронний підпис
21 червня 2019 16:28
Електронний підпис
21 червня 2019 16:27
ч8.pdf
21 червня 2019 16:27
ч7.pdf
21 червня 2019 16:27
ч6.pdf
21 червня 2019 16:27
ч5.pdf
21 червня 2019 16:27
ч4.pdf
21 червня 2019 16:27
ч3.pdf
21 червня 2019 16:27
ч2.pdf
21 червня 2019 16:27
ч1.pdf
21 червня 2019 16:27
Контрольний лист.pdf
21 червня 2019 16:27
13510-31 Ростдорстрой p7s.rar

Документи

02 липня 2019 19:39
Протокол
02 липня 2019 19:42
Електронний підпис

Публічні документи

21 червня 2019 17:12
10 Гарантія ДБТ №4 3080.zip
21 червня 2019 17:12
9 Працівники згоди1.pdf
21 червня 2019 17:12
7.4 Працівники ч. 4.pdf
21 червня 2019 17:12
7.3 Працівники ч. 3.pdf
21 червня 2019 17:12
7.2 Працівники ч. 2.pdf
21 червня 2019 17:12
7.1 Працівники ч. 1.pdf
21 червня 2019 17:12
4 Досвід.pdf
21 червня 2019 17:12
3 Мат.тех.база.pdf
21 червня 2019 17:12
2 Лабораторія, АБЗ.pdf
21 червня 2019 17:12
1 Реєстр, ПДВ, Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 34 000 000,00
UAH з ПДВ
33 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 33 775 200,00
UAH з ПДВ
33 775 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 11:56
Електронний підпис
21 червня 2019 16:28
Електронний підпис
21 червня 2019 16:28
Електронний підпис
21 червня 2019 16:27
ч8.pdf
21 червня 2019 16:27
ч7.pdf
21 червня 2019 16:27
ч6.pdf
21 червня 2019 16:27
ч5.pdf
21 червня 2019 16:27
ч4.pdf
21 червня 2019 16:27
ч3.pdf
21 червня 2019 16:27
ч2.pdf
21 червня 2019 16:27
ч1.pdf
21 червня 2019 16:27
Контрольний лист.pdf
21 червня 2019 16:27
13510-31 Ростдорстрой p7s.rar

Публічні документи

21 червня 2019 17:12
10 Гарантія ДБТ №4 3080.zip
21 червня 2019 17:12
9 Працівники згоди1.pdf
21 червня 2019 17:12
7.4 Працівники ч. 4.pdf
21 червня 2019 17:12
7.3 Працівники ч. 3.pdf
21 червня 2019 17:12
7.2 Працівники ч. 2.pdf
21 червня 2019 17:12
7.1 Працівники ч. 1.pdf
21 червня 2019 17:12
4 Досвід.pdf
21 червня 2019 17:12
3 Мат.тех.база.pdf
21 червня 2019 17:12
2 Лабораторія, АБЗ.pdf
21 червня 2019 17:12
1 Реєстр, ПДВ, Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 33 750 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 14:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
33 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 09:27
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:16
ДУ 2 Договір _ 03-24_19-104.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 14:45
Рост_М-22_Соснівка.PDF зміни до договору
11 вересня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 10:52
Договір укладений
12 серпня 2019 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.4. Договору про закупівлю послуг № 03-24/19-104 від 12.08.2019р. Сторони домовилися внести зміни до п. 5.1. Розділу «НАДАННЯ ПОСЛУГ ПО ДОГОВОРУ» Договору про закупівлю послуг № 03-24/19-104 від 12.08.2019р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-104
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони у зв’язку зі зміною реквізитів Підрядника домовилися внести зміни до розділу 14 Договору про закупівлю послуг, шляхом викладення його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-104
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 33 750 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 625 000,00 UAH)