Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля товару - бензин А-95 (Євро5-Е5) та палива дизельного Євро5
Очікувана вартість
878 500,00 UAH
UA-2019-05-20-001418-b 629cf01bcd8144a5b76951e16fd08c53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полівчук Володимир Володимирович

380631492871
v.polivchuk@uatv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Код ЄДРПОУ: 40235671
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул. Хрещатик, буд. 26
Контактна особа: Полівчук Володимир Володимирович
380631492871,
v.polivchuk@uatv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 11:27
Очікувана вартість: 878 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 785,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27500 літр
Закупівля товару - бензин А-95 (Євро5-Е5) та палива дизельного Євро5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, місто Київ, Київ, провулок Куренівський 19/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 17:58
Тендерна документація 20.05.19.doc
20 травня 2019 17:57
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-001418-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 06 червня 2019 12:22
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні:
Додаток 2 до тендерної документації встановлює вимогу обов’язкового характеру щодо надання в складі тендерної пропозиції надає копію атестату про акредитацію та перелік власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів. Положення документації не встановлює виключення із умови щодо ненадання. Учасник надає лист пояснення щодо відсутності документів, у зв’язку із фактом залучення партнерських АЗС, що, тим самим, не є законодавчим обґрунтовуванням ненадання даних документів.
Учаснику надається період для оскарження умов закупівлі, відсутність скарги свідчить про згоду з усіма вимогами документації. Учасник повинен забезпечити відповідність вимогам закупівлі, у випадку відсутності документу, який вимагається положенням тендерної документації- пропозиція має бути відхилена з підстав невідповідності вимогам закупівлі.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС".


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2019 17:28
На закупівлю № UA-2019-05-20-001418-b надійшла вимога від 06.06.2019 р. ( ідентифікатор вимоги: UA-2019-05-20-001418-b.b1): «Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Звертаємо вашу увагу на наступні: Додаток 2 до тендерної документації встановлює вимогу обов’язкового характеру щодо надання в складі тендерної пропозиції надає копію атестату про акредитацію та перелік власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів. Положення документації не встановлює виключення із умови щодо ненадання. Учасник надає лист пояснення щодо відсутності документів, у зв’язку із фактом залучення партнерських АЗС, що, тим самим, не є законодавчим обґрунтовуванням ненадання даних документів. Учаснику надається період для оскарження умов закупівлі, відсутність скарги свідчить про згоду з усіма вимогами документації. Учасник повинен забезпечити відповідність вимогам закупівлі, у випадку відсутності документу, який вимагається положенням тендерної документації- пропозиція має бути відхилена з підстав невідповідності вимогам закупівлі. Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"».
Враховуючи текст вищезазначеної вимоги, сектар тендерного комітету Полівчук В.В. зауважив, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Також варто зазначити, що відповідно до частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Таким чином, врахувавши норми Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою надання відповіді секретар тендерного комітету Полівчук В.В. запропонував тендерному комітету розглянути наступний текст відповіді:
«Шановний Учаснику! Тендерним комітетом ДП «МПІУ» було уважно розглянуто Вашу вимогу стосовно закупівлі товару - бензин А-95 (Євро5-Е5) та палива дизельного Євро5 (за кодом СРV ДК 021:2015 Код 09130000-9 Нафта і дистиляти (закупівля UA-2019-05-20-001418-b), ( ідентифікатор вимоги: UA-2019-05-20-001418-b.b1).
Враховуючи текст вимоги тендерний комітет ДП «МПІУ» повідомляє наступне.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Таким чином, враховуючи що дана закупівля перебуває на стадії кваліфікації переможця, тендерним комітетом ДП «МПІУ» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» уважно вивчається та аналізується на відповідність вимогам тендерної документації Замовника.
У разі, якщо подана учасником пропозиція повністю відповідає тим вимогам, що висувались замовником у тендерній документації, такий учасник визначається переможцем. У випадку, якщо замовник бачить невідповідність пропозиції окремим вимогам, він відхиляє таку пропозицію та переходить до розгляду наступної.
Разом з тим повідомляємо, що обставини викладені в тексті Вашої вимоги, були взяті до уваги та будуть враховані під час прийняття рішення.»

ВИРІШИЛИ:
1. Задовольнити вимогу заявника від 06.06.2019 закупівлю товару - бензин А-95 (Євро5-Е5) та палива дизельного Євро5 (за кодом СРV ДК 021:2015 Код 09130000-9 Нафта і дистиляти (закупівля UA-2019-05-20-001418-b), ( ідентифікатор вимоги: UA-2019-05-20-001418-b.b1) та затвердити текст відповіді:
«Шановний Учаснику! Тендерним комітетом ДП «МПІУ» було уважно розглянуто Вашу вимогу стосовно закупівлі товару - бензин А-95 (Євро5-Е5) та палива дизельного Євро5 (за кодом СРV ДК 021:2015 Код 09130000-9 Нафта і дистиляти (закупівля UA-2019-05-20-001418-b), ( ідентифікатор вимоги: UA-2019-05-20-001418-b.b1).
Враховуючи текст вимоги тендерний комітет ДП «МПІУ» повідомляє наступне.
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Таким чином, враховуючи що дана закупівля перебуває на стадії кваліфікації переможця, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» уважно вивчається та аналізується на відповідність вимогам тендерної документації Замовника.
У разі, якщо подана учасником пропозиція повністю відповідає тим вимогам, щовисувались замовником у тендерній документації, такий учасник визначається переможцем. У випадку, якщо замовник бачить невідповідність пропозиції окремим вимогам, він відхиляє таку пропозицію та переходить до розгляду наступної.
Разом з тим повідомляємо, що обставини викладені в тексті Вашої вимоги, були взяті до уваги та будуть враховані під час прийняття рішення.»
Розгорнути Згорнути
Розгляд вимоги від 06.06.2019 на закупівлю товару - бензин А-95 (Євро5-Е5) та палива дизельного Євро5 (за кодом СРV ДК 021:2015 Код 09130000-9 Нафта і дистиляти (закупівля UA-2019-05-20-001418-b), ( ідентифікатор вимоги: UA-2019-05-20-001418-b.b1)
Номер вимоги: UA-2019-05-20-001418-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42647162
Дата подання: 11 червня 2019 16:43
Вимога щодо перегляду Рішення Замовника
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» (далі-Учасник), не погоджуємось із Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» № 2/0706/19 від 07.06.2019р. (далі - Протокол) та причинами дискваліфікації ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» зазначеними у даному Протоколі, та звертаємось до тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» із вимогою скасувати даний Протокол.
Відповідно до п.8 Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» № 2/0706/19 від 07.06.2019р. тендерна пропозиція ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Учасника відхилено на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ).
Відповідно до ч. 3 ст.30 ЗУ: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Таким чином, ми, ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» як Учасник закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-20-001418-b) використовуємо своє право, передбачене чинним законодавством у сфері публічних закупівель та звертаємось до членів тендерного комітету із вимогою надати відповідь на наше звернення, оскільки вважаємо, що Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення нашої тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ та якості і прозорості здійснення процесу закупівель.

Згідно до Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» № 2/0706/19 від 07.06.2019р. Замовником було дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» через те, що:
1) В підпункті 1 пункту 7 Протоколу зазначено:
«В тендерній документації Замовника, а саме в частині «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Додаток 2 до ТД було зазначено:
Учасник додатково в складі тендерної пропозиції надає копію атестату про акредитацію та перелік власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів.

Учасник ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в складі своєї пропозиції надав лист-пояснення щодо щодо відсутності в складі ТП копії атестату про акредитацію та переліку власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів (вих. №434/3 від 04.06.19).
Виходячи з тексту вищезазначеного листа-пояснення учасник повідомляє про відсутність власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.»

В свою чергу повідомляємо:
АЗС, які пропонуються нами для виконання вимог ТД є партнерськими, всі необхідні документи щодо підтвердження правових відносин і ін. документи, які передбачені Додатком 2 до ТД, надані нами в складі ТП, Сторінки 19-50 файлу:
Документи щодо відповідності технічним_ якісним вимогам.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2019 17:40
Версія документу від: 04.06.2019 17:40
Розкрито: 05.06.2019 12:00
Детально вивчаючи Вашу тендерну документацію, зокрема Додаток 2 до ТД, бачимо, що Замовником передбачена участь в закупівлі Учасників, які пропонують партнерські АЗС та інших Учасників.
У випадку залучення партнерських АЗС, Товар (нафтопродукти) вважається переданим на зберігання на АЗС з моменту підписання видаткової накладної і повертається (видається) Покупцю зі зберігання лише на підставі та в обмін на картку на пальне (талон), відповідно процеси приймання, зберігання і відпуск нафтопродуктів здійснюється безпосередньо на АЗС.
Нормативний документ, який регулює Порядок контролювання якості під час приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів із застосуванням акредитованих лабораторій є Наказ МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ N 271/121 від 04.06.2007 «Про затвердження Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України».
Вимоги цієї Інструкції є обов'язковими для всіх підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності (далі - підприємства), які займаються хоча б одним із таких видів діяльності, як зберігання, транспортування та відпуск нафти і нафтопродуктів, а також органів виконавчої влади.
Поняття: Акредитована лабораторія - лабораторія, акредитована на право виконання відповідної роботи з випробувань нафти та/або нафтопродуктів у певній (заявленій) області у відповідності до вимог нормативних документів на нафту та нафтопродукти і методи їх випробувань (Розділ 3 «Терміни та визначення» Наказу МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ N 271/121 від 04.06.2007).
Реєстр акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій міститься у відкритому доступі на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Національного агенства з акредитації України: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ в якому є вся необхідна інформація про акредитацію.
Розрізняють:
Підприємства, що мають власні випробувальні лабораторії, для забезпечення обліку контрольних операцій під час визначення якості нафти та/або нафтопродуктів;
Підприємства, що не мають власних випробувальних лабораторій з випробування нафти та нафтопродуктів, які укладають відповідні договори про виконання робіт з випробувань нафтопродуктів зі сторонніми акредитованими або атестованими, у встановленому порядку, лабораторіями;
п. 5.6 Розділу 5 вищезазначеної інструкції передбачено: «Згідно з результатами випробувань проб нафти та/або нафтопродуктів випробувальна лабораторія оформлює паспорт якості за формою N 11-НК. Паспорт, що видається випробувальною лабораторією на нафту або нафтопродукт, який відпускається, заповнюється в повному обсязі показників, обумовлених нормативним документом на нафтопродукт. Значення показників, що не визначались випробувальною лабораторією, переносяться з даних паспорта, виданого вантажовідправником чи іншою випробувальною лабораторією, до якої проба надсилалась на випробування, про що робиться відповідна примітка.
п. 5.13 Розділу 5 вищезазначеної інструкції: «На підприємствах, які не мають власних випробувальних лабораторій, оцінювання якості під час приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів за окремими показниками дозволяється здійснювати за допомогою експрес-методів. Результати, отримані з використанням нестандартизованих експрес-методів, не приймаються для оформлення паспортів якості і не мають підстави для визнання нафти та/або нафтопродуктів, що відповідають вимогам нормативних документів.



п. 6.5.7 Розділу 6 вищезазначеної інструкції передбачено: «Для контролювання якості нафтопродуктів на АЗС можуть застосовуватись мобільні (пересувні) лабораторії, укомплектовані необхідним обладнанням, приладами та пристроями. Якщо за допомогою експрес-методів установлена нестандартність нафтопродуктів, то отриманий результат необхідно перевірити в стаціонарній акредитованій (атестованій) випробувальній лабораторії стандартизованими методами.»
Отже, з даного нормативно-правового акту випливає, що контроль якості під час приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів проводиться Підприємствами, які безпосередньо здійснюють приймання, зберігання і відпуск нафти та/або нафтопродуктів.
У випадку залучення Учасником Партнерських АЗС, Учасник має право користування даними АЗС, що підтверджується Договором співпраці (в нашому випадку Договір № 7-03/19 поставки нафтопродуктів оптовими партіями від 14.03.2019р.), відповідно такі Учасники приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів не здійснюють.
Тому, вимога Замовника:
«Учасник додатково в складі тендерної пропозиції надає копію атестату про акредитацію та перелік власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів» стосується Учасників, які за своїм видом діяльності здійснюють приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів. Причиною не подання копії атестату та переліку акредитованих лабораторій вказаною нами в Листі-поясненні щодо відсутності в складі ТП копії атестату про акредитацію та переліку власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів (вих. №434/3 від 04.06.19) є використання партнерських АЗС.
Вимога Замовника «У випадку, якщо АЗС, яку пропонує учасник є партнерськими» виконана нами в повному обсязі.

2) В підпункті 2 пункту 7 Протоколу зазначено:
«Замовником в тендерній документації, а саме в частині «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Додаток 2 до ТД вимагалось, що:
У випадку, якщо АЗС, яку пропонує учасник є партнерськими, то в складі тендерної пропозиції обов’язково надати гарантійний лист такого партнера учасника на фірмовому бланку, копії відповідних сертифікатів на пальне, засвідчені підписом та печаткою такого партнера, копію договору між учасником та партнером АЗС.
Учасником ТОВ “ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” в складі своєї пропозиції не було надано Сертифікат відповідності на пальне за підписом та печаткою такого партнера»

В свою чергу повідомляємо
Копії відповідних Сертифікатів відповідності на пальне, засвідчені підписом та печаткою такого партнера надано нами в складі тендерної пропозиції в повному обсязі, а саме: Сторінки 20-22 файлу:
Документи щодо відповідності технічним_ якісним вимогам.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2019 17:40
Версія документу від: 04.06.2019 17:40
Розкрито: 05.06.2019 12:00

3) У підпункті 3 пункту 7 Протоколу зазначено:
«Учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в тендерній пропозиції запропоновано паливо «Бензин автомобільний – А95(Євро5) та «Паливо дизельне Євро5», а сертифікати відповідності та паспорти якості було надано на іншу продукцію, а саме:
- «Бензин автомобільний Mustang А-95-Євро5-Е5;
- «Паливо дизельне Mustang ДП-Л-Євро5-ВО».
Тобто Учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в складі своєї тендерної пропозиції не були надані сертифікати та/або паспорти відповідності на «Бензин автомобільний – А95(Євро5) та «Паливо дизельне Євро5».

В свою чергу повідомляємо:
За вимогою Тендерної документації Учасник у повній мірі забезпечив відповідність якісних і технічних характеристик предмету закупівлі. Запропонований товар відповідає предмету закупівлі: Бензин А-


95 (Євро5-Е5) та палива дизельного Євро5 (за кодом СРV ДК 021:2015 Код 09130000-9 Нафта і дистиляти), ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015.

На підтвердження надано сертифікати відповідності і паспорти якості.
Паливо, що пропонується нами повністю відповідає вимогам ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015 та стандартам екологічного класу Євро5. Інформації щодо необхідності зазначення в тендерній пропозиції (Додаток 3 до Тендерної документації) найменування товару відповідно до наданих сертифікатів не було.
Додатково повідомляємо, що Mustang – це назва торгової марки палива, яке реалізується через мережу АЗС ТОВ «ІНТЕР КАРД». Відповідно норми п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» не забороняє, а передбачає використання конкретної торгової марки. Крім того, назва торгової марки палива ніяким чином не впливає на сам вид палива та його фізико-хімічні показники.
Щодо обмежень в самій назві запропонованого товару у змісті Тендерної пропозицій не було.
Таким чином, запропонований нами товар повністю відповідає предмету закупівлі та вимогам Замовника, що підтверджується поданими нами сертифікатами відповідності та паспортами якості.
Відповідно, Сертифікати та/або паспорти відповідності на «Бензин автомобільний – А95(Євро5) та «Паливо дизельне Євро5» були надані нами в складі нашої тендерної пропозиції.


Окрім того, звертаємо вашу увагу на те, що іншим Учасником даної закупівлі - ПП «ОККО КОНТРАКТ», із наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами проведеного аукціону, після ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» було подано вимогу до Замовника (дата подання: 06.06.2019р.) щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Секретар тендерного комітету Полівчук В.В. зауважив, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Також зазначив, що відповідно до частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Таким чином, враховуючи що дана закупівля перебувала на стадії кваліфікації переможця, тендерним комітетом ДП «МПІУ» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» повинна б була уважно вивчатися та аналізуватися на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, а вимога учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ», відхилена, оскільки даний учасник торгів, висунувши вимогу, зазначає в електронній системі закупівлі, що вона надана на рішення замовника. Однак на момент подання вимоги ПП «ОККО КОНТРАКТ» жодних рішень замовником по даній процедурі не було прийнято.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тим самим Учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» не дотримався норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) 06.06.2019, 12:22 звернувся до Замовника за роз’ясненнями.
Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення

надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

У Відповіді на запит 59/2017 Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України зазначено: «Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції».
Відповідно до ч.1 Розділу 2 Тендерної документації зазначено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону;
У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.»
Таким чином, не зрозуміло за якими роз’ясненнями звертається ПП «ОККО КОНТРАКТ» до Замовника на стадії кваліфікації учасника – ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС», тобто дане звернення є неправомірним.
2) У зверненні до Замовника за роз'ясненнями ПП «ОККО КОНТРАКТ» міститься чітка вимога щодо дискваліфікації учасника – ТОВ «ТРАСН ОЙЛ СЕРВІС».
Відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель», а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином, вимога ПП «ОККО КОНТРАКТ» щодо дискваліфікації учасника – ТОВ «ТРАСН ОЙЛ СЕРВІС» є неправомірною.
3) Своїм неправомірним зверненням Учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» цілеспрямовано намагався маніпулювати рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України», трактувавши вимоги ТД на власний розсуд, що слід розцінювати як зовнішній тиск на прийняття рішення Замовником з метою надання переваги окремим учасникам.
Підтвердженням даного є повідомлення Замовника про те, що обставини викладені в тексті вимоги ПП «ОККО КОНТРАКТ», були взяті до уваги та будуть враховані під час прийняття рішення.

Зважаючи на все вищесказане, звертаємося до тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» з вимогою (клопотанням) скасувати Протокол (рішення) засідання тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» №2/0706/19 від 07.06.2019р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2019 15:19
На закупівлю № UA-2019-05-20-001418-b надійшла вимога від Учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» від 11.06.2019 р. (ідентифікатор вимоги: UA-2019-05-20-001418-b.b2): «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» (далі-Учасник), не погоджуємось із Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» № 2/0706/19 від 07.06.2019р. (далі - Протокол) та причинами дискваліфікації ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» зазначеними у даному Протоколі, та звертаємось до тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» із вимогою скасувати даний Протокол. Відповідно до п.8 Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» № 2/0706/19 від 07.06.2019р. тендерна пропозиція ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» була відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Учасника відхилено на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ). Відповідно до ч. 3 ст.30 ЗУ: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Таким чином, ми, ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» як Учасник закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-20-001418-b) використовуємо своє право, передбачене чинним законодавством у сфері публічних закупівель та звертаємось до членів тендерного комітету із вимогою надати відповідь на наше звернення, оскільки вважаємо, що Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення нашої тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ та якості і прозорості здійснення процесу закупівель. Згідно до Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» № 2/0706/19 від 07.06.2019р. Замовником було дискваліфіковано тендерну пропозицію ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» через те, що: 1) В підпункті 1 пункту 7 Протоколу зазначено: «В тендерній документації Замовника, а саме в частині «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Додаток 2 до ТД було зазначено: Учасник додатково в складі тендерної пропозиції надає копію атестату про акредитацію та перелік власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів. Учасник ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в складі своєї пропозиції надав лист-пояснення щодо щодо відсутності в складі ТП копії атестату про акредитацію та переліку власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів (вих. №434/3 від 04.06.19). Виходячи з тексту вищезазначеного листа-пояснення учасник повідомляє про відсутність власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.» В свою чергу повідомляємо: АЗС, які пропонуються нами для виконання вимог ТД є партнерськими, всі необхідні документи щодо підтвердження правових відносин і ін. документи, які передбачені Додатком 2 до ТД, надані нами в складі ТП, Сторінки 19-50 файлу: Документи щодо відповідності технічним_ якісним вимогам.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2019 17:40 Версія документу від: 04.06.2019 17:40 Розкрито: 05.06.2019 12:00 Детально вивчаючи Вашу тендерну документацію, зокрема Додаток 2 до ТД, бачимо, що Замовником передбачена участь в закупівлі Учасників, які пропонують партнерські АЗС та інших Учасників. У випадку залучення партнерських АЗС, Товар (нафтопродукти) вважається переданим на зберігання на АЗС з моменту підписання видаткової накладної і повертається (видається) Покупцю зі зберігання лише на підставі та в обмін на картку на пальне (талон), відповідно процеси приймання, зберігання і відпуск нафтопродуктів здійснюється безпосередньо на АЗС. Нормативний документ, який регулює Порядок контролювання якості під час приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів із застосуванням акредитованих лабораторій є Наказ МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ N 271/121 від 04.06.2007 «Про затвердження Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України». Вимоги цієї Інструкції є обов'язковими для всіх підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності (далі - підприємства), які займаються хоча б одним із таких видів діяльності, як зберігання, транспортування та відпуск нафти і нафтопродуктів, а також органів виконавчої влади. Поняття: Акредитована лабораторія - лабораторія, акредитована на право виконання відповідної роботи з випробувань нафти та/або нафтопродуктів у певній (заявленій) області у відповідності до вимог нормативних документів на нафту та нафтопродукти і методи їх випробувань (Розділ 3 «Терміни та визначення» Наказу МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ N 271/121 від 04.06.2007). Реєстр акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій міститься у відкритому доступі на сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Національного агенства з акредитації України: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ в якому є вся необхідна інформація про акредитацію. Розрізняють: Підприємства, що мають власні випробувальні лабораторії, для забезпечення обліку контрольних операцій під час визначення якості нафти та/або нафтопродуктів; Підприємства, що не мають власних випробувальних лабораторій з випробування нафти та нафтопродуктів, які укладають відповідні договори про виконання робіт з випробувань нафтопродуктів зі сторонніми акредитованими або атестованими, у встановленому порядку, лабораторіями; п. 5.6 Розділу 5 вищезазначеної інструкції передбачено: «Згідно з результатами випробувань проб нафти та/або нафтопродуктів випробувальна лабораторія оформлює паспорт якості за формою N 11-НК. Паспорт, що видається випробувальною лабораторією на нафту або нафтопродукт, який відпускається, заповнюється в повному обсязі показників, обумовлених нормативним документом на нафтопродукт. Значення показників, що не визначались випробувальною лабораторією, переносяться з даних паспорта, виданого вантажовідправником чи іншою випробувальною лабораторією, до якої проба надсилалась на випробування, про що робиться відповідна примітка. п. 5.13 Розділу 5 вищезазначеної інструкції: «На підприємствах, які не мають власних випробувальних лабораторій, оцінювання якості під час приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів за окремими показниками дозволяється здійснювати за допомогою експрес-методів. Результати, отримані з використанням нестандартизованих експрес-методів, не приймаються для оформлення паспортів якості і не мають підстави для визнання нафти та/або нафтопродуктів, що відповідають вимогам нормативних документів. п. 6.5.7 Розділу 6 вищезазначеної інструкції передбачено: «Для контролювання якості нафтопродуктів на АЗС можуть застосовуватись мобільні (пересувні) лабораторії, укомплектовані необхідним обладнанням, приладами та пристроями. Якщо за допомогою експрес-методів установлена нестандартність нафтопродуктів, то отриманий результат необхідно перевірити в стаціонарній акредитованій (атестованій) випробувальній лабораторії стандартизованими методами.» Отже, з даного нормативно-правового акту випливає, що контроль якості під час приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів проводиться Підприємствами, які безпосередньо здійснюють приймання, зберігання і відпуск нафти та/або нафтопродуктів. У випадку залучення Учасником Партнерських АЗС, Учасник має право користування даними АЗС, що підтверджується Договором співпраці (в нашому випадку Договір № 7-03/19 поставки нафтопродуктів оптовими партіями від 14.03.2019р.), відповідно такі Учасники приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів не здійснюють. Тому, вимога Замовника: «Учасник додатково в складі тендерної пропозиції надає копію атестату про акредитацію та перелік власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів» стосується Учасників, які за своїм видом діяльності здійснюють приймання, зберігання і відпуску нафти та/або нафтопродуктів. Причиною не подання копії атестату та переліку акредитованих лабораторій вказаною нами в Листі-поясненні щодо відсутності в складі ТП копії атестату про акредитацію та переліку власних акредитованих ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів (вих. №434/3 від 04.06.19) є використання партнерських АЗС. Вимога Замовника «У випадку, якщо АЗС, яку пропонує учасник є партнерськими» виконана нами в повному обсязі. 2) В підпункті 2 пункту 7 Протоколу зазначено: «Замовником в тендерній документації, а саме в частині «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Додаток 2 до ТД вимагалось, що: У випадку, якщо АЗС, яку пропонує учасник є партнерськими, то в складі тендерної пропозиції обов’язково надати гарантійний лист такого партнера учасника на фірмовому бланку, копії відповідних сертифікатів на пальне, засвідчені підписом та печаткою такого партнера, копію договору між учасником та партнером АЗС. Учасником ТОВ “ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС” в складі своєї пропозиції не було надано Сертифікат відповідності на пальне за підписом та печаткою такого партнера» В свою чергу повідомляємо Копії відповідних Сертифікатів відповідності на пальне, засвідчені підписом та печаткою такого партнера надано нами в складі тендерної пропозиції в повному обсязі, а саме: Сторінки 20-22 файлу: Документи щодо відповідності технічним_ якісним вимогам.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.06.2019 17:40 Версія документу від: 04.06.2019 17:40 Розкрито: 05.06.2019 12:00 3) У підпункті 3 пункту 7 Протоколу зазначено: «Учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в тендерній пропозиції запропоновано паливо «Бензин автомобільний – А95(Євро5) та «Паливо дизельне Євро5», а сертифікати відповідності та паспорти якості було надано на іншу продукцію, а саме: - «Бензин автомобільний Mustang А-95-Євро5-Е5; - «Паливо дизельне Mustang ДП-Л-Євро5-ВО». Тобто Учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в складі своєї тендерної пропозиції не були надані сертифікати та/або паспорти відповідності на «Бензин автомобільний – А95(Євро5) та «Паливо дизельне Євро5». В свою чергу повідомляємо: За вимогою Тендерної документації Учасник у повній мірі забезпечив відповідність якісних і технічних характеристик предмету закупівлі. Запропонований товар відповідає предмету закупівлі: Бензин А- 95 (Євро5-Е5) та палива дизельного Євро5 (за кодом СРV ДК 021:2015 Код 09130000-9 Нафта і дистиляти), ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015. На підтвердження надано сертифікати відповідності і паспорти якості. Паливо, що пропонується нами повністю відповідає вимогам ДСТУ 7687:2015 та ДСТУ 7688:2015 та стандартам екологічного класу Євро5. Інформації щодо необхідності зазначення в тендерній пропозиції (Додаток 3 до Тендерної документації) найменування товару відповідно до наданих сертифікатів не було. Додатково повідомляємо, що Mustang – це назва торгової марки палива, яке реалізується через мережу АЗС ТОВ «ІНТЕР КАРД». Відповідно норми п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» не забороняє, а передбачає використання конкретної торгової марки. Крім того, назва торгової марки палива ніяким чином не впливає на сам вид палива та його фізико-хімічні показники. Щодо обмежень в самій назві запропонованого товару у змісті Тендерної пропозицій не було. Таким чином, запропонований нами товар повністю відповідає предмету закупівлі та вимогам Замовника, що підтверджується поданими нами сертифікатами відповідності та паспортами якості. Відповідно, Сертифікати та/або паспорти відповідності на «Бензин автомобільний – А95(Євро5) та «Паливо дизельне Євро5» були надані нами в складі нашої тендерної пропозиції. Окрім того, звертаємо вашу увагу на те, що іншим Учасником даної закупівлі - ПП «ОККО КОНТРАКТ», із наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами проведеного аукціону, після ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» було подано вимогу до Замовника (дата подання: 06.06.2019р.) щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Секретар тендерного комітету Полівчук В.В. зауважив, що відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Також зазначив, що відповідно до частини 6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Таким чином, враховуючи що дана закупівля перебувала на стадії кваліфікації переможця, тендерним комітетом ДП «МПІУ» тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» повинна б була уважно вивчатися та аналізуватися на відповідність вимогам тендерної документації Замовника, а вимога учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ», відхилена, оскільки даний учасник торгів, висунувши вимогу, зазначає в електронній системі закупівлі, що вона надана на рішення замовника. Однак на момент подання вимоги ПП «ОККО КОНТРАКТ» жодних рішень замовником по даній процедурі не було прийнято. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тим самим Учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» не дотримався норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1) 06.06.2019, 12:22 звернувся до Замовника за роз’ясненнями. Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У Відповіді на запит 59/2017 Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України зазначено: «Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції». Відповідно до ч.1 Розділу 2 Тендерної документації зазначено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону; У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів.» Таким чином, не зрозуміло за якими роз’ясненнями звертається ПП «ОККО КОНТРАКТ» до Замовника на стадії кваліфікації учасника – ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС», тобто дане звернення є неправомірним. 2) У зверненні до Замовника за роз'ясненнями ПП «ОККО КОНТРАКТ» міститься чітка вимога щодо дискваліфікації учасника – ТОВ «ТРАСН ОЙЛ СЕРВІС». Відповідно до ч.3 ст.30 ЗУ «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель», а це означає, що учаснику торгів відповідно до Закону надана можливість подавати вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає, що Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Таким чином, вимога ПП «ОККО КОНТРАКТ» щодо дискваліфікації учасника – ТОВ «ТРАСН ОЙЛ СЕРВІС» є неправомірною. 3) Своїм неправомірним зверненням Учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» цілеспрямовано намагався маніпулювати рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України», трактувавши вимоги ТД на власний розсуд, що слід розцінювати як зовнішній тиск на прийняття рішення Замовником з метою надання переваги окремим учасникам. Підтвердженням даного є повідомлення Замовника про те, що обставини викладені в тексті вимоги ПП «ОККО КОНТРАКТ», були взяті до уваги та будуть враховані під час прийняття рішення. Зважаючи на все вищесказане, звертаємося до тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» з вимогою (клопотанням) скасувати Протокол (рішення) засідання тендерного комітету Державного підприємства «Мультимедійна платформа іномовлення України» №2/0706/19 від 07.06.2019р.»

Відповідно до частини 3 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тендерний комітет розглянув текст вимоги учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС та повідомляє наступне:
Щодо пункту 1 вимоги:
В тендерній документації замовника, а саме в частині «Інформація про необхідні та кількісні характеристики» додаток № 2 до ТД було зазначено:
- Учасник додатково в складі тендерної пропозиції надає копію атестату про акредитацію та перелік власних акредитованих ДСТУ ISO/IEC 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів.
Учасник ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в складі своєї пропозиції надав лист-пояснення щодо відсутності в складі тендерної пропозиції копії атестату про акредитацію та переліку власних акредитованих ДСТУ ISO/IEC 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів (вих. № 434/3 від 04.06.19).
Виходячи з тексту вищезазначеного листа-пояснення учасник повідомляє про відсутність власних акредитованих ДСТУ ISO/IEC 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів, що не відповідає вимог тендерної документації Замовника.
Додатково роз’яснюємо, що замовником в тендерній документації висунуто вимогу надати копію атестату про акредитацію та перелік власних акредитованих ДСТУ ISO/IEC 17025 лабораторій на відповідність контролю якості нафтопродуктів. Замовник в тендерній документації не передбачав можливість для учасника не надавати зазначені документи у разі залучення партнерської мережі АЗС.
Крім того, в паспортах якості, які надані учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в тендерній пропозиції жодним чином не зазначено, чи акредитована Випробовувальна лабораторія ТОВ «ГЛОБУС ПЕТРОЛЕУМ» за стандартами ДСТУ ISO/IEC 17025.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» не було підтверджено взаємозв’язку між ТОВ «ІНТЕР КАРД» та ТОВ «ГЛОБУС ПЕТРОЛЕУМ».

Щодо пунктів 2 та 3 вимоги:
Замовником в тендерній документації, а саме в частині «Інформація про необхідні та кількісні характеристики» додаток № 2 до ТД вимагалось, що:
У випадку, якщо АЗС, яку пропонує учасник є партнерськими, то в складі тендерної пропозиції обов’язково надати гарантійний лист такого партнера учасника на фірмовому бланку, копії відповідних сертифікатів на пальне, засвідчені підписом та печаткою такого партнера, копію договору між учасником та партнером АЗС.
Учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в складі своєї пропозиції не було надано Сертифікат відповідності на пальне за підписом та печаткою такого партнера.
Учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в тендерній пропозиції запропоновано паливо «Бензин автомобільний – А95 (Євро5-Е5)» та «Паливо дизельне Євро5», а сертифікати відповідності та паспорти якості було надано на іншу продукцію, а саме:
- «Бензин автомобільний Mustang A-95- Євро 5-Е5»;
- «Паливо дизельне Mustang ДП-Л-Євро5-В0», «Паливо дизельне Mustang ДП-З-Євро5-В0».
Тобто учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в складі своєї тендерної пропозиції не були надані сертифікати та/або паспорти відповідності на «Бензин автомобільний – А95 (Євро5-Е5).
Додатково роз’яснюємо, що предметом закупівлі Замовника та запропоноване в тендерній пропозиції учасника є пальне «Бензин автомобільний – А95 (Євро5-Е5), натомість паспорт якості та сертифікат відповідності, надані на паливо «Бензин автомобільний Mustang A-95- Євро 5-Е5», тобто сертифікат відповідності на пальне «Бензин автомобільний – А95 (Євро5-Е5) за підписом і печаткою партнера учасника в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» не надано.
Отже, Замовник не може встановити чи відповідає запропоноване до продажу пальне А95 (Євро5-Е5) стандартам ДСТУ.
Замовник не заперечує щодо поставки палива Mustang A-95- Євро 5-Е5 проте, як вбачається з даних паспорту якості палива Mustang A-95- Євро 5-Е5 є не тільки ознакою конкретної торгової марки, а і тим, що зазначене паливо є підвищеної якості (що підтверджується учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в п 6.5.2. договору поставки нафтопродуктів оптовими партіями № 7-03/19 від 14.03.2019, що є складовою тендерної пропозиції.)
Аналогічна інформація зазначена на сайті виробника:

Бензин автомобільний
А-95-Євро5-Е5 Mustang A-95- Євро 5-Е5

Бензин А-95 відповідає ДСТУ 7687:2015, європейському стандарту EN 228:2008 і екологічному стандарту ЄВРО-5. Технологія: Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 згідно ДСТУ 7687:2015 "Бензини автомобільні Євро" з вмістом сірки не більше 10 ppm (10 мг/кг). Поставляється із нафтопереробних заводів Польщі, Литви, Греції, Румунії, Республіки Білорусь. При його виробництві застосовано нову технологію, що підвищує миючі властивості пального та очищення двигуна.
Технологія: Високотехнологічний бензин 95 MUSTANG розроблено спільно з американським хімічним концерном Innospec, що має багаторічний практичний досвід у розробках із покращення характеристик пального. 95 MUSTANG виготовлений із базового бензину імпортного виробництва, який відповідає стандарту ЄВРО-5 і поставляється із нафтопереробних заводів Румунії, Греції, Литви, Польщі, Республіки Білорусь.

Варто зауважити, що на сайті виробника наявний паспорт якості на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 та MUSTANG А-95-Євро5-Е5, що додатково підтверджує, що це різні види палива.
Відповідно до частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Отже, учасником ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» в своїй тендерній пропозиції допущена невідповідність виду палива – бензина автомобільного та наданих документів, що підтверджують його якість та відповідність стандартам ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Розгляд вимоги Учасника ТОВ «ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС» від 11.06.2019 на закупівлю товару - бензин А-95 (Євро5-Е5) та палива дизельного Євро5 (за кодом СРV ДК 021:2015 Код 09130000-9 Нафта і дистиляти (закупівля UA-2019-05-20-001418-b), ( ідентифікатор вимоги: UA-2019-05-20-001418-b.b2)

Документи

07 червня 2019 17:26
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" 770 760,00
UAH з ПДВ
752 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 772 320,00
UAH з ПДВ
754 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАНТ" 770 580,00
UAH з ПДВ
761 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 878 500,00
UAH з ПДВ
878 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 14:51
цінова переможця.pdf
26 червня 2019 11:17
ДФС до 30 червня.jpg
26 червня 2019 11:17
Кучабська мвс.pdf
26 червня 2019 11:17
ст 17 переможця.pdf
04 червня 2019 17:00
Електронний підпис
04 червня 2019 16:52
цінова пропозиція.pdf
04 червня 2019 16:52
техн умови.pdf
04 червня 2019 16:52
Договір Укрексімбанк.pdf
04 червня 2019 16:52
довідки кваліфікація.pdf
04 червня 2019 16:52
10л ДП.pdf
04 червня 2019 16:52
10л А95.pdf
04 червня 2019 16:52
Установчі_Кучабською.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 17:14
Статут Ужгород Оріг.pdf
04 червня 2019 17:14
Сертифікат+паспорт.pdf
04 червня 2019 17:14
Протокол, наказ Друзь.pdf
04 червня 2019 17:14
Копія статуту + опис.pdf
04 червня 2019 17:14
копія договору Мінфін.pdf
04 червня 2019 17:14
Копія відомості ЄДР.pdf
04 червня 2019 17:14
Копія витяг ПДВ.pdf
04 червня 2019 17:13
ДТ Л.pdf
04 червня 2019 17:13
ДТ 3.pdf
04 червня 2019 17:13
Док.Частина 2.pdf
04 червня 2019 17:13
Док.частина 1.pdf
04 червня 2019 17:13
Договір лабораторія.pdf
04 червня 2019 17:13
Довіреність 2019.pdf
04 червня 2019 17:13
відомості ЄДРПОУ 04.07.pdf
04 червня 2019 17:13
відгук.pdf
04 червня 2019 17:13
витяг ПДВ оригінал.pdf
04 червня 2019 17:13
Витяг 23.05.2019.pdf
04 червня 2019 17:13
Виписка ЄДР Ужгород.pdf
04 червня 2019 17:13
акт звірки Авіаслужба .pdf
04 червня 2019 17:13
95.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 10:45
Електронний підпис
03 червня 2019 10:45
Договір з поміткою.pdf
03 червня 2019 10:32
Електронний підпис
03 червня 2019 10:32
наявність обладнання.pdf
03 червня 2019 10:32
Лист-гарантія.pdf
03 червня 2019 10:32
Лист від Укрнафти.pdf
03 червня 2019 10:32
Договір.pdf
03 червня 2019 10:32
Пропозиція1.pdf
03 червня 2019 10:32
Установчі документи.7z
03 червня 2019 10:32
Техначна чатисна.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "КАНТ"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"
#42647162
Відхилено 752 700,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 17:34
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 754 750,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
754 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 14:16
Підписаний договір.pdf укладений
15 липня 2019 14:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 754 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 125 791,67 UAH)