Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари та папір для друку для ВП «Аварійно-технічний центр»
Очікувана вартість
66 460,28 UAH
UA-2019-05-20-001075-b ce2c5e67fde1429db4bcad1a2792ab0d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авдоніна Олена Вікторівна

+380444065670 AVDONINA@ATC.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 20055078
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., с. Шевченкове, Києво-Святошинський район, ПРИП'ЯТСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Авдоніна Олена Вікторівна
+380444065670
AVDONINA@ATC.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 16:30
Початок аукціону: 05 червня 2019 11:50
Очікувана вартість: 66 460,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 664,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари та папір для друку для ВП «Аварійно-технічний центр»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3983 шт
Канцелярські товари та папір для друку (Джерело фінансування закупівлі. Власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08140, Україна, Київська обл., Шевченкове, вул. Прип'ятська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
315 пач.
Канцелярські товари та папір для друку (Джерело фінансування закупівлі. Власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08140, Україна, Київська обл., Шевченкове, вул. Прип'ятська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений товар проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:00
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена відділом супроводження закупівель ВП «Аварійно-технічний центр»:
1) Учасник може запропонувати товари будь-якої торгової марки або моделі, які відповідають Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками» та Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги». У разі подання учасником тендерної пропозиції на товар, який не відповідає технічним характеристикам, така пропозиція буде відхилена.
2) Приймати участь у закупівлі можуть юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Методика оцінювання тендерних пропозицій наведена у Додатку 1 до ТД, яким визначено зобов’язання Учасника процедури закупівлі вказати ціну за одиницю товару та загальну вартість в грн. без ПДВ та з ПДВ на кожну позицію окремо, а також загальну вартість пропозиції.
Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він:
- у стовпчиках № 9 «ПДВ (для платників ПДВ)» та 11 «ПДВ (для платників ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає «0,00»;
- у стовпчику № 12 «Загальна вартість (у т.ч. ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає підсумок додавання значень стовпчиків № 10 та № 11.
У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-70 - Засипкін В.А.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС ІМПЕРІЯ" 63 999,19
UAH з ПДВ
52 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Профі Сервіс Гарант" 66 265,40
UAH з ПДВ
53 527,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПЕЙПА ТРЕЙД ЛТД" 66 450,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АТЛАС МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ" 66 400,00
UAH з ПДВ
66 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 16:14
сканирование0226.pdf
04 червня 2019 16:14
сканирование0225.pdf
04 червня 2019 16:14
сканирование0224.pdf
04 червня 2019 16:14
сканирование0223.pdf
04 червня 2019 16:14
сканирование0222.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 10:29
свидетельства.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС ІМПЕРІЯ"

ТОВ "Профі Сервіс Гарант"

ТОВ "ПЕЙПА ТРЕЙД ЛТД"

ФОП "АТЛАС МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС ІМПЕРІЯ"
#35677209
Відхилено 52 800,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 11:06
ТОВ "Профі Сервіс Гарант"
#36126727
Відхилено 53 527,76
UAH з ПДВ
07 червня 2019 11:13
ТОВ "ПЕЙПА ТРЕЙД ЛТД"
#41844761
Відхилено 55 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 11:23
ФОП "АТЛАС МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ"
#3082417997
Відхилено 66 400,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 11:31

Інформація про відміну

Дата відміни
07 червня 2019 11:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі