Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари та папір для друку для ВП «Аварійно-технічний центр»
Очікувана вартість
66 460,28 UAH
UA-2019-05-20-001075-b ● ce2c5e67fde1429db4bcad1a2792ab0d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВАРІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 20055078 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/ |
Місцезнаходження: | 08140, Україна , Київська обл., с. Шевченкове, Києво-Святошинський район, ПРИП'ЯТСЬКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Авдоніна Олена Вікторівна +380444065670 AVDONINA@ATC.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2019 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2019 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2019 16:30 |
Початок аукціону: | 05 червня 2019 11:50 |
Очікувана вартість: | 66 460,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 664,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари та папір для друку для ВП «Аварійно-технічний центр»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3983 шт
Канцелярські товари та папір для друку (Джерело фінансування закупівлі. Власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська обл., Шевченкове, вул. Прип'ятська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
315 пач.
Канцелярські товари та папір для друку (Джерело фінансування закупівлі. Власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08140, Україна, Київська обл., Шевченкове, вул. Прип'ятська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлений товар проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2019 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2019 15:54 |
оголошення.pdf | |
20 травня 2019 15:54 |
Протокольне рішення № 28 вибір процедури.pdf | |
20 травня 2019 15:54 |
Додаток 3 до ТД - Проект Договору.docx | |
20 травня 2019 15:53 |
ТД - 28.docx | |
20 травня 2019 15:53 |
Додаток 4 до ТД - Довідка про досвід виконання аналогічного договору.docx | |
20 травня 2019 15:53 |
Додаток 2 до ТД - Технічні вимоги.docx | |
20 травня 2019 15:53 |
Додаток 1 до ТД Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:00
Дата відповіді: 21 травня 2019 15:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена відділом супроводження закупівель ВП «Аварійно-технічний центр»:
1) Учасник може запропонувати товари будь-якої торгової марки або моделі, які відповідають Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками» та Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги». У разі подання учасником тендерної пропозиції на товар, який не відповідає технічним характеристикам, така пропозиція буде відхилена.
2) Приймати участь у закупівлі можуть юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Методика оцінювання тендерних пропозицій наведена у Додатку 1 до ТД, яким визначено зобов’язання Учасника процедури закупівлі вказати ціну за одиницю товару та загальну вартість в грн. без ПДВ та з ПДВ на кожну позицію окремо, а також загальну вартість пропозиції.
Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він:
- у стовпчиках № 9 «ПДВ (для платників ПДВ)» та 11 «ПДВ (для платників ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає «0,00»;
- у стовпчику № 12 «Загальна вартість (у т.ч. ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає підсумок додавання значень стовпчиків № 10 та № 11.
У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-70 - Засипкін В.А.
1) Учасник може запропонувати товари будь-якої торгової марки або моделі, які відповідають Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками» та Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги». У разі подання учасником тендерної пропозиції на товар, який не відповідає технічним характеристикам, така пропозиція буде відхилена.
2) Приймати участь у закупівлі можуть юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Методика оцінювання тендерних пропозицій наведена у Додатку 1 до ТД, яким визначено зобов’язання Учасника процедури закупівлі вказати ціну за одиницю товару та загальну вартість в грн. без ПДВ та з ПДВ на кожну позицію окремо, а також загальну вартість пропозиції.
Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він:
- у стовпчиках № 9 «ПДВ (для платників ПДВ)» та 11 «ПДВ (для платників ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає «0,00»;
- у стовпчику № 12 «Загальна вартість (у т.ч. ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає підсумок додавання значень стовпчиків № 10 та № 11.
У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-70 - Засипкін В.А.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2019 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС ІМПЕРІЯ" |
63 999,19
UAH з ПДВ
|
52 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Профі Сервіс Гарант" |
66 265,40
UAH з ПДВ
|
53 527,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПЕЙПА ТРЕЙД ЛТД" |
66 450,00
UAH з ПДВ
|
55 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АТЛАС МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ" |
66 400,00
UAH з ПДВ
|
66 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС ІМПЕРІЯ" #35677209 |
Відхилено |
52 800,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 11:06
|
ТОВ "Профі Сервіс Гарант" #36126727 |
Відхилено |
53 527,76
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 11:13
|
ТОВ "ПЕЙПА ТРЕЙД ЛТД" #41844761 |
Відхилено |
55 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 11:23
|
ФОП "АТЛАС МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ" #3082417997 |
Відхилено |
66 400,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 11:31
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 червня 2019 11:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі