Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотобарабани, друкуючі голівки
Очікувана вартість
657 138,00 UAH
UA-2019-05-20-001049-a 814218136196404ca49940bea4f1cbe4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грушевський Юрій Михайлович

+380444653513 YURIST8@LISKI.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081373
Вебсайт: http://www.liski.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22
Контактна особа: Грушевський Юрій Михайлович
+380444653513
YURIST8@LISKI.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 14:28
Очікувана вартість: 657 138,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 328,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Фотобарабани, друкуючі голівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 08:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 14:05
ТД_Фотобарабани, друкуючі голівки.doc
21 травня 2019 08:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 08:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 08:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 14:05
ТД_Фотобарабани, друкуючі голівки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:14
Дата відповіді: 23 травня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Допускається пропозиція аналогів продукції, зазначеної у тендерній документації в якості предмета закупівлі на умовах, визначених у додатку №6 до тендерної документації.
2) Приймати участь у закупівлі можуть як юридичні, так і фізичні особи-підприємці, в тому числі неплатники ПДВ. Очікувана вартість закупівлі вказана без урахування ПДВ. Тендерні пропозиції учасників оцінюються без урахування ПДВ, незалежно від того, чи є учасник платником ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-001049-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 05 червня 2019 15:32
Вимога відхилити пропозицію ТОВ МЕДЖИК АЙТІ , осільки не відповідає вимогам п.1 Додатку №2
Пропозиція ТОВ МЕДЖИК АЙТІ не відповідає вимогам п.1 Додатку №2 тендерної документації, оскільки не надали інформацію про наявність досвіду роботи на ринку постачання фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку не менше п’яти років , а надали лише довідку в якій зазначено про досвід виконання за 2016 та 2017 роки , що є меншим терміном ніж 5 років.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 11:48
У відповідності до п.1.1. Додатку №2 до тендерної документації Учасник на підтвердження кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону надає Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку постачання фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку не менше п’яти років та виконання не менше двох аналогічних господарських договорів* (з зазначенням замовника-клієнта та фінансових показників) (має містити підпис та печатку Учасника). Аналогічними господарськими договорами вважаються: договори на поставку аналогічної продукції.
На виконання зазначеної вище умови учасником ТОВ «МЕДЖИК АЙТІ» надано довідку, в якій зазначено про наявність досвіду роботи на ринку постачання фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку не менше п’яти років та виконання не менше двох аналогічних господарських договорів.
Додаткових вимог щодо дат укладання аналогічних господарських договорів або додаткового підтвердження наявності досвіду роботи протягом зазначеного часового періоду, тендерною документацією не передбачено.
Враховуючи вищевикладене, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДЖИК АЙТІ» не виявлено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-25-000022 ● 0db0729edced45b0b61b578e9e8548b7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2020 14:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.02.2020 № 31
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-05-20-001049-a 20.05.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-24 12:29:20

Об'єднання двох позицій при оголошенні закупівлі

Згідно плану закупівель Замовника на 2019 рік, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, заплановано дві закупівлі, предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6: Фотобарабани, друкуючі голівки (UA-P-2019-05-30-001705-a), очікувана вартість закупівлі 597 840,00 грн. та Тонери, картриджі (UA-P-2019-05-30-001653-a) очікувана вартість закупівлі 144 957,60 грн. Зазначені позиції плану закупівель було опубліковано на підставі фінансового плану, затвердженого АТ «Укрзалізниця». Сумарна очікувана вартість закупівель становить 742 797,60 грн.
Ч. 7. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
З метою дотримання вказаної вимоги Закону, Замовником було оголошену єдину закупівлю, що має предметом за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019. Очікувана вартість закупівлі 657 138,00 грн., що не перевищує сумарної очікуваної вартості запланованих на 2019 рік закупівель предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, 742 797,60 грн.
За таких обставин, закупівлю за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019, було здійснено у відповідності до річного плану, порушень вимог ч.1. ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» допущено не було.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно плану закупівель Замовника на 2019 рік, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, заплановано дві закупівлі, предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6: Фотобарабани, друкуючі голівки (UA-P-2019-05-30-001705-a), очікувана вартість закупівлі 597 840,00 грн. та Тонери, картриджі (UA-P-2019-05-30-001653-a) очікувана вартість закупівлі 144 957,60 грн. Зазначені позиції плану закупівель було опубліковано на підставі фінансового плану, затвердженого АТ «Укрзалізниця». Сумарна очікувана вартість закупівель становить 742 797,60 грн. Ч. 7. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. З метою дотримання вказаної вимоги Закону, Замовником було оголошену єдину закупівлю, що має предметом за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019. Очікувана вартість закупівлі 657 138,00 грн., що не перевищує сумарної очікуваної вартості запланованих на 2019 рік закупівель предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, 742 797,60 грн. За таких обставин, закупівлю за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019, було здійснено у відповідності до річного плану, порушень вимог ч.1. ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» допущено не було.

2020-03-24 12:32:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДЖИК АЙТІ 618 998,00
UAH
618 998,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 629 464,00
UAH
629 464,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 641 690,00
UAH
641 690,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 649 990,00
UAH
649 990,00
UAH
Документи
ТОВ "АПЕКС" 657 000,00
UAH
657 000,00
UAH
Немає

Публічні документи

11 червня 2019 17:26
Електронний підпис
11 червня 2019 17:24
довідка_податкова
11 червня 2019 10:36
Електронний підпис
11 червня 2019 10:33
проект_договору новий
11 червня 2019 10:33
довідка_про_антикорупц
11 червня 2019 10:33
довідка_несудимість
31 травня 2019 14:41
Електронний підпис
31 травня 2019 14:39
15 характ товару.pdf
31 травня 2019 14:38
13 проект_договору.pdf
31 травня 2019 14:38
12 договір_з_дирстриб.pdf
31 травня 2019 14:38
11 довідка_укрсепро.pdf
31 травня 2019 14:38
10 довідка_про_товар.pdf
31 травня 2019 14:38
09 довідка_про_гарантію.pdf
31 травня 2019 14:38
07 статистика.pdf
31 травня 2019 14:38
06 довідки_банк.pdf
31 травня 2019 14:38
05 статут.pdf
31 травня 2019 14:38
04 витяги_з_реєстру.pdf
31 травня 2019 14:38
01 довідка_досвід.pdf
31 травня 2019 14:38
00 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 15:56
Електронний підпис
04 червня 2019 15:56
Документи.rar
04 червня 2019 15:56
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 16:12
Електронний підпис
04 червня 2019 16:09
ВВМ_проект договору.pdf
04 червня 2019 16:09
ВВМ_довідки стаття 17.pdf
04 червня 2019 16:09
ВВМ_довідки.pdf
04 червня 2019 16:09
ВВМ_довідки стаття 16.pdf
04 червня 2019 16:09
ВВМ (виписка з ЄДР).pdf
04 червня 2019 16:09
ВВМ (довідка 4ОПП).pdf
04 червня 2019 16:09
ВВМ (свідоцтво ПДВ).pdf
04 червня 2019 16:09
ВВМ (витяг ПДВ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДЖИК АЙТІ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "АПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДЖИК АЙТІ
#39189643
Переможець 618 998,00
UAH
06 червня 2019 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДЖИК АЙТІ
#39189643
618 998,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:20
Додаткова угода №1 (3) (2).PDF зміни до договору
27 грудня 2019 11:20
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 15:46
Договір від 24.06.2019 №205-ПМ.PDF укладений
24 червня 2019 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у відповідності до ч.5. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 205-ПМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 618 998,00
UAH