Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081373 |
Вебсайт: | http://www.liski.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22 |
Контактна особа: |
Грушевський Юрій Михайлович +380444653513 YURIST8@LISKI.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2019 14:28 |
Очікувана вартість: | 657 138,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 328,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 08:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2019 14:05 |
ТД_Фотобарабани, друкуючі голівки.doc |
21 травня 2019 08:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 травня 2019 14:05 |
ТД_Фотобарабани, друкуючі голівки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Приймати участь у закупівлі можуть як юридичні, так і фізичні особи-підприємці, в тому числі неплатники ПДВ. Очікувана вартість закупівлі вказана без урахування ПДВ. Тендерні пропозиції учасників оцінюються без урахування ПДВ, незалежно від того, чи є учасник платником ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
На виконання зазначеної вище умови учасником ТОВ «МЕДЖИК АЙТІ» надано довідку, в якій зазначено про наявність досвіду роботи на ринку постачання фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку не менше п’яти років та виконання не менше двох аналогічних господарських договорів.
Додаткових вимог щодо дат укладання аналогічних господарських договорів або додаткового підтвердження наявності досвіду роботи протягом зазначеного часового періоду, тендерною документацією не передбачено.
Враховуючи вищевикладене, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕДЖИК АЙТІ» не виявлено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-25-000022 ● 0db0729edced45b0b61b578e9e8548b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2020 № 31
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2020 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2019-05-20-001049-a 20.05.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-24 12:29:20
Об'єднання двох позицій при оголошенні закупівлі
Згідно плану закупівель Замовника на 2019 рік, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, заплановано дві закупівлі, предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6: Фотобарабани, друкуючі голівки (UA-P-2019-05-30-001705-a), очікувана вартість закупівлі 597 840,00 грн. та Тонери, картриджі (UA-P-2019-05-30-001653-a) очікувана вартість закупівлі 144 957,60 грн. Зазначені позиції плану закупівель було опубліковано на підставі фінансового плану, затвердженого АТ «Укрзалізниця». Сумарна очікувана вартість закупівель становить 742 797,60 грн.
Ч. 7. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
З метою дотримання вказаної вимоги Закону, Замовником було оголошену єдину закупівлю, що має предметом за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019. Очікувана вартість закупівлі 657 138,00 грн., що не перевищує сумарної очікуваної вартості запланованих на 2019 рік закупівель предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, 742 797,60 грн.
За таких обставин, закупівлю за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019, було здійснено у відповідності до річного плану, порушень вимог ч.1. ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» допущено не було.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно плану закупівель Замовника на 2019 рік, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, заплановано дві закупівлі, предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6: Фотобарабани, друкуючі голівки (UA-P-2019-05-30-001705-a), очікувана вартість закупівлі 597 840,00 грн. та Тонери, картриджі (UA-P-2019-05-30-001653-a) очікувана вартість закупівлі 144 957,60 грн. Зазначені позиції плану закупівель було опубліковано на підставі фінансового плану, затвердженого АТ «Укрзалізниця». Сумарна очікувана вартість закупівель становить 742 797,60 грн. Ч. 7. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. З метою дотримання вказаної вимоги Закону, Замовником було оголошену єдину закупівлю, що має предметом за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019. Очікувана вартість закупівлі 657 138,00 грн., що не перевищує сумарної очікуваної вартості запланованих на 2019 рік закупівель предметом яких за кодом ДК 021:2015 є 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, 742 797,60 грн. За таких обставин, закупівлю за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Фотобарабани, друкуючі голівки) унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-20-001049-a, 20.05.2019, було здійснено у відповідності до річного плану, порушень вимог ч.1. ст..4 Закону України «Про публічні закупівлі» допущено не було.
2020-03-24 12:32:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення ч. 1 ст. 4 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2019 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МЕДЖИК АЙТІ |
618 998,00
UAH
|
618 998,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
629 464,00
UAH
|
629 464,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
641 690,00
UAH
|
641 690,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
649 990,00
UAH
|
649 990,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АПЕКС" |
657 000,00
UAH
|
657 000,00
UAH
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕДЖИК АЙТІ #39189643 |
Переможець |
618 998,00
UAH
|
06 червня 2019 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:20
|
Додаткова угода №1 (3) (2).PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2019 15:46
|
Договір від 24.06.2019 №205-ПМ.PDF | укладений |
24 червня 2019 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у відповідності до ч.5. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 205-ПМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |