Капітальний ремонт харчблоку Звенигородської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Звенигород Пустомитівського району Львівської області
Очікувана вартість
3 648 208,80 UAH
UA-2019-05-20-000947-a af899672265844899fefcb0572bf6daf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Пустомитівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144697
Місцезнаходження замовника: 81100, Україна, Львівська обл., Пустомити, вул. Козацька, 9
Контактна особа замовника: Кметик Богдана Василівна
+380323041357
rmk01@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 648 208,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 241,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю "1 робота" слід розуміти обсяг виконання робіт згідно технічного завдання, що міститься у додатку 2 документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт харчблоку Звенигородської ЗОШ І-ІІІ ступенів в с.Звенигород Пустомитівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, Пустомити, вул. Козацька, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 травня 2019 15:23
Електронний цифровий підпис
20 травня 2019 13:42
технічне завдання.rtf
20 травня 2019 13:42
ТД во пустомити звернигород.doc
20 травня 2019 13:42
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо фінансування
Дата подання: 22 травня 2019 09:56
Дата відповіді: 24 травня 2019 14:18
Прошу повідомити чи є кошти для повного фінансування даних робіт протягом 2019р. Чи, можливо, виконання робіт буде фінансуватися в 2019р. лише частково?
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення та повідомляємо, що станом на сьогодні фінансування щодо цього об’єкту є частковим , однак протягом терміну виконання робіт проект буде дофінансовуватись. У разі відсутності всього фінансування у 2019 році угода на виконання робіт на даному об’єкті буде продовжена на 2020 рік.
роз'яснення
Дата подання: 25 травня 2019 08:08
Дата відповіді: 28 травня 2019 17:10
Відповідно до п.1 Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"Повноваження щодо підпису договору процедури закупівлі підтверджуються наступними документами: Для юридичних осіб: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників; - наказ про призначення; - довіреність або доручення; - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на вчинення значних правочинів. Для підтвердження можливості підписання договору про закупівлю у складі пропозиції Учасники надають скановану з оригіналу копію паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу, яка уповноважена на укладення договору (посадова чи інша особа). Вищевказані документи мають бути завірені Учасником із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи. Прошу роз'яснити, вищезгадані документи, які необхідно завірити підписом і печаткою учасника подаються у формі копій, які відповідним чином завірені, а паспорт у формі сканкопії з оригіналу? Оскільки виходячи з логіки вимог тендерної документації потрібно завірити оригінал паспорта підписом і печаткою учасника, а вже потім сканувати і завантажувати в систему. Прошу надати чітку відповідь: виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників; - наказ про призначення; -паспорт уповноваженої особи завантажувати у формі сканкопій з оригіналів чи завантажувати їх завірені копії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто ваше звернення, про що повідомляємо: документи мають бути звірені належним чином, тобто надані із зазначенням дати, посади, підпису уповноваженої на підпис тендерної пропозиції особи та печатки (за наявності) юридичної особи та бути сканованими з оригіналу. «Сканована з оригіналу», тобто, копія знята з оригіналу документа або нотаріально посвідченої копії, що прирівнюється до оригіналу. В такому випадку така копія може бути як чорно-білою так і в кольорі.
роз'яснення
Дата подання: 25 травня 2019 08:13
Дата відповіді: 28 травня 2019 17:11
абз.4 п.п.1.1.6. п.1.1. Розділу 3 ставить наступну вимогу:Замовник вправі звернутися до учасника торгів за підтвердженням вартості матеріалів, устаткування чи інших витрат, що включені до кошторису на виконання робіт під час проведення оцінки пропозицій. Непідтвердження (в тому числі документальне) спроможності учасника здійснити закупівлю матеріалів за цінами, що вказані у кошторисах, є підставою для відхилення пропозиції. Прошу повідомити, які документи будуть вважатися Замовником такими, що підтверджують спроможності учасника здійснити закупівлю матеріалів за цінами, що вказані у кошторисах? Прошу надати чітку відповідь: чи вважаються такими документами попередні договори поставки матеріалів, чи, можливо, повністю достатньо буде надати рахунки-фактури на дані матеріали?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вищевказаного пункту тендерної документації, Учасник на підтвердження такої вимоги може надати попередні договори поставки матеріалів та специфікації чи каталоги до них.
роз'яснення
Дата подання: 25 травня 2019 08:16
Дата відповіді: 28 травня 2019 17:11
п.5.2. Розділу 5: Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 10 000,00 (десять тисяч гривень, 00 коп.). Чи потрібно дану інформацію включати як витрати учасника в проектно-кошторисну документацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник не повинен включати в ціну пропозиції вартість вищезазначених послуг.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Корпорація будівельних підприємств "Карпатбуд" 3 640 129,57
UAH з ПДВ
3 640 129,57
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
05 червня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку