Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання фліпчартів для комплектування кабінетів початкових класів обладнанням "Новий освітній простір"
Очікувана вартість
14 420,00 UAH
UA-2019-05-20-000839-b 940705ac5805430d98d75a3757d4373c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Науменко Тетяна Леонідівна

+380544631753 41834905_cb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради Охтирського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 41834905
Місцезнаходження: 42744, Україна , Сумська обл., село Чернеччина, вул. М. Готеляка, будинок 14
Контактна особа: Науменко Тетяна Леонідівна
+380544631753
41834905_cb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 14:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2019 14:56
Початок аукціону: 30 травня 2019 14:22
Очікувана вартість: 14 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Придбання фліпчартів для комплектування кабінетів початкових класів обладнанням "Новий освітній простір"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирський район, навчальні заклади згідно дисклокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 14:52
1 Оголош фліпчарти НУШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:09
Дата відповіді: 21 травня 2019 10:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання 1) відповідно додатку №3 оголошення про допорогову заку-півлю зазначені якісні характеристики зазначеного товару без посилання на виробника та торгівельну марку, пропозиція учасників обов’яково повинна мати фото-зразок
Відповідь на питання 2) цінова пропозиція учасником подається згідно додатку №2 до оголошення , ціна повинна бути сформована з урахуванням ціни на товар, вартості вантажно-розвантажувальних робіт, установки, вартості доставки товару на адреси замовника, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо; оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель відповідно затвердженого Наказом №35 «Порядку про проведення допорогових закупівель»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" 13 210,00
UAH з ПДВ
9 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мошинський Андрій Анатолійович 13 100,00
UAH з ПДВ
10 559,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 13 987,00
UAH з ПДВ
13 987,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

28 травня 2019 13:42
Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 09:44
ДОВІДКА документи.pdf
29 травня 2019 09:44
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
29 травня 2019 09:44
Гарантія на документи.pdf
29 травня 2019 09:44
Vityag.PDF
29 травня 2019 09:44
Vipiska2.PDF
29 травня 2019 09:44
Vipiska.PDF
29 травня 2019 09:44
Pasport 12-13ST.PDF
29 травня 2019 09:44
Pasport 2ST.PDF
29 травня 2019 09:44
Pasport 1ST.PDF
29 травня 2019 09:44
ID KOD.PDF
29 травня 2019 09:44
Dovidka SCHET.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"

ФОП Мошинський Андрій Анатолійович

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
Переможець 9 750,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 17:05

Документи

04 червня 2019 17:05
SCAN0020.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
9 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 17:05
SCAN0020.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN0003.PDF укладений
11 червня 2019 11:12