Курятина, печінка куряча
Очікувана вартість
1 557 372,60 UAH
UA-2019-05-20-000788-c a6a9fcb474f8417287681ba3ea75ceed
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження замовника: 03035, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа замовника: Марченко Ганна Володимирівна
+380443331337
G.Marchenko@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 19:00
Очікувана вартість: 1 557 372,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Документація

Тендерна документація

20 травня 2019 18:29
Електронний цифровий підпис

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-000788-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК", Код ЄДРПОУ:13535033
Дата подання: 07 червня 2019 16:13
Вимога
05.06.2019р. відбувся аукціон про процедурі відкриті торги, на закупівлю курятини та печінки курячої, ідентифікатор UA-2019-05-20-000788-c, Замовником яких є
ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Протоколом засіданням тендерного комітету ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" № 658-М від 06 червня 2019 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ ВФ "Корнер-ПАК".

ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про відхилення його пропозиції, вважає, що це рішення порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необґрунтованим та дискримінаційним.

По-перше, тендерний комітет вважає, що Учасник надав довідки (листи, гарантійні листи), які не містять дати створення документу, що порушує вимоги тендерної документації Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ч.1 п.1 п.п.13.

В п.1 ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено:

" Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити...".

Далі, в тендерній документації надано перелік файлів, в складі якого п.п. 13 визначено:

"Дані про товар відповідно до Додатку №5.
Усі довідки повинні бути видані (сформовані) не раніше дати оголошення закупівлі".

Отже, тендерною документацією вимагалось, щоб файл з Додатком 5 було сформовано не раніше дати оголошення закупівлі, а саме, не раніше 20.05.2019р.

Згідно ТИПОВІЙ ІНСТРУКЦІЇ з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженою постановою Кабінету Miнicтрів України від 17.01.2018р. № 55, використання електронної позначки часу під час накладання електронного цифрового підпису або електронної печатки є обов'язковим.
Так, під час завантаження Учасником Додатку 5 (найменування файлу у якому міститься такий документ "Кваліфікаційні вимоги3") в складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель та накладання, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» кваліфікованого цифрового підпису, системою було автоматично сформовано позначку дати, а саме - 04.06.2019р.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що ТОВ ВФ «Корнер-ПАК» видав (сформував) файл на вимогу тендерної документації Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" ч.1 п.1 п.п.13 не раніше дати оголошення закупівлі, а саме, не раніше 20.05.2019р.

По-друге, в протоколі зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в якій не вказав інформацію щодо НТД (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, та ін.) виробника, тоді як, на думку тендерного комітету, на вимогу Додатку 3 до тендерної документації п.2.1 «ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у вигляді таблиці, в якій зазначає інформацію щодо НТД (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, та ін.) виробника.

Так, в п.п.2 п.2 Додатку 3 до тендерної документації зазначено:

" Продукція повинна відповідати вимогам та розмірам, визначеним у даному Додатку та інших розділах тендерної документації".

Далі надано таблицю з вимогами, які встановив замовник і яких повинен дотримуватись учасник.

п.п.1 п.13.2 інших вимог до товару та до учасників процедури закупівлі Додатку 3 тендерної документації визначено:

" Дані в табличній формі про товар (у формі окремої довідки) (Додаток 5).
Запропоновані учасником характеристики та вимоги мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі".

Тобто Додатком 3 тендерної документації визначені вимоги до товару та зазначено, що дані про товар, який пропонує учасник, повинно бути оформлено в таблиці в окремій довідці.

ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" в складі своєї тендерної пропозиціє надає таблицю з даними про товар, а саме: Додаток 5 (найменування файлу у якому міститься такий документ "Кваліфікаційні вимоги3"), де зазначає інформацію щодо НТД (ГОСТ, ДСТУ, ТУ, та ін.) виробника в колонці 4, як того вимагає Додаток 3 та Додаток 5 тендерної документації.

Таким чином, учасник виконав вимоги тендерної документації стосовно інформації про нормативно-технічну документацію виробника товару.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 16, 18, 28, 30 Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. ФІЛІЇ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати своє Рішення, відповідно до якого була відхилена пропозиція ТОВ ВФ "Корнер-ПАК" та визнати його переможцем.

Наші вимоги мають законну підставу, подані вчасно, у відповідний відведений на це термін.
У разі незадоволення наших вимог ми залишимо свій відгук про цю закупівлю на моніторинговому порталі https://dozorro.org/ та будемо вимушені звернутися зі скаргою до антимонопольного комітету та, відповідно до Закону України № 2265-VIII 21.12.2017р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель", до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи для проведення моніторингу всіх Ваших закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 11:09
Повідомляємо Вам про те, що Ваша пропозиція була відхилена згідно вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». В подальшому, рекомендуємо у наступних закупівлях більш уважніше готувати тендерну пропозицію із враховуванням вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000788-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК", Код ЄДРПОУ:13535033
Дата подання: 10 червня 2019 18:23
Вимога
05.06.2019р. відбувся аукціон про процедурі відкриті торги, Замовником яких є
ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".
Протоколом засіданням тендерного комітету ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 06 червня 2019 року було визнано переможцем Фізичну особу підприємця Сергієнко Володимир Іванович (далі за текстом - Учасник).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Скаржник виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем Учасника, вважає це рішення необґрунтованим, у зв'язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерний комітет не прийняв до уваги, що Учасник не виконав усі вимоги тендерної документації, а саме:

Згідно п.13.2 Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен надати:
- завірені Учасником копії наказів про призначення осіб відповідальних за контроль та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

В складі своєї пропозиції, ФОП Сергієнко Володимир Іванович надає копію наказу від 27.08.2018р. № 01 про призначення осіб, відповідальних за початок роботи по розробці документації та впровадженню системи управління безпечністю харчових продуктів на основі принципів НАССР.

Наказу про про призначення осіб відповідальних за контроль та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів ФОП Сергієнко Володимир Іванович не надає.

Таким чином, учасник не виконав всі вимоги тендерної документації.

Згідно п.1.3 Розділу ІІІ тендерної документації, у випадку, якщо визначені цієї документацією документи (за винятком документів, передбачених Додатком 2 цієї тендерної документації) не завантажені учасником до моменту розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель згідно абз. 2 ч. 1 ст. 27 Закону, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону.

Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Фізичної особи підприємця Сергієнко Володимир Іванович має бути відхилена замовником в зв’язку тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Наші вимоги мають законну підставу, подані вчасно, у відповідний відведений на це термін.
У разі незадоволення наших вимог ми залишимо свій відгук про цю закупівлю на моніторинговому порталі https://dozorro.org/ та будемо вимушені звернутися зі скаргою до антимонопольного комітету та, відповідно до Закону України № 2265-VIII 21.12.2017р. "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель", до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи для проведення моніторингу всіх Ваших закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 11:11
Повідомляємо Вам про те, що пропозиція Фізичної особи підприємця Сергієнко Володимир Іванович повністю відповідає вимогам тендерної документації , Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000788-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Літинський м'ясокомбінат", Код ЄДРПОУ:31380537
Дата подання: 07 червня 2019 15:19
Оскарження
Повідомляємо, що на даний час готуються оскарження на рішення тендерного комітету, якими відхилено пропозицію ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» та визначено переможцем ФОП Сергієнка В.І., оскільки вони суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (Лот №2).
Наголошуємо на безумовному виконанні вимог п.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, яким визначного, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Також, ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» у відповідності до вимог Закону України від 26.11.1993 № 3659 «Про антимонопольний комітет України» залишає за собою право звернутись до Антимонопольного комітету України як до державного органу із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель, щодо:
- проведення розслідування за фактами порушень вимог чинного законодавства (в тому числі з проведенням відповідної експертизи);
- перевірки інших учасників торгів на предмет дотримання ними законодавства про захист економічної конкуренції (зокрема антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- вчинення інших дій на предмет забезпечення усіма учасниками закупівель вимог чинного законодавства, зокрема Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 11:09
Повідомляємо Вам про те, що Ваша пропозиція була відхилена згідно вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». В подальшому, рекомендуємо у наступних закупівлях більш уважніше готувати тендерну пропозицію із враховуванням вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000788-c.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Літинський м'ясокомбінат", Код ЄДРПОУ:31380537
Дата подання: 14 червня 2019 12:19
вимога
Товариством з обмеженою відповідальністю «Літинський м'ясокомбінат», як виробником продукції тваринного походження, прийнято рішення щодо участі в торгах на постачання окремих продуктів харчування (коди закупівель UA-2019-05-20-000788-c (Лот 2 – курятина); UA-2019-05-20-000801-c (Лот 2 – свинина); UA-2019-05-20-000790-c (Лот 2 – ковбаса); UA-2019-05-20-001449-b (Лот2 – яловичина, печінки яловичі), замовником яких є Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд».
Однак, протоколами тендерного комітету Філії від 06.06.2019 за № 661-М, 701-М, 674-М та 638-М, тендерні пропозиції ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» відхилено як такі, що не відповідають тендерній документації Замовника.
Натомість, протоколами тендерного комітету від 06.06.2019 за № 662-М, 702-М, 675-М та 639-М по вищенаведених процедурах акцептовано пропозиції ФОП Сергієнка В.І.
ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» не погоджується з вказаними рішеннями та вважає їх такими, що суперечать вимогам чинного законодавства.
Зокрема, що стосується тендерної пропозиції ФОП Сергієнка В.І. повідомляємо наступне.
ФОП Сергієнком В.І. в складі своєї пропозиції надано наказ від 27 серпня 2018 року за № 01, відповідно до якого останнім прийнято рішення «почати роботи по розробці документації та впровадженню системи управління безпечністю харчових продуктів та основі принципів НАССР виробництві м’ясних виробів охолоджених та заморожених, зберіганні, транспортуванні та розповсюдженні (опт/роздріб) харчових продуктів».
Тобто, вказаним рішенням лише розпочато роботу щодо впровадження принципів НАССР.
Фактично, Сертифікати системи управління безпечністю харчових продуктів ФОП Сергієнку В.І. видано 01 лютого 2019 року.
Таким чином, наказів про призначення відповідальних осіб за контроль та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ФОП Сергієнко В.І. в складі тендерної пропозиції не надано, а тому останнім не виконано вимоги п. 13.2 Додатку 3 до Тендерної документації.
Наступне питання, на яке необхідно було б тендерному комітету Замовника звернути увагу, це прийняття вищезазначеного наказу в цілому.
А саме, наказ видано від «ФО-П Сергієнко В.І.» (місце у верхній частині документа, де зазначається назва установи-автора), а вже підписано його від імені В.І. Сергієнка, як директора, однак не зрозуміло директора чого саме, оскільки від імені якого суб’єкта господарювання, як директор, він виступає, не зазначено.
Більш того, в наказі прописано, що Сергієнком В.І. керівником групи призначено «директора м’ясокомбінату Хоменко Володимира Михайловича».
Тому не зрозуміло, хто із вказаних осіб являється директором і якого саме підприємства та до якого предмета закупівлі він стосується.
Згідно даних відповідних відкритих сайтів в мережі «Інтернет» слідує, що Хоменко Володимир Михайлович певний час очолював ПрАТ «Охтирський м’ясокомбінат», однак Сергієнко В.І. не являється одним із засновників вказаного товариства, а тому виникає питання щодо юридичної сили наведеного наказу (відповідно що впливає на достовірність поданої пропозиції учасника).
Крім того, якщо Сергієнко В.І. і має відношення до якогось м’ясокомбінату (враховуючи прийнятий ним наказ), то чому продукцію саме цього підприємства від не постачає!?
Згідно поданих в складі тендерної пропозиції документів слідує, що ФОП Сергієнко В.І. не є виробником запропонованої ним продукції, а планує постачати товар інших суб’єктів господарювання.
Необхідно також звернути увагу на обсяги документообігу підприємства, якщо 27 серпня 2018 року наказ зареєстровано «аж» за номером 1!!!
Ще на чому необхідно зосередити увагу, це те, що зміст вказаного наказу не містить більшості вимог до складання розпорядчих документів, передбачених у Національному стандарті України «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ДСТУ ISO 22000:2007)», зокрема в частині запроваджування, використання, підтримання та оновлення системи управління безпечністю харчових продуктів, націлених на постачання продуктів, які в разі використання за призначенням є безпечними для споживача.

На думку ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» інших учасників торгів Замовником відхилено формально, ігноруючи, як зазначено в тендерній документації (п. 1 Розділу V), єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій за результатами застосування електронного аукціону, а саме «Ціну» товару.
Загалом, аналізуючи поточні процедури закупівель лише 2019 року, які стосуються придбання Філією «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» лише продуктів харчування (в кількості 22 шт. загальною очікуваною вартістю 22,2 млн.грн), тендерним комітетом відхилено пропозиції найбільш економічно вигідних Учасників, натомість обрано переможцем усіх без виключення процедур ФОП Сергієнко В.І. з найбільшою ціновою пропозицією.
Різниця між пропозиціями ФОП Сергієнко В.І. та інших учасників (з найменшою пропозицією) лише по 22-х процедурах становить 7,8 млн.грн або 35 % до загальної суми торгів.

(грн)
Предмет Запропонована найменш економічно вигідна ціна
(назва учасника) Запропонована найбільш економічно вигідна ціна Різниця Різниця в цілому по двох лотах
Лот 1 Лот 2 Лот 1 Лот 2 Лот 1 Лот 2
1 2 3 4 5 6 7 8
Олія соняшникова 261300
(Сергієнко В.І.) 17550,0
(Сергієнко В.І.) 125000,0 14580,0 136300,0 2970,0
Соки 260478,0
(Сергієнко В.І.) 113148,0
(Сергієнко В.І.) 119380,0 83580,0 141098,0 29568,0
Сир в асортименті 1499990,0
(Сергієнко В.І.) 105300,0
(Сергієнко В.І.) 880000,0 88560,0 619990,0 16740,0
Свинина, сало 904338,0
(Сергієнко В.І.) 402081,0
(Сергієнко В.І.) 580000,0 354650,0 324338,0 47431,0
Риба свіжоморожена в асортименті 1184391,0
(Сергієнко В.І.) 37512,0
(Сергієнко В.І.) 982560,0 29800,0 201771,0 7712,0
Молоко, молочні продукти 661495,8
(Сергієнко В.І.) 88800,0
(Сергієнко В.І.) 599793,5 83600,0 61702,3 5200,0
Яйце куряче, мед 340251,6
(Сергієнко В.І.) 254271,0 85980,6 0
Печиво, вафлі 1103556,0
(Сергієнко В.І.) 60351,0
(Сергієнко В.І.) 519990,0 40190,0 583566,0 20161,0
Масло вершкове 1434888,72 (Сергієнко В.І.) 160542,0
(Сергієнко В.І.) 1122942,4 127350,0 311946,32 33192,0
Картопля 319762,5
(Сергієнко В.І.) 129480,0
(Сергієнко В.І.) 269999,0 101800,0 49763,5 27680,0
Консерви 623488,0 (Сергієнко В.І.) 349990,0 273498,0 0
Ковбаса, сардельки, сосиски, балики 1324649,4
(Сергієнко В.І.) 186384,0
(Сергієнко В.І.) 630000,0 141767,5 694649,4 44616,5
Сухофрукти, горіхи, консерви, крупи 589048,0
(Сергієнко В.І.) 14278,92
(Сергієнко В.І.) 320000,0 9818,0 269048,0 4430,92
Чай, кава 151848,6
(Сергієнко В.І.) 17601,0
(Сергієнко В.І.) 119076,4 12000,0 32772,2 5601,0
Цукор 261009,9
(Сергієнко В.І.) 17766,0
(Сергієнко В.І.) 179990,0 13536,0 81019,9 4230,0
Яловичина, нирки, печінка 2416536,0
(Сергієнко В.І.) 124245,0
(Сергієнко В.І.) 1290000,0 110490,0 1126536,0 13755,0
Філе хека, філе пангасіуса 157281,0
(Сергієнко В.І.) 125805,0 31476,0 0
Фрукти та овочі в асортименті 2934635,0
(Сергієнко В.І.) 477767,0
(Сергієнко В.І.) 2153425,0 361694,0 781210,0 116073,0
Курятина, печінка куряча 1468065,0
(Сергієнко В.І.) 73440,0
(Сергієнко В.І.) 645000,0 63780,0 823065,0 9660,0
Крупи, борошно 433266,0
(Сергієнко В.І.) 65474,4
(Сергієнко В.І.) 220000,0 53183,0 213266,0 12291,4
Кефір, сметана, йогурт, морозиво 967368,0
(Сергієнко В.І.) 184800,0
(Сергієнко В.І.) 776608,0 134200,0 190760,0 50600,0
Цукерки, какао, зефір 666233,2
(Сергієнко В.І.) 73111,0
(Сергієнко В.І.) 349000,0 56491,8 317233,2 16619,2
Всього різниця: 7819520,44



Ще однією з умов Тендерної документації (ч. 2 Розділу V) було «гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товари, що складають предмет закупівлі у вигляді листа в довільній формі Учасника».
Однак, учасником Сергієнко В.І. надано недостовірну інформацію в цій частині, оскільки вже на стадії формування своєї пропозиції, ціни в ній були значно завищенні в порівнянні до середньо ринкових.
Слід зазначити, що ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» постійно здійснює моніторинг середньо ринкових цін шляхом одержання відповідних даних (інформації) від Головного управління статистики у Вінницькій області та Вінницької торгово-промислової палати.

Першою причиною, яка слугувала дискваліфікації пропозиції ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» було «відсутність в складі тендерної пропозиції статуту підприємства, наданий код доступу до єдиного реєстру підприємств, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту не дійсний».
Надаємо одночасно і заперечення і пояснення щодо вказаного суб’єктивного висновку.
Так, ч.7 п.1.1 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено надання «копії установчого договору, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», при цьому, відповідні документи повинні узгоджуватись із вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
При цьому, тендерною документацією подання учасниками в складі тендерної документації статуту не вимагалось.
У відповідності до вимог тендерної документації ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» надано лист із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративної послуги.
В контексті Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (пп.4 п.1 ст.1) державною реєстрацією юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців є офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об’єднання, професійної спілки, її організації або об’єднання, політичної партії, організації роботодавців, об’єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу – підприємця.
Разом з тим повідомляємо, що ст. 12 вказаного Закону передбачено, що результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, підлягають обов’язковому безоплатному оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру.
Для отримання результатів адміністративної послуги заявник подає документи для проведення державної реєстрації, державний реєстратор видає заявнику опис наданих документів на якому зазначено код доступу до результатів надання адміністративної послуги.
Заявник за кодом, розміщеним на описі наданих документів виконує пошук відомостей на сайті Міністерства юстиції України, а саме https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/.
Безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань здійснюється відповідно до ст.11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
А тому, у разі потреби в перевірці даних у сфері державної реєстрації товариства, необхідно зайти за вищенаведеним посиланням в мережі Інтернет на офіційному сайті Міністерства юстиції України, доступ до якого є вільним.
Варто зазначити на п.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, з незрозумілих причин, тендерним комітетом враховано відповідь ФОП Сергієнка В.І. на вищезазначену норму Тендерної документації, в якій він вказав про відсутність коду доступу по причині що він не являється юридичною особою, хоча згадані норми нормативно-правового акта та дані Реєстру поширюються на фізичних осіб-підприємців також.

Другою причиною відхилення пропозиції було: «наданий ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів стосується виробництва, проте тендерною документацією вимагалося – оприлюднення вказаного ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) стосовно надання послуг, щодо торгівлі продуктами харчування та напоями».
Згідно вимог Національного стандарту України «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» (ДСТУ ISO 22000:2007)» (Розділ І п. g) слідує, що організації прагнуть сертифікації або реєстрації своєї системи управління безпечністю харчових продуктів зовнішньою організацією, або провадити самооцінювання чи самодекларування відповідності цьому стандарту.
Тобто, для підтвердження виконання цього Станадрту, організація повинна:
- сертифікуватись зовнішньою організацією;
або
- здійснити реєстрацію своєї системи управління безпечністю харчових продуктів зовнішньою організацією;
або
- провадити самооцінювання чи самодекларування відповідності цьому стандарту.
Якщо для тендерного комітету Замовника не достатньо того, що ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» лише за останні два роки тричі сертифіковано як виробника представленої для участі в торгах продукції (сертифікати долучені в складі пропозиції) то зверніть будь ласка увагу на слідуюче.
В складі тендерної пропозиції товариством також надано Експлуатаційний дозвіл від 19.02.2008 за № 02-11-01Мt, згідно якого ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» зареєстровано як оператора ринку для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
Варто зазначити, що вказаний дозвіл територіальним органом державного нагляду видано після набрання чинності вищезазначеного Стандарту ISO 22000:2007 (чинний від 01.08.2007).
Відповідно до вимог п.22 ст.1 Закону України від 23.12.1997 № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл – це документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Товариством в складі пропозиції також надано завірену копію Акту, складеного Літинським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Вінницькій області за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами за № 000002 від 16 лютого 2018 року.
Згідно Висновку, наведеного у вказаному Акті слідує, що ветеринарно-санітарний стан ТОВ «Літинський м'ясокомбінат» (реєстраційний номер потужностей: № 02-11-01 Mt від 19.02.2008), організація державного ветеринарно-санітарного контролю і нагляду, який на всіх етапах: надходження сировини, переробки, технології вироблення, зберігання та транспортування, відповідає вимогам при переробці та/або обігу харчових продуктів: виробництво м’яса, м’ясопродуктів та субпродуктів, оптова та роздрібна торгівля м’ясом та м’ясопродуктами.

Підпунктом 55 пункту 1 статті 1 Закону №771 наведено визначення: «оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів …».
В контексті Закону № 771 (пп.52, п.1, ст.1), під обігом харчових продуктів розуміється «реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Дії, пов’язані з направленням на переробку (зміну призначеного використання), вилучення та/або відкликання, та/або утилізацію харчових продуктів, не вважаються обігом».
Крім того повідомляємо, що в підтвердження проведення товариством САМООЦІНЮВАННЯ, в складі тендерної пропозиції надано Наказ від 03.01.2019 №3/3 в якому зазначено, що «З метою удосконалення процедур по ДСТУ ISO 22000:2007, підвищення якості та безпечності продукції, постійного поліпшення інтегрованої системи управління ТОВ «Літинський м’ясокомбінат», направленої на забезпечення задоволеності замовників, вважаю за необхідне продовжити роботи по розширенню сфери дії СУБХП на виробництво ковбасних виробів та м’ясних продуктів».
Також вказаним розпорядчим документом, який стосується усього харчового ланцюга, визначено відповідних виконавців (зокрема групу аудиторів), як того вимагає Стандарт ISO 22000:2007.
В складі свої пропозиції товариство надало й інші документи, які свідчать про достовірність викладеної інформації (зокрема Акт )
Таким чином, товариством виконано усі можливі варіанти, визначені відповідним стандартом ISO 22000:2007, які надають право на реалізацію (торгівлю) продукцією.
Враховуючи наведене, товариством надано повний пакет документів, які підтверджують право останнього здійснювати реалізацію (торгівлю) продукцією, виробником якої є майже 20 років (зокрема які стосуються операторів ринку згідно Стандарту ISO 22000:2007).
Слід зазначити, що п. 1.4 Розділу ІІІ ТД передбачено, що «До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції».
Одночасно, варто звернути увагу на ненадання ФОП Сергієнко В.І. в складі своєї пропозиції будь-яких документів, які свідчать про правомірність надання ним послуг щодо торгівлі харчовими продуктами (в тому числі як оператором ринку), чим порушено вимоги п.13.1 Додатку 3 до Тендерної документації.
Так, ФОП Сергієнко В.І. в складі своєї пропозиції надав Сертифікат (зареєстрований 01.02.2019 UA 1.НАССР.00001-19), відповідно до якого його система управління безпечністю харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) лише в частині категорії харчового ланцюга G – «Надання послуг транспортування та зберігання»: підкатегорія GІ «Надання послуг транспортування та зберігання для швидкопсувних харчових продуктів та кормів»; підкатегорія GІІ «Надання послуг транспортування та зберігання для стабільних до умов навколишнього середовища харчових продуктів та кормів», тобто вказані підкатегорії включають в себе виключно питання щодо зберігання та транспортування продукції.
Довідково повідомляємо, що вираз «Роздрібна торгівля, транспортування та зберігання» це лише назва КЛАСТЕРУ, який в себе включає відповідні категорії харчового ланцюга, а саме:
- категорію G (про яку більш детальніше описано вище та по якій сертифіковано ФОП Сергієнка В.І.);
- категорію F «Розповсюдження», до якої входять підкатегорії FІ «Роздріб/опт» та FІІ «Посередництво/торгівля харчовою продукцією» (саме ця категорія і стосується торгівлі).
Таким чином, ФОП Сергієнко В.І. в складі своєї пропозиції не надав документ, який підтверджує його сертифікацію за ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) стосовно надання послуг, щодо торгівлі продуктами харчування та напоями саме за категорією F «Розповсюдження».
Для економії часу представників тендерного комітету надаємо посилання в мережі Інтернет на наказ Національного агентства з акредитації України від 23.05.2016 № 210-Я «Системи менеджменту безпечності харчових продуктів. Вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікацію систем менеджменту безпечності харчових продуктів (відповідно до ISO/TS 22003:2013)», в якому чітко наведено поділ харчового ланцюга по категоріях:
https://naau.org.ua/wp-content/uploads/2016/05/ZD-08.10.33_ISO_TS-22003_2013.pdf.
На підтвердження вказаному є Експлуатаційний дозвіл від 15.08.2018 за № 16-26-143, виданий ФОП Сергієнку В.І. Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області лише на зберігання підприємцем харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання температурних режимів.
Інші документи (в складі тендерної пропозиції ФОП Сергієнка В.І.), які б підтверджували застосування вказаним суб’єктом господарювання НАССР в частині торгівлі харчовими продуктами, що потребують дотримання температурного режиму, відсутні.
Однак, тендерним комітетом зроблено висновок про те, що тендерна пропозиція останнього відповідає тендерній документації Замовника.
Це означає, що пропозицію ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» відхилено безпідставно, а висновок щодо пропозиції учасника Сергієнка В.І. комітетом, сподіваємось, зроблено помилково.

Підсумовуючи, розраховуємо на професіоналізм членів тендерного комітету та принциповість у прийняті відповідних рішень, спрямованих на усуненні недоліків (можливо допущених по неуважності).
Слід зазначити, що вимогами ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «у разі усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, службова (посадова) особа замовника, уповноважена особа замовником не притягається до відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель».

Враховуючи викладене, керуючись вимогами Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою:
1. Скасувати протоколи тендерного комітету від 06.06.2019 за № 662-М (на закупівлю курятини), №702-М (на закупівлю свинини), №675-М (на закупівлю ковбас), №639-М (на закупівлю яловичина, печінки яловичої), оскільки прийняте в ньому рішення суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в частині обрання переможцем торгів учасника ФОП Сергієнка В.І., пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації;
2. Скасувати протоколи тендерного комітету від 06.06.2019 за № 661-М (на закупівлю курятини), №701-М (на закупівлю свинини), №674-М (на закупівлю ковбас), №638-М (на закупівлю яловичина, печінки яловичої), як таких, що суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в частині безпідставного відхилення пропозиції ТОВ «Літинський м’ясокомбінат».
3. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Літинський м’ясокомбінат» (коди закупівель UA-2019-05-20-000788-c (Лот 2); UA-2019-05-20-000801-c (Лот 2); UA-2019-05-20-000790-c (Лот 2); UA-2019-05-20-001449-b (Лот2).

Просимо детально вивчити наведену у скарзі інформацію та прийняти правомірне, обґрунтоване та виважене рішення, оскільки передчасні висновки можуть призвести не лише до безпідставного відхилення нашої пропозиції, але й до незаконних видатків державних коштів внаслідок обрання переможцем учасника (пропозиція якого не відповідає умовам документації) з більшою ціновою пропозицією.
У разі ігнорування наведеної у вимозі інформації, прохання детально надати обґрунтування по кожному з викладеному в ній факту.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

07 червня 2019 15:19
Оскарження

Документи подані скаржником

14 червня 2019 12:04
Скарга

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-20-000788-c.c5
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК", Код ЄДРПОУ:13535033
Дата подання: 14 червня 2019 17:53
Скарга
на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 11:44
Рішення від 19.06.2019 № 7943+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 11:44

Документи подані скаржником

14 червня 2019 17:47
СКАРГА КУРИ.pdf
14 червня 2019 17:48
Платіжне доручення 2910.pdf
14 червня 2019 17:48
Лист ТОВ Е-Тендер.PDF

Документи Органу Оскарження

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Активний
Очікувана вартість: 1 483 561,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 835,62 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 05 червня 2019 15:42
Закінчення: 05 червня 2019 16:15

Позиції

2850 кг.
Окорока курячі, охолоджені/заморожені
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Дата доставки: до 31 грудня 2019 00:00
7050 кг.
Філе куряче, охолоджене/заморожене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Дата доставки: до 31 грудня 2019 00:00
1550 кг.
Печінка куряча охолоджена/заморожена
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Дата доставки: до 31 грудня 2019 00:00
2925 кг.
Кури-тушки бройлери охолоджені/заморожені
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Дата доставки: до 31 грудня 2019 00:00

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 травня 2019 18:28
проект договору_Додаток 4 (1).docx
20 травня 2019 18:28
лот 1 421-М_ТД_Куриця_Запоріжжя.doc

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-05-20-000788-c.c5
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК", Код ЄДРПОУ:13535033
Дата подання: 14 червня 2019 17:53
Скарга
на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 11:44
Рішення від 19.06.2019 № 7943+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 11:44

Документи подані скаржником

14 червня 2019 17:47
СКАРГА КУРИ.pdf
14 червня 2019 17:48
Платіжне доручення 2910.pdf
14 червня 2019 17:48
Лист ТОВ Е-Тендер.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 1 468 065,00
UAH з ПДВ
1 468 065,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК" 1 335 150,00
UAH з ПДВ
1 335 150,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 1 272 680,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Дикий Олексій Юрійович 982 170,00
UAH з ПДВ
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 12:11
цінова лот 1.pdf
10 червня 2019 16:51
перемможець.pdf
04 червня 2019 17:14
sign.p7s
04 червня 2019 17:14
цінова лот 1.pdf
04 червня 2019 17:13
документи пропозиції.pdf
04 червня 2019 17:13
20.опис процедур ХАССП.pdf
04 червня 2019 17:13
19. цінова лот 2.pdf
04 червня 2019 17:13
13. технічка.pdf
04 червня 2019 17:13
12. проект договору.pdf
04 червня 2019 17:13
10.витяг травень.pdf
04 червня 2019 17:13
9.потужність.pdf
04 червня 2019 17:13
8.навчання працівників.pdf
04 червня 2019 17:13
6.акредитація.pdf
04 червня 2019 17:13
5.ISO.pdf
04 червня 2019 17:13
4.довідки по статті 17.pdf
04 червня 2019 17:13
2. ДОВІДКИ.pdf
04 червня 2019 17:13
1. установчі.pdf
04 червня 2019 17:13
0.1реєстр.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 16:54
sign.p7s
04 червня 2019 16:46
Реєстр документів.pdf
04 червня 2019 16:44
Проект договору.pdf
04 червня 2019 16:40
Додаткові документи.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 15:18
паспорт (2).jpg
04 червня 2019 15:18
паспорт (4).jpg
04 червня 2019 15:18
паспорт (1).jpg
04 червня 2019 15:18
паспорт (3).jpg
04 червня 2019 15:18
код.jpg
04 червня 2019 15:18
виписка (2).jpg
04 червня 2019 15:18
виписка (1).jpg

Публічні документи

04 червня 2019 11:11
sign.p7s
04 червня 2019 11:10
Кваліфікаційні вимоги.pdf
04 червня 2019 11:10
Проект договору.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Дикий Олексій Юрійович
#2985005679
Відхилено 645 000,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 16:57
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Відхилено 650 000,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 16:58
Товариство з обмеженою відповідальністю Виробнича фірма "Корнер-ПАК"
#13535033
Відхилено 1 335 150,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 16:59
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 1 468 065,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 17:01

Документи

06 червня 2019 16:57
sign.p7s

Документи

06 червня 2019 16:58
sign.p7s

Документи

06 червня 2019 16:59
sign.p7s

Документи

06 червня 2019 17:01
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
1 468 065,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 17:01
sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку