Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер баз даних
Очікувана вартість
724 000,00 UAH
UA-2019-05-20-000769-c cf640051709e44fda0a744c489ebb055
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міхова Алла Іванівна

+380487283839 gosp@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Міхова Алла Іванівна
+380487283839
gosp@od.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 17:58
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 17:58
Початок аукціону: 05 червня 2019 15:26
Очікувана вартість: 724 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Сервер баз даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулиця Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 17:54
ТД Сервер баз даних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 21:41
Дата відповіді: 21 травня 2019 17:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення про аналоги, еквівалент предмета закупівлі та участі ФОП до електронних торгів UA-2019-05-20-000769-c, повідомляємо наступне.
1.Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Вимоги до предмету закупівлі Сервер баз даних викладено в Додатку 1 до тендерної документації та ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими. Учасник повинен підтвердити свої повноваження із постачання товару, шляхом надання листа від виробника серверу, в якому підтверджується повна відповідальність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування.

2. Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Учасник, не залежно від форми його оподаткування повинен підтвердити свої повноваження щодо постачання товару та джерело походження товару, шляхом надання листа від виробника серверу, в якому підтверджується повна відповідальність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Щодо розвантаження товару
Дата подання: 24 травня 2019 17:13
Дата відповіді: 25 травня 2019 17:40
Доброго дня. Від постачальника вимагається розвантаження товару. Уточніть, будь ласка, що необхідно врахувати щодо розвантаження - товар необхідно заносити на поверх будівлі (який поверх)?
Відповідь: Доброго дня! Розвантаження Товару здійснюється відповідно вимог тендерної документації, а саме на адресу Замовника: м. Одеса, вулиця Канатна, 83.
Щодо програмного забезпечення, яке необхідно налаштувати.
Дата подання: 24 травня 2019 17:17
Дата відповіді: 25 травня 2019 17:41
Доброго дня. Згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації Постачальник повинен встановити та налаштувати наступне ПО: OS Linux SUSE SLES 11 SP4, DB Oracle 12.2.0.1, Oracle Application Express 5.1.4, Apache Standalone 10.1.2.0.0 - примірники вказаного ПО для встановлення надає Замовник?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Додатку 1 Тенерної документації, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики
та вимоги до предмета закупівлі: до серверу баз даних в складі надається програмне забезпечення та забезпечується її встановлення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 715 096,00
UAH з ПДВ
715 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 717 180,00
UAH з ПДВ
717 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 червня 2019 15:02
Довідка МВД.pdf
03 червня 2019 12:00
Технічні вимоги.pdf
03 червня 2019 12:00
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2019 12:00
Статут 2017 завірений.pdf
03 червня 2019 12:00
ПФУ Одесса Протокол 79.pdf
03 червня 2019 12:00
Протокол№3.pdf
03 червня 2019 12:00
Протокол 55.1.pdf
03 червня 2019 12:00
Платник ПДВ.pdf
03 червня 2019 12:00
Опис.pdf
03 червня 2019 12:00
Наказ керівника.pdf
03 червня 2019 12:00
Лист-згода з проектом.pdf
03 червня 2019 12:00
Лист Згода.pdf
03 червня 2019 12:00
Лист Гарантія санкції.pdf
03 червня 2019 12:00
Копія акту казна.pdf
03 червня 2019 12:00
Довідка МТБ 24.05.19.pdf
03 червня 2019 12:00
Витяг 02.05.2019.pdf
03 червня 2019 12:00
авторизация_InfoSafe_c_Odessa.pdf
03 червня 2019 12:00
Cертифікат ISO14001-2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
Переможець 715 096,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
715 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:15
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 18:25
Договір укладений
26 червня 2019 18:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 715 096,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 182,67 UAH)