Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне ДГ 13-100
Очікувана вартість
1 575 600,00 UAH
UA-2019-05-20-000720-c b2c0f7726f9745be80d5ffd99fde0108
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудницька Ольга Василівна

+380984367614 murkur_crl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мурованокуриловецька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982608
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева, 87
Контактна особа: Рудницька Ольга Василівна
+380984367614
murkur_crl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 10 червня 2019 12:36
Очікувана вартість: 1 575 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 756,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Вугілля кам’яне ДГ 13-100, 404 тонн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
404 т
Вугілля кам’яне ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником у гривнях шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Підставою здійснення оплати є рахунок та видаткова накладна, видані Учасником. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 травня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 13:56
зміни ТД.docx
30 травня 2019 13:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
30 травня 2019 13:56
ЗТД .doc
30 травня 2019 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 13:56
зміни ТД.docx
30 травня 2019 13:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
20 травня 2019 17:02
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
30 травня 2019 13:56
ЗТД .doc
20 травня 2019 17:02
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 21 травня 2019 14:31
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:18
Шановний Замовнику, Вами встановлено вимогу щодо надання: Копію діючого договору з Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" про надання послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів учасника залізничним транспортом. В суперечь цьому Вами встановлено вимогу щодо постачання вугілля партіями до 5 т. Навіщо встановлювати вимогу щодо надання договору з залічничною дорогою? Чи поставка товару можлива вагонними нормами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет розглянувши ваше звернення, повідомляє наступне:
- вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі через те, що надання учасником діючого договору з Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" дасть можливість встановити реальність та законність ведення господарської діяльності учасником закупівлі в частині законного походження вугілля та запобігти негативним наслідкам фінансування діяльності тих суб’єктів, до яких застосоване санкційне законодавство. У випадку перевезення вантажним автотранспортом, Замовник не зможе пересвідчитися в тому, що учасник закуповує саме «законне» вугілля. Також перевезення залізничним транспортом зменшує витрати на транспортування вугілля порівняно з авто транспортом, що впливає на формування вартості вугілля.
Також зазначаємо що рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було не задоволену скаргу скаржника щодо аналогічної скарги (UA-2019-04-05-001683-b.c1). Тому дана вимога, зазначена у тендерній документації є законною та недискримінаційною.
Шановний консультант Замовника можливо Ваші дії координуються одними і тимиж учасниками
Дата подання: 24 травня 2019 18:04
Дата відповіді: 27 травня 2019 16:21
Шановний консультант Замовника, чому Ви в поясненні про необхідність надання договру із залізницею посилаєтеся на рішення органу оскарження по процедурі закупівлі UA-2019-04-05-001683-b., варто зауважити що специфіка постачання та вимоги до учасників мають індивдуальний характер в кожній окремій закупівлі. Тому ототожнювати вимоги постачання встановлені в документації іншого замовника не варто. Орган оскарження приймає рішення окремо по кожній конкретній закупівлі. Можливо Ваші дії координуються одними і тимиж учасниками по закупівлі UA-2019-04-05-001683-b. .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповіді на попереднє звернення ми послалися на рішення антимонопольного комітету, оскільки дане рішення стосується того, що вимога про наявність договору укладеного з ПАТ «Укрзалізниця» не є дискримінаційною, тому замовник може включати до тендерної документації вимоги які не обмежують коло потенційних учасників. Наявність такого договору підтверджує вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В разі якщо учасники, які планують подати свої тендерні пропозиції не згодні з вимогами тендерної документації, вони мають право звернутися до органу оскарження, щодо оскарження умов тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 1 224 120,00
UAH з ПДВ
1 106 556,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальчук Євген Володимирович 1 241 896,00
UAH з ПДВ
1 106 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 1 300 880,00
UAH з ПДВ
1 300 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 1 543 280,00
UAH з ПДВ
1 543 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 11:30
Електронний підпис
18 червня 2019 11:29
Документи під акцепт.pdf
10 червня 2019 14:43
Електронний підпис
07 червня 2019 09:23
Електронний підпис
07 червня 2019 09:22
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 09:22
Проект договору.pdf
07 червня 2019 09:22
Інші документи.pdf
07 червня 2019 09:22
_F6E3~1.PDF

Публічні документи

07 червня 2019 09:50
Електронний підпис
07 червня 2019 09:44
1 Установчі документи.pdf
07 червня 2019 09:44
Підписаний_License.pdf
07 червня 2019 09:44
6 Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2019 09:44
5 Проект договору.pdf
07 червня 2019 09:44
Підписаний_G0619-3387-GL_tender.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 17:54
Електронний підпис
05 червня 2019 17:53
статут.pdf
05 червня 2019 17:53
18. 1Договір Жидачів 93 т.pdf
05 червня 2019 17:53
копія паспорта.pdf
05 червня 2019 17:53
18.3 договір Яворів.pdf
05 червня 2019 17:53
копії техпаспортів.pdf
05 червня 2019 17:53
ліцензія Південний.jpg
05 червня 2019 17:53
18дог. Старий Самбір.pdf
05 червня 2019 17:53
проект договору.pdf
05 червня 2019 17:53
копія дог.транспорт.pdf
05 червня 2019 17:53
ст 17 (10).jpg
05 червня 2019 17:53
дог.купівлі ваг.pdf
05 червня 2019 17:53
працівники.jpg
05 червня 2019 17:53
посвідчення якості.pdf
05 червня 2019 17:53
пропозиція.jpg
05 червня 2019 17:53
консультант.jpg
05 червня 2019 17:53
мтб.jpg
05 червня 2019 17:53
повірка ваги.jpg
05 червня 2019 17:53
аналогічні.jpg
05 червня 2019 17:53
технічні вимоги.jpg
05 червня 2019 17:53
ст 17 (4).jpg
05 червня 2019 17:53
ст 17 (5).jpg
05 червня 2019 17:53
ст 17 (7).jpg
05 червня 2019 17:53
ст 17 (2).jpg
05 червня 2019 17:53
згода персон.jpg
05 червня 2019 17:53
ст 17 (3).jpg
05 червня 2019 17:53
ст 17 (1).jpg
05 червня 2019 17:53
ст 17 (6).jpg
05 червня 2019 17:53
ст 17 (8).jpg
05 червня 2019 17:53
про пдв.jpg
05 червня 2019 17:53
довідка про покриття.jpg
05 червня 2019 17:53
ст 17.pdf
05 червня 2019 17:53
ст 17 (9).jpg
05 червня 2019 17:53
довіреність.pdf
05 червня 2019 17:53
платіжне доручення.jpg
05 червня 2019 17:53
достовірність.jpg
05 червня 2019 17:53
санкції.jpg
05 червня 2019 17:53
про відповідність.jpg
05 червня 2019 17:53
Технічна специфікація.jpg
05 червня 2019 17:53
зважування.jpg
05 червня 2019 17:53
016-001-22128-2019.zip
05 червня 2019 17:53
виписка з протоколу.pdf
05 червня 2019 17:53
Доручення.pdf
05 червня 2019 17:53
18.4Договір Чернігівка.pdf
05 червня 2019 17:53
південний рахунок.pdf
05 червня 2019 17:53
купівля ваг накладна .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ФОП Ковальчук Євген Володимирович

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 1 106 556,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 12:26

Документи

14 червня 2019 12:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
1 106 556,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 12:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 09:09
Додаток 1.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 09:01
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 09:01
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 15:43
специфікація.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 15:35
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 15:35
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 14:56
Договір укладений
26 червня 2019 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості одиниці товру не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 404/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості одиниці товру не більше ніж на 10 відсотків у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 404/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 106 556,00
UAH