Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для навчальних кабінетів
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2019-05-20-000672-b 948451dae1e741ad9d724e99ac735bc7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрченко Ірина Олександрівна

380473753330 sanatorna61@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Золотоніська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02138932
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, Паркова, 2
Контактна особа: Юрченко Ірина Олександрівна
380473753330
sanatorna61@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 12:13
Очікувана вартість: 690 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Обладнання для навчальних кабінетів - 3 комплекти
Більш детально зазначено в технічних вимогах (технічному завданні – Додаток 2 цієї документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Обладнання для навчальних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, Золотоноша, ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від дати накладної. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 13:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 2.doc
29 травня 2019 12:57
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 2.doc
29 травня 2019 12:57
НОВА РЕДАКЦІЯ _ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ 2.doc
20 травня 2019 15:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
20 травня 2019 14:00
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
29 травня 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 07:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2019 13:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 2.doc
29 травня 2019 12:57
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 2.doc
20 травня 2019 15:37
НОВА РЕДАКЦІЯ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
20 травня 2019 14:00
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
29 травня 2019 12:57
НОВА РЕДАКЦІЯ _ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ 2.doc
20 травня 2019 15:37
НОВА РЕДАКЦІЯ _ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ.doc
20 травня 2019 14:00
ТД _ КОМП. ОБЛАДНАННЯ.doc
20 травня 2019 15:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
20 травня 2019 14:00
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація!
Дата подання: 24 травня 2019 17:17
Дата відповіді: 29 травня 2019 13:02
Шановний Учаснику! Поясніть, будь ласка, що Ви маєте на увазі :Інформаційно-освітня система! Та надайте, підтвердження, що є як мінімум 2 виробника даної системи (вказати самих виробників і назву), цим Ви підтвердите, що не дискримінуєте учасників. Дякую.
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Вираз «Інформаційно-освітня система» по тексту тендерної документації зазначений, як загальне поняття електронного освітнього (навчального) ресурсу, а саме:
навчальні, наукові, інформаційні, довідкові матеріали та засоби, розроблені в електронній формі і представлені на носіях будь-якого типу або розміщені у комп'ютерних мережах, які відтворюються за допомогою електронних цифрових технічних засобів і необхідні для ефективної організації навчально-виховного процесу, в частині, що стосується його наповнення якісними навчально-методичними матеріалами. Дане формулювання не містить посилання на Виробника, а використане з метою узагальнення складових (комплектації) предмета закупівлі. Крім того, в деяких позиціях технічного завдання дане словосполучення було видалено, нова редакція тендерної документації оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-000672-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 24 травня 2019 17:21
Усунення порушень
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.Замовник вимагає подати: «Копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001:2015 та з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001:2015 є обов’язковою для данного виду/типу товарів
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 13:02
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для покращення та підтвердження якості функціонування контрагентів на відповідному ринку отримання сертифікатів ISO. Якщо Учасник не має в наявності відповідних сертифікатів, то йому нічого не заважає отримати дані сертифікати, звісно, якщо є бажання удосконалити свої робочі процеси та відповідати не тільки державним стандартам, а й європейським.
Дана вимога тендерної документації зазначена для отримання якісного товару, що є предметом даної закупівля, з метою організації відповідного навчального процесу у відповідності до нормативно-правових актів, які регулюють процес реформи сфери освіти.
Стосовно рішень органу оскарження, звертаємо Вашу увагу, вони не є загальноприйнятою практикою, а стосуються певної закупівлі, її оскарження, а також, трапляються випадки коли однотипні скарги мають кардинально різні результати розгляду органом оскарження.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000672-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 24 травня 2019 17:22
ТУ
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) на виробництво навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії та інтерактивного комплексу (ІАК), лінгафонного кабінету або навчально-комп’ютерного комплексу (НКК) не є обов’язковою умовою при закупівлі навчального обладнання та є дискримінаційною відповідно до частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель"
Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність копії титульної сторінки технічних умов є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 13:02
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає механізм та погодження технічних умов (далі – ТУ) на виробництво інтерактивних комплексів, крім того Замовник повинен бути впевнений, що дане обладнання може бути використане під час реалізації навчального процесу, а також, що воно є безпечним.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 590 004,00
UAH з ПДВ
590 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОК МАРИНА ВАЛЕРІЇВНА 685 000,00
UAH з ПДВ
685 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА 688 900,00
UAH з ПДВ
688 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 14:18
Довідка податкова
06 червня 2019 14:18
МВС
05 червня 2019 23:47
Електронний підпис
05 червня 2019 23:46
18. Сертифікати.pdf
05 червня 2019 23:46
44. Порівняльна таблиця.pdf
05 червня 2019 23:46
43. Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2019 23:45
42. Новий товар.pdf
05 червня 2019 23:45
41. Гарантійний термін.pdf
05 червня 2019 23:45
39. Проект договору.pdf
05 червня 2019 23:45
38. Працівники.pdf
05 червня 2019 23:45
37. Лапа І.pdf
05 червня 2019 23:45
36. Гарантійний лист.pdf
05 червня 2019 23:45
34. ШТАТНИЙ РОЗПИС.pdf
05 червня 2019 23:45
33. Договір з КОМЕЛ.pdf
05 червня 2019 23:45
29. Гарантійний лист.pdf
05 червня 2019 23:45
26. Сервісні центри.pdf
05 червня 2019 23:45
24. Форми ТОВ.pdf
05 червня 2019 23:45
21. HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
05 червня 2019 23:45
16. Витяг ПДВ(стат.док).pdf
05 червня 2019 23:45
10.ГРИФ.pdf
05 червня 2019 23:45
8. Аналогічні договори.pdf
05 червня 2019 23:45
5. Довідка ст.17 (1).pdf

Публічні документи

12 червня 2019 17:57
Довідка ДПІ
12 червня 2019 17:57
Довідка МВС
05 червня 2019 15:00
Електронний підпис
05 червня 2019 14:14
Установчі документи.pdf
05 червня 2019 14:14
Технічна специфікація.pdf
05 червня 2019 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2019 14:14
Сертифікати_4.PDF
05 червня 2019 14:14
Сертифікати_3.pdf
05 червня 2019 14:14
Сертифікати_2.pdf
05 червня 2019 14:14
Сертифікати_1.PDF
05 червня 2019 14:14
Сертифікати.PDF
05 червня 2019 14:14
Проект договору.pdf
05 червня 2019 14:14
Нотаріальна_копія_ТУ.pdf
05 червня 2019 14:14
Договір_з_виробником.pdf
05 червня 2019 14:14
Довідки_ст_16.pdf
05 червня 2019 14:14
Довідки_.pdf
05 червня 2019 14:14
Довідка про санкції.pdf
05 червня 2019 14:14
Гарантійні листи.pdf
05 червня 2019 14:14
Автозаційні листи.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 16:02
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 20:19
Електронний підпис
04 червня 2019 20:16
Технічна частина 2.pdf
04 червня 2019 20:16
Технічна частина.pdf
04 червня 2019 20:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП ВОЛОК МАРИНА ВАЛЕРІЇВНА

ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 590 004,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 12:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП ВОЛОК МАРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#3184018869
Переможець 685 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 12:43

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

11 червня 2019 12:39
Електронний підпис

Документи

11 червня 2019 12:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОЛОК МАРИНА ВАЛЕРІЇВНА
#3184018869
685 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 12:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 12:23
ДОГОВІР.zip укладений
27 червня 2019 12:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 685 000,00
UAH