Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
199 779,00 UAH
UA-2019-05-20-000550-b 80af3f59374e4053abba3427e6dc2fbc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зіменко Андрій Анатолійович

+380612246253 and530@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Запорізької обласної державної адміістрації
Код ЄДРПОУ: 02313714
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр.Соборний 164 офіс 511
Контактна особа: Зіменко Андрій Анатолійович
+380612246253
and530@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 13:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 13:30
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:53
Очікувана вартість: 199 779,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 997,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 шт
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запорыжжя, пр.Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-000550-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 31 травня 2019 17:24
Неправомірна дискваліфікація, тендер зроблений під одного участника
В умовах тендеру вписана безглузда умова про надання зразків товару у термін 2х днів, котра унеможливлює конкуренцію між Участниками, та ставить їх в різні умови.По перше це в умовах кваліфікації, без договору та якіхось правових підстав взагалі відправляти товар, на велику суму та ще й в термін,в який практично не можливо доставити на великі відстані (якщо Постачальник с Закарпаття або с Західної України). Місцевий участник ставить максимальну ціну, бо він знає що тільки він здатен показати зразки товару в указаний термін, і йому нема за що переживати,та економити державні кошти.( що ми і бачимо в підсумку ціх торгів) Тендер потрібно відмінити та прибрати безглузді вимоги, дискримінаційні по відношенню до усіх Участників, та ніяким чіном не впливають на якість та ціну товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2019 15:00
Згідно інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Протягом періоду уточнень до Департаменту фінансів ЗОДА за роз’ясненнями та щодо вимог до предмета закупівлі не зверталися. Вимоги про усунення порушень не надходили.
Учасник ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" у своїй пропозиції погодився виконати вимоги замовника, та своїм гарантійним листом підтвердив, що протягом 2-х (двох) днів на етапі кваліфікації переможця, будуть надані тестові зразки запропонованого товару. Тестові зразки більше ніж половини найменувань у встановлені терміни не надані. Не виконання гарантійних зобов’язань, які взяло на себе ТОВ"ЛЮКС-ПРІНТ" ставить під сумнів виконання умов договору у подальшому.
Вимоги надати зразки запропонованого товару не носять дискримінаційний характер та вимагаються для унеможливлення поставки фальсифікованого (підробленого) товару, який зовні може не відрізняється від оригінального (тобто має всі ознаки оригінального – діючі QR голограми, шрифти, тощо), але таким не являється, уникнення витрат державних коштів на такий товар, та для створення добросовісної конкуренції для всіх учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000550-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 03 червня 2019 17:39
Неправомірна дискваліфікація, тендер під одного участника!!!
Шановний Замовнику, якщо ви вирішили провести тендер під одного Участника. то не робіть це так грубо та прямолінійно!!!
Ваша безглузда вимога про надання зразків в термін 2х календарних днів, в період кваліфікації,мало того що вона нічім не регламентована, та не приносить ніякої користі ні до якості ні до ціни товару, так вона ще й предназначена для місцевого Участника, який в змозі це зробити в указаний термін, а інші, котрі знаходятся на значній відстані від Вас, в звязку зі своїм географічним положенням. це зробити в термін 2х днів не мають можливості!!!! Та й перевірити Вас, чі передавали Вам зразки товару, чі тільки на словах це зробили місцеві Участники, ні в кого немає можливості!!! Тому ще раз повторюю, ці вимоги являються дискримінаційними по відношенню до інших Участників!! Іх потрібно викреслити а тендер відмінити!!
Окремо хочу написати про Вашого співробітника Зіменко Андрія Анатолійовича (так він представився по телефону)
При перший же розмові був вказаний акцент на ТЕРМІН предоставлення зразків товару. Його не цікавило, яка якість, оригінальність та інші технічні характеристики, тільки ТЕРМІН!!! І він був дуже здивований тим, що зразки товару покупцю вже вислали курьером. Але коли курьер привіз зразки товару,їх даже не оглянули,а просто відправили назад.(про що є відповідні документи) На питання чому?? була відповідь- тому що там не всі, посілка замала, алеж посілок було 3(ТРИ)штуки, і їх відповідно всі відправили на зворотню адресу даже не оглянувши!!!. Зразки вам були надіслані, в Вашій вимозі написано зразки товару, НЕ НАПИСАНО ЩО КОЖНОГО ПО 1ШТ ЧІ ПО 2ШТ, ПРОСТО НАПИСАНО ЗРАЗКИ!!! Тому тендер потирібно відмінити та прибрати дискримінаційну вимогу!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 червня 2019 11:18
Шановний учасник закупівлі!
Усім учасникам закупівлі було надано рівні можливості для участі у закупівлі, що підтверджується наступним:
20.05.2019 р. в електронній системі закупівель на сайті prozorro.gov.ua було розміщено інформацію про допорогову закупівлю товару: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Вказана інформація містила вимоги та критерії за якими в подальшому визначається переможець закупівлі. Серед вимог, зокрема, були вимоги: про поставку товару у кредит та за кошти постачальника, про наявність повного обсягу предмету закупівлі у постачальника, про надання замовнику протягом 2-х днів на етапі кваліфікації переможця тестових зразків запропонованого учасником товару, тощо.
Щодо вимоги про надання зразків товару слід зазначити, що в описі та основних вимогах до предмету закупівлі чітко зазначалося, що ця вимога ставиться для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі, а також підтвердження, що запропонований товар відповідатиме технічний специфікації (вимогам) замовника.
Як вже повідомлялося вимога про надання зразків товару не носить дискримінаційний характер та вимагається для унеможливлення поставки фальсифікованого (підробленого) товару, який зовні може не відрізняється від оригінального (тобто має всі ознаки оригінального – діючі QR голограми, шрифти, тощо), але таким не являється. Також вказана вимога є гарантією того, що весь товар у учасника є у наявності і в найкоротші строки, після укладення договору, вказаний учасник виконає свої зобов’язання належним чином. Вказана вимога не суперечить чинному законодавству та необхідна для уникнення безпідставних витрат державних коштів на такий товар, а також для створення добросовісної конкуренції для всіх учасників.
Також звертаємо Вашу увагу та те, що відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Протягом періоду уточнень до Департаменту фінансів ЗОДА за роз’ясненнями щодо вимог до предмета закупівлі учасники не зверталися. Вимоги про усунення порушень від жодного з учасників не надходили.
Учасник ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" у своїй пропозиції від 27.05.2019 погодився виконати всі вимоги замовника. Заперечень щодо вимог не висував. Всі вимоги до предмету закупівлі ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" влаштовували. Своїм гарантійним листом зазначений учасник підтвердив, що протягом 2-х (двох) днів на етапі кваліфікації переможця ним будуть надані тестові зразки запропонованого товару. При цьому учасник був повідомлений про надання кожного найменування запропонованого товару по 1 шт., а також про те, що надані зразки повинні відповідати умовам того товару, який в подальшому буде постачатися, а саме: товар повинен бути новим, «оригінальним» (від виробника принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв), або його еквівалент(у разі надання листа від виробника устаткування), обов`язково повинні мати оригінальну фабричну упаковку, а також бути у працездатному стані.
Натомість, в подальшому, учасник ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" не виконав свої гарантійні зобов’язання. Тестові зразки більше ніж половини найменувань у встановлені терміни не були надані.
Так, від ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" надійшло відправлення 31.05.2019 року (об 11-30, доречі термін двох днів уже минув) перевізником «Нова пошта» за номером 59000425111482. Посилка була оглянута комісією у присутності працівника транспортної компанії. Під час огляду було виявлено надання лише декількох тестових зразків, а саме: картридж БФДП Canon 4120, картридж для Canon 810, картрідж для Canon MF3010, картрідж для HP LaserJet Pro 400, картрідж для Canon MF217. Інших відправлень від ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" на адресу Департаменту фінансів ЗОДА не надходило.
Стосовно Ваших заперечень щодо неможливості виконати вимогу про надання зразків слід зазначити, що така думка не відповідає дійсності, що підтверджується тим, що ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" встигло направити частину зразків замовнику і у випадку наявності всього переліку товару у учасника (що ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" також гарантувалося) мало би змогу виконати зазначену вимогу у встановлені строки.
Таким чином, не виконання гарантійних зобов’язань, які взяло на себе ТОВ"ЛЮКС-ПРІНТ" ставить під сумнів виконання умов договору у подальшому.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000550-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 04 червня 2019 11:15
Неправомірна дискваліфікація
Дискримінаційні вимоги по відношенню до інших Участників, привязані до термінів надання зразків без ніякої юридичної основи.
Товар на величезну суму потрібно відправити без усяких документів, не знаючі кому, та ще й в термін який можливо виконувати тількі місцевим Участникам!!! Тенде потрібно відмінити та убрати усі дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 11:19
Шановний учасник закупівлі!
Усім учасникам закупівлі було надано рівні можливості для участі у закупівлі, що підтверджується наступним:
20.05.2019 р. в електронній системі закупівель на сайті prozorro.gov.ua було розміщено інформацію про допорогову закупівлю товару: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Вказана інформація містила вимоги та критерії за якими в подальшому визначається переможець закупівлі. Серед вимог, зокрема, були вимоги: про поставку товару у кредит та за кошти постачальника, про наявність повного обсягу предмету закупівлі у постачальника, про надання замовнику протягом 2-х днів на етапі кваліфікації переможця тестових зразків запропонованого учасником товару, тощо.
Щодо вимоги про надання зразків товару слід зазначити, що в описі та основних вимогах до предмету закупівлі чітко зазначалося, що ця вимога ставиться для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі, а також підтвердження, що запропонований товар відповідатиме технічний специфікації (вимогам) замовника.
Як вже повідомлялося вимога про надання зразків товару не носить дискримінаційний характер та вимагається для унеможливлення поставки фальсифікованого (підробленого) товару, який зовні може не відрізняється від оригінального (тобто має всі ознаки оригінального – діючі QR голограми, шрифти, тощо), але таким не являється. Також вказана вимога є гарантією того, що весь товар у учасника є у наявності і в найкоротші строки, після укладення договору, вказаний учасник виконає свої зобов’язання належним чином. Вказана вимога не суперечить чинному законодавству та необхідна для уникнення безпідставних витрат державних коштів на такий товар, а також для створення добросовісної конкуренції для всіх учасників.
Також звертаємо Вашу увагу та те, що відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Протягом періоду уточнень до Департаменту фінансів ЗОДА за роз’ясненнями щодо вимог до предмета закупівлі учасники не зверталися. Вимоги про усунення порушень від жодного з учасників не надходили.
Учасник ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" у своїй пропозиції від 27.05.2019 погодився виконати всі вимоги замовника. Заперечень щодо вимог не висував. Всі вимоги до предмету закупівлі ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" влаштовували. Своїм гарантійним листом зазначений учасник підтвердив, що протягом 2-х (двох) днів на етапі кваліфікації переможця ним будуть надані тестові зразки запропонованого товару. При цьому учасник був повідомлений про надання кожного найменування запропонованого товару по 1 шт., а також про те, що надані зразки повинні відповідати умовам того товару, який в подальшому буде постачатися, а саме: товар повинен бути новим, «оригінальним» (від виробника принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв), або його еквівалент(у разі надання листа від виробника устаткування), обов`язково повинні мати оригінальну фабричну упаковку, а також бути у працездатному стані.
Натомість, в подальшому, учасник ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" не виконав свої гарантійні зобов’язання. Тестові зразки більше ніж половини найменувань у встановлені терміни не були надані.
Так, від ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" надійшло відправлення 31.05.2019 року (об 11-30, доречі термін двох днів уже минув) перевізником «Нова пошта» за номером 59000425111482. Посилка була оглянута комісією у присутності працівника транспортної компанії. Під час огляду було виявлено надання лише декількох тестових зразків, а саме: картридж БФДП Canon 4120, картридж для Canon 810, картрідж для Canon MF3010, картрідж для HP LaserJet Pro 400, картрідж для Canon MF217. Інших відправлень від ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" на адресу Департаменту фінансів ЗОДА не надходило.
Стосовно Ваших заперечень щодо неможливості виконати вимогу про надання зразків слід зазначити, що така думка не відповідає дійсності, що підтверджується тим, що ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" встигло направити частину зразків замовнику і у випадку наявності всього переліку товару у учасника (що ТОВ "ЛЮКС-ПРІНТ" також гарантувалося) мало би змогу виконати зазначену вимогу у встановлені строки.
Таким чином, не виконання гарантійних зобов’язань, які взяло на себе ТОВ"ЛЮКС-ПРІНТ" ставить під сумнів виконання умов договору у подальшому.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Горбова Наталія Валеріївна" 168 750,00
UAH з ПДВ
168 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Осадчий Юрій Григорович 189 778,00
UAH з ПДВ
189 778,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 198 036,00
UAH з ПДВ
198 036,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР СПЕЦ ЕКСПО 199 629,00
UAH з ПДВ
199 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 12:12
учасник.PDF
27 травня 2019 12:12
ст.17.zip
27 травня 2019 12:12
лист-згода_2.PDF
27 травня 2019 12:12
лист_згода_перс_дан_1.pdf
27 травня 2019 12:12
Захист_довкілля.PDF
27 травня 2019 12:12
дов.Горбов.zip
27 травня 2019 12:12
Гарантийний лист.pdf
27 травня 2019 12:12
виписка ЄДРП_2.pdf
27 травня 2019 12:12
виписка ЄДРП.pdf
27 травня 2019 12:12
БЕЗ_ПЕЧАТИ.PDF
27 травня 2019 12:12
PodatkoviyKod.jpg
27 травня 2019 12:12
pasp.zip
27 травня 2019 12:12
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

27 травня 2019 10:37
8. Статут.pdf
27 травня 2019 10:37
Довідка про досвід.pdf
27 травня 2019 10:37
Гарантійний лист3.pdf
27 травня 2019 10:37
Накладна і договір НБ.pdf
27 травня 2019 10:37
Сертифікація 3.pdf
27 травня 2019 10:37
Наказ _1К.jpg
27 травня 2019 10:37
Гарантійний лист.pdf
27 травня 2019 10:37
Видаткова аудитори.pdf
27 травня 2019 10:37
9.2.Протокол.pdf
27 травня 2019 10:37
Виписка.pdf
27 травня 2019 10:37
4. Витяг платника ПДВ.pdf
27 травня 2019 10:37
Сертифікація 1.pdf
27 травня 2019 10:37
14 Сертифікація.pdf
27 травня 2019 10:37
Сертифікація 2.pdf
27 травня 2019 10:37
Договір аудитори.pdf
27 травня 2019 10:37
Довідка МВД.pdf
27 травня 2019 10:37
Гарантійний лист2.pdf
27 травня 2019 10:37
Кваліфікація.pdf
27 травня 2019 10:37
Витяг.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 15:59
Документи.pdf
23 травня 2019 15:38
ГарЛист77.jpg
23 травня 2019 15:38
ГарЛист76.jpg
23 травня 2019 15:38
Пропозиція75-2.jpg
23 травня 2019 15:38
Пропозиція75.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Горбова Наталія Валеріївна"

Осадчий Юрій Григорович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВ УКР СПЕЦ ЕКСПО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Горбова Наталія Валеріївна"
#2010525140
Відхилено 168 750,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 08:47
Осадчий Юрій Григорович
#1772003619
Відхилено 189 778,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 08:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 198 036,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 15:33
ТОВ УКР СПЕЦ ЕКСПО
#37087752
Переможець 199 629,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 15:38

Документи

29 травня 2019 08:47
Protokol3.pdf

Документи

29 травня 2019 08:48
Protokol3.pdf

Документи

31 травня 2019 15:32
Protokol6.pdf

Документи

31 травня 2019 15:37
Protokol6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКР СПЕЦ ЕКСПО
#37087752
199 629,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 15:37
Protokol6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір179.pdf укладений
06 червня 2019 11:20