ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (лазерні принтери, кабелі до принтерів, мережеві комутатори).
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-05-20-000273-b 67ecd1ca0c864b3997d63ac2346b6c94
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №3" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 14257872
Місцезнаходження замовника: 58032, Україна, Чернівецька обл., Чернівці, Головна, 246В
Контактна особа замовника: Зубатюк Олена Федорівна
380372535612
3poliklinika@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 09:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (лазерні принтери, кабелі до принтерів, мережеві комутатори).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Комп’ютерне обладнання (лазерні принтери, кабелі до принтерів, мережеві комутатори).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58032, Україна, Чернівецька область, ЧЕРНІВЦІ, вул. Головна, 246 В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2019  —  20 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 травня 2019 11:13
Тендерна документація комп'ютерне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:25
Дата відповіді: 21 травня 2019 09:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Допускаємо еквіваленти, якщо технічні характеристики товарів відповідають вимогам, що зазначені у додатку № 1 до тендерної документації даної закупівлі. 2). Так, участь фізичних - осіб - підприємців неплатників ПДВ у закупівлі допускається, пропозиція ціни розглядатиметься як остаточна.
Запитання
Дата подання: 21 травня 2019 10:33
Дата відповіді: 21 травня 2019 10:43
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 3 розділу І Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, що затверджена Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019, пропозиція учасника – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником. Переможець – це учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем. Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Інструкції , на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються. Відповідно до пункту 6 розділу ІІ Інструкції, учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону. ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію до закінчення строку її подання, встановленого замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 16 000,00
UAH з ПДВ
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 10:52
Certificate HP M102a .pdf
23 травня 2019 22:04
Для кваліфікації.zip

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2976218289
Переможець 16 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 14:04

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
#2976218289
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
10 червня 2019 12:06

Актуальні тендери

До пошуку