Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
879 357,00 UAH
UA-2019-05-20-000154-b 66b7e872a66746bd9293f1a3ca13f93d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоножко Ілля Олександрович

380626224631 Malyarova17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Слов'янський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190231
Вебсайт: http://bid.e-tender.biz
Місцезнаходження: 84108, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Курчатова, 72
Контактна особа: Білоножко Ілля Олександрович
380626224631
Malyarova17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 13:42
Очікувана вартість: 879 357,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 396,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26380.71 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6653.31 Одиниця
Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84108, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Курчатова, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 10:05
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відвантаження
Дата подання: 20 травня 2019 12:54
Дата відповіді: 20 травня 2019 13:15
Поставка однією партією?
Відповідь: Ні
постачання
Дата подання: 20 травня 2019 13:28
Дата відповіді: 20 травня 2019 14:05
Скільки поставок Ви плануєте?
Відповідь: Згідно потреби та фінансування.
постачання
Дата подання: 22 травня 2019 19:16
Дата відповіді: 23 травня 2019 08:40
Враховуючи поставку за рахунок учасника, потрібно розуміти кількість і обьєм заявок: одна на місяць,одна на квартал,одна на півроку?
Відповідь: Згідно потреби та фінансування.
постачання
Дата подання: 22 травня 2019 19:17
Дата відповіді: 23 травня 2019 08:33
адреса постачання одна?
Відповідь: Одна.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-000154-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 24 травня 2019 17:45
Вимога про усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2019 15:25
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель, по закупівлі за процедурою відкритих торгів ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю, ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-20-000154-b, повідомляємо наступне.
Дійсно, Додатком 6 до Тендерної документації Замовником встановлено, що «Переможець аукціону на підтвердження кваліфікації (відповідності запропонованого товару технічним вимогам закупівлі) протягом трьох календарних днів з дня проведення аукціону повинен надати Замовнику зразок запропонованого товару до Слов’янського психоневрологічного інтернату за адресою: Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Курчатова, 72. Приймання товару здійснюється тільки в присутності представника Учасника».
Споживчий ринок України насичений товарами вітчизняного та іноземного походження. Дана вимога встановлена для можливості ознайомлення з товаром, що пропонується до постачання, та перевірки його відповідності технічним умовам, відображеним в Додатку 4 до Тендерної документації. Також передбачено, що товар, який заплановано до постачання, повинен відповідати наданому зразку.
До того ж, визначення Замовником відповідності товару технічним вимогам не потребує особливих знань або обладнання: інформація про склад матеріалу наявна на ярликах виробу; розмір виробу, міцність з’єднань деталей між собою, міцність ниток, рівність швів, закріплення кінців швів, рівномірність строчок, асиметрія між аналогічними деталями виробу, визначаються тактильно та візуально тендерним комітетом в кількості 5 осіб.
До того ж, згідно Статті 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій:
7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Таким чином, зразки є підтвердженням інформації про товар, шо надана в складі тендерної пропозиції.
Згідно Додатку 6 то Тендерної документації «Зразок товару Учаснику-переможцю повертається особисто в руки після повного виконання договору за його письмовим запитом зі складанням двостороннього акту. Подальше виготовлення партій Товару повинно за складом всіх матеріалів та технології виготовлення відповідати зразку.» Також Тендерною документацією передбачене повернення зразку товару Учаснику, пропозиція якого дискваліфікована.
Зауважуємо, що на відміну від умов закупівлі, яку Ви навели як приклад аналогічного порушення, в даному випадку Замовником вимагається надання зразків на етапі кваліфікації, а не на етапі подання тендерних пропозицій.
Також Тендерна документація не містить умов, які обмежують право Учасника на його співпрацю з іншими підприємтвами, установами щодо надання транспортних послуг, послуг з експедирування, тощо.
Присутність представника Учасника при передачі зразків необхідна для безпосередньої передачі зразків товару, сумісного візуального огляду товару на предмет технічного стану, підписання акту приймання-передачі зразків та вирішення можливих спірних питань. Звертаємо Вашу увагу, що вимога присутності представника Учасника при постачанні товару також наявна в проекті договору.
На Ваше ствердження «виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції» повідомляємо, що в тендерній документації в Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» наявний пункт 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», в якій говориться, що «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна».»
Тобто Замовником для оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель не вказані нецінові критерії, і система визначає переможця автоматично по найнижчій ціні.
Однак, «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною», бо згідно пункту 15 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями): «Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною».

В Додатку 4 до Тендерної документації Замовником встановлено, що «на підтвердження безпечності запропонованого товару життю та здоров’ю, надати в складі тендерної пропозиції оригінали відповідних протоколів випробування (лабораторних аналізів) зразків товарів, що пропонуються до постачання, на позиції, указані в Додатку 4, що мають безпосередній контакт з тілом (підковдра, простирадло, наволочка, рушник махровий, рушник лазневий, рушник вафельний, пелюшка баєва, пелюшка бавовняна), які видані на Учасника закупівлі, разом із завіреною власною печаткою лабораторії - копією ліцензії, атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження.
На інші позиції надати в складі тендерної пропозиції копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
У разі виникнення сумнівів щодо властивостей будь-якого з наданого/их зразку/ів товару, Замовник має право додатково вимагати від Учасника надання протоколу випробувань на підтвердження безпечності життю та здоров’ю, виданого лабораторією, уповноваженою проводити такі дослідження, видані на ім’я Учасника».
У зв'язку з тим,що відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме:
ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування"
ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення"
ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі"; та втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93.№46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію»(лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018.№ 3433-06/1382-07), введена практика підтвердження якості та відповідності виробляємого товари складу документів щодо безпеки та якості:
«протягом терміну дії документів, виданих органами із сертифікації в державній системі сертифікації, здійснюється технічний нагляд, проведення якого передбачено цими документами, шляхом нагляду за стабільністю показників, що підтверджені цими документами під час виготовлення продукції (надання послуг), за відповідністю системи управління щодо виробництва продукції вимогам нормативних документів та за відповідністю технічних можливостей підприємства-виробника щодо забезпечення стабільного випуску продукції, яка відповідає вимогам нормативних документів.»
На підставі вищенаведеного до ТД була включена вимога надати в складі пропозиції оригінали відповідних протоколів випробувань незалежної акредитованої лабораторії, які є безумовним підтвердженням безпечності виробу та дотримання усіх санітарних норм конкретного зразка конкретного виробу, який буде постачатися за договором.
Оскільки позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи видається на партію товару та строк дії такого висновку встановлюється до п’яти років, а іноді на термін дії ДСТУ, ГОСТ, ТУ, Замовник не може бути впевнений, що Учасник постачатиме товар саме з цієї партії, особливо у випадку, коли Висновок виданий в 2015 році, а Замовником вимагається, щоб товар був вироблений не раніше 2018 року. З цієї причини Замовником вимагається надання протоколів випробування виключно на ті товари, що є виробами першого шару та мають безпосередній контакт зі шкірою.
Щодо Вашого зауваження про «удорожчання предмету закупівлі» з причини супроводу товару представником постачальника, в тендерній документації зазначено «Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, учасник несе самостійно. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).»
Звертаємо Вашу увагу, що право вимагати додаткові документи Замовнику надані ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», та:
Стаття 21. Інформування про проведення процедури відкритих торгів
В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником.
На підставі вищенаведеного, Замовник прийняв рішення залишити Тендерну документацію без змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо вимог тендерної документації

Документи подані скаржником

24 травня 2019 17:45
рішення від 06.07.2018 № 6711.pdf
24 травня 2019 17:45
Рішення від 31.07.2018 № 7710.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль" 371 584,98
UAH з ПДВ
371 584,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЙБОРОДА ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА" 620 000,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Бойко Олена Олександрівна 844 296,60
UAH з ПДВ
844 296,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 13:28
Електронний підпис
04 червня 2019 13:22
Статут.pdf
04 червня 2019 13:22
Рушник махровий.pdf
04 червня 2019 13:22
Рушик махровий лазня.pdf
04 червня 2019 13:22
Протокол.PDF
04 червня 2019 13:22
Про відсутність ПДВ.pdf
04 червня 2019 13:22
Право підпису.pdf
04 червня 2019 13:22
паспорт.zip
04 червня 2019 13:22
Лист-відгук покривало.pdf
04 червня 2019 13:22
Захист довкілля.pdf
04 червня 2019 13:22
Досвід.pdf
04 червня 2019 13:22
Договір покривала.PDF
04 червня 2019 13:22
Договір 3.PDF
04 червня 2019 13:22
Довідка ст.17.pdf
04 червня 2019 13:22
Витяг податкова.PDF
04 червня 2019 13:22
Виписка.PDF
04 червня 2019 13:22
Акред.лаб..pdf
04 червня 2019 13:22
Акр. лаб. Харків.pdf
04 червня 2019 13:22
Document_USR_1003763683.rtf

Публічні документи

04 червня 2019 11:39
Електронний підпис
04 червня 2019 11:38
Хім. аналіз 1.pdf
04 червня 2019 11:38
Хім. аналіз 3.pdf
04 червня 2019 11:38
паспорт (3).jpg
04 червня 2019 11:38
паспорт (1).jpg
04 червня 2019 11:38
паспорт (4).jpg
04 червня 2019 11:38
паспорт (5).jpg
04 червня 2019 11:38
ІПН.jpg
04 червня 2019 11:38
паспорт (2).jpg
04 червня 2019 11:38
Бойко регистрационные.PDF
04 червня 2019 11:38
Хім. аналіз 2.pdf
04 червня 2019 11:38
Виписка.PDF
04 червня 2019 11:38
6. Лист відгук 1.PDF
04 червня 2019 11:38
7. Лист відгук 2.PDF
04 червня 2019 11:38
12. Довідка про санкції.PDF
04 червня 2019 11:38
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
04 червня 2019 11:38
Підписаний_G0519-2694-GL_tender.pdf
04 червня 2019 11:38
Витяг.rtf
04 червня 2019 11:38
1. Акр. лаб. Харків.pdf
04 червня 2019 11:38
14. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"

ФОП "МАЙБОРОДА ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА"

Фізична особа підприємець Бойко Олена Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
#38192655
Відхилено 371 584,98
UAH з ПДВ
12 червня 2019 16:00
ФОП "МАЙБОРОДА ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА"
#2834919767
Відхилено 620 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:48
Фізична особа підприємець Бойко Олена Олександрівна
#2843320369
Відхилено 844 296,60
UAH з ПДВ
24 червня 2019 16:40

Документи

12 червня 2019 15:59
Електронний підпис

Документи

20 червня 2019 16:47
Електронний підпис

Документи

24 червня 2019 16:39
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
24 червня 2019 16:40
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі