Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду на об’єкті: Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ярославів Вал, ПВ-1011, ПВ-1876, ПВ-8053, у Шевченківському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
33 435,60 UAH
UA-2019-05-20-000134-b 091e13cbf6c545af942297020bd593d2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 18:00
Очікувана вартість: 33 435,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 2 до документації на проведення допорогової закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ярославів Вал, ПВ-1011, ПВ-1876, ПВ-8053, у Шевченківському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Ярославів Вал, ПВ-1011, ПВ-1876, ПВ-8053, у Шевченківському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно умов проекту договору
Дата подання: 21 травня 2019 10:41
Доброго дня, Проект договору замовника містить пункти, які є дискримінаційними по відношенню до Учасників - потенційних виконавців робіт, а саме: 1. Редакція в проекті договору: пп.2.1.3. Здійснювати контроль за якістю матеріалів, виробів та конструкцій, їх відповідністю вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам і правилам та договірній ціні. Оперативно вирішувати питання щодо заміни матеріалів, виробів, конструкцій (без зниження якості будівельно-монтажних робіт). Пояснення необгрунтованості даної умови: Оперативне вирішення питань щодо заміни матеріалів, виробів, конструкцій не знаходиться в компетенції Виконавця. Такі дії Виконавця не передбачені Постановою КМУ № 903 від 11.07.2007. В зв’язку з викладеним, просимо виключити речення 2 пп. 2.1.3. проекту договору та викласти пп. 2.1.3. проекту договору у наступній редакції: пп. 2.1.3. Здійснювати контроль за якістю матеріалів, виробів та конструкцій, їх відповідністю вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам і правилам та договірній ціні. 2. Редакція в проекті договору: пп. 2.1.9. Виявляти та вивчати причини, які призводять до порушень строків виконання будівельно-монтажних робіт на Об’єкті та погіршення якості її результатів, вживати заходи щодо запобігання цих порушень. Пояснення необгрунтованості даної умови: такі дії Виконавця не передбачені Постановою КМУ № 903 від 11.07.2007. В зв’язку з викладеним, просимо виключити з проекту договору даний пункт - пп. 2.1.9. 3. Редакція в проекті договору: пп. 2.1.13. Забезпечити своєчасне, а саме в строк до 1 числа місяця, наступного за звітним (при умові, що підрядна організація надала Виконавцю Акти КБ-2в до 28 числа звітного місяця), у разі відсутності зауважень, візування (підписання) Інженером з технічного нагляду обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт наведених в Актах КБ-2в. Пояснення необгрунтованості даної умови: для здійснення якісної перевірки актів КБ-2в, коригування виявлених недоліків та опрацювання виконавчої документації необхідно не менше п’яти календарних днів . В зв’язку з викладеним просимо пп. 2.1.13 проекту договору викласти в наступній редакції: пп. 2.1.13. Забезпечити своєчасне, а саме в строк до 1 числа місяця, наступного за звітним (при умові, що підрядна організація надала Виконавцю Акти КБ-2в до 25 числа звітного місяця), у разі відсутності зауважень, візування (підписання) Інженером з технічного нагляду обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт наведених в Актах КБ-2в. 4. Проект договору просимо доповнити пп.2.2.7 в такій редакції: пп.2.2.7. У разі невиконання або неналежного виконання Замовником зобов’язань за даним Договором, розірвати Договір в односторонньому порядку. У випадку прийняття такого рішення, Виконавець зобов’язаний письмово повідомити Замовника за 5 календарних днів до дати розірвання даного Договору; Замовник повинен провести розрахунок за фактично надані послуги, якщо до їх належності нема зауважень. Пояснення необхідності доповнити проект договору даним пунктом - пп.2.2.7: Відповідно до пп.2.4.3 Замовник має право розривати договір в односторонньому порядку. Аналогічне право повинен мати Виконавець. 5. Редакція в проекті договору: п. 3.3. Оплата вартості наданих послуг з Технічного нагляду за цим Договором фінансується із спеціального фонду місцевого бюджету міста Києва і оплачується виходячи з фактичних надходжень цих коштів Замовнику на реєстраційний рахунок Замовника №____________ в ГУ ДКСУ у м. Києві. Пояснення необгрунтованості даної умови: така редакція позбавляє Виконавця права на отримання оплати коштів за фактично виконані роботи. В зв’язку з викладеним просимо виключити з п. 3.3. проекту договору другу частину речення стосовно фактичного надходження коштів та викласти п. 3.3. в такій редакції: п. 3.3. Оплата вартості наданих послуг з Технічного нагляду за цим Договором фінансується із спеціального фонду місцевого бюджету міста Києва. 6. Редакція в проекті договору: п.3.4. Розрахунки за надані послуги з Технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі підписаного з обох Сторін Акта приймання наданих послуг упродовж 5 банківських днів з дати прийняття Об’єкта в експлуатацію, якою є дата реєстрації органом державного будівельно-архітектурного контролю відповідної декларації про готовність до експлуатації об'єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з незначними наслідками (СС1) (далі – Декларація про готовність). Пояснення необгрунтованості даної умови: Підписаний акт приймання послуг свідчить про факт надання і приймання цих послуг. Дії третіх осіб не можуть бути підставою для оплати. В зв’язку з викладеним просимо п. 3.4. проекту договору викласти в такій редакції: п. 3.4. Розрахунки за надані послуги з Технічного нагляду здійснюються Замовником на підставі підписаного з обох Сторін Акта приймання наданих послуг упродовж 5 банківських днів з дати його підписання. 7. Редакція в проекті договору: п. 3.5. Вартість фактично наданих послуг з Технічного нагляду в гривнях визначається Сторонами в Акті приймання наданих послуг, виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об’єкті, вказаного в Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Примірна форма № КБ-3). Пояснення необгрунтованості даної умови: Вартість надання послуг з технічного нагляду визначається в результаті проведеного аукціону та акцептується Замовником. За умовами тендерної документації Учасник у разі пониження початкової пропозиції надає після проведення аукціону цінову пропозицію, що була запропонована в результаті аукціону та визначена системою найменшою, оформлену відповідно до вимог Замовника. В зв’язку з викладеним просимо виключити з проекту договору даний пункт - п. 3.5. 8. Редакція в проекті договору: п. 3.6. Зобов’язання за Договором щодо оплати послуг з Технічного нагляду виникають в межах фактичних надходжень фінансування виконання будівельних робіт на Об’єкті, які надходять на рахунок Замовника. У разі затримки фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування будівельних робіт на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві. Пояснення необгрунтованості даної умови: Виконавець не матиме змоги на отримання оплати коштів за фактично виконані роботи. В зв’язку з викладеним просимо виключити з п.3.6. проекту договору другий абзац стосовно фактичного надходження коштів та викласти п.3.6. проекту договору в такій редакції: п.3.6. Зобов’язання за Договором щодо оплати послуг з Технічного нагляду виникають в межах фактичних надходжень фінансування виконання будівельних робіт на Об’єкті, які надходять на рахунок Замовника. 9. Редакція в проекті договору: Розділ 6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за даним Договором, Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України. 6.2. Виконавець несе субсидіарну відповідальність за відповідність обсягів будівельно-монтажних робіт, виконаних підрядними організаціями на Об’єкті, проектно-кошторисній документації, а також за якість виконаних підрядними організаціями робіт та їх відповідність діючим Державним будівельним нормам. У разі виявлення будь-якою третьою стороною, яка діє в межах своїх повноважень, у тому числі контролюючими органами або їх уповноваженими представниками, завищень вартості виконаних будівельно-монтажних робіт по Об’єкту, завищень вартості матеріалів, обладнання тощо, Виконавець повертає Замовнику кошти, в розмірі, зазначеному в акті контрольного обміру протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання від Замовника відповідної письмової вимоги. 6.3 У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань Виконавець за даним Договором, крім відшкодування завданих Замовнику збитків, несе наступну відповідальність: 6.3.1. за несвоєчасну перевірку виконаних на Об’єкті робіт, Виконавець сплачує Замовнику штраф в розмірі 2% від вартості несвоєчасно перевірених обсягів виконаних підрядною організацією на Об’єкті робіт згідно Актів КБ-2в підрядної організації; 6.3.2. за неякісну перевірку виконаних на Об’єкті робіт, Виконавець сплачує Замовнику штраф в розмірі 10% вартості неякісно перевірених на Об’єкті робіт. Сплата штрафу не звільняє Виконавця від обов’язку перевірки виконаних на Об’єкті робіт відповідно до наданих підрядною організацією Актів КБ-2в та їх візування (підписання) або оформлення обґрунтованої відмови від такого підтвердження з викладенням відповідних зауважень. 6.4. За порушення строку оплати послуг, встановленого п. 3.4. даного Договору, Замовник сплачує Виконавцю пеню у розмірі облікової ставки НБУ від несплаченої суми оплати за кожний прострочений день. Пояснення необгрунтованості даної умови: Розділ не відповідає вимогам ст.231 Господарського кодексу України. Завищена відповідальність Виконавця. Необґрунтовано віднесена відповідальність Підрядника до відповідальності Виконавця. В зв’язку з викладеним просимо викласти Розділ 6 проекту договору в такій редакція: Розділ 6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 6.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за даним Договором, Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України. 6.2. Виконавець несе відповідальність за відповідність об’ємів робіт, виконаних підрядними організаціями, проектно-кошторисній документації, а також за якість виконаних підрядними організаціями робіт та їх відповідність діючим Державним будівельним нормам. 6.3. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань за даним Договором Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 відсотка від вартості послуг за цим Договором, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. 6.4. За порушення строку оплати послуг, встановленого п. 3.4. даного Договору, Замовник сплачує Виконавцю пеню у розмірі облікової ставки НБУ від несплаченої суми оплати за кожний прострочений день. 10. Редакція в проекті договору: п. 6.5. Замовник звільняється від відповідальності за несвоєчасну оплату наданих послуг у випадку, якщо це сталося внаслідок затримки бюджетного фінансування. Пояснення необгрунтованості даної умови: така редакція позбавляє Виконавця права на отримання оплати коштів за фактично виконані роботи. В зв’язку з викладеним просимо виключити з проекту договору даний пункт – п. 6.5. 1. Просимо обгрунтувати наявність даних вимог у проекті договору та/або внести зміни до вказаного проекту договору. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 6 480,00
UAH з ПДВ
6 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 15:57
Електронний підпис
22 травня 2019 15:57
9.Договір.pdf
22 травня 2019 15:57
8.Цінова пропозиція.pdf
22 травня 2019 15:57
7.розрахунок.pdf
22 травня 2019 15:57
6.Лист погодження.pdf
22 травня 2019 15:57
4.1. лист, код доступу.pdf
22 травня 2019 15:57
4. Статут Стратегії.pdf
22 травня 2019 15:57
3. НАКАЗ.pdf
22 травня 2019 15:57
2.1 Договори і Акти.pdf
22 травня 2019 15:57
2. досвід.pdf
22 травня 2019 15:57
1.2.2. Трудові угоди.pdf
22 травня 2019 15:57
1.2.1.Накази.pdf
22 травня 2019 15:57
1.1. сертифікати.pdf
22 травня 2019 15:57
1. персонал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
Переможець 6 480,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 15:19

Документи

27 травня 2019 15:18
Протокол № 144.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"
#35829997
6 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 15:18
Протокол № 144.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОГОВІР №48-ТНКР від 06.06.2019р..pdf укладений
06 червня 2019 14:12