Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Dalteparin)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-05-20-000131-b 806b78e3f1b9490482269288f3f1ffd9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Серебреннікова Ольга Анатоліївна

+380487059152 tenders-gkb10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Міська клінічна лікарня №10
Код ЄДРПОУ: 01999052
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61а
Контактна особа: Серебреннікова Ольга Анатоліївна
+380487059152
tenders-gkb10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 06 червня 2019 12:48
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 уп
Dalteparin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dalteparin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 09:54
Проект договору.doc
20 травня 2019 09:54
ТД нп3ф.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-000131-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 13 червня 2019 09:43
Вимога
ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» бере участь у закупівлі, що проводить Замовник Комунальна установа «Міська клінічна лікарня №10» (далі – Замовник), а саме: предмет закупівлі – код НК України ЄЗС ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Dalteparin); ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-000131-b.
За результатом аукціону, проведеного 06 червня 2019 р., найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція Учасника СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА-ФАРМ» ЛТД. Замовником 07.06.2019 р. у системі електронних закупівель ProZorro було розміщено Протокол б/н від 07.06.2019 р. засідання тендерного комітету, яким було визначено учасника-переможця торгів СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА-ФАРМ» ЛТД, код за ЄДРПОУ 21642228, та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» не погоджується з рішенням Замовника у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція Учасника СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА-ФАРМ» ЛТД (далі – Учасник) не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, має суттєві недоліки.

1. Згідно з п.1 розділу ІІІ, п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції певну інформацію, у т.ч. щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) згідно з табл. 2 додатку 2 до тендерної документації.
Згідно з п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Відповідно до п.5 таблиці 2 відсутність даної підстави для відхилення Учасник має підтвердити довідкою в довільній формі.
Документи тендерної пропозиції Учасника (файл «Відповідність кваліфікаційним критеріям») містять Інформаційну довідку про осіб, уповноважених представляти інтереси під час процедури закупівлі (вих. №3016/3 від 20.05.2019 р.), якою Учасник визначив осіб, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі (Гуцал Ігор Михайлович, генеральний директор та Потапенко Оксана Юріївна, фахівець відділу тендерних проектів) та осіб, яких уповноважено на підписання договору (Гуцал Ігор Михайлович, генеральний директор та Яковенко Денис Миколайович, директор юридичного департаменту).
Документи тендерної пропозиції Учасника містять підписи всіх службових (посадових) осіб, зазначених у цій Інформаційній довідці, зокрема:
Гуцал І.М. підписав довіреність № 950/19 від 13.02.2019 р., виписану на Яковенка Д.М., довіреність №942/19 від 06.02.2019 р., виписану на Потапенко О.Ю., лист-згоду на обробку персональних даних (вих. №3016/19 від 20.05.2019 р.);
Яковенко Д.М. підписав лист-згоду на обробку персональних даних (вих. №3016/18 від 20.05.2019 р.).
Учасник не надав у складі документів тендерної пропозиції довідки у довільній формі про те що службові (посадові) особи учасника Гуцал Ігор Михайлович, генеральний директор, та Яковенко Денис Миколайович, директор юридичного департаменту, які підписали тендерну пропозицію, не були засуджені за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з яких не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

2. Згідно з п.1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має надати у складі документів тендерної пропозиції певну інформацію, у т.ч. про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно з Додатком 3 та п. 6 розділу ІІІ тендерної документації (запропонований товар повинен відповідати технічним вимогам зазначених у цій тендерній документації).

Згідно з п. 5 додатку 3 до тендерної документації, «з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного (авторизаційного) листа виробника. Лист виробника повинен включати: повну назву учасника, адресуватися Замовнику, мати назву предмету закупівлі та кількість. Допускається надання листа учаснику з боку представника виробника, при цьому учасник повинен надати належним чином завірену копію документу з боку виробника про повноваження такого представника».
Учасником у складі документів тендерної пропозиції (файл «Відповідність технічним вимогам») надано гарантійний лист Представництва компанії Пфайзер Експорт Бі. Ві. в Україні (вих. №134/19 від 20.05.2019 р.), але документи, що підтверджують повноваження цього представництва діяти від імені виробника в Україні, не надано.

Згідно з Реєстраційним посвідченням №UA/1581/01/02 виробниками лікарського засобу, що є предметом закупівлі, – ФРАГМІН® розчин для ін'єкцій 2500 МО (анти-Ха)/0,2 мл; по 0,2 мл в одноразовому шприці; по 5 шприців у блістері; по 2 блістери в картонній коробці є Пфайзер Менюфекчуринг Бельгія НВ, Бельгія; Ветер Фарма-Фертигунг ГмбХ & Ко. КГ, Німеччина, а заявником - Пфайзер Інк., США.
У складі документів тендерної пропозиції Учасником надано три довіреності, за допомогою яких неможливо відстежити зв'язок між виробниками лікарського засобу ФРАГМІН® (Пфайзер Менюфекчуринг Бельгія НВ, Бельгія; Ветер Фарма-Фертигунг ГмбХ & Ко. КГ, Німеччина) та Представництвом компанії Пфайзер Експорт Бі. Ві. в Україні, яка виписала гарантійний лист.
Довіреність – письмове уповноваження, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі (частина третя статті 244 Цивільного кодексу України) (далі - ЦК України).
Зв'язок між компанією, яка надала гарантійний лист (Пфайзер Експорт Бі. Ві.), та виробниками (Пфайзер Менюфекчуринг Бельгія НВ, Бельгія; Ветер Фарма-Фертигунг ГмбХ & Ко. КГ, Німеччина) можливо встановити за допомогою низки документів: довідки від 01 листопада 2017 р., довіреностей від 11 травня 2018 р., від 15 березня 2018 р., декларації для використання в Україні від 02 листопада 2017 р., які додаються до вимоги.
Згідно з довідкою заявника (Пфайзер Інк., США) від 01.11.2017 р., Пфайзер Екпорт Бі. Ві. – це дочірня компанія, яка опосередковано перебуває у повній власності материнської компанії Пфайзер Інк., США. Довіреністю від 15.03.2018 р. компанія Пфайзер Екпорт Бі. Ві. (Довіритель) уповноважує Генерального директора Цілик Зоряну Степанівну представляти Довірителя на території України, а вона в свою чергу довіреністю від 11.05.2018 р. передоручає керівнику відділу з торгівельних зв’язків Роспутько Юлії Валентинівні підготовлювати, підписувати, виконувати і вручати гарантійні листи, що підтверджують можливість участі дистриб'ютора у тендерах з державних закупівель в Україні з продукцією, виробленою групою компаній Пфайзер.
Виробники лікарського засобу ФРАГМІН® (Пфайзер Менюфекчуринг Бельгія НВ, Бельгія; Ветер Фарма-Фертигунг ГмбХ & Ко. КГ, Німеччина) не мають права видавати Гарантійні листи через те, що згідно з офіційним документом Заявника – Декларацією для використання в Україні від 02.11.2017 р. вони є виробничими ділянками, які зареєстровані в Україні для виробництва та/або здійснення контролю якості продукції компанії «Пфайзер», належить до групи підприємств компанії «Пфайзер» або уклала угоди з Відділом глобального постачання «Пфайзер» або його представниками на виконання зазначених вище дій. Виходячи із зазначеного, саме материнська компанія (Заявник) Пфайзер Інк., США має всі права на лікарський засіб ФРАГМІН®. Перелічені вище довіреності необхідно обов'язково надати у складі документів тендерної пропозиції з метою встановлення зв'язку між компанією, яка надала Гарантійний лист (Пфайзер Експорт Бі. Ві.), та виробниками лікарського засобу (Пфайзер Менюфекчуринг Бельгія НВ, Бельгія; Ветер Фарма-Фертигунг ГмбХ & Ко. КГ, Німеччина).
3. Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (тобто не пізніше 12.06.2019 р.), повинен надати замовнику документи у паперовому та електронному вигляді, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Перелік документів для підтвердження відсутності підстав, передбачених статтею 17 Закону, які повинен надати переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, визначений Замовником у таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації. Серед документів, які має надати переможець торгів, має бути «довідка або витяг з реєстру (оригінал або нотаріально завірена копія) з Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України або з Департаменту інформаційних технологій (Управління інформаційного забезпечення ГУ Національної поліції) МВС України про відсутність судимостей у службової (посадової) особи Учасника, яка підписала тендерну документацію з датою видачі/формування не більше місячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій або більш пізнішої дати» (відповідно до п. 3 таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації).
Учасник 12.06.2019 р. розмістив в електронній системі закупівель файл «Документи переможця», який не містить скан-копій Довідок або витягу з реєстру (оригіналів або нотаріально завірених копій) з Управління інформаційно-аналітичного забезпечення ГУМВС України або з Департаменту інформаційних технологій (Управління інформаційного забезпечення ГУ Національної поліції) МВС України про відсутність судимостей у службових (посадових) осіб Учасника Гуцала Ігоря Михайловича, генерального директора, та Яковенка Дениса Миколайовича, директора юридичного департаменту, які підписали документи тендерної пропозиції.
Таким чином, вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про визначення учасника-переможця процедури відкритих торгів 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Dalteparin); ідентифікатор закупівлі: UA-2019-05-20-000131-b є незаконним і безпідставним та порушує вимоги частини першої статті 30 Закону.
Частиною 4 статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Згідно з абзацом 2 частини 4 ст. 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Керуючись пунктами 2, 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЄМО:

1. Встановити наявність порушень при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю код НК України ЄЗС ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Dalteparin).
2. Скасувати Протокол б/н від 07.06.2019р. засідання тендерного комітету, розміщений 07.06.2019 р. у системі електронних закупівель ProZorro, яким неправомірно визначено учасника-переможця процедури закупівлі СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА-ФАРМ» ЛТД, код за ЄДРПОУ 21642228, та відхилити тендерну пропозицію даного Учасника.
3. Розглянути тендерні пропозиції інших учасників на відповідність вимогам тендерної документації, починаючи з наступного учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією.
4. Завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2019 10:45
За результатами розгляду 07.06.2019 року тендерним комітетом було прийнято рішення, що тендерна пропозиція СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" відповідає вимогам тендерної документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, у замовника відсутні підстави для відмови, які зазначені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Документи

14 червня 2019 10:44
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 66 254,40
UAH з ПДВ
66 254,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 68 469,30
UAH з ПДВ
68 469,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 72 477,90
UAH з ПДВ
72 477,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2019 12:11
Електронний підпис
12 червня 2019 12:09
Документи переможця.pdf
05 червня 2019 09:41
Електронний підпис
05 червня 2019 09:39
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2019 11:56
Електронний підпис
04 червня 2019 11:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 17:46
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 66 254,40
UAH з ПДВ
07 червня 2019 09:24

Документи

07 червня 2019 09:23
Електронний підпис
07 червня 2019 09:22
Рішення про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
66 254,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 09:23
Електронний підпис
07 червня 2019 09:22
Рішення про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:55
Акт звірки укладений
03 січня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:38
дод угода 2 дог 105.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 13:33
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 10:55
дод угода 1 дог 105.PDF зміни до договору
25 жовтня 2019 09:18
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 08:51
Підписаний контракт укладений
19 червня 2019 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 488,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 648,80 UAH)