Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліжка дитячі
Очікувана вартість
34 760,00 UAH
UA-2019-05-20-000055-b 603af234a1724789bc6734346b79cba9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кондратюк Людмила Володимирівна

+380334233200 vishivanka8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 «Вишиванка» Володимир-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21755820
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул.Ковельська, 144
Контактна особа: Кондратюк Людмила Володимирівна
+380334233200
vishivanka8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 15:00
Очікувана вартість: 34 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Товар має відповідати наступним вимогам: екологічність, безпечність, стійкість та надійність конструкції, якісні комплектуючі, гіппоалергенність, відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ГОСТ , ДСТУ. Обладнання повинно відповідати: - Державним санітарним нормам та правилам відповідно до «Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів», затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234, а саме: - розділу VII. Санітарно-гігієнічні вимоги до утримання приміщень та обладнання. На все обладнання має бути встановлений гарантійний термін експлуатації. В ціну предмета закупівлі включаються витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, оплату митних тарифів тощо. Умовою постачання обладнання є безкоштовна доставка на територію закладів Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника. Обладнання повинно бути новим (таким, що не було в експлуатації). Постачальник повинен надати всі дозвільні документи на дане обладнання, щодо його відповідності державним стандартним, технічним регламентам та санітарно-гігієнічним нормам, чинними в Україні: - висновки Державної санітарно-гігієнічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України; - сертифікати відповідності. Матеріали повинні бути із низькою теплопровідністю, стійкими до дії теплої води, мийних та дезінфекційних засобів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
ліжко дитяче з МДФ-елементами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами, вказаними в видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАЛІНІЧЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 34 000,00
UAH з ПДВ
34 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 16:15
Цінова пропозиція.pdf
22 травня 2019 15:46
Проект договору...pdf
22 травня 2019 15:46
Цінова пропозиція....pdf
22 травня 2019 15:46
Паспорт якості.pdf
22 травня 2019 13:00
Довідка про підпис.pdf
22 травня 2019 13:00
Довідка про печатку.pdf
22 травня 2019 13:00
Цінова пропозиція.pdf
22 травня 2019 13:00
Паспорт якості.pdf
22 травня 2019 13:00
Сертифікат.pdf
22 травня 2019 13:00
Сертифікат на крайку.pdf
22 травня 2019 13:00
Паспорт, код, прописка.pdf
22 травня 2019 13:00
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАЛІНІЧЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАЛІНІЧЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3459808049
Переможець 34 000,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 16:24

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАЛІНІЧЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3459808049
34 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 17:11
договір.PDF укладений
28 травня 2019 12:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 34 000,00
UAH