Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання для навчальних кабінетів
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2019-05-20-000052-a 6d8a64a3d5c54d9ea18874359b1dd823
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савельєва Ірина Вікторівна

+380474121487 alisa_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ШПОЛЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 04591630
Місцезнаходження: 20600, Україна , Черкаська обл., Шполянський район місто Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ будинок 1
Контактна особа: Савельєва Ірина Вікторівна
+380474121487
alisa_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 травня 2019 08:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 12:07
Очікувана вартість: 690 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп'ютерне обладнання для кабінету інформатики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, місто Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Комп'ютерне обладнання для кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, місто Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплект
Комп'ютерне обладнання для кабінету української мови
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, місто Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: кошти обласного бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 23:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 23:41
ТД_компютерне обладнання_зміни.pdf
05 червня 2019 23:41
Перелік змін до тендерної документації.pdf
05 червня 2019 23:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 23:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 23:41
ТД_компютерне обладнання_зміни.pdf
21 травня 2019 23:43
ТД_компютерне обладнання.pdf
05 червня 2019 23:41
Перелік змін до тендерної документації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 22:30
Дата відповіді: 23 травня 2019 08:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На поставлені запитання надаємо наступні відповіді по питанню 1) "Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?" згідно вимог додатку 4 документації визначено - Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.. По питанню: 2) "Як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?" Вищезазначене відобржається навіть в нашому оголошенні - так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації.
тендерна документація
Дата подання: 21 травня 2019 11:23
Дата відповіді: 23 травня 2019 08:35
Шановний тендерний комітет! Опублікуйте тендерну документацію зі всіма додатками.
Відповідь: Доброго дня. Докметацію оприлюднено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-20-000052-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 24 травня 2019 17:26
Зміни в технічній частині
Просимо Вас внести зміни в технічну частину закупівлі, а саме:
- додати вимогу, про наявність на інтерактивній дошці 22 гарячі клавіши УКРАЇНОМОВНИМ ІНТЕРФЕЙСОМ та надати посилання на офіціальний сайт (обовʼязкова наявність фото, назви та артикулу товару) для підтвердження відповідності технічних характеристик обладнання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2019 20:20
Доброго дня. Технічна документація має вимоги до параметрів, які відповідають нашим потребам як замовника торгів, проте за своїм бажанням учасники мають право пропонувати товар і з кращими характеристиками
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000052-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП КПК Сервіс, Код ЄДРПОУ:36994854
Дата подання: 24 червня 2019 11:14
Вимога скасувати рішення про обрання переможця
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник ФОП Волок С. В., визнаний Вами переможцем, не надав у складі своєї пропозиції:
1) інформацію на вимогу Додатку 4 до Документації (п.3 ч.2 ст.22 ЗУ “Про публічні закупівлі”) про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Ця інформація є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ згідно законодавства;
2) довідка про матеріально-технічну базу не має інформації про власний/орендований транспорт чи/або інформацію про укладений договір із стороннім перевізником, відповідно матеріально-технічна база є недостатньою для виконання умов договору на постачання товару, що є предметом закупівлі;
3) у довідці щодо відсутності підстав у відмові згідно ст. 17 Закону, ФОП Волок С. В. вказує, що у у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) наявна інформація, передбачена п. 9 ч.2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Але така інформація відсутня у ЄДР. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник самостійно мав перевірити дані щодо наявності такої інформації. Згідно ТД, у разі відсутності такої інформації, учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації. Пропозиція ФОП Волок С. В. не має такої довідки/пояснення.
Зважаючи на вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Волок С. В., керуючись ч. 1 ст. 30 Закону (Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації Замовника), дискваліфікувати його та розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У випадку ненадання відповіді на нашу Вимогу, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України, та оскаржувати неправомірні дії Замовника.
Якщо відповідь буде надана у вихідний/неробочий день, позбавивши нас можливості вчасно звернутися до АМКУ, нами буде подано позов до Господарського суду про порушення і недотримання замовником законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2019 15:39
Доброго дня. На Вашу вимогу UA-2019-05-20-000052-a.a2 повідомляємо наступне:
Щодо першого питання. Документацією передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання підтверджуючих документів.
Щодо другого питання. Додатком 2 Документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження. Зокрема: для підтвердження Наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники повинні надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі. Документація не містить окремих вимог щодо обов’язкової наявності власного/орендованого транспорту чи/або інформацію про укладений договір із стороннім перевізником.
Щодо третього питання. Інформація щодо відсутності підстав у відмові згідно ч. 3 ст. 17 Закону не надається фізичними особами – підприємцями, оскільки вона стосується виключно юридичних осіб. Подана інформація Учасником ФОП Волок С. В. не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для перегляду та/або відхилення пропозиції ФОП Волок С. В.
Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги (Номер вимоги: UA-2019-05-20-000052-a.a2) учаснику ПП КПК Сервіс, Код ЄДРПОУ:36994854.
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000052-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП КПК Сервіс, Код ЄДРПОУ:36994854
Дата подання: 27 червня 2019 13:37
Вимога скасувати рішення про обрання переможця
Шановний Замовнику!
Вимагаємо переглянути своє рішення щодо обрання переможцем ФОП Волок С. В.:
1) Згідно п. 4 Розділу ІV. Подання та розкриття тендерних пропозицій, переможець торгів повинен надати документи на вказану адресу Замовника. Для підтвердження виконання обраним переможцем цієї вимоги тендерної документації, просимо надати підтвердження у вигляді квитанції Укрпошти, Нової пошти чи іншого перевізника про отримання замовником цих документів.
2) Згідно відомостей, отриманих з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Волок Сергій Валерійович є одним із засновників ТОВ "БМС ТЕХНО", виробника інтерактивних комплексів, які пропонує учасник. Договір з виробником та гарантійний лист також надані від ТОВ "БМС ТЕХНО засновником якого є Волок С. В.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Визначення поняття “пов’язана особа” наведено у пункті 16 частини першої статті 1 Закону.
Так, зокрема виходячи зі змісту абзацу другого пункту 16 частини першої статті 1 Закону пов’язаною особою є юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником.
У свою чергу, метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, серед яких у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність. Всі ці принципи порушені при виборі переможцем ФОП Волок С. В.
Економія при виборі переможцем ФОП Волок С. В. складає всього лиш 1,1%, що не може бути достатнім обгрунтуванням його перемоги, у порівнянні з порушеннями, наведеними нами, як у Вимозі від 24.06.2019р., так і в даній вимозі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2019 15:41
Доброго дня. На Вашу вимогу UA-2019-05-20-000052-a.a3 повідомляємо наступне:
Щодо першого питання. Законом України про «Публічні закупівлі» не передбачено надання зазначених вами документів. Документи переможця ФОП Волок С. В. знаходяться у відкритому доступі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, і будь-хто зацікавлений може з ними ознайомитись за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-20-000052-a.
21 червня 2019 13:32
Довідка корупція.pdf
21 червня 2019 13:32
Довідка МВС.pdf
21 червня 2019 13:32
Податкова.pdf
20 червня 2019 10:45
Оновлена пропозиція.pdf

Щодо другого питання.
ТОВ "БМС ТЕХНО" не є учасником цієї закупівлі.
Підстави для відхилення передбачені статтею 16, п. 7 передбачають відхилення тендерної пропозиції поданої учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Документація не містить вимог щодо обмежень учасників у господарських відносинах з будь-якими іншими суб’єктами господарювання. Така вимога носила б дискримінаційний характер.
Відповідно, господарські відносини з іншими суб’єктами господарювання, які не є учасниками процедури, не розглядаються як пов’язаність осіб.
Водночас, звертаємо увагу на те, що з ваших вимог вбачається тиск на тендерний комітет та зловживання правами.
Нагадуємо, що положення Закону України про «Публічні закупівлі» також поширюються і на учасників, зокрема, принципи, за якими здійснюються закупівлі:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для перегляду та/або відхилення пропозиції ФОП Волок С. В.
Тендерним комітетом прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги (Номер вимоги: UA-2019-05-20-000052-a.a3) учаснику ПП КПК Сервіс, Код ЄДРПОУ:36994854.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волок Сергій Валерійович 688 000,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КПК Сервіс 500 603,00
UAH з ПДВ
500 603,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 13:32
Довідка корупція.pdf
21 червня 2019 13:32
Довідка МВС.pdf
21 червня 2019 13:32
Податкова.pdf
20 червня 2019 10:45
Оновлена пропозиція.pdf
11 червня 2019 15:17
Пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 19:46
Електронний підпис
12 червня 2019 19:42
5Додаток 4.pdf
12 червня 2019 19:42
4Додаток 3.pdf
12 червня 2019 19:42
3Додаток 2.Частина 3.pdf
12 червня 2019 19:42
2Додаток 2.Частина 2.pdf
12 червня 2019 19:42
1Додаток 2.Частина 1.pdf
12 червня 2019 19:42
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волок Сергій Валерійович

ПП КПК Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волок Сергій Валерійович
#2768709579
Переможець 495 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 22:49

Документи

19 червня 2019 22:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 22:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волок Сергій Валерійович
#2768709579
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 22:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 00:18
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 12:03
тех.специф._кабінети.jpg зміни до договору
11 липня 2019 12:02
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 14:46
До договору № 76.pdf зміни до договору
05 липня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 12:43
Договір тендер 02,07,19.pdf укладений
02 липня 2019 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: № 76
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження специфікації до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: № 76
Договір:
Номер додаткової угоди: № 76
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 495 000,00
UAH