Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання
Очікувана вартість
131 000,00 UAH
UA-2019-05-17-002730-a 3ef5794a76d04cbfa3b411cb777cbf8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Омельчук

+380444840030 ludmila_o@ex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Республіканська клінічна лікарня МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 01981856
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Володимира Винниченка, буд. 9
Контактна особа: Людмила Омельчук
+380444840030
ludmila_o@ex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 21:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 22:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 11:54
Очікувана вартість: 131 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33100000-1: Медичне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 найменувань
інструмент, електроди, кабелі, апарати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, м. Київ, вул. В. Винниченка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 21:14
тд_инструм2019.doc
17 травня 2019 21:14
ОГОЛОШЕННЯ_инструм.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 21 травня 2019 11:30
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:32
Прошу Замовника надати пояснення стосовно розміщення в одному лоті зовсім різних товарів, які відносяться до різних кодів Державного Класифікатора Закупівель. Та навіть в одному лоті присутній товар різного класу безпеки. Це зовсім протирічить діючому законодавству.
Відповідь: Замовником уважно розглянуло Вашу вимогу за закупівлею UA-2019--05-17-002730-a та керуючись п. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляє наступне. Замовник не має підстав для поділу вказаного предмета закупівлі на лоти, оскільки вся затребувана продукція складає за своїм призначенням та функціональною завантаженістю комплект для хірургічних відділень Замовника. Будь-який виробник, представник виробника або інше підприємство може взяти участь в даних торгах, запропонувавши продукцію власного виробництва та/або сторонніх виробників в одній ціновій пропозиції згідно з тендерною документацією. Відповідно до п. 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Аналогічна думка викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. N 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)». Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням потреб Замовника, та не містить жодних дискримінаційний вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статей 3, 22 Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-002730-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕДИН 2011", Код ЄДРПОУ:37577298
Дата подання: 22 травня 2019 16:21
Вимого щодо дискримінаційних умов
Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В технічному завданні зазначена вимога: • Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі виробів медичного призначення № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі. Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією на товар,який вказано в медико-технічних вимогах. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.
Як приклад: стосовно позиції №1 (Апарат для електрофорезу Поток-1, виробником якого є ПП "Заповіт" , а усі права на дистриб'юцію даного приладу належать ТОВ "БІОМЕД" м. Київ). Звернувшись за Гарантійним листом виробника до вищезгаданого товариства ми отримали відповідь, що Гарантійний лист на цей тендер уже наданий іншому учаснику і інших Гарантійних лист на дану позицію не надають. Таким чином виникає ситуація, коли інші потенційні учасники ще до початку тендеру знаходяться в дискримінаційних умовах. Отже, переможцем даного тендеру може бути тільки Учасник з Гарантійним листом, а Цінова пропозиція не має значення. Розглянувши наш випадок з Гарантійним листом на позицію №1 (Апарат для електрофорезу Поток-1) та відмову в цьому листі. В нашій співпраці з ТОВ БІОМЕД не було порушено ніяких умов попередніх договорів, як б ставили під сумів заключення наступних договорів. Це підкреслює те, що на даний тендер дається тільки один гарантійний лист. Діючим законодавством наявність Гарантійного листа не є обов'язковою умовою для участі у тендері. Також надання Гарантійних лист залежіть виключно від БАЖАННЯ виробника або дистриб'ютора. Вплинути на позицію виробника або дистриб'ютора за Законом не можливо. Ми обов'язково будемо приймати участь у даному тендері незалежно від наявності Гарантійних листів. Якщо це буде умова для дискваліфікації обов'язково будемо звертатись до АМКУ з позивом на дискримінаційні умови.У разі позитивного рішення АМКУ на нашу користь будемо відшкодовувати усі судові збитки за рахунок посадових осіб, які приняли таке рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 08:42
Відповідь на вимогу у закупівлі UA-2019-05-17-002730-a

Державний заклад «Республіканська клінічна лікарня МОЗ України» (надалі – Замовник) у відповідь на Вимогу щодо дискримінаційних умов у ТД на закупівлю товару за ДК 021:2015 – 33100000-1 Медичне обладнання (інструмент, електроди, кабелі, апарати) повідомляє наступне.

Пропонуємо уважно розглянути тендерну документацію. Замовник при складанні тендерної документації у Додатку 3 до неї передбачив таку норму: *всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Отже Замовником норми діючого законодавства у сфері закупівель не порушено. Запропонуйте товар, який буде відповідати медико-технічним вимогам, з підтвердженням його еквівалентності.

З урахуванням вище зазначеного Заклад відхиляє вимогу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЖУРАВЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" 130 360,00
UAH з ПДВ
130 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ" 131 000,00
UAH з ПДВ
131 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЖУРАВЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ"

ФОП "БОНДАРЕНКО ЮРІЙ ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЖУРАВЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ"
#2664005910
Переможець 130 360,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 07:56

Документи

05 червня 2019 07:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 07:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЖУРАВЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ"
#2664005910
130 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 07:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:19
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 12:48
Інструмент_Журавльов.pdf укладений
19 червня 2019 12:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 130 360,00
UAH