Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук, мультимедійний комплекс, інтерактивна дошка
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-05-17-002627-a a2c0eddda9414328b2931dd4dbb089f7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Редіна Валентина

+380573923014 SYT_SMART@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТУРИСТІВ" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 14060649
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Редіна Валентина
+380573923014
SYT_SMART@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 19:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 17:57
ТД 13.05.19.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-002627-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:22
Запит по ISO
Замовник вимагає податикопію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншогоСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ(Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 09:16
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації не була передбачена необхідність надання документів, зазначених у вашому запиті. У зв'язку з цим, було прийнято рішення відмовити в задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-002627-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:23
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 09:16
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно з п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником у додатку 3 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі, які є необхідними у відповідності до потреби замовника. Так, для підтвердження відповідності товару технічним вимогам учасник повинен надати:
- копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбуки та запчастини до них, що пропонуються до постачання, в том, що об’єкти експертизи відповідають встановленим медичним критеріям безпеки/показникам, вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимого цього висновку можуть бути використані в заявленій сфері застосування;
- копію декларації відповідності запропонованих ноутбуків вимогам Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого термінального обладнання, а також нормативним документам, застосування яких є доказом відповідності пристрою вимогам зазначеного Технічного регламенту: ДСТУ EN 60950-1:2015; ДСТУ EN 62479:2015; ДСТУ EN 62311:2014; ДСТУ EN 55032:2014; ДСТУ EN 61000-3-2:2015; ДСТУ EN 61000-3-2:2014; ДСТУ EN 301 489-1-2:2014; ДСТУ ETSI EN 301 489-17:2008; ДСТУ ETSI EN 300 328:2008; ДСТУ 7115:2009; Рекомендації МСЭ-R М.1450-5 (02.2014) ;
- копію сертифіката відповідності запропонованих проекторів вимогам ДСТУ IEC 60335-2-56:2008; ДСТУ CISPR 22:2007; ДСТУ CISPR 24:2008 .
Всі ці документи є достатнім підтвердженням якості та безпечності товару, що пропонується. У зв'язку з цим, було прийнято рішення відмовити в задоволенні вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-002627-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:24
Технічні характеристики
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2019 09:15
На вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно з п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником у додатку 3 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі, які є необхідними у відповідності до потреби замовника. У цьому додатку міститься перелік документів, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності товару технічним вимогам.
Слід зазначити, що Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачена процедура перевірки технічних характеристик товару на сайті виробника під час перевірки пропозицій учасників. Замовник у своїй діяльності повинен керуватися лише перевіреними офіційними джерелами інформації. У зв'язку з цим, було прийнято рішення відмовити в задоволенні вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД 2019" 199 405,00
UAH з ПДВ
199 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2019 08:27
Електронний підпис
01 червня 2019 08:09
Документ 20.pdf
01 червня 2019 08:09
Документ 17.pdf
01 червня 2019 08:09
Документ 21.pdf
01 червня 2019 08:09
Документ 13.pdf
01 червня 2019 08:09
Свідоцтво.rar
01 червня 2019 08:09
Документ 12.pdf
01 червня 2019 08:09
Документ 15.pdf
01 червня 2019 08:09
Документ 10.pdf
01 червня 2019 08:09
Документ 5.pdf
01 червня 2019 08:09
Сертіфікат .pdf
01 червня 2019 08:09
Статут 3.pdf
01 червня 2019 08:09
Витяг 1.pdf
01 червня 2019 08:09
Наказ .pdf
01 червня 2019 08:09
Рішення .pdf
01 червня 2019 08:09
Документ 16.pdf
01 червня 2019 08:09
Документ 3.pdf
01 червня 2019 08:09
Статут 2.pdf
01 червня 2019 08:09
Правила.rar
01 червня 2019 08:08
Документ 14.pdf
01 червня 2019 08:08
Витяг 2.pdf
01 червня 2019 08:08
Документ 2.pdf
01 червня 2019 08:08
Документ 19.pdf
01 червня 2019 08:08
Документ 18.pdf
01 червня 2019 08:08
Договір .pdf
01 червня 2019 08:08
Документ 7.pdf
01 червня 2019 08:08
Документ 8.pdf
01 червня 2019 08:08
Документ 9.pdf
01 червня 2019 08:08
Гарантія_478.rar
01 червня 2019 08:08
Статут 1.pdf
01 червня 2019 08:08
Декларація 1.pdf
01 червня 2019 08:08
Ліцензія.rar
01 червня 2019 08:08
Документ 1.pdf
01 червня 2019 08:08
Висновок_1.pdf
01 червня 2019 08:08
Паспорт .pdf
01 червня 2019 08:08
Документ 6.pdf
01 червня 2019 08:08
Документ 11.pdf
01 червня 2019 08:08
Документ 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВАНГАРД 2019"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 червня 2019 19:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій