Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення Міжнародного книжкового фестивалю «Book Space»)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-05-17-002551-a 7cad1ea7086f42faadfb2e13d60de8ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Харчев

+380967653338 kharchev@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Сергій Харчев
+380967653338
kharchev@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 23:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:58
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з організації та проведення Міжнародного книжкового фестивалю «Book Space»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Набережна Січеславська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019  —  23 червня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує вартість прийнятих послуг протягом 5 банківських днів з моменту отримання бюджетного фінансування на казначейський рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 р. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 17:25
Перелік змін від 24.05.2019.docx
24 травня 2019 17:25
Тендерна документація (нова редакція).docx
17 травня 2019 17:13
Тендерна документація.docx
17 травня 2019 17:13
Додаток_3_Технічні,_якісні_та_кількісні.docx
17 травня 2019 17:13
Додаток 4 - Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000024 ● dfb174e59b8747a0862e7e499e2e5272
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

08.10.2019 № 176

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-05-17-002551-а
17.05.2019
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 13:05:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-17-002551-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» строк реалізації проекту: 21-23 червня 2019 року. Відповідно до п.5 цього ж додатку, переможець закупівлі має забезпечити, брендування не менше однієї одиниці електротранспорту. Просимо пояснити, чому реклама фестивалю «Book Spacе» розміщувалась на вагонах трамваю маршруту №1 з 20 травня, тобто за місяць до підписання договору по закупівлі від 18.06.2019 №17 з ПП «Творче агентство «Майстерня подій». Чому, вище зазначену послугу по організації Книжкового фестивалю Book Spacе було надано до підписання договору в результаті відповідної закупівлі.
2. Чому, у форму документів з оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесено інформацію про джерело фінансування закупівлі, що є порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за №449/28579, із змінами.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-23 10:22:37

Пояснення до питань в рамках проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-17-002551-а).

Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
- планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
- здійснює вибір процедури закупівлі;
- проводить процедури закупівель;
- забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
- забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
- здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Тобто, перевірка розміщення рекламно-інформаційних матеріалів на електротранспорті не відноситься до повноважень уповноваженої особи.
Будь-які послуги, в рамках зазначеного предмета закупівлі, ПП «Творче агентство «Майстерня подій» до моменту укладання договору про закупівлю не надавались.
Щодо питання не внесення інформації про джерело фінансування до оголошення про проведення відкритих торгів, повідомляємо, що Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.201 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», набув чинності з 03.05.2019.
Наказом внесені зміни до форм документів, у тому числі, до форм оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір. Разом з тим, станом на 15.05.2019 під час оголошення закупівлі «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення Міжнародного книжкового фестивалю «Book Space»)» майданчиком електронних закупівель ще не було технічно забезпечено можливість для зазначення джерела фінансування закупівлі. Роз’яснення Мінекономрозвитку, яке є у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Уповноваженим органом з питань закупівель надано листом від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 «Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490». Тобто, на момент оголошення закупівлі було не зрозуміло як правильно потрібно оголошувати закупівлю та оприлюднювати дані у зв’язку з прийняттям вказаних змін, тому і відсутні дані про джерело фінансування закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ" 2 000 000,00
UAH
1 980 000,00
UAH
Документи
ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " 2 000 000,00
UAH
1 990 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 14:43
Електронний підпис
31 травня 2019 16:29
Електронний підпис
31 травня 2019 16:28
юрук паспорт.pdf
31 травня 2019 16:28
Штатний розклад.pdf
31 травня 2019 16:28
ФОП Заславская.pdf
31 травня 2019 16:28
ФОП гарантийное-01.pdf
31 травня 2019 16:28
Фін звіт.pdf
31 травня 2019 16:28
Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2019 16:28
Статут.pdf
31 травня 2019 16:28
Рішення про директора.pdf
31 травня 2019 16:28
ПП Сніданок на траві.pdf
31 травня 2019 16:28
подтверждение.pdf
31 травня 2019 16:28
Податкова декларація.pdf
31 травня 2019 16:28
Паспотр Бігун.pdf
31 травня 2019 16:28
Паспорт+ІПН-Наріжна.pdf
31 травня 2019 16:28
Паспорт Рибацька.pdf
31 травня 2019 16:28
паспорт Портянко.pdf
31 травня 2019 16:28
Наказ призн директора.pdf
31 травня 2019 16:28
марчин скрабка.pdf
31 травня 2019 16:28
Лист-гарантія Охорона.pdf
31 травня 2019 16:28
Лист ліцензіровання.pdf
31 травня 2019 16:28
Лист Згода Портянко.pdf
31 травня 2019 16:28
Лист Бігун.pdf
31 травня 2019 16:27
Кошторис витрат.pdf
31 травня 2019 16:27
Іпн директор.pdf
31 травня 2019 16:27
Інфо лист техники.pdf
31 травня 2019 16:27
Інфо лист код доступу.pdf
31 травня 2019 16:27
Інфо лист закупівлі.pdf
31 травня 2019 16:27
Договор Юрчук.pdf
31 травня 2019 16:27
Договор Наріжна.pdf
31 травня 2019 16:27
Договор Дробахіна.pdf
31 травня 2019 16:27
Договор Додаток 4.pdf
31 травня 2019 16:27
Договор ДК021.pdf
31 травня 2019 16:27
Договор Бігун.pdf
31 травня 2019 16:27
Договір досвід 2 -.pdf
31 травня 2019 16:27
Договір досвід 1 -.pdf
31 травня 2019 16:27
Довідка рух коштів.pdf
31 травня 2019 16:27
Довідка про сан норми.pdf
31 травня 2019 16:27
Довідка про рух коштів.pdf
31 травня 2019 16:27
Довідка про підписи.pdf
31 травня 2019 16:27
Довідка про обмеження.pdf
31 травня 2019 16:27
Джаз2-1.pdf
31 травня 2019 16:27
Джаз с дод11.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія Хрестоматісі.pdf
31 травня 2019 16:27
гарантія Тріо.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія сувенірна.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія Ройтбурд.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія проживання.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія про санкції.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія податків.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія переможцем.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія обладнення.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія норм.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія КС учасники.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія Кліа.pdf
31 травня 2019 16:27
гарантія Жовтневий.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія Жадан.pdf
31 травня 2019 16:27
Гарантія Денисенко.pdf
31 травня 2019 16:26
гарантійний лист 27.pdf
31 травня 2019 16:26
гарантійний лист 26.pdf
31 травня 2019 16:26
гарантия проживание 1.pdf
31 травня 2019 16:26
гарантия по стульям.pdf
31 травня 2019 16:26
Відомость ЄДРПОУ.pdf
31 травня 2019 16:26
Відгук2.pdf
31 травня 2019 16:26
Видгук1.pdf
31 травня 2019 16:26
АТП 11205.pdf
31 травня 2019 16:26
Акт 4-.pdf
31 травня 2019 16:26
Акт 3 -.pdf
31 травня 2019 16:26
Акт 2.pdf
31 травня 2019 16:26
Акт 1.pdf

Публічні документи

02 червня 2019 15:53
Квитанции приват.pdf
02 червня 2019 15:53
Декларация.pdf
02 червня 2019 15:53
Відгуки.pdf
02 червня 2019 15:53
Витяг 16.05.2019.pdf
02 червня 2019 15:53
42Наявність персоналу.pdf
02 червня 2019 15:53
20 обладнання.pdf
02 червня 2019 15:53
17 Штатний росклад.pdf
02 червня 2019 15:53
15 Кваліфікац критерії.pdf
02 червня 2019 15:53
14 Довідка ст 17+7.pdf
02 червня 2019 15:53
12.1 Список договоров.pdf
02 червня 2019 15:53
12 Аналог Договора.pdf
02 червня 2019 15:53
9,1 Л-З з істот.умов дог..pdf
02 червня 2019 15:53
3 Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2019 15:53
2 Паспорт+код.pdf
02 червня 2019 15:53
1 ВИТЯГ -з Єдин. подат.pdf
02 червня 2019 15:53
1 ВИПИСКА 02.04.18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ"

ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ"
#33185622
Переможець 1 980 000,00
UAH
03 червня 2019 16:26

Документи

03 червня 2019 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ"
#33185622
1 980 000,00
UAH
Документи

Документи

03 червня 2019 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 17:35
договір.pdf укладений
18 червня 2019 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 980 000,00
UAH