Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Сергій Харчев +380967653338 kharchev@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 14:58 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує вартість прийнятих послуг протягом 5 банківських днів з моменту отримання бюджетного фінансування на казначейський рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 р. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2019 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2019 17:25 |
Перелік змін від 24.05.2019.docx | |
24 травня 2019 17:25 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
17 травня 2019 17:13 |
Тендерна документація.docx | |
17 травня 2019 17:13 |
Додаток_3_Технічні,_якісні_та_кількісні.docx | |
17 травня 2019 17:13 |
Додаток 4 - Проект договору.doc |
24 травня 2019 17:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2019 17:25 |
Перелік змін від 24.05.2019.docx
|
|||
24 травня 2019 17:25 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
17 травня 2019 17:13 |
Тендерна документація.docx
|
|||
17 травня 2019 17:13 |
Додаток_3_Технічні,_якісні_та_кількісні.docx
|
|||
17 травня 2019 17:13 |
Додаток 4 - Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-09-000024 ● dfb174e59b8747a0862e7e499e2e5272
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 16:56 |
08.10.2019 № 176
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-05-17-002551-а
17.05.2019
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-17 13:05:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-17-002551-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» строк реалізації проекту: 21-23 червня 2019 року. Відповідно до п.5 цього ж додатку, переможець закупівлі має забезпечити, брендування не менше однієї одиниці електротранспорту. Просимо пояснити, чому реклама фестивалю «Book Spacе» розміщувалась на вагонах трамваю маршруту №1 з 20 травня, тобто за місяць до підписання договору по закупівлі від 18.06.2019 №17 з ПП «Творче агентство «Майстерня подій». Чому, вище зазначену послугу по організації Книжкового фестивалю Book Spacе було надано до підписання договору в результаті відповідної закупівлі.
2. Чому, у форму документів з оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не внесено інформацію про джерело фінансування закупівлі, що є порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за №449/28579, із змінами.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-23 10:22:37
Пояснення до питань в рамках проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-17-002551-а).
Відповідно до п. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи):
- планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
- здійснює вибір процедури закупівлі;
- проводить процедури закупівель;
- забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
- забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
- здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Тобто, перевірка розміщення рекламно-інформаційних матеріалів на електротранспорті не відноситься до повноважень уповноваженої особи.
Будь-які послуги, в рамках зазначеного предмета закупівлі, ПП «Творче агентство «Майстерня подій» до моменту укладання договору про закупівлю не надавались.
Щодо питання не внесення інформації про джерело фінансування до оголошення про проведення відкритих торгів, повідомляємо, що Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі – Наказ), унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.201 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», набув чинності з 03.05.2019.
Наказом внесені зміни до форм документів, у тому числі, до форм оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір. Разом з тим, станом на 15.05.2019 під час оголошення закупівлі «Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення Міжнародного книжкового фестивалю «Book Space»)» майданчиком електронних закупівель ще не було технічно забезпечено можливість для зазначення джерела фінансування закупівлі. Роз’яснення Мінекономрозвитку, яке є у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Уповноваженим органом з питань закупівель надано листом від 28.05.2019 № 3304-04/22177-06 «Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490». Тобто, на момент оголошення закупівлі було не зрозуміло як правильно потрібно оголошувати закупівлю та оприлюднювати дані у зв’язку з прийняттям вказаних змін, тому і відсутні дані про джерело фінансування закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ" |
2 000 000,00
UAH
|
1 980 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП "БРАНОВИЦЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ " |
2 000 000,00
UAH
|
1 990 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТВОРЧЕ АГЕНТСТВО"МАЙСТЕРНЯ ПОДІЙ" #33185622 |
Переможець |
1 980 000,00
UAH
|
03 червня 2019 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 17:35
|
договір.pdf | укладений |
18 червня 2019 17:00
|