Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
2340000-8 Мікрофони та гучномовці (комплект акустичної системи для закладу загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2019-05-17-002479-a ● d62b5d81d93e4e3483495d09bf1dc788
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Марганецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142359 |
Місцезнаходження: | 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а |
Контактна особа: |
Тетяна Віталіївна Андрушко +380665331145 marganets.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2019 16:41 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 16:41 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 32 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект акустичної системи для закладу загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53400, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, вул.Долгова, б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 16:43 |
Проект договору.doc | |
17 травня 2019 16:43 |
Додаток 3.doc | |
17 травня 2019 16:43 |
Кваліфікаційні вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:08
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне:
1) Еквіваленти допускаються, але у разі пропонування еквіваленту, учасник торгів в технічних характеристиках на товар повинен вказати конкретний тип чи марку товару, конкретного виробника та надати його технічний опис.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. Найбільш економічно вигідна ціна тендерної пропозиції визначається електронною системою закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Критерій оцінки тендерних пропозицій – ціна, яка повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків (в тому числі податку на додану вартість), обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
1) Еквіваленти допускаються, але у разі пропонування еквіваленту, учасник торгів в технічних характеристиках на товар повинен вказати конкретний тип чи марку товару, конкретного виробника та надати його технічний опис.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. Найбільш економічно вигідна ціна тендерної пропозиції визначається електронною системою закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Критерій оцінки тендерних пропозицій – ціна, яка повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків (в тому числі податку на додану вартість), обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2019 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
30 840,00
UAH з ПДВ
|
30 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РИЧАГОВА ТЕТЯНА ПИЛИПІВНА" |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
32 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІРІН ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3138319899 |
Переможець |
30 840,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 14:13
|
3.pdf | укладений |
04 червня 2019 14:12
|
4.pdf | укладений |
04 червня 2019 14:12
|
1.pdf | укладений |
04 червня 2019 14:12
|
2.pdf | укладений |
04 червня 2019 14:12
|