Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена)
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2019-05-17-002175-a f0d546727e0241638d8b01fd4b4b7eba
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осипенко Олена Володимирівна

+380672700578 obyhiv-yo-ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Вебсайт: http://www.ouo.gov.ua
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Осипенко Олена Володимирівна
+380672700578
obyhiv-yo-ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 15:41
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 15:41
Початок аукціону: 04 червня 2019 11:08
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кг
М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, Обухів, Заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:36
Додатки до ТД.docx
17 травня 2019 15:36
Проект договору (1).docx
17 травня 2019 15:36
Тендерна документація Мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-002175-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 10 червня 2019 19:19
неправомірне визначення переможця
Відповідно до Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: 2) оригінал декларації виробника, що підтверджує відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 6030:2008 (м'ясо яловичини в напівтушках) і ДСТУ 7158:2010 (м'ясо свинини в напівтушках).
Учасник ФОП Яговий М.П. у складі пропозиції надає файл назва якого «декларація виробника 1 ст 14» , що містить декларацію виробника та в якій зазначено «М'ясо яловичини 1 кат. В четвертинах», а тому учасник не підтверджує відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 6030:2008 (м'ясо яловичини в напівтушках), так як не відповідає фасування даного продукту.
Відповідно до Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону У складі пропозиції учасником повинні бути надані відомості про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону: Про відповідність критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»:
- довідку у довільній формі за власним підписом і печаткою про наявність власних, орендованих чи іншим чином використовуваних обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для постачання товару відповідно до предмету закупівлі (в т.ч. наявність спеціалізованого(их) транспортного(их) засобу(ів);
Учасник ФОП Яговий М.П. у складі пропозиції надає файл назва якого «Довідка про наявність обладнання ст 7» який містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, але зазначені автомобілі не є спеціалізовані транспорті засоби та не призначені для перевезення продуктів харчування (тобто автомобілі не є ізотермічними або рефрижераторами).
А тому ФОП Яговий М.П. не підтвердив наявність спеціалізованого автотранспорту, а тому не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації пункту 3 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати - відгук про виконання аналогічного договору на фірмовому бланку Замовника за підписом керівника Замовника та завіреного печаткою;
Даний відгук про виконання аналогічного договору на фірмовому бланку Замовника за підписом керівника Замовника та завіреного печаткою відсутній у складі пропозиції учасника.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2019 15:49
Відповідь на оскарження від учасника ФОП Сергієнко В.І.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-002175-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Яговий Микола Павлович, Код ЄДРПОУ:2086709130
Дата подання: 12 червня 2019 10:47
Розяснення Замовнику
Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 6" інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", я подав у складі тендерної пропозиції оригінал Декларації виробника на готову м’ясну продукцію
№ 116 від 19.03.2019 року ,в якій зазначено « М'ясо яловичина 1 категорія в четвертинах » , відповідає предмету закупівлі вимогам ДСТУ 6030 : 2008
( М'ясо, яловичина та телятина в тушах, півтушах і четвертинах ) затвердженому Держспоживстандартом України.
В « Експертному висновку від 12.04.2019 р ст 56, 57 » також вказано , що яловичина в напівтушах та четвертинах відповідає ДСТУ 6030 :2008.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-05-17-002175-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Яговий Микола Павлович, Код ЄДРПОУ:2086709130
Дата подання: 12 червня 2019 13:55
Витяг Держспоживстандарт
Уточнюємо технічні умови по ДСТУ 6030:2008
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

Документи подані скаржником

12 червня 2019 10:47
Розяснення Замовнику

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-17-002175-a.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 червня 2019 16:33
неправомірне визначення переможця
17.05.2019 року Управлінням освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». У аукціоні 04.06.2019 року взяло участь: 1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна; 2. ФОП Сергієнко Володимир Іванович; 3. ФОП Яговий Микола Павлович; 4. ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" 06.06.2019 року тендерним комітетом було визначено переможцем ФОП Яговий Микола Павлович. Однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ФОП Яговий Микола Павлович, адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: .....
Дата: 14 червня 2019 16:36
рішення від 19.06.2019 № 8000.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 22:19
Номер скарги: UA-2019-05-17-002175-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 червня 2019 16:36
скарга
17.05.2019 року Управлінням освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі». У аукціоні 04.06.2019 року взяло участь: 1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна; 2. ФОП Сергієнко Володимир Іванович; 3. ФОП Яговий Микола Павлович; 4. ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" 06.06.2019 року тендерним комітетом було визначено переможцем ФОП Яговий Микола Павлович. Однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ФОП Яговий Микола Павлович, адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 21:45
рішення від 19.06.2019 № 7999.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 21:45
рішення від 09.07.2019 № 9091 .pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 20:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобов’язуємося скасувати рішення 103 тендерного комітету про визначення ФОП Ягового М.П. переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 15 липня 2019 13:53

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

20 червня 2019 22:19
рішення від 19.06.2019 № 8000.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 566 500,00
UAH з ПДВ
480 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яговий Микола Павлович 670 100,00
UAH з ПДВ
481 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 529 800,00
UAH з ПДВ
515 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" 588 000,00
UAH з ПДВ
588 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 10:57
виписка з ЄДР (2).jpg
30 травня 2019 10:57
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

05 червня 2019 11:26
Електронний підпис
05 червня 2019 10:56
цінова пропозиція ст2
05 червня 2019 10:56
цінова пропозиція ст1
01 червня 2019 13:17
Електронний підпис
01 червня 2019 13:14
копія паспорта ст 27.PDF
01 червня 2019 13:14
копія паспорта ст 26.PDF
01 червня 2019 13:14
копія паспорта ст 25.PDF
01 червня 2019 13:14
гарантійний лист ст 9.PDF
01 червня 2019 13:14
Гарантійний лист ст 5.PDF
01 червня 2019 13:14
відгук ст 13.PDF
01 червня 2019 13:14
Цінова пропозиція ст1.PDF

Публічні документи

17 липня 2019 11:50
цінова.pdf
30 травня 2019 16:02
Електронний підпис
30 травня 2019 16:01
скан.part3.rar
30 травня 2019 16:01
скан.part2.rar
30 травня 2019 16:01
скан.part1.rar

Публічні документи

03 червня 2019 14:41
Електронний підпис
03 червня 2019 13:17
ПОЛУТУШИ.part2.rar
03 червня 2019 13:17
ПОЛУТУШИ.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ФОП Яговий Микола Павлович

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Рішення скасоване 480 900,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 13:53
ФОП Яговий Микола Павлович
#2086709130
Рішення скасоване 481 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 13:53
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 480 900,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 14:57
ФОП Яговий Микола Павлович
#2086709130
Відхилено 481 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 15:02
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 515 600,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 10:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

05 червня 2019 09:10
Електронний підпис

Документи

06 червня 2019 11:28
Електронний підпис

Документи

15 липня 2019 15:02
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 липня 2019 10:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
515 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2019 10:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 13:08
угода 6 дог 240 мясо бикових.PDF зміни до договору
20 січня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:56
дод у5 до дог 240 від 02.08.19 ФОП Сергієенко.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:52
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:28
дод уг 4 до дог 240 ФОП Сергієнко.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 10:22
уг.3 дог.240.PDF зміни до договору
13 грудня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 10:18
дод уг 2 до дог 240 віл 02.08.19 ФОП Сергієнко В.І..PDF зміни до договору
14 листопада 2019 10:07
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 16:46
специфікація до угоди 1Сергієнко0001.PDF зміни до договору
21 жовтня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 15:44
дод уг 1 до дог 240 від 02.08.20.PDF зміни до договору
21 жовтня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 15:13
дог 240 ФОП Сергієнко В.І. мясо.PDF укладений
02 серпня 2019 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: Специфікація
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Піщвищення ціни на закупівлю товару за одиницю
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 5 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 38 589,68
UAH (в тому числі ПДВ 6 431,61 UAH)