Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена)
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2019-05-17-002175-a ● f0d546727e0241638d8b01fd4b4b7eba
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37361483 |
Вебсайт: | http://www.ouo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13 |
Контактна особа: |
Осипенко Олена Володимирівна +380672700578 obyhiv-yo-ek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 15:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 15:41 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 11:08 |
Очікувана вартість: | 710 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кг
М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08700, Україна, Київська область, Обухів, Заклади загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2019 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 15:36 |
Додатки до ТД.docx | |
17 травня 2019 15:36 |
Проект договору (1).docx | |
17 травня 2019 15:36 |
Тендерна документація Мясо.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-17-002175-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 10 червня 2019 19:19
неправомірне визначення переможця
Відповідно до Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: 2) оригінал декларації виробника, що підтверджує відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 6030:2008 (м'ясо яловичини в напівтушках) і ДСТУ 7158:2010 (м'ясо свинини в напівтушках).
Учасник ФОП Яговий М.П. у складі пропозиції надає файл назва якого «декларація виробника 1 ст 14» , що містить декларацію виробника та в якій зазначено «М'ясо яловичини 1 кат. В четвертинах», а тому учасник не підтверджує відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 6030:2008 (м'ясо яловичини в напівтушках), так як не відповідає фасування даного продукту.
Відповідно до Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону У складі пропозиції учасником повинні бути надані відомості про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону: Про відповідність критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»:
- довідку у довільній формі за власним підписом і печаткою про наявність власних, орендованих чи іншим чином використовуваних обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для постачання товару відповідно до предмету закупівлі (в т.ч. наявність спеціалізованого(их) транспортного(их) засобу(ів);
Учасник ФОП Яговий М.П. у складі пропозиції надає файл назва якого «Довідка про наявність обладнання ст 7» який містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, але зазначені автомобілі не є спеціалізовані транспорті засоби та не призначені для перевезення продуктів харчування (тобто автомобілі не є ізотермічними або рефрижераторами).
А тому ФОП Яговий М.П. не підтвердив наявність спеціалізованого автотранспорту, а тому не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації пункту 3 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати - відгук про виконання аналогічного договору на фірмовому бланку Замовника за підписом керівника Замовника та завіреного печаткою;
Даний відгук про виконання аналогічного договору на фірмовому бланку Замовника за підписом керівника Замовника та завіреного печаткою відсутній у складі пропозиції учасника.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Учасник ФОП Яговий М.П. у складі пропозиції надає файл назва якого «декларація виробника 1 ст 14» , що містить декларацію виробника та в якій зазначено «М'ясо яловичини 1 кат. В четвертинах», а тому учасник не підтверджує відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 6030:2008 (м'ясо яловичини в напівтушках), так як не відповідає фасування даного продукту.
Відповідно до Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону У складі пропозиції учасником повинні бути надані відомості про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону: Про відповідність критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»:
- довідку у довільній формі за власним підписом і печаткою про наявність власних, орендованих чи іншим чином використовуваних обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для постачання товару відповідно до предмету закупівлі (в т.ч. наявність спеціалізованого(их) транспортного(их) засобу(ів);
Учасник ФОП Яговий М.П. у складі пропозиції надає файл назва якого «Довідка про наявність обладнання ст 7» який містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, але зазначені автомобілі не є спеціалізовані транспорті засоби та не призначені для перевезення продуктів харчування (тобто автомобілі не є ізотермічними або рефрижераторами).
А тому ФОП Яговий М.П. не підтвердив наявність спеціалізованого автотранспорту, а тому не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника.
Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації пункту 3 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати - відгук про виконання аналогічного договору на фірмовому бланку Замовника за підписом керівника Замовника та завіреного печаткою;
Даний відгук про виконання аналогічного договору на фірмовому бланку Замовника за підписом керівника Замовника та завіреного печаткою відсутній у складі пропозиції учасника.
Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2019 15:49
Відповідь на оскарження від учасника ФОП Сергієнко В.І.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-002175-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Яговий Микола Павлович, Код ЄДРПОУ:2086709130
Дата подання: 12 червня 2019 10:47
Розяснення Замовнику
Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 6" інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", я подав у складі тендерної пропозиції оригінал Декларації виробника на готову м’ясну продукцію
№ 116 від 19.03.2019 року ,в якій зазначено « М'ясо яловичина 1 категорія в четвертинах » , відповідає предмету закупівлі вимогам ДСТУ 6030 : 2008
( М'ясо, яловичина та телятина в тушах, півтушах і четвертинах ) затвердженому Держспоживстандартом України.
В « Експертному висновку від 12.04.2019 р ст 56, 57 » також вказано , що яловичина в напівтушах та четвертинах відповідає ДСТУ 6030 :2008.
Розгорнути
Згорнути
№ 116 від 19.03.2019 року ,в якій зазначено « М'ясо яловичина 1 категорія в четвертинах » , відповідає предмету закупівлі вимогам ДСТУ 6030 : 2008
( М'ясо, яловичина та телятина в тушах, півтушах і четвертинах ) затвердженому Держспоживстандартом України.
В « Експертному висновку від 12.04.2019 р ст 56, 57 » також вказано , що яловичина в напівтушах та четвертинах відповідає ДСТУ 6030 :2008.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-05-17-002175-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Яговий Микола Павлович, Код ЄДРПОУ:2086709130
Дата подання: 12 червня 2019 13:55
Витяг Держспоживстандарт
Уточнюємо технічні умови по ДСТУ 6030:2008
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-17-002175-a.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 червня 2019 16:33
Дата подання: 14 червня 2019 16:33
неправомірне визначення переможця
17.05.2019 року Управлінням освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі».
У аукціоні 04.06.2019 року взяло участь:
1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна;
2. ФОП Сергієнко Володимир Іванович;
3. ФОП Яговий Микола Павлович;
4. ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
06.06.2019 року тендерним комітетом було визначено переможцем ФОП Яговий Микола Павлович. Однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ФОП Яговий Микола Павлович, адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: .....
Дата: 14 червня 2019 16:36
рішення від 19.06.2019 № 8000.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 22:19
Номер скарги: UA-2019-05-17-002175-a.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 червня 2019 16:36
Дата подання: 14 червня 2019 16:36
скарга
17.05.2019 року Управлінням освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (М’ясо великої рогатої худоби родини бикових (яловичина заморожена чи охолоджена та свинина заморожена чи охолоджена) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі».
У аукціоні 04.06.2019 року взяло участь:
1. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна;
2. ФОП Сергієнко Володимир Іванович;
3. ФОП Яговий Микола Павлович;
4. ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ"
06.06.2019 року тендерним комітетом було визначено переможцем ФОП Яговий Микола Павлович. Однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ФОП Яговий Микола Павлович, адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 21:45
рішення від 19.06.2019 № 7999.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 21:45
Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.06.2019 № UA-2019-05-17-002175-a.c5 .pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 12:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2019 № 9091.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 17:01
рішення від 09.07.2019 № 9091 .pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 20:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зобов’язуємося скасувати рішення 103 тендерного комітету про визначення ФОП Ягового М.П. переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 15 липня 2019 13:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна |
566 500,00
UAH з ПДВ
|
480 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Яговий Микола Павлович |
670 100,00
UAH з ПДВ
|
481 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
529 800,00
UAH з ПДВ
|
515 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"ПРОДАГРОКОМ" |
588 000,00
UAH з ПДВ
|
588 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Рішення скасоване |
480 900,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 13:53
|
|
ФОП Яговий Микола Павлович #2086709130 |
Рішення скасоване |
481 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 13:53
|
|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Відхилено |
480 900,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 14:57
|
|
ФОП Яговий Микола Павлович #2086709130 |
Відхилено |
481 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 15:02
|
|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Переможець |
515 600,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 10:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 13:08
|
угода 6 дог 240 мясо бикових.PDF | зміни до договору |
20 січня 2020 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 12:56
|
дод у5 до дог 240 від 02.08.19 ФОП Сергієенко.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 14:28
|
дод уг 4 до дог 240 ФОП Сергієнко.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 10:22
|
уг.3 дог.240.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2019 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 10:18
|
дод уг 2 до дог 240 віл 02.08.19 ФОП Сергієнко В.І..PDF | зміни до договору |
14 листопада 2019 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 16:46
|
специфікація до угоди 1Сергієнко0001.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2019 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 15:44
|
дод уг 1 до дог 240 від 02.08.20.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2019 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 15:13
|
дог 240 ФОП Сергієнко В.І. мясо.PDF | укладений |
02 серпня 2019 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Специфікація |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Піщвищення ціни на закупівлю товару за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п. 5 ЗУ Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно п.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |