Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (ігровий комплекс)
Очікувана вартість
161 216,00 UAH
UA-2019-05-17-001922-a c68dfc960d4443e1b9ed82438d50885b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа замовника: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:49
Очікувана вартість: 161 216,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 806,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

міські кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
ігровий комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 165, КЗО ДНЗ № 347 ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000043 ● 1ca86c3c2c5c44b5aa195fdc8c45a10e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-09
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-10 18:06:45
Рішення про початок моніторингу:

09.09.2019 № 163

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення
25 UA-2019-05-17-001922-а
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (40506248)
Тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-11 09:55:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: « Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-17-001922-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
1. Відповідно до п.4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації від учасників вимагалося надання, зокрема, 6 сторінки паспорту. У складі пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ "ХІП ПАРК" відсутня 6 сторінка паспорту. Чому пропозиція учасника не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
2. Повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2019 року, а укладено договір від 26.06.2019 року № 37МК-19. Чому договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів укладений, пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 та ч.1 ст.37 Закону?
3. Договір № 37МК-19 підписано Тарабою Д.Ю., відносно якого не надано документів, щодо повноваження підпису договору за результатами закупівлі згідно Тендерної документації. Чому договір підписний з особою, яка не мала повноважень на його укладання згідно з умовами тендерної документації, та при цьому не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених тендерною пропозицією ст. 17 Закону, відносно особи Тараба Д.Ю.?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-18 09:19:41

Надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-17-001922-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та пунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 надаємо наступні пояснення

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-27 19:09:43

Інформація на висновок на закупівлю ID: UA-2019-05-17-001922-a

Щодо зауваження відсутності сторінки 6 копії паспорту повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 4 розділу VI тендерної документації учасником ТОВ «ХІП ПАРК» на вимогу замовника щодо підтвердження повноважень з підпису договору за результатами закупівлі надано копію паспорту, а саме: копії сторінок 1-5 та 12-13 (сторінки з місцем проживання).
Згідно п. 1 Розділу V Тимчасового порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України, затв. наказом Міністерства внутрішніх справ України від 06.06.2019 № 456 третя і п'ята сторінки паспорта передбачені для вклеювання в паспорт додаткових фотокарток при досягненні особою віку 25 або 45 років.
Згідно п. 5 Розділу V цього Тимчасового порядку на четверту та шосту сторінки паспорта вноситься запис про орган, яким здійснюється вклеювання фотокарток у паспорт, та ставиться підпис посадової особи, який скріплюється гербовою печаткою. Після перевірки фотокартка, уклеєна до паспорта, скріплюється рельєфним відбитком печатки. Номери гербової печатки та рельєфного відбитка печатки мають збігатися. Відповідний запис вноситься також на зворотний бік заяви.
Тобто 6-та сторінка паспорту громадянина Капінуса І. І. не містить жодної інформації, так як дана особа не досягла 45-річного віку (свідченням чого є дата його народження та надана копія 5-ї сторінки паспорту, що не містить вклеєної фотографії).
Згідно п. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ХІП ПАРК» відповідає вимогам тендерної документації замовника. Тому уповноважена особа замовника з питань публічних закупівель прийняла рішення щодо визначення пропозиції ТОВ «ХІП ПАРК» переможцем, бо його цінова пропозиція є економічно найвигіднішою і немає сенсу витрачати більше бюджетних коштів на придбання товарів внаслідок відхилення пропозиції ТОВ «ХІП ПАРК» через відсутність в складі його тендерної пропозиції пустої сторінки паспорту, яка не містить жодних змістовних складових для перевірки чи аналізу учасника та його уповноваженої особи, у разі якщо б переможцем закупівлі був визначений один з наступних учасників.

Щодо укладення договору про закупівлю повідомляємо наступне:
За результатами проведеної закупівлі було обрано найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «ХІП ПАРК», з яким було укладено договір поставки від 26.06.2019 № 37МК-19.
За результатами службового розслідування було виявлено, що уповноважена особа замовника помилково вказала датою договору 26.06.2019 року.
Даний договір виконано у повному обсязі, ігрові комплекси поставлені у ДНЗ № 347 та постійно використовуються дітьми.
На виконання абз. 2 п. 1 ст. 216 Цивільного кодексу України вартість поставлених ігрових комплексів відшкодовано постачальнику.

Щодо до того, що Договір № 37МК-19 підписано Тарабою Д.Ю., відносно якого не надано документів, щодо повноваження підпису договору за результатами закупівлі згідно Тендерної документації. Чому договір підписаний з особою, яка не мала повноважень на його укладання згідно з умовами тендерної документації, та при цьому не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених тендерною пропозицією ст. 17 Закону, відносно особи Тараба Д.Ю.?

Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ХІП ПАРК» підписана директором Капінус І. І., що станом на дату підписання (27.05.2019) мав відповідну посаду та повноваження згідно протоколу загальних зборів від 27.10.2017 р. № 1 та наказу «Про призначення директора» від 24.01.2018 р. № 24/01.
30.05.2019 згідно Протоколу загальних зборів учасників ТОВ "ХІП ПАРК" було прийнято рішення щодо звільнення з посади директора Капінуса І. І. з 03.06.2019 та призначення на посаду директора Тарабу Д. Ю. з 04.06.2019 (про що свідчить завантажений 07.06.2019 Учасником у систему електронних закупівель протокол загальних зборів від 30.05.2019р. №2, яким надано повноваження від загальних зборів засновників представляти інтереси ТОВ «ХІП ПАРК» у правовідносинах з іншими юридичними та фізичними особами та підписувати документи).
За результатами аукціону на виконання вимог п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасником-переможцем ТОВ «ХІП ПАРК» було надано актуальну тендерну пропозицію, підписану новим директором Тарабою Д. Ю., також у систему було завантажено підтверджуючі документи щодо повноважень нового директора на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол загальних зборів від 30.05.2019 р. № 2).
Також у систему завантажені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених тендерною пропозицією ст. 17 Закону відносно Тараби Д. Ю., а саме документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 6 частини першої статті 17 Закону, сканована копія з оригіналу про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів, та довідка про відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону, сканована копія з оригіналу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), за визначеною законодавством формою, виданий уповноваженим на це органом.
Так відповідно до статті 91 Цивільного кодексу України Юридична особа здатна мати такі ж цивільні права та обов'язки (цивільну правоздатність), як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати лише людині. Цивільна правоздатність юридичної особи може бути обмежена лише за рішенням суду. Юридична особа може здійснювати окремі види діяльності, перелік яких встановлюється законом, після одержання нею спеціального дозволу (ліцензії). Цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Крім того відповідно до статті 92 Цивільного кодексу України Юридична особа набуває цивільних прав та обов'язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону. Порядок створення органів юридичної особи встановлюється установчими документами та законом. У випадках, встановлених законом, юридична особа може набувати цивільних прав та обов'язків і здійснювати їх через своїх учасників. Орган або особа, яка відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступає від її імені, зобов'язана діяти в інтересах юридичної особи, добросовісно і розумно та не перевищувати своїх повноважень. У відносинах із третіми особами обмеження повноважень щодо представництва юридичної особи не має юридичної сили, крім випадків, коли юридична особа доведе, що третя особа знала чи за всіма обставинами не могла не знати про такі обмеження. Якщо члени органу юридичної особи та інші особи, які відповідно до закону чи установчих документів виступають від імені юридичної особи, порушують свої обов'язки щодо представництва, вони несуть солідарну відповідальність за збитки, завдані ними юридичній особі.
Також відповідно до Статті 99 Цивільного кодексу України загальні збори товариства своїм рішенням створюють виконавчий орган та встановлюють його компетенцію і склад. Виконавчий орган товариства може складатися з однієї або кількох осіб. Виконавчий орган, що складається з кількох осіб, приймає рішення у порядку, встановленому абзацом першим частини другої статті 98 цього Кодексу. Повноваження члена виконавчого органу можуть бути в будь-який час припинені або він може бути тимчасово відсторонений від виконання своїх повноважень. Назвою виконавчого органу товариства відповідно до установчих документів або закону може бути "правління", "дирекція" тощо.
Враховуючи вищевикладене, хочемо зауважити, що учасником закупівлі є Юридична особа Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІП ПАРК», а не фізична особа Капінус І. І.. Керівники юридичних осіб – фізичні особи є представниками Юридичних осіб і не є при цьому окремо учасниками правовідносин у сфері публічних закупівель.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ХІП ПАРК» відповідає вимогам замовника і тому з ТОВ «ХІП ПАРК», як переможцем торгів, за результатами закупівлі було укладено договір.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 40506248, Україна, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
  2. Інформація про предмет закупівлі: ігровий комплекс, 161216UAH, 37530000-2, ДК021, 3, штука
  3. Інформація про оприлюднення: c68dfc960d4443e1b9ed82438d50885b, 2019-05-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 10 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Департаменту гуманітарної політики міської ради (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ХІП ПАРК», повідомлення про намір укласти договір, договір від 26.06.2019 №37МК-19, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель, звернення громадської організації. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до п.4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації від учасників вимагалося надання, зокрема, 6 сторінки паспорту. У складі пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ "ХІП ПАРК" відсутня 6 сторінка паспорту. Також, моніторингом встановлено, що Договір № 37МК-19 підписано Тарабою Д.Ю., відносно якого не надано документів, зокрема, протоколу загальних зборів учасників ТОВ «ХІП ПАРК» про надання згоди на вчинення відповідного правочину за результатами закупівлі. Відповідно до п.8 розділу ІІІ тендерної документації, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Слід зазначити, що тендерна пропозиція учасника подана 31.05.2019 року. Протокол загальних зборів учасників товариства про призначення директором Тарабу Д.Ю. складений від 30.05.2019 року. Кінцевий строк подання тендерної пропозиції – 01.06.2019 року. Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ХІП ПАРК» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що Замовник визначив переможцем торгів ТОВ «ХІП ПАРК» з остаточною ціновою пропозицією 161 216,00 грн та оприлюднив 05.06.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. При цьому Замовник уклав з переможцем торгів ТОВ «ХІП ПАРК» договір 26.06.2019 № 37МК-19, який оприлюднений в електронній системі закупівель 27.06.2019 року. Отже, Замовник уклав договір про закупівлю з учасником – переможцем ТОВ «ХІП ПАРК» в термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, чим порушив вимоги частини другої статті 32 Закону. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону., 20 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної пропозиції вимогам Закону установлено порушення норм пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору установлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХІП ПАРК" 161 214,00
UAH з ПДВ
161 214,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АЛЯБ'ЄВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 161 216,00
UAH з ПДВ
161 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2019 18:57
sign.p7s
07 червня 2019 18:54
Тендерна_пропозиція.pdf
07 червня 2019 18:54
Справка_МВС_Тараба.pdf
07 червня 2019 18:54
Специфікація.pdf
07 червня 2019 18:54
Довідка_ДФС.pdf
07 червня 2019 18:54
Довідка.pdf
07 червня 2019 18:53
Виписка.pdf
31 травня 2019 15:20
sign.p7s
31 травня 2019 15:12
36 Проект договору.pdf
31 травня 2019 15:12
28 Порівняльна таблиця.pdf
31 травня 2019 15:12
26 ДОВІДКА БАНК.pdf
31 травня 2019 15:12
16 Виписка.pdf
31 травня 2019 15:12
11 Трудові книжки.pdf
31 травня 2019 15:12
6 Паспорт Капінус І.І..pdf
31 травня 2019 15:12
3 Протокол зборів 27.10.17.pdf
31 травня 2019 15:12
2 Специфікація.pdf
31 травня 2019 15:12
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 11:09
sign.p7s
31 травня 2019 11:08
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХІП ПАРК"
#41696567
Переможець 161 214,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 11:43

Документи

05 червня 2019 11:43
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІП ПАРК"
#41696567
161 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 11:43
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 червня 2019 09:31
Договір_37 МК-19 від 26.06.2019.pdf укладений
27 червня 2019 09:30
sign.p7s зміни до договору
23 жовтня 2019 10:20
sign.p7s зміни до договору
14 серпня 2019 17:16
Додаткова угода №1 до Договору 37 МК_19 від 26.06.2019.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 37 МК-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 161 214,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку