Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт. Заміна вікон та світлопрозорих огороджувальних конструкцій на металопластикові в КУ «ЗОКЛ» ЗОР»
Очікувана вартість
1 961 568,80 UAH
UA-2019-05-17-001894-a ● b1d764fafb3e4839aba0aec31a11940e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Запорізька обласна клінічна лікарня ЗОР" |
Код ЄДРПОУ: | 02006716 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Контактна особа: |
Ольга Дергоер +380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 16:30 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 1 961 568,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінасування: кошти бюджету розвитку, кошти місцевого бюджету
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами).
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 найменувань
«Капітальний ремонт. Заміна вікон та світлопрозорих огороджувальних конструкцій на металопластикові в КУ «ЗОКЛ» ЗОР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69600, Україна, Запорізька область, м. Запорізька, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2019 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2019 15:56 |
Протокол внесення змін до Тендерної документації.pdf | |
27 травня 2019 15:56 |
ТД_Капітальний ремонт вікон (зі змінами).docx | |
17 травня 2019 14:55 |
Проект Договору_капітальний ремонт вікон_2019.docx |
27 травня 2019 15:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
27 травня 2019 15:56 |
Протокол внесення змін до Тендерної документації.pdf
|
||||||||||||
27 травня 2019 15:56 |
ТД_Капітальний ремонт вікон (зі змінами).docx
|
||||||||||||
17 травня 2019 14:55 |
Проект Договору_капітальний ремонт вікон_2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 20 травня 2019 10:02
Дата відповіді: 22 травня 2019 15:55
Шановний Замовник, просимо надати інформацію, які саме склопакети Вам необхідні, з одним енергозберігаючим склом, чи з двома?
Відповідь: Згідно Технічному завданню (Додаток № 4 Тендерної документації) у таблиці в кожній позиції вказаний Склопакет однокамерний, з аргоном, енергозберігаючий та є коефіцієнт Опіру теплопередачі виробу: R≥0,6м2 ∙К/ВТ.
Банківська гарантія
Дата подання: 20 травня 2019 12:51
Дата відповіді: 22 травня 2019 15:57
Шановний замовник, відповідно до п. 20 Додатку №4 Тендерної документації Вами вимагається банківська гарантія при цьому в документації відсутні конкретні реквітизи, які необхідно вказати в банківській гарантії до того ж вимога та інформація щодо банківської гарантії відсутні в електронній системі закупівель. Зважаючи на вище наведене та для мінімізації спекуляцій на невідповідностях просимо Вас:
1. Внести зміни до тендерної документації та конкретно і детально вказати всі необхідні реквізити(обовязково вказати р/р з посиланням на банк замовника), які потрібно вказати в банківській гарантії.
2. Внести зміни до електронної системи у частині банківської гарантії для виправлення невідповідності з тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання (пропозицію) щодо обов’язкового зазначення р/р з посиланням на банк Замовника та послідуючим внесенням змін до тендерної документації, повідомляємо наступне:
По-перше: Замовник є комунальною установою та у нього відсутні поточні рахунки у банках (банківських установах), натомість Замовника зареєстровано у ГУДКСУ в Запорізькій області.
По-друге: Виходячи з практики попередніх закупівель, Замовник затребував банківську гарантію без зазначення поточного рахунку у ГУДКСУ в Запорізькій області, та цей фактор жодним чином не впливав на рішення Замовника по тому чи іншому Учаснику, і жодним чином, відсутність рахунку у реквізитах Замовника не може бути приводом для спекуляцій взагалі та у даній закупівлі зокрема.
По-третє: Усі необхідні для отримання банківської гарантії реквізити Замовника зазначені у проекті договору, який опубліковано на електронному майданчику.
Виходячи з вищенаведеного Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації у частині зазначення реквізитів, та запрошує усіх бажаючих прийняти участь у закупівлі.
По-перше: Замовник є комунальною установою та у нього відсутні поточні рахунки у банках (банківських установах), натомість Замовника зареєстровано у ГУДКСУ в Запорізькій області.
По-друге: Виходячи з практики попередніх закупівель, Замовник затребував банківську гарантію без зазначення поточного рахунку у ГУДКСУ в Запорізькій області, та цей фактор жодним чином не впливав на рішення Замовника по тому чи іншому Учаснику, і жодним чином, відсутність рахунку у реквізитах Замовника не може бути приводом для спекуляцій взагалі та у даній закупівлі зокрема.
По-третє: Усі необхідні для отримання банківської гарантії реквізити Замовника зазначені у проекті договору, який опубліковано на електронному майданчику.
Виходячи з вищенаведеного Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації у частині зазначення реквізитів, та запрошує усіх бажаючих прийняти участь у закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Позитив" |
1 399 974,00
UAH з ПДВ
|
1 399 974,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" |
1 960 574,12
UAH з ПДВ
|
1 941 574,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕРРАБУДІНВЕСТ" |
1 961 000,00
UAH з ПДВ
|
1 942 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Позитив" #36315588 |
Відхилено |
1 399 974,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 15:48
|
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" #38732471 |
Переможець |
1 941 574,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2019 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 07:56
|
Ділайн Інжиниринг 33-07ТБ 19 викон.doc | укладений |
28 грудня 2019 07:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2019 14:04
|
ДОДАТКОВА УГОДА ДІЛАЙН ІНЖИНІРІНГ.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2019 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 14:24
|
Додатки до договору_ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРІНГ».pdf | укладений |
09 липня 2019 14:21
|
Договір_ТОВ «ДІЛАЙН ІНЖИНІРІНГ».pdf | укладений |
09 липня 2019 14:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ЗМІНА ГРАФІКУ ВИКОНАННЯ РОБІТ |
Номер договору про закупівлю: | 33-07ТБ/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |