Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання комп'ютерного обладнання для початкових класів " Нової української школи "
Очікувана вартість
976 767,00 UAH
UA-2019-05-17-001832-a 8e62c00f6e4d4de18cdb25dbb6342c70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грицина Ірина Василівна

+380326644063 tenderbrody1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38456570
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, вул. Стуса 22
Контактна особа: Грицина Ірина Василівна
+380326644063
tenderbrody1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2019 14:50
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2019 14:50
Початок аукціону: 04 червня 2019 12:34
Очікувана вартість: 976 767,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 883,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт
Портативний комп'ютер вчителя (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, м.Броди, вул.В.Стуса, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
42 шт
Мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, м.Броди, вул.В.Стуса, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 шт
Багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, м.Броди, вул.В.Стуса, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 14:45
ТД- НУШ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:42
Дата відповіді: 21 травня 2019 11:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Ваших питань повідомляємо наступне. По питанню: «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає предмету закупівлі?» Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.Відтак, Учасник може запропонувати еквівалент, який за своїми технічними характеристиками буде відповідати характеристикам зазначеним у Таблиці Додатку 3 до тендерної документації.
По питанню: «Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ?» Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. По питанню: «Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?» З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ, про що зазначено у п.1 Розділі ІІІ тендерної документації. Згідно п. 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 970 300,00
UAH з ПДВ
970 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 970 770,00
UAH з ПДВ
970 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2019 10:25
Інформ довідка.pdf
06 червня 2019 10:25
Відсутність судимості.pdf
03 червня 2019 11:29
Електронний підпис
03 червня 2019 11:28
5. Проект договору.pdf
03 червня 2019 11:28
4. інші документи.pdf
03 червня 2019 11:28
3. Технічні вимоги.pdf
03 червня 2019 11:28
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 червня 2019 11:43
Електронний підпис
03 червня 2019 11:42
Технічна частина.pdf
03 червня 2019 11:42
Сертифікати.pdf
03 червня 2019 11:42
Інші документи.pdf
03 червня 2019 11:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 970 300,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 17:10

Документи

04 червня 2019 17:10
Електронний підпис
04 червня 2019 17:05
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
970 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 17:10
Електронний підпис
04 червня 2019 17:05
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:34
звіт укладений
02 січня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 12:32
договір укладений
18 червня 2019 12:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 970 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 161 716,67 UAH)