Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 16Б у м. Запоріжжі» ([код CPV за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 (капітальний ремонт і реставрація)]
Очікувана вартість
1 258 516,80 UAH
UA-2019-05-17-001687-b ● b2345f77561e495aa5fc3d6649aae4c2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОССБ "МОНТАЖНИК-2016" |
Код ЄДРПОУ: | 20528482 |
Місцезнаходження: | 69097, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, вул. В. Сергієнка (Задніпровська) , буд 16-Б |
Контактна особа: |
Салтан Віра Олександрівна +380955862165 tania.gnatenko57@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 20:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2019 20:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2019 20:20 |
Очікувана вартість: | 1 258 516,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 292,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 16Б у м. Запоріжжі» ([код CPV за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 (капітальний ремонт і реставрація)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2019 18:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 20:18 |
ТД Монтажник 2016.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оплата
Дата подання: 21 травня 2019 21:26
Дата відповіді: 22 травня 2019 18:25
Добрый вечер. Согласно тендерной документации необходимо наличие в штате у Учасника не менее 20 рабочих. Данный вид и объём работ не требует более 10 рабочих. Также согласно закону про публичные закупки ст. 16 не предусматривает каких либо ограничений по количеству персонала в штате компании Участника, требуется лишь наличие квалифицированн ого персонала в количестве необходимым для выполнения данного вида работ. Ограничений по времени проведения работ ТЗ не предусмотрено. Какими нормами затрат трудочасов вы руководствуетесь выставляя требование о наличии не менее 20 работников в штате Участника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підпунктом 3.3 п. 3 ТД, п. 4 додатку 1 до ДТ встановлено строк виконання робіт.
Згідно п.2, 3 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовником визначені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Чисельність власного персонала робітничих професій учасника встановлена з врахуванням встановленого строку виконання робіт враховуючи робочий тиждень не більше 40 годин на тиждень, враховуючи період відпусток, незаплановані лікарняні, заміщення, а також можливу зайнятість працівників учасника на інших об'єктах.
Згідно п.2, 3 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовником визначені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Чисельність власного персонала робітничих професій учасника встановлена з врахуванням встановленого строку виконання робіт враховуючи робочий тиждень не більше 40 годин на тиждень, враховуючи період відпусток, незаплановані лікарняні, заміщення, а також можливу зайнятість працівників учасника на інших об'єктах.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СЕЛТІК ФРОСТ #42387241 |
Переможець |
1 257 733,93
UAH з ПДВ
|
27 травня 2019 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 13:26
|
ДУ 1Монтажник 2016.PDF | зміни до договору |
07 червня 2019 13:24
|
Договір підряду з додатками та ДЦ | укладений |
29 травня 2019 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | ДП 27/05-2019/03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДП 27/05-2019/03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |