Текстильні вироби
Очікувана вартість
2 977 660,98 UAH
UA-2019-05-17-001679-b 9ed4be5930ba493fabdb74e65c48faff
Відкриті торги    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт замовника: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 02217, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа замовника: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 19:38
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 19:38
Початок аукціону: 07 червня 2019 12:14
Очікувана вартість: 2 977 660,98 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 89 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 888,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10318 шт
Текстильні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2019
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Требование предоставить "4.3. Лист-відгук має бути виданий після публікації оголошення про проведення закупівлі. "
Дата подання: 24 травня 2019 10:50
Дата відповіді: 27 травня 2019 18:36
Допустим у меня есть аналогичный договор, выполненный в 2017 году. Есть лист-отзыв, например месячной давности........... Хоть чем-то отличаются лист отзыв месячной давности и точно-такой же, но сегодняшний (кроме даты)? Для чего реально нужен "свежий" отзыв по давно выполненному договору? (вроде бы я не понимаю)
Відповідь: Лист-відгук виданий після публікації оголошення, як вимагається умовами тендерної документації, надасть нам, як Замовнику, реальну та об’єктивну інформацію про виконані Вами умови договору щодо якості поставленого товару, щодо виконання Вами наданих гарантій на нього, чи дійсно було дотримано всіх якісних характеристик, які вимагалися до товару, в процесі його використання (наприклад, чи дійсно витримала тканина часте прання, чи не змінилося при цьому стійкість фарбування тощо). А це можна зрозуміти лише після того, як товар був у використанні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-17-001679-b.a1
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "ІМПРЕСА ТЕКСТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:40333461
Дата подання: 29 травня 2019 16:30
Скарга на умови закупівлі
Скарга у додатку
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 31 травня 2019 18:47
Рішення від 31.05.2019 № 6956 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 18:47

Документи подані скаржником

29 травня 2019 16:29
Скарга UA-2019-05-17-001679-b.pdf

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку