Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2019-05-17-001634-b ● 371e2b23a61346b4a01a63360d3cd892
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 13:59 |
Очікувана вартість: | 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 28500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2019 11:45 |
Додаток № 1 редагований.doc | |
22 травня 2019 11:43 |
Протокол внесення змін № 694.PDF | |
17 травня 2019 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 17:40 |
Додаток № 7.doc | |
17 травня 2019 17:40 |
Додаток № 6.doc | |
17 травня 2019 17:40 |
Додаток № 5.doc | |
17 травня 2019 17:40 |
Додаток № 4.doc | |
17 травня 2019 17:39 |
Додаток № 3.doc | |
17 травня 2019 17:39 |
Додаток № 2.doc | |
17 травня 2019 17:39 |
ТД протипожежне ЗЗСО.doc |
22 травня 2019 11:45 |
Додаток № 1 редагований.doc
|
||
22 травня 2019 11:43 |
Протокол внесення змін № 694.PDF
|
||
17 травня 2019 17:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
17 травня 2019 17:40 |
Додаток № 7.doc
|
||
17 травня 2019 17:40 |
Додаток № 6.doc
|
||
17 травня 2019 17:40 |
Додаток № 5.doc
|
||
17 травня 2019 17:40 |
Додаток № 4.doc
|
||
17 травня 2019 17:39 |
Додаток № 3.doc
|
||
17 травня 2019 17:39 |
Додаток № 2.doc
|
||
17 травня 2019 17:39 |
ТД протипожежне ЗЗСО.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 22 травня 2019 10:33
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:43
У вимозі про обладнання Ви вимагаєте надати розшифровку рахунку балансу. Чи можливе надання замість розшифровки балансу аналогічного замінюючого документу - накладних або договору купівлі-продажу або договору оренди на зазнаечне в довідці обладнання? Чи буде це підставою для дискваліфікації? Прохання надати роз'яснення.
Відповідь: Тендерну документацію редаговано, приведено у відповідність. Редагований Додаток № 1 до тендерної документації оприлюднено.
Уточнення
Дата подання: 22 травня 2019 10:33
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:42
Ви вимагаєте надати дозвіл на проведення робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або робочого настилу. Дана вимога сформована на основі застарілого законодавства, пояснюємо. Сьогодні питання видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки регулюється Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про ремонт, технічне обслуговування, встановлення систем протипожежного захисту або спостереження. Той вид робіт, який закуповується Вами надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Тому не зрозуміло - навіщо Вам зазначений дозвіл, якщо роботи на які він отримується не провадяться в межах даної закупівлі. Також окремо звертаємо увагу, що сьогодні дозвіл на верхолазні роботи не видається, в зазначені Порядку є перелік робіт на які отримується декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. І таким чином бачимо, що на верхолазні роботи сьогодні отримують декларацію. Отже, підсумовуючи, вимагаємо виключити незаконну та таку, що не відноситься до даної закупівлі вимогу про надання дозволу на проведення робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту з перекриття або робочого настилу та внести відповідні зміни!!! Або до вже існуючої вимоги про дозвіл додайте альтернативний варіант - надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на верхолазні роботи (як передбачено у чинному Порядку https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1107-2011-%D0%BF).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію редаговано, приведено у відповідність. Редагований Додаток № 1 до тендерної документації оприлюднено.
Працівники
Дата подання: 22 травня 2019 10:35
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:43
У додатку 1 в інформації щодо працівників Ви зазначаєте, що потрібно надати інформацію про 4х працівників, але потім у Вас йде розшифровка і виходить, що потрібно підтвердити інформацію про 11 осіб: надати посвідчення не менше 2х та не менше 3х, потім йде 4 виконавці робіт, потім керівник робіт та ще керівник підприємства. Таким чином маємо загалом 11 осіб. Тобто бачимо невідповідність між двома Вашими вимогами. Також Ваші вимоги не відповідають чинному законодавству, роз'яснюємо: у Ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначено: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто таких працівників має бути не менше 2х. Таким чином яваша вимога про 11 осіб не відповідає чинному законодавству та суттєво обмежує коло учасників, а отже, дискримінує їх. Саме тому ми вимагаємо виключити некоректно, невірно та неправомірно сформульовані вимоги про працівників та розмістити вимоги згідно чинного законодавства, а саме: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. І внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію редаговано, приведено у відповідність. Редагований Додаток № 1 до тендерної документації оприлюднено.
незрозумілість по облдананню
Дата подання: 22 травня 2019 10:35
Дата відповіді: 22 травня 2019 11:42
У Вас є форма довідки про обладнання, і окремо є припис: із зазначенням виду обладнання, характеристики, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання. Але у Вашій довідці про обладнання не передбачено - інформація про технічний стан. То яким чином подавати цю інформацію? Просимо роз'яснити.
Відповідь: Інформацію щодо характеристики, технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання можна подавати в примітках.
Щодо підтвердження кваліфікаційних вимог
Дата подання: 24 травня 2019 17:40
Дата відповіді: 28 травня 2019 15:07
Шановний Замовник, Додаток № 1 до тендерної документації Підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст.16 Закону пунктом 1.4., підтвердженням кваліфікаційних критеріїв є надання: Кольорової скан-копії оригіналу договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, та кольорові скан-копії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць). 1) Питання полягає в тому, якщо учасник не орендує транспорт а має в наявності власний, чи буде причиною дискваліфікації такого учасника якщо він надасть довідку в довільній формі про наявність власного транспорту з зазначенням переліку автомобілів та кольорові скан-копії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (власних), які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць)? 2) Чи буде достатньо надати тільки кольорові скан-копії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів у випадку якщо вони власні? Просимо надати пояснення, що саме Ви мали на увазі виклавши вимогу в такій трактовці? Яка підстава, що спонукає Вас і що саме забезпечує (покриває) наявність договору про надання транспортних послуг при даному предметі закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно надання листа роз’яснення на вимогу п 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації щодо власного транспорту підкріпленого документально скан-копіями оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць) не може бути підставою для відхилення замовником пропозиції учасника
Відповідно надання листа роз’яснення на вимогу п 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації щодо власного транспорту підкріпленого документально скан-копіями оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць) не може бути підставою для відхилення замовником пропозиції учасника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001634-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 24 травня 2019 17:44
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Доброго дня! Шановний Замовник, пунктом 1.4. Додаток № 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» зазначено критерій та документ, який підтверджує відповідність, а саме: Кольорова скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту, в якому зазначений перелік автомобілів, та кольорові скан-копія оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць). Підтвердження відповідності пропозицій учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст.16 Закону за даним пунктом а також в такому формулюванні носить дискримінаційний характер і не тільки! По-перше: виходячи із написаного тексту (формулювання), учасник який має намір прийняти участь у закупівлі повинен мати договори оренди транспорту а також договір про надання транспортних послуг, що регулюються ЗУ «Про автомобільний транспорт» і визначає послугу з перевезення пасажирів чи вантажів як перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами на договірних умовах із замовником послуги за плату. Відповідно до ст. 2. п. 19 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту транспортні послуги – діяльність, пов’язана із задоволенням потреби населення в перевезеннях автомобільним транспортом. Згідно з п. 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 р. № 363, транспортна послуга – перевезення вантажів та комплекс допоміжних операцій, що пов’язані з доставкою вантажів автомобільним транспортом. Тобто учасник закупівлі має надавати транспортні послуги при цьому орендованим транспортом? Звертаємо Вашу увагу на предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва), який жодним чином не стосується надання транспортних послуг та/або перевезень!!! Враховуючи предмет закупівлі, компанії які орендують транспорт, цільовим використанням якого є не перевезення а оперативне реагування у разі тривожних сповіщень!!! По-друге: виклавши вимогу в такій трактовці, Ви встановили дискримінаційні вимоги, а саме: виходячи із тексту, компанії учасники у яких є власний транспорт, позбавлені можливості приймати участь у закупівлі, оскільки кваліфікаційним критерієм є наявність саме орендованого транспорту та договору про надання транспортних послуг які не відносяться до предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, привести тендерну документацію у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2019 15:53
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції за наявності відповідного листа-роз’яснення не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно надання листа роз’яснення на вимогу п 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації щодо власного транспорту підкріпленого документально скан-копіями оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць) не може бути підставою для відхилення замовником пропозиції учасника.
Відповідно надання листа роз’яснення на вимогу п 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації щодо власного транспорту підкріпленого документально скан-копіями оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником (не менше 3-х одиниць) не може бути підставою для відхилення замовником пропозиції учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-05-17-001634-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 27 червня 2019 18:02
Дата подання: 27 червня 2019 18:02
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 22:14
рішення від 03.07.2019 № 8791 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 22:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2019 № 9559.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 19:05
Рішення від 16.07.2019 № 9559.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 22:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПОСТАНОВИЛИ:
Скасувати рішення № 819 від 11.06.2019р. про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Охорона-004», скасування рішення № 820 від 10.06.2019р. про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Шериф-захист», скасування рішення № 836 від 13.06.2019р. про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР СЕРВІС» та рішення № 849 від 18.06.2019р. про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-05-17-001634-b та проведення повторної оцінки тендерної пропозиції приватного підприємства «Охорона-004». У разі відхилення пропозиції приватного підприємства «Охорона-004», розглянути наступні пропозиції.
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2019 13:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2019 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" |
791 510,24
UAH з ПДВ
|
791 510,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" |
947 320,80
UAH з ПДВ
|
937 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" |
946 672,80
UAH з ПДВ
|
946 672,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Рішення скасоване |
791 510,24
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 16:54
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Рішення скасоване |
840 000,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 16:54
|
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" #33442495 |
Рішення скасоване |
937 820,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 16:54
|
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" #34280208 |
Рішення скасоване |
946 672,80
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 16:54
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
791 510,24
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2020 15:29
|
ДУ № 2 до договору № 725.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:48
|
ДУ № 1 до ДОГ № 725.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 20:50
|
Договір № 725.pdf | укладений |
16 серпня 2019 20:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 ЗУ №3 " Про публічні закупівлі", ст.651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п.12.3 Договору № 725 від 15.08.2019 року термін дії договору про закупівлю продовжити на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, після затвердження видатків на цю мету в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонои уклали цю додаткову угоду відповідно до п 8 ч.4 та ч. 5 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" ст 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п . 12.3 Договору № 725 від 15.08.2019 року на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних приладів (далі- Договір), про таке: 1. Сума додаткової угоди становить 158302,04 грн (сто п'ятдесят вісім тисяч триста дві грн. 04 коп.) в т.ч. ПДВ, що не перевищує що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у договорі про закупівлю укладеному у попередньому році з урахуванням всіх додаткових угод. |
Номер договору про закупівлю: | 725 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |