Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Новопольова (від вул.Суздальської до вул. Пост-Волинської), ПВ-2348 у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 718 964,00 UAH
UA-2019-05-17-001602-b 5eec4cf791e2453e835c5b21ec73b5f7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 718 964,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Новопольова (від вул.Суздальської до вул. Пост-Волинської), ПВ-2348 у Солом'янському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013; 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва/кошти підприємства
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ, Солом'янський район, вул. Новопольова (від вул.Суздальської до вул. Пост-Волинської), ПВ-2348
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням авансового платежу Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дані для виконання світлотехнічного розрахунку
Дата подання: 24 травня 2019 09:21
Дата відповіді: 27 травня 2019 15:47
Шановний замовник! Для виконання умов тендерної документації визначених у додатку 1, а саме надати світлотехнічний розрахунок при використанні еквівалента матеріалів, просимо чітко зазначити: 1. Габарити вулиці по даній закупівлі; 2. Кількість полос, їх ширина на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 3. Наявність та габарити зелених насаджень тротуарів та велодоріжок даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 4. Місце установки опори щодо дорожнього полотна на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі ; 5. Відстань між опорами на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 6. Ширину проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 7. Відстань опори від проїзної частини на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 8. Висоту опори на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 9. Висоту кронштейна який буде змонтовано на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 10. Довжину кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі; 11. Кут нахилу кронштейна на опорі на даній ділянці вулиці вказаної в закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Замовник надає Учаснику для розрахунку ціни його пропозиції відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї з відповідними цінами або без них, або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції окремих видів капітальних ремонтів, до яких і відноситься предмет закупівлі, Замовник надає Дефектний акт.
Додаток 1 тендерної документації містить загальні вимоги до виконання робіт, технічний опис основних матеріалів та дефектний акт. Даної інформації цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції Учасника.
Що стосується додаткової інформації по об’єкту капітального ремонту, які необхідні для здійснення світлотехнічних розрахунків повідомляємо наступне: об’єкт капітального ремонту є загальнодоступний, при капітальному ремонті такого типу поліпшуються виключно експлуатаційні показники, інші параметри об’єкта капітального ремонту не змінюються. Враховуючи, що даний розрахунок робиться по фактичних параметрах існуючого об’єкта, які є в загальному доступі, то фактичні параметри даного об’єкту може виміряти кожен зацікавлений спеціаліст відповідної кваліфікації, в тому числі і Учасника, за місцем знаходження об’єкта, в тому числі з використанням інтернет ресурсів..
У випадку заміни опор та кронштейнів у межах капітального ремонту, їх параметри зазначаються в дефектному акті, який надається Замовником в складі тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-001602-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Комплекс-В.", Код ЄДРПОУ:39044396
Дата подання: 23 травня 2019 15:28
Дискримінаційні умови ТД
Шановний замовник! В додатку 2 п. 3 Критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений учасником в період з 2017 року по теперішній час та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення , ця умова є дискримінаційною щодо учасників і складається враження, що техзавдання писали «під» конкретного учасника.
Якщо в учасника був аналогічний договір у період 2015-2016 року та виконаний в повному обсязі, він не зможе виконати умови ТД додатку 2 п.3 , але це не як не зменшить його досвід, знання та кваліфікації в виконанні робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення або в межах об’єкта реконструкції, капітального ремонту чи об’єкта будівництва здійснювалися роботи з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення . Вимагаємо внести зміни в Тендерну Документацію та прибрати посилання на виконання аналогічного договору у певний період часу , в іншому разі наша компанія буде змушена звернутись з скаргою в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2019 18:32
Встановлення умови щодо заключення та виконання аналогічного договору не раніше 2017 р. пов’язана із значними змінами саме з цього періоду у будівельному законодавстві, у правилах експлуатації електроустановок, будівельних нормах та правилах, зокрема тих, що регулюють сферу освітлення вулиць та доріг, стандартах з електробезпеки тощо, що значно впливає на процес виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення, тому досвід виконання договору з виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту чи будівництва (улаштування) мереж зовнішнього освітлення саме з цього періоду визнано Замовником як аналогічний.
Перелік основних змін:
1. Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», суттєві зміни до якого внесені законом № 1817-VIII від 17.01.2017.
2. ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва – скасовано 01.01.2017р.
(На заміну прийнято новий норматив ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва. Діючий. Дата початку дії – 01.01.2017р.)

3. ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги. Діючий. Дата початку дії – 01.06.2017р.
4. ПУЕ Правила улаштування електроустановок, затверджені наказом Міністерство енергетики та вугільної промисловості України «Про затвердження Правил улаштування електроустановок»від 21.07.2017 № 476.
5. ДБН В.2.5-27-2006. Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків і споруд. – скасовано 01.04.2017. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ Б В.2.5-82:2016 Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом. Діючий. Дата початку дії - 01.04.2017р.)
та інше.
6. ДСТУ CEN/TR 13201-1:2016 Вуличне освітлення. Частина 1. Вибір класів освітлення (CEN/TR 13201-1:2014, IDT).
7. ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення (визначають нові вимоги до проектних рішень з освітлення, та як наслідок зміни до вимог будівництва та капітального ремонту освітлення вулиць та доріг);
8. ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. Зі змінами та правкою. – скасовано 01.09.2018р. (На заміну прийнято новий норматив ДБН Б.2.2-12:2018 Планування і забудова територій. Діючий. Дата початку дії – 01.09.2018р.);
9. ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Діючий. Дата початку дії - 01.09.2018;
10. ГОСТ 12.2.059-89.ССБТ Будівництво. Огородження запобіжні інвентарні. Загальні технічні умови – скасовано 01.01.2018р. (На заміну прийнято новий стандарт ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги. Діючий. Дата початку дії - 01.01.2019р.).
Розгорнути Згорнути
Надано відповідні пояснення
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001602-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40644820
Дата подання: 24 травня 2019 01:24
Надання роз'яснень, щодо тендерної документації.
Наша компанія відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просить надати роз’яснення з приводу таких положень тендерної документації:

1) пунктом 1.4. розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, зокрема віднесено випадок, коли «документи, підготовлені безпосередньо учасником не містять дату створювання документу та реєстраційний номер та виготовлені не на бланках». Водночас, підпунктом 1.9. цього ж розділу 3 тендерної документації визначено, що «Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу, реєстраційний номер і підпис уповноваженої особи».
Чи буде підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає підпункту 1.9. розділу 3 тендерної документації, відсутність на будь-якому документі, що має відношення до тендерної пропозиції та підготовлений безпосередньо учасником, дати створювання документу та/або його реєстраційного номера?

2) Яка саме документація мається на увазі під словом «Документація», згаданим двічі у підпункті 1.5. розділу 3 тендерної документації?

3) Що мається на увазі під словосполученням «субпідрядників (про кожного субпідрядника)», що міститься у другому реченні підпункту 7.2 пункту 7 розділу 3 тендерної документації, а саме: чи мова йде про кожного субпідрядника, якого залучають до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або ж про кожного субпідрядника, незалежно від обсягу виконуваних ним робіт?

4) Яким чином Замовник визначатиме факт недотримання учасником норм «інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів» (підпункт 3.3. розділу 5 тендерної документації) та які конкретні законодавчі акти Замовник відносить до них?

5) За якими критеріями Замовник проводитиме оцінку спроможності будівельних машин та механізмів «виконувати роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті», як це зазначено у підпункті 1.2. пункту 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 18:32
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо Вам наступні роз’яснення з приводу положень тендерної документації:

По пунктах 1, 2, 3 звернення:
З метою уникнення двоякого трактування питань, викладених в даних пунктах звернення Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
По пункту 4 звернення пояснюємо наступне:
Факт недотримання учасником норм «інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів» Замовник визначатиме виключно керуючись чинними нормативно-правовими актами в цій сфері.
По пункту 5 звернення:
Оцінку спроможності будівельних машин та механізмів виконувати роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті Замовник проводитиме відповідно до технічних параметрів зазначених Учасником будівельних машин та механізмів та можливості виконувати ними роботи на передбаченій умовами закупівлі висоті з дотриманням норм охорони праці та техніки безпеки.
Розгорнути Згорнути
Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію та надано пояснення

Документи

27 травня 2019 18:31
Учасникам процедури.pdf

Документи

27 травня 2019 18:31
Учасникам процедури 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 1 710 757,00
UAH з ПДВ
1 710 757,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІВІН ТРАНС

Інформація про відміну

Дата відміни
06 червня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій