Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 225 000,00 UAH
UA-2019-05-17-001599-a 4c68191d573b47408be1718332cb9faa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 11:13
Очікувана вартість: 3 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Вид предмета закупівлі послуга
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: 30 (тридцяти) банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної

Джерело фінансування закупівлі – власні кошти
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: 30 (тридцяти) банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі – власні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:52
ТД_226-19_нова редакція.doc
20 травня 2019 15:52
Перелік змін.docx
20 травня 2019 15:52
ТД_226-19_з закрес. даними.doc
17 травня 2019 14:12
Проект дог.doc
17 травня 2019 14:12
Оголошення_.doc
20 травня 2019 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 15:52
ТД_226-19_нова редакція.doc
20 травня 2019 15:52
Перелік змін.docx
20 травня 2019 15:52
ТД_226-19_з закрес. даними.doc
17 травня 2019 14:12
ТД_226-19_Послуги з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів (ПКВЧД-1).doc
17 травня 2019 14:12
Проект дог.doc
17 травня 2019 14:12
Оголошення_.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-17-001599-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік", Код ЄДРПОУ:38284929
Дата подання: 21 червня 2019 13:44
Скарга на рішення Замовника
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2019 21:10
Скарга відкликана скаржником
Причина: Скаргу скасовано
Дата: 07 липня 2019 09:20
рішення від 26.06.2019 № 8420 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 21:10
рішення від 10.07.2019 № 9260.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 20:23

Документи подані скаржником

21 червня 2019 13:43
Платіжне доручення.pdf
21 червня 2019 13:43
ТД_226-19_нова редакція.doc
21 червня 2019 13:43
договор генератори 21.06.pdf
21 червня 2019 13:43
Скарга.pdf
21 червня 2019 13:43
Договор лот1 - 171119 ДК-604.pdf
21 червня 2019 13:43
Генератори.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-22-000019 ● 8ea5552c4ed24d9b92f38efa07a43238
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.12.2020 № 247

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.12.2020 № 247.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-05-17-001599-a, 17.05.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-22 15:31:21

Про надання пояснення

У межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-05-17-001599-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до пункту 6.2 розділу VI договору від 15.07.2019 № УЗ/ЦЛ-19511/ю (далі – Договір № УЗ/ЦЛ-19511/ю) термін надання послуг з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів до 31.12.2019, та згідно з пунктом 11.1 розділу XI – цей договір набирає чинності з моменту підписання сторонами і діє до 31.12.2019, в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань.
У разі здійснення розрахунків за Договором № УЗ/ЦЛ-19511/ю просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору, а також пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1) Надати аргументовані заперечення до висновку та інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ №490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не зазначено, відповідно, пункти 10-2 та 11 «Джерело фінансування закупівлі»». Надаємо інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень аргументовані заперечення до висновку в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: В оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір Замовником вказана інформація пункти 10-2 та 11 «Джерело фінансування закупівлі»», а саме: «Джерело фінансування закупівлі – власні кошти». Додатково надаємо описані документи вивантажені з https://prozorro.gov.ua/ та виділяємо кольором Джерело фінансування закупівлі – власні кошти. З зазначеного випливає хибність висновку, а порушення зазначені в ньому відсутні. ІІ) щодо порушення «Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання учасником торгів інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, зазначених у пунктах 3, 8 частини першої статті 17 Закону.», повідомляємо: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» На вимогу п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону тендерна документація містить пп. 3.1 п. 3 додатку 2 ТД з зазначенням «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 4 ТД» чим вимагає надати інформацію щодо ч. 1, 2 ст. 17 Закону, зокрема інформацію по пунктах 3, 8 частини першої статті 17 Закону, чим повною мірою виконав вимоги Ч. 3 ст. 17 Закону при цьому на виконання Ч. 3 ст. 17 Закону в частині «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» не встановлює конкретний перелік який має надати учасник. Додатку № 4 до тендерної документації є орієнтовним та виключно для зручності підготовки пропозицій учасниками від якого вони можуть відступати або не використовувати взагалі, а пп. 3.1 п. 3 додатку 2 ТД передбачає, що учасник має надати інформацію у відповідності до вимог ст.. 17 Закону. Зважаючи на викладене тендерна документація відповідає Закону та не містить порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. ІІ) Щодо пропущеного строку та не надання відповіді на «запит замовнику на пояснення», повідомляємо: Функціонал майданчику https://smarttender.biz/ в якому працює Замовник надавав інформацію про початок моніторингу закупівлі при активізації відповідного фільтру шляхом відображення інформації списком про всі закупівлі де проведено, іде та закінчено моніторинг за накопичувальним принципом шляхом відображення закупівель з новим моніторингом в початку вказаного списку, проте з грудня 2020 принцип відображення на майданчику змінився і закупівля, 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту електрогенератора пасажирських вагонів), UA-2019-05-17-001599-a, опинилася в середині переліку вищевказаних закупівель. В зв’язку з зазначеним Замовник своєчасно не помітив розпочатий моніторинг та запит по ньому та пропустив строк для надання відповіді. Замовник вживає додаткові заходи з метою недопущення таких порушень у подальшому. ІІІ) щодо виконання договору по закупівлі та оприлюднення звіту про виконання договору: Відповідно абз. 10 ч. 1 ст. 10 Закону – «звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання» тобто закон зазначає три випадки при настанні яких необхідно оприлюднити звіт про виконання договору. Абз. 11 ч. 1 ст. 10 Закону наголошує на необхідності оприлюднення повної та достовірної інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Договором по закупівлі, зокрема передбачено «Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання …Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань…». З метою недопущення порушень Закону, зокрема в частині оприлюднення відповідної інформації в тому числі її повноти та достовірності Замовником розроблено та введено в дію положення про порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг філіє «Пасажирська компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця», затверджене наказом філії «Пасажирська компанія» від 20.08.2018 № 251 (далі - Положення). Відповідно Положення, в частині звіту про виконання договору, передбачено «У разі виконання договору відповідальний структурний підрозділ Філії-ініціатор закупівлі, протягом одного робочого дня з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання надають голові тендерного комітету Філії (в копії тендерному відділу апарату Філії) звіт про виконання договору у паперовому та електронному вигляді засобами СКЕДО, для оприлюднення його на веб-порталі Уповноваженого органу.». Ініціатор закупівлі на виконання Положення та Закону станом на 21.01.2021 не надав голові тендерного комітету інформації про настання підстав для оприлюднення звіту про виконання договору, зокрема інформації по виконанню договору в частині виконання сторонами зобов’язань та розміру такого виконання. Філія постійно проводить роботу стосовно виконання Положення та Закону, зокрема в частині своєчасного оприлюднення звітів про виконання договору. Додатково повідомляємо, що філією буде проведена робота щодо контролю над оприлюдненням звіту про виконання договору по закупівлі UA-2019-05-17-001599-a.

2021-01-21 17:04:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрремелектромаш" 2 899 800,00
UAH з ПДВ
2 899 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" 3 031 470,00
UAH з ПДВ
3 031 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРКОЛІЯМАШ" 3 225 000,00
UAH з ПДВ
3 225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2019 09:42
Електронний підпис
04 червня 2019 09:38
1. Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2019 09:38
документи додатку 2.rar
04 червня 2019 09:38
документи додатку 1.rar

Публічні документи

04 червня 2019 10:28
Довідка ст 17.pdf
04 червня 2019 10:20
Статут.pdf
04 червня 2019 10:20
Протокол.pdf
04 червня 2019 10:20
Наказ.pdf
04 червня 2019 10:20
Довідка УкрСиббанк.pdf
04 червня 2019 10:20
Довідка ПУМБ.pdf
04 червня 2019 10:20
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрремелектромаш"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік"

ТОВ "УКРКОЛІЯМАШ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрремелектромаш"
#38200215
Переможець 2 899 800,00
UAH з ПДВ
12 червня 2019 08:14

Документи

12 червня 2019 08:14
Електронний підпис
12 червня 2019 08:13
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:13
Намір.docx
12 червня 2019 07:39
Електронний підпис
12 червня 2019 07:39
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 08:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрремелектромаш"
#38200215
2 899 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 08:14
Електронний підпис
12 червня 2019 08:13
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:13
Намір.docx
12 червня 2019 07:39
Електронний підпис
12 червня 2019 07:39
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:41
Звіт про виконання договору Укрремелектромаш № 19511.doc укладений
26 січня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 17:13
Договір по ремонту генераторів ДУГГ-28.pdf укладений
16 липня 2019 17:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 899 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 483 300,00 UAH)