Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2019-05-17-001595-a ● b5829deb276848848e71c7fc4c1d9888
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 38610079 |
Місцезнаходження: | 36007, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА БІРЮЗОВА, будинок 26/1 |
Контактна особа: |
Юлія Ступка +380993781743,+380532503559 dsns_poltava@pl.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2019 15:32 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34730 літр
Бензин А-92 (талони (картки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 26/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
40830 літр
Дизельне паливо (талони (картки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 26/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 14:11 |
Тендерна документація А-92, дизельне паливо.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001595-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 23 травня 2019 15:14
Дискримінаційні дії з боку Замовника
Просимо внести зміни до вимог у ТД, що виключить факт дискримінації найбільших нафтотрейдерів по території України. Жоден з них ( мережі «АВІАС», «ОККО», «АМІК», «WOG» та ін) не мають АЗС у власності, або оренді, а користуються останніми за іншими правовими документами, що підтверджують право їх використання. Таким чином цей дискримінаційний фактор має бути видалений.
Також просимо пояснити чому вимагається наявність саме 5 АЗС у м. Полтаві та 20 одиниць в області (без прописання районів та місць базування автотранспорту Замовника). Для раціонального використання паливно-мастильних матеріалів в межах міста, зважаючи на розміри, цілком достатньо двох-трьох АЗС. Тому вимагаємо видалити ці дискримінаційні умови закупівлі, які чітко прописані саме під переможця Ваших попередніх торгів,
Розгорнути
Згорнути
Також просимо пояснити чому вимагається наявність саме 5 АЗС у м. Полтаві та 20 одиниць в області (без прописання районів та місць базування автотранспорту Замовника). Для раціонального використання паливно-мастильних матеріалів в межах міста, зважаючи на розміри, цілком достатньо двох-трьох АЗС. Тому вимагаємо видалити ці дискримінаційні умови закупівлі, які чітко прописані саме під переможця Ваших попередніх торгів,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2019 15:57
Питання 1
Просимо внести зміни до вимог у ТД, що виключить факт дискримінації найбільших нафтотрейдерів по території України. Жоден з них ( мережі «АВІАС», «ОККО», «АМІК», «WOG» та ін) не мають АЗС у власності, або оренді, а користуються останніми за іншими правовими документами, що підтверджують право їх використання. Таким чином цей дискримінаційний фактор має бути видалений.
Відповідь:
При складанні тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом (згідно коду ЄЗС (ДК 021:2015) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (паливно-мастильні матеріали) Бензин А-92 (талони (картки)), дизельне паливо (талони (картки)) Замовником відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із переліком не менше 20 (двадцяти) АЗС по Полтавській області, у тому числі не менше 5 (п’яти) по м. Полтаві, які перебувають у власності учасника чи ним орендуються, із зазначенням адрес та прав на них (власні або орендовані), дат і номерів договорів оренди, їх строків дії за формою наведеною у Додатку 4.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Зауважимо, що для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації, а встановлення вищевказаного кваліфікаційного критерію не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС за талонами в продовж всього терміну їх дії, та рік після їх обміну, і виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією безперебійного відпуску пального за його ж талонами на цих АЗС.
Одночасно повідомляємо, що дискримінаційною вимога визнається виключно за рішенням Антимонопольного комітету України - державного органу із спеціальним статусом, що повинен забезпечити державний захист конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Питання 2
Також просимо пояснити чому вимагається наявність саме 5 АЗС у м. Полтаві та 20 одиниць в області (без прописання районів та місць базування автотранспорту Замовника). Для раціонального використання паливно-мастильних матеріалів в межах міста, зважаючи на розміри, цілком достатньо двох-трьох АЗС. Тому вимагаємо видалити ці дискримінаційні умови закупівлі, які чітко прописані саме під переможця Ваших попередніх торгів.
Відповідь:
При складанні тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом (згідно коду ЄЗС (ДК 021:2015) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (паливно-мастильні матеріали) Бензин А-92 (талони (картки)), дизельне паливо (талони (картки)) Замовником відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із переліком не менше 20 (двадцяти) АЗС по Полтавській області, у тому числі не менше 5 (п’яти) по м. Полтаві, які перебувають у власності учасника чи ним орендуються, із зазначенням адрес та прав на них (власні або орендовані), дат і номерів договорів оренди, їх строків дії за формою наведеною у Додатку 4.
Зауважимо, що замовник встановив кваліфікаційний критерій «не менше 20 (двадцяти) АЗС по Полтавській області, у тому числі не менше 5 (п’яти) по м. Полтаві» , що не обмежує участь для учасників, які мають АЗС в інших регіонах, а також АЗС у більшій кількості, а ніж 20 АЗС по Полтавській області і а ніж 5 по м. Полтаві, забезпечивши тим самим конкуренті умови.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Зауважимо, що для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації, а встановлення вищевказаного кваліфікаційного критерію не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, а пов’язано перш за все з характером діяльності замовника: оперативне і невідкладне реагування на надзвичайні ситуації і події на території Полтавської області вимагає швидкого залучення спеціальної автомобільної техніки, її заправку на шляху слідування до місця події. Зважаючи на те, що переважна більшість автомобільного транспорту замовника, який виконує невідкладні аварійні і рятувальні роботи зосереджена у місті Полтаві, для Замовника має істотне значення наявність не менше 5-ти АЗС по місту для одночасного направлення на заправку значної кількості техніки. Оскільки замовник здійснює діяльність з гасіння пожеж, проведення невідкладних аварійних і рятувальних робіт лише на території Полтавської області, для замовника має істотне значення наявність АЗС у Полтавській області для одночасного направлення на заправку значної кількості техніки, і не має значення наявність в учасника АЗС на території інших областей.
Одночасно повідомляємо, що дискримінаційною вимога визнається виключно за рішенням Антимонопольного комітету України - державного органу із спеціальним статусом, що повинен забезпечити державний захист конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Просимо внести зміни до вимог у ТД, що виключить факт дискримінації найбільших нафтотрейдерів по території України. Жоден з них ( мережі «АВІАС», «ОККО», «АМІК», «WOG» та ін) не мають АЗС у власності, або оренді, а користуються останніми за іншими правовими документами, що підтверджують право їх використання. Таким чином цей дискримінаційний фактор має бути видалений.
Відповідь:
При складанні тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом (згідно коду ЄЗС (ДК 021:2015) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (паливно-мастильні матеріали) Бензин А-92 (талони (картки)), дизельне паливо (талони (картки)) Замовником відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із переліком не менше 20 (двадцяти) АЗС по Полтавській області, у тому числі не менше 5 (п’яти) по м. Полтаві, які перебувають у власності учасника чи ним орендуються, із зазначенням адрес та прав на них (власні або орендовані), дат і номерів договорів оренди, їх строків дії за формою наведеною у Додатку 4.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Зауважимо, що для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації, а встановлення вищевказаного кваліфікаційного критерію не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС за талонами в продовж всього терміну їх дії, та рік після їх обміну, і виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією безперебійного відпуску пального за його ж талонами на цих АЗС.
Одночасно повідомляємо, що дискримінаційною вимога визнається виключно за рішенням Антимонопольного комітету України - державного органу із спеціальним статусом, що повинен забезпечити державний захист конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Питання 2
Також просимо пояснити чому вимагається наявність саме 5 АЗС у м. Полтаві та 20 одиниць в області (без прописання районів та місць базування автотранспорту Замовника). Для раціонального використання паливно-мастильних матеріалів в межах міста, зважаючи на розміри, цілком достатньо двох-трьох АЗС. Тому вимагаємо видалити ці дискримінаційні умови закупівлі, які чітко прописані саме під переможця Ваших попередніх торгів.
Відповідь:
При складанні тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом (згідно коду ЄЗС (ДК 021:2015) - 09130000-9 – Нафта і дистиляти (паливно-мастильні матеріали) Бензин А-92 (талони (картки)), дизельне паливо (талони (картки)) Замовником відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із переліком не менше 20 (двадцяти) АЗС по Полтавській області, у тому числі не менше 5 (п’яти) по м. Полтаві, які перебувають у власності учасника чи ним орендуються, із зазначенням адрес та прав на них (власні або орендовані), дат і номерів договорів оренди, їх строків дії за формою наведеною у Додатку 4.
Зауважимо, що замовник встановив кваліфікаційний критерій «не менше 20 (двадцяти) АЗС по Полтавській області, у тому числі не менше 5 (п’яти) по м. Полтаві» , що не обмежує участь для учасників, які мають АЗС в інших регіонах, а також АЗС у більшій кількості, а ніж 20 АЗС по Полтавській області і а ніж 5 по м. Полтаві, забезпечивши тим самим конкуренті умови.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Європейський суд з прав людини надає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання». Отже, відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не переслідує «законної мети» або ж відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Зауважимо, що для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації, а встановлення вищевказаного кваліфікаційного критерію не обмежує участь у процедурах закупівель учасників, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності, а тому відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію замовником не має на меті обмежити конкуренцію чи надати переваги певному колу учасників, а пов’язано перш за все з характером діяльності замовника: оперативне і невідкладне реагування на надзвичайні ситуації і події на території Полтавської області вимагає швидкого залучення спеціальної автомобільної техніки, її заправку на шляху слідування до місця події. Зважаючи на те, що переважна більшість автомобільного транспорту замовника, який виконує невідкладні аварійні і рятувальні роботи зосереджена у місті Полтаві, для Замовника має істотне значення наявність не менше 5-ти АЗС по місту для одночасного направлення на заправку значної кількості техніки. Оскільки замовник здійснює діяльність з гасіння пожеж, проведення невідкладних аварійних і рятувальних робіт лише на території Полтавської області, для замовника має істотне значення наявність АЗС у Полтавській області для одночасного направлення на заправку значної кількості техніки, і не має значення наявність в учасника АЗС на території інших областей.
Одночасно повідомляємо, що дискримінаційною вимога визнається виключно за рішенням Антимонопольного комітету України - державного органу із спеціальним статусом, що повинен забезпечити державний захист конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" #41022256 |
Переможець |
2 140 164,20
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:48
|
Звіт про виконання договору.docx | укладений |
02 січня 2020 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 10:41
|
Договір ТОВ Надежда Ритейл 2017.pdf | укладений |
18 червня 2019 10:38
|