Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизоване робоче місце, системний блок
Automated workplace, system block
Очікувана вартість
9 418 800,00 UAH
UA-2019-05-17-001556-b f7577acdb33f461db564e424191a7503
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Іван Анатолійович

380444851796 ivan_oliynik7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна аудиторська служба України
Код ЄДРПОУ: 40165856
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська область обл., Київ, П. Сагайдачного, 4
Контактна особа: Олійник Іван Анатолійович
380444851796
ivan_oliynik7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Audit Service of Ukraine
National ID: 40165856
Contact point: Ivan Oliinyk
380444851796
ivan_oliynik7@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 травня 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 14:10
Очікувана вартість: 9 418 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 094,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 17 травня 2019 16:47
Enquiries until: 08 червня 2019 00:00
Complaints submission until: до 14 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 червня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 9 418 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 47 094 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
557 штуки
Автоматизоване робоче місце, системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, місто Київ, Київ, Вул. П. Сагайдачного, 4
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Automated workplace, system block
CPV: 30230000-0
Період постачання: по 13 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 20:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 20:17
Перелік_змін.docx
10 червня 2019 20:17
Додаток 2_зі_змінами.docx
10 червня 2019 20:17
Тендерна документація_АРМ_СБ_зі змінами.doc
21 травня 2019 15:09
Додаток 5_зі_змінами.docx
17 травня 2019 17:03
Оголошення_анг_АРМ_СБ.doc
17 травня 2019 16:56
Додаток 6.docx
17 травня 2019 16:54
Додаток 4.docx
17 травня 2019 16:53
Додаток 3.docx
17 травня 2019 16:50
Додаток 1.docx
10 червня 2019 20:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 20:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 20:17
Перелік_змін.docx
21 травня 2019 15:09
Перелік змін.docx
10 червня 2019 20:17
Додаток 2_зі_змінами.docx
21 травня 2019 15:08
Додаток 2_зі_змінами.docx
17 травня 2019 16:51
Додаток 2.docx
10 червня 2019 20:17
Тендерна документація_АРМ_СБ_зі змінами.doc
21 травня 2019 15:10
Тендерна документація_АРМ_СБ_зі змінами.doc
17 травня 2019 16:48
Тендерна документація_АРМ_СБ.doc
21 травня 2019 15:09
Додаток 5_зі_змінами.docx
17 травня 2019 16:54
Додаток 5.docx
17 травня 2019 17:03
Оголошення_анг_АРМ_СБ.doc
17 травня 2019 16:56
Додаток 6.docx
17 травня 2019 16:54
Додаток 4.docx
17 травня 2019 16:53
Додаток 3.docx
17 травня 2019 16:50
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сервісний центр
Дата подання: 20 травня 2019 12:57
Дата відповіді: 21 травня 2019 17:16
Шановний замовник! Згідно Тендерної документації Додатоку 2, Ви просите надати довідку складену у довільній формі про наявність власного сервісного центру або довідку про наявність договорів з авторизованими сервісними центрами на обслуговування запропонованого товару. Чи підійде авторизаційний лист від виробника товару, про підтвердження партнерського статусу з переліком авторизованих сервісних центрів виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання.
Товар, що буде запропонований учасниками повинен відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені в тендерній документації (додаток 2 зі змінами від 21 травня 2019 року).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-001556-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 06 червня 2019 22:20
Вимога усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Звертаємося до вас із проханням надати пояснення стосовно деяких технічних вимог до предмета закупівлі.

поз. 1. Автоматизоване робоче місце.
1) п.9. Електроживлення: Блок живлення – не більше 135 Вт
Чому замовник встановлює обмеження для блока живлення?
Просимо вас замінити дану вимогу на:
«Блок живлення з потужністю, достатньою для роботи моноблока в максимальній комплектації»
2) п.12. Слоти розширення: Не менше 1xPCIe x 16, 2 x M.2
Для чого замовнику потрібен слот PCIe x 16? Сучасні моноблоки забезпечують повну функціональність за рахунок внутрішньої інтеграції всіх необхідних підсистем (відео-, аудіо- і т.і.), а для підключення додаткових компонентів зараз використовуються слоти стандарту М.2.
Просимо вас видалити вимогу щодо наявності слота PCIe x 16.
3) п.14. Роз’єми: Не гірше ніж 1xVGA, 6xUSB 3.X (в тому числі 1xUSB type C), 1xDisplayPort
З якою метою замовник вмагає наявність відеовиходу застарілого стандарту VGA?
Просимо вас видалити вимогу щодо наявності роз’єму VGA, і якщо він є необхідним, то викласти вимогу щодо роз’ємів в такій редакції:
«Роз’єми: Не гірше ніж 6xUSB 3.X (в тому числі 1xUSB type C), 1xDisplayPort, забезпечення можливості підключення до зовніх пристроїв з інтерфейсом VGA»
Принагідно просимо уточнити який тип відеопортів замовник вимагає – для використання моноблока в якості монітора чи для підключення до моноблока додаткового монітора?

поз. 2. Автоматизоване робоче місце (для міжрегіональних територіальних органів).
4) п.16 Монітор: Діагональ екрану - не більше 21.5"
Чи немає тут помилки і замовника влаштовує монітор з будь-якою діагоналлю, меншою від 21.5"?
Навіть 17 дюймів буде прийнятно?
В той самий час для поз. 1 зазначена вимога «Діагональ екрану – не менше 21.5"».
Просимо вас уточнити цей параметр.
5) п.16 Монітор: Роз'єми - не менше 1хVGA, 1хDVI, 1хHDMI
З якою метою вимагається наявність застарілого роз’єму DVI? Тим більше, що в системному блоці такий роз’єм відсутній.
Просимо вас видалити вимогу наявності роз’єму DVI.

Також звертаємо вашу увагу на те, що в результаті вивчення технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток 2) встановлено, що всім технічним параметрам по п.1. Автоматизоване робоче місце – 250 шт. відповідає модель одного конкретного виробника, а саме Acer Veriton Z4660G.
Зокрема на це вказують такі характерні вимоги:
9 Електроживлення Блок живлення – не більше 135 Вт
12 Слоти розширення Не менше 1xPCIe x 16, 2 x M.2
13 Веб-камера Наявність інтегрованої веб-камери – не гірше 2 МП; Можливість повороту на 180 градусів
14 Роз’єми Не гірше ніж 1xVGA, 6xUSB 3.X (в тому числі 1xUSB type C), 1xDisplayPort

У жодного іншого виробника немає моделі, яка б повністю відповідала всім характеристикам Acer Veriton Z4660G, з якої і було переписано всі технічні вимоги, наведені замовником.
Таким чином Замовник встановлює дискримінаційні вимоги щодо інших учасників, які могли б пропонувати моделі інших виробників і тим самим забезпечити виконання Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дотримання основних принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель.

З урахуванням зазначеного наполегливо просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації.

В протилежному випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до Колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України стосовно встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації (у тому числі тих, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), з метою приведення тендерної документації у відповідність з чинним законодавством, що регулює питання у сфері державних закупівель.

З повагою,
Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 20:31
1) Стосовно п.9 (Електроживлення), поз. 1. Автоматизоване робоче місце.
Серед виробників сучасних ПК, в тому числі і моноблоків, є тенденції до зменшення потужності блоку живлення – використання блоків живлення з високими показниками енергоефективності в купі з явною економічною доцільністю (значне зменшення витрат на електроспоживання), що особливо відчутно у випадках з великим парком техніки.
Товар, що буде запропонований учасниками повинен відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені в тендерній документації (додаток 2 зі змінами від 10 червня 2019 року).
2 ) Стосовно п. 12 (Слоти розширення), поз. 1. Автоматизоване робоче місце.
Товар, що буде запропонований учасниками повинен відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені в тендерній документації (додаток 2 зі змінами від 10 червня 2019 року).
3) Стосовно п. 14 (Роз’єми), поз. 1. Автоматизоване робоче місце.
Наявність інтерфейсу VGA дозволить використовувати мультимедійні проектори, що мають тільки аналоговий інтерфейс.
Товар, що буде запропонований учасниками повинен відповідати технічним вимогам замовника, що зазначені в тендерній документації (додаток 2 зі змінами від 10 червня 2019 року).
4) Стосовно п. 16 (Монітор, Діагональ екрану), поз. 2. Автоматизоване робоче місце (для міжрегіональних територіальних органів).
Наявність вимоги «Діагональ екрану - не більше 21.5» обумовлено тим, що використання цього типу АРМ передбачає, що діагональ у 21,5 дюйма є цілком достатньою для виконання персоналом своїх робочих обов’язків та завдань. Учасник має змогу запропонувати будь-які монітори, які відповідають вимогам, викладеним у тендерній документації.
5) Стосовно п. 16 (Монітор, Роз’єми), поз. 2. Автоматизоване робоче місце (для міжрегіональних територіальних органів).
Наявність в моніторах VGA, DVI, HDMI дозволяє використовувати (у разі необхідності) вже з існуючими ПК, які мають як аналогові, так і цифрові інтерфейси.
Водночас, у тендерній документації замовника відсутнє посилання на конкретну торгову марку, тому замовник буде розглядати запропонований учасниками товар від усіх виробників, який відповідатиме заявленим технічним вимогам.
Розгорнути Згорнути
Дякую Вам за зацікавленість до цих торгів. На Вашу вимогу надаємо наступні роз’яснення.

Документи

10 червня 2019 20:26
Відповідь_на_вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-17-001556-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 10 липня 2019 23:15
СКАРГА на дії Замовника та Протокол засідання тендерного комітету від 04.07.2019р. №230
Державною аудиторською службою України (далі - Замовник) 17.05.2019 року оголошено процедуру закупівлі по предмету: «Автоматизоване робоче місце. Системний блок. ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» (далі - Закупівля), (відкриті торги, ідентифікатор закупівлі № UA-2019-05-17-001556-b). Товариство з обмеженою відповідальністю «УЛІС СІСТЕМС» (далі - Скаржник) приймає участь у вищезазначеній процедурі закупівель та своєчасно подало свою тендерну пропозицію згідно з вимогами тендерної документації (далі – Тендерна пропозиція) . Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим Протоколом від 04.07.2019р. №230 засідання тендерного комітету Замовника (далі – Протокол), оприлюдненому 04 липня 2019 року о 16:06 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-001556-b, пропозиція Скаржника була відхилена. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушують пункт 2 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», відповідно до якого антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції, а також своїми діями Замовник допустив порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема частини 4 Статті 22 та частини 2 Статті 16 та принципів Статті 3 добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника Закупівлі. .................. Детальніше - у вкладених файлах
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 15.07.2019 № 9426.pdf
Дата публікації: 16 липня 2019 01:02

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 липня 2019
UA-2019-05-17-001556-bf7577acdb33f461db564e424191a7503
Найменування: Державна аудиторська служба України
Код ЄДРПОУ: 40165856
Місцезнаходження: 04070, Україна, Київська область обл., Київ, П. Сагайдачного, 4
Учасник Документи Рішення
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІТ ПЛАТФОРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" Документи
Відхилено
Документи

Документи

04 липня 2019 15:56
Протокол №230.docx
04 липня 2019 15:57
Електронний підпис

Публічні документи

19 липня 2019 16:41
Електронний підпис
19 липня 2019 16:40
Довідка ДПІ.pdf
19 липня 2019 16:40
Довідка МВС.pdf
13 червня 2019 14:37
Електронний підпис
13 червня 2019 14:37
Електронний підпис
13 червня 2019 14:36
Проект договору.pdf
13 червня 2019 14:36
Лист-згода (Додаток 6).pdf

Документи

04 липня 2019 16:00
Протокол №230.docx
04 липня 2019 16:03
Електронний підпис

Документи

04 липня 2019 16:06
Протокол №230.docx
04 липня 2019 16:06
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

ТОВ "ІТ ПЛАТФОРМА"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ" 9 344 473,20
UAH з ПДВ
9 297 174,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ ПЛАТФОРМА" 9 396 444,00
UAH з ПДВ
9 344 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 16:41
Електронний підпис
19 липня 2019 16:40
Довідка ДПІ.pdf
19 липня 2019 16:40
Довідка МВС.pdf
13 червня 2019 14:37
Електронний підпис
13 червня 2019 14:37
Електронний підпис
13 червня 2019 14:36
Проект договору.pdf
13 червня 2019 14:36
Лист-згода (Додаток 6).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"

ТОВ "ІТ ПЛАТФОРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
Переможець 9 297 174,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товаристо з обмеженою відповідальністю "ЕНДЖІ СЕРВ"
#38674860
9 297 174,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:38
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 15:35
Додаткова угода №92 до договору № 88.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 15:34
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 13:25
Договір_88_автоматизовані_робочі_місця_та _системні блоки.pdf укладений
02 серпня 2019 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 297 174,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 549 529,00 UAH)