Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери-моноблоки Dell Inspiron 3480)
Очікувана вартість
133 440,00 UAH
UA-2019-05-17-001383-b ● a4927be94acf4ddf988946574f722ad3
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Енергоринок |
Код ЄДРПОУ: | 21515381 |
Вебсайт: | http://www.er.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27 |
Контактна особа: |
Сушко Людмила Володимирівна +380445945972 voz@er.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2019 15:54 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2019 15:54 |
Початок аукціону: | 27 травня 2019 15:42 |
Очікувана вартість: | 133 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 335,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Постачання еквівалентного Обладнання не передбачається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Персональні комп'ютери-моноблоки Dell Inspiron 3480
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд.27, к.425
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Обладнання в розмірі 100% від вартості Договору після повної поставки Обладнання та підписання Сторонами Акту приймання-передачі Обладнання протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем рахунку-фактури | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 15:49 |
Документація ЕЗ ПК_моноблоки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 09:13
Дата відповіді: 21 травня 2019 16:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п. 3.1. Документації щодо проведення допорогової процедури закупівлі, через електронну систему закупівель не передбачено постачання еквівалентного Обладнання. Отже, пропозиція, яка міститиме у складі предмету закупівлі обладнання, торгова марка або модель якого відрізняється від обладнання що є предметом закупівлі, буде визнана як така, що не відповідає умовам закупівлі.
2) Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.
2) Відповідно до вимог Документації, а також відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 №10 подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. При цьому в Документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже може скористатися своїм правом та скасувати (відмінити) закупівлю у випадку, якщо ціна найнижчої пропозиції перевищує суму, передбачену на фінансування вказаної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2019 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
104 788,32
UAH з ПДВ
|
104 788,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”, |
131 904,00
UAH з ПДВ
|
119 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
104 788,32
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 16:52
|
Товариство з обмеженою відповідальністю Спільне Українсько-Австрійське підприємство “Астрал-Київ ЛТД”, #14324806 |
Відхилено |
119 970,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 16:56
|
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" #42826827 |
Відхилено |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 16:58
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій