Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2019-05-17-001378-a 294a0e8bb87c4262b779df8000d1b83f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 22:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 13:55
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


бюджет участі, проект № 161, КЗО "СЗШ № 6" ДМР
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Робоча, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 13:28
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
17 травня 2019 13:28
Проект договору.docx
17 травня 2019 13:28
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 10:09
Дата відповіді: 20 травня 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Уточнення
Дата подання: 21 травня 2019 12:12
Дата відповіді: 21 травня 2019 12:36
Шановний Замовник! Чи будете ви розглядати проектори які будуть мати технологію DLP?
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС" 124 438,08
UAH з ПДВ
124 438,08
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ 124 600,00
UAH з ПДВ
124 600,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

07 червня 2019 12:26
scan 0306.pdf
07 червня 2019 12:24
налог гум.pdf
01 червня 2019 11:14
Електронний підпис
01 червня 2019 11:14
Dell ноут2 до 14 08 22.jpg
01 червня 2019 11:14
Dell ноут1 до 14 08 22.jpg
01 червня 2019 11:14
3573-f47d7c8e-d1c9-4332-9ca2-dc59a5c1a551.pdf
01 червня 2019 11:14
R&M Partner_1318.pdf
01 червня 2019 11:14
Штатний розпис.pdf
01 червня 2019 11:14
сертификат СКС.jpg
01 червня 2019 11:14
Свідотство ПДВ.pdf
01 червня 2019 11:14
Приват банк 23-05.pdf
01 червня 2019 11:14
пивденній 23-05.pdf
01 червня 2019 11:14
окпо.pdf
01 червня 2019 11:14
Накази спивробитникив.pdf
01 червня 2019 11:14
кредит 23-05.PDF
01 червня 2019 11:14
ИНН Жукова цветной.pdf
01 червня 2019 11:14
Документ_ЄДР_1005048654.zip
01 червня 2019 11:14
Гос рег + ндс.pdf
01 червня 2019 11:14
видомости 24-05.pdf
01 червня 2019 11:13
4- Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2019 11:13
1- проект договора.pdf
01 червня 2019 11:13
!Киасера.jpg
01 червня 2019 11:13
!делл.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВФ "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 124 438,08
UAH з ПДВ
07 червня 2019 12:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВФ "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

07 червня 2019 12:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
124 438,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 12:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 13:17
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 18:20
Дод.угода № 2 від 15.08.2019 - дог. № 38ПБ-19.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 18:19
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 14:07
Дод.уг. 1від 06.08.2019 до дог 38ПБ-19.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 14:03
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 17:29
Протокол про технічну помилку.FR12.docx зміни до договору
02 липня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 17:24
Договір № 38ПБ-19 від 27.06.19.FR12.pdf укладений
01 липня 2019 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в п. 5.4 Договору вказано номер закладу, який не відображається в звіті.
Номер договору про закупівлю: 38ПБ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол про тех.помилку
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення Додатку №1 "Специфікації" та Додатку № 2 "Технічної специфікації"
Номер договору про закупівлю: 38ПБ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 38ПБ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 124 438,08
UAH (в тому числі ПДВ 20 739,68 UAH)