Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти навчального обладнання для кабінетів математики, фізики, хімії, біології та географії)
Очікувана вартість
649 889,00 UAH
UA-2019-05-17-001308-a ● fb4e6e7284934b39980ada24e74278e9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти Бахмацької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147368 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., Бахмацький район, місто Бахмач,, вулиця Соборності, буд. 42 |
Контактна особа: |
Наталія Ярмак +380966764140 bahadm_vo@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2019 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 14:18 |
Очікувана вартість: | 649 889,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 249,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти навчального обладнання для кабінетів математики, фізики, хімії, біології та географії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16500, Україна, Чернігівська область, м.Бахмач, вул. Пушкіна, 3,, Бахмацька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №5 Бахмацької районної ради Чернігівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 13:11 |
Додаток №3.doc | |
17 травня 2019 13:11 |
Додаток №4..doc | |
17 травня 2019 13:11 |
Додаток №1.doc | |
17 травня 2019 13:11 |
ТД меблі.doc | |
17 травня 2019 13:11 |
Додаток №5.doc | |
17 травня 2019 13:11 |
Додаток №7.doc | |
17 травня 2019 13:11 |
Додаток №6.doc | |
17 травня 2019 13:11 |
Додаток №2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001308-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:37
Запит по ISO
Замовник вимагає податикопію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншогоСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ(Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 16:29
Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених статею 22 Закону України " Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових документів, що регулюють державні закупівлі. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Учасник повинен надати діючі документи, що відповідають чинному законодавству. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Учасник повинен надати діючі документи, що відповідають чинному законодавству. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001308-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:39
Технічні характеристики
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 16:33
Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог і складена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та інші нормативно-правові документи, що регулюють державні закупівлі. Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Учасник повинен запропонувати обладнання, технічні характеристики якого, відповідають вимогам тендерної документації. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.
Учасник повинен запропонувати обладнання, технічні характеристики якого, відповідають вимогам тендерної документації. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001308-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:40
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.
Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути
Згорнути
Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 16:37
Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених статею 22 Закону України " Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових документів що регулюють державні закупівлі. Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Учасники повинні надати мінімальний пакет документів, що передбачений тендерною документацією, але за бажанням, Учасники можуть надавати будь які додаткові документи, що вважають за потрібне додати.
Учасники повинні надати мінімальний пакет документів, що передбачений тендерною документацією, але за бажанням, Учасники можуть надавати будь які додаткові документи, що вважають за потрібне додати.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна #3016516948 |
Переможець |
645 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 11:52
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2019 16:33
|
tmpCBF3.pdf | зміни до договору |
30 липня 2019 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2019 12:41
|
tmp7C88.pdf | укладений |
20 червня 2019 12:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди продовжити строк поставки Товару до 25 серпня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 01-13/824 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони прийшли до згоди продовжити строк поставки товару до 30 вересня 2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 01-13/824 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |