Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти навчального обладнання для кабінетів математики, фізики, хімії, біології та географії)
Очікувана вартість
649 889,00 UAH
UA-2019-05-17-001308-a fb4e6e7284934b39980ada24e74278e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ярмак

+380966764140 bahadm_vo@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Бахмацької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147368
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., Бахмацький район, місто Бахмач,, вулиця Соборності, буд. 42
Контактна особа: Наталія Ярмак
+380966764140
bahadm_vo@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 14:18
Очікувана вартість: 649 889,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 249,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
39160000-1 Шкільні меблі (Комплекти навчального обладнання для кабінетів математики, фізики, хімії, біології та географії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м.Бахмач, вул. Пушкіна, 3,, Бахмацька загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №5 Бахмацької районної ради Чернігівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 13:11
Додаток №3.doc
17 травня 2019 13:11
Додаток №4..doc
17 травня 2019 13:11
Додаток №1.doc
17 травня 2019 13:11
ТД меблі.doc
17 травня 2019 13:11
Додаток №5.doc
17 травня 2019 13:11
Додаток №7.doc
17 травня 2019 13:11
Додаток №6.doc
17 травня 2019 13:11
Додаток №2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-001308-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:37
Запит по ISO
Замовник вимагає податикопію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншогоСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ(Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 16:29
Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених статею 22 Закону України " Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових документів, що регулюють державні закупівлі. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. В листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Учасник повинен надати діючі документи, що відповідають чинному законодавству. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001308-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:39
Технічні характеристики
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 16:33
Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог і складена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та інші нормативно-правові документи, що регулюють державні закупівлі. Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Учасник повинен запропонувати обладнання, технічні характеристики якого, відповідають вимогам тендерної документації. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність кваліфікаційним критеріям, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001308-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 20 травня 2019 09:40
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 16:37
Тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених статею 22 Закону України " Про публічні закупівлі" та інших нормативно-правових документів що регулюють державні закупівлі. Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Учасники повинні надати мінімальний пакет документів, що передбачений тендерною документацією, але за бажанням, Учасники можуть надавати будь які додаткові документи, що вважають за потрібне додати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна 645 000,00
UAH з ПДВ
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА 649 700,00
UAH з ПДВ
649 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2019 10:23
Електронний підпис
10 червня 2019 10:21
Податкова від 07.06.2019
09 червня 2019 23:55
Електронний підпис
09 червня 2019 23:52
Довідка МВС
09 червня 2019 23:52
Податкова
09 червня 2019 23:52
Архів
09 червня 2019 23:52
Довідка
09 червня 2019 23:52
Довідка про банкрутство
09 червня 2019 23:52
Довідка корупція
04 червня 2019 10:01
Електронний підпис
04 червня 2019 09:59
Оновлена пропозиція
30 травня 2019 09:59
Електронний підпис
30 травня 2019 09:57
Уставні.PDF
30 травня 2019 09:57
Технічна частина.pdf
30 травня 2019 09:57
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 09:57
Таблиця відповідності.pdf
30 травня 2019 09:57
Сертифікати6.PDF
30 травня 2019 09:57
Сертифікати5.PDF
30 травня 2019 09:57
Сертифікати4.PDF
30 травня 2019 09:57
Сертифікати3.pdf
30 травня 2019 09:57
Сертифікати2.PDF
30 травня 2019 09:57
Сертифікати1.PDF
30 травня 2019 09:57
Проект договору.pdf
30 травня 2019 09:57
Повноваження учасника.pdf
30 травня 2019 09:57
Нотаріальна копія ТУ.pdf
30 травня 2019 09:57
Лист МОН.PDF
30 травня 2019 09:57
Копії договорів.PDF
30 травня 2019 09:57
Договір з виробником.PDF
30 травня 2019 09:57
До ТУ.pdf
30 травня 2019 09:57
Авторизація.PDF

Публічні документи

31 травня 2019 14:10
Електронний підпис
31 травня 2019 14:08
Установчі документи.pdf
31 травня 2019 14:08
Технічна частина.pdf
31 травня 2019 14:08
Тендерна Пропозиція.pdf
31 травня 2019 14:08
Проект договору.pdf
31 травня 2019 14:08
Лист авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна

ФОП СЕРГЕЄВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна
#3016516948
Переможець 645 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 16:36

Документи

07 червня 2019 16:36
Електронний підпис
07 червня 2019 16:33
ПЕРЕМОЖЕЦЬ НУШ.pdf
03 червня 2019 14:40
Звіт з ЄДР (припинено)
03 червня 2019 14:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гарбузюк Оксана Владиславівна
#3016516948
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 16:36
Електронний підпис
07 червня 2019 16:33
ПЕРЕМОЖЕЦЬ НУШ.pdf
03 червня 2019 14:40
Звіт з ЄДР (припинено)
03 червня 2019 14:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 11:52
ДУ 2.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 11:50
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 16:33
tmpCBF3.pdf зміни до договору
30 липня 2019 16:32
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 12:41
tmp7C88.pdf укладений
20 червня 2019 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди продовжити строк поставки Товару до 25 серпня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 01-13/824
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони прийшли до згоди продовжити строк поставки товару до 30 вересня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 01-13/824
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 645 000,00
UAH