Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп'ютер персональний (моноблок)
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2019-05-17-001265-a 7ea13253416648d19d892ce6f64cfd35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Світлана Миколаївна

+380502289957 svetikbond160483@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бондар Світлана Миколаївна
+380502289957
svetikbond160483@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:33
Очікувана вартість: 575 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


в межах кошторисних призначень на відповідний період
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп'ютер персональний (моноблок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88008, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фактична поставка всього Товару. Джерело фінансування закупівлі - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 12:58
ТД Моноблоки 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-001265-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 05 червня 2019 11:37
Невідповідність вимогам Тендерної документації
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на невідповідність тендерній документації тендерної пропозиції, учасника ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" На вимогу тендерної документації: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору щодо предмету закупівлі, укладеного протягом 2017 - 2019 років).", учасник ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" надає договори на постачання: 30230000-0 Комп'ютерне обладнання(Обладнання для обробки даних)(сервери), Мережеві комутатори (код згідно з ДК 021:2015: 3242000-3 - мережеве обладнання). Хочемо звернути увагу на те, що предмет закупівлі по даному тендеру - Персональні комп'ютери ( категорія 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), а ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" не надав документальне підтвердження виконання аналогічних договорів з кодом ДК 021:2015 який відповідає даній закупівлі. Оскільки, ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН", не надав необхіде документальне підтвердження виконання аналогічного договору, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 червня 2019 13:23
У зв’язку з надходженням звернення за роз’ясненнями ТОВ «АСАП ДЕМО» за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) Комп’ютер персональний (моноблок) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-05-17-001265-а) головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області інформує.
03.06.2019 відбувся аукціон за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) Комп’ютер персональний (моноблок), участь в якому прийняли тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ», ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» та ТОВ «АСАП ДЕМО».
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною визначена пропозиція учасника ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН», яка становить 545 850,00 грн. з ПДВ.
Пропозиція, що подана учасником ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» розглянута на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами розгляду та оцінки поданої пропозиції з’ясовано, що вся інформація та документи, подані учасником, відповідають встановленим вимогам.
Тому відповідно до частини 6 статті 28 Закону, ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" визнано переможцем.
На засіданні тендерного комітету при визнанні переможця також було детально розглянуто питання наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(ів) учасником ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН». Комітетом одноголосно прийнято рішення щодо віднесення даних договорів до аналогічних, з огляду на такі обставини.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Під аналогічним договором мається на увазі виконаний договір поставки, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі.
Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 «комп’ютер персональний (моноблок)» віднесений до розділу 30000000-9 «Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення», групи «Комп’ютерне обладнання та приладдя», класу «Машини для обробки даних (апаратна частина).
ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН» надав один з договорів (від 23.10.2018 року №221018/1-ООД), який відноситься до вищезазначеної групи товарів.
Слід також зазначити, що у тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності надання підтвердження учасниками процедури закупівлі виконання аналогічного договору саме «Комп’ютера персонального (моноблока), тому у комітету відсутня підстава не прийняття даного Договору до уваги, як аналогічного.
Враховуючи, вищевикладене, тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України вважає правомірним винесене рішення щодо переможця за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) Комп’ютер персональний (моноблок) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4) - ТОВ «СОФТ ПРОДАКШН».

Документи

07 червня 2019 13:22
Лист - відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 545 850,00
UAH з ПДВ
545 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 559 950,00
UAH з ПДВ
559 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 560 970,00
UAH з ПДВ
560 970,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 17:38
Гарантія 1083-19.zip
31 травня 2019 17:38
9 Витяг з ЕДР.pdf
31 травня 2019 17:38
8 Виняг платника ПДВ.pdf
31 травня 2019 17:38
7 Статут Софт Продакшн.pdf
31 травня 2019 17:38
5 2 Договор 221018.pdf
31 травня 2019 17:38
5 1 Договір 392019.pdf
31 травня 2019 17:38
3 1 Тендерна пропозиція.pdf
31 травня 2019 17:38
2 6 Сертифікати DELL UKR.pdf
31 травня 2019 17:38
2 5 Сервісні центри DELL.pdf
31 травня 2019 17:38
2 3 dell-iso14001-worldwide.pdf
31 травня 2019 17:38
2 2 dell-worldwide-iso9001.pdf

Публічні документи

31 травня 2019 18:33
Електронний підпис
31 травня 2019 18:25
Microsoft Сертификат.pdf
31 травня 2019 18:25
Acer - Вывод СЭС.PDF
31 травня 2019 18:25
сертифікат.pdf
31 травня 2019 18:25
Протокол НР.7z
31 травня 2019 18:25
приєднання нова пошта.pdf
31 травня 2019 18:25
посилання на сайт.pdf
31 травня 2019 18:25
підтвердження вимог.pdf
31 травня 2019 18:25
Наказ Фролова Ю.М.7z
31 травня 2019 18:25
Лист для клієнтів.7z
31 травня 2019 18:25
Гарантія 12183-19.7z
31 травня 2019 18:25
Витяг із Статуту.7z
31 травня 2019 18:25
Банківська ліцензія.7z
31 травня 2019 18:25
9. Про санкції.pdf
31 травня 2019 18:25
7.7. (17) Витяг з ПДВ.pdf
31 травня 2019 18:25
7.6. Відомості з ЄДР.pdf
31 травня 2019 18:25
7.5. Витяг з ЄДР.pdf
31 травня 2019 18:25
7.4. Виписка з ЄДР.pdf
31 травня 2019 18:25
7.1.1. Копія Статуту.pdf
31 травня 2019 18:25
7.1 оригінал статуту.pdf
31 травня 2019 18:25
4. Аналогічні договори.pdf
31 травня 2019 18:25
2.3. оренда шкода .pdf
31 травня 2019 18:25
0. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 15:32
Тендерна пропозиція.pdf
30 травня 2019 15:32
Статут 2017 завірений.pdf
30 травня 2019 15:32
Сервісні центри DELL.pdf
30 травня 2019 15:32
Протокол№3.pdf
30 травня 2019 15:32
Протокол 55.1.pdf
30 травня 2019 15:32
Платник ПДВ.pdf
30 травня 2019 15:32
Опис.pdf
30 травня 2019 15:32
Наказ керівника.pdf
30 травня 2019 15:32
Лист-згода договір.pdf
30 травня 2019 15:32
Лист Згода персон дані.pdf
30 травня 2019 15:32
Лист Гарантія санкції.pdf
30 травня 2019 15:32
Довідка МТБ.pdf
30 травня 2019 15:32
Гарантія 1022-19.zip
30 травня 2019 15:32
Витяг 02.05.2019.pdf
30 травня 2019 15:32
ISOdell14001-worldwide.pdf
30 травня 2019 15:32
ISO9001dell-worldwide.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Переможець 545 850,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
545 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 15:27
звіт про виконаний договір.pdf укладений
12 серпня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 13:39
Договір моноблоки.pdf укладений
24 червня 2019 12:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 545 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 90 975,00 UAH)