Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

повірка приладів обліку теплової енергії
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2019-05-17-001205-b 75647d65963c4754bc0957d56bc5d534
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 10:00
Початок аукціону: 12 червня 2019 11:30
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Джерело фінансування місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 Одиниця
повірка приладів обліку теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, житлові будинки міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату (далі - рахунок), після підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2019 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2019 18:53
1. протокол ЗТД від 03.06.2019.doc
03 червня 2019 18:53
2.ТД - повірка приладів обліку теплової енергії нова редакція від 03.06.2019.docx
28 травня 2019 14:49
1. протокол ЗТД.doc
28 травня 2019 14:49
2.ТД - повірка приладів обліку теплової енергії нова редакція.docx
17 травня 2019 15:08
2.ТД - повірка приладів обліку теплової енергії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 20 травня 2019 16:16
Дата відповіді: 22 травня 2019 13:15
Просимо Вас надати інформацію, щодо складу кожного теплолічильника, а саме: яка кількість витратомірів та термоперетворювачів (пара) входить до складу кожного теплолічильника?
Відповідь: Вул. Кузнецька, 50 - 1 обчислювач, 1 витратомір, 1 пара термоперетворювачів
Вул. Крилова, 40 (1-2 підїзди) - 1 обчислювач, 4 витратоміра (по 2 на підїзд), 2 пари термоперетворювачів пр. Центральний, 183 (1-2 підїзди) - 1 обчислювач, 4 витратоміра (по 2 на підїзд), 2 пари термоперетворювачів По всім іншим адресам - 1 обчислювач, 2 витратоміри, 1 пара термоперетворювачів
Запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 23 травня 2019 11:48
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:20
Просимо Вас надати інформацію по кожній адресі ( зазначеної в переліку приладів обліку що додається до ТД ) стосовно комплектації теплолічильників а саме: тип теплообчислювача (наприклад: СВТУ; Supercal, Суперком-01, Аква МВТ); кількість термоперетворювачів опору(пара, дві пари); номінальний діаметр (DN), тип та кількістьвитратомірів (лічильників) які входять до складу теплолічильника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тип теплообчислювача визначено в п. 6.2.; кількість термоперетворювачів ззаначено у відповді на попереднє питання; п. 6.3. передбачено що витратоміри є ультразвуковими; діаметр зазначено в технічному завданні
Щодо п. 6.5. проекту Договору
Дата подання: 24 травня 2019 09:08
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:23
Чи можливе залучення третіх осіб до виконання частини послуг (монтаж, демонтаж) за договором за умови, що повірка проводитиметься безпосередньо Виконавцем? Яким чином отримується погодження Замовника на залучення третіх осіб до виконання робіт згідно п 6.5 проекта Договору?
Відповідь: Оскільки предметом закупівлі є послуги, Замовник не вимагає обовязкового зазначення інформації про залучення третіх осіб. Але у разі необхідності залучення третіх осіб під час виконання договору Виконавець письмово сповіщає про це іншу Сторону.
Щодо п. 6.3.5.1 проекту Договору
Дата подання: 24 травня 2019 09:10
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:29
Згідно п. 6.3.5.1. проекту Договору, Виконавець в обов’язковому порядку повинен мати у наявності власну або таку, що перебуває в іншому праві користування лабораторію для повірки теплообчислювачів та витратомірів з наданням свідоцтва про калібрування. Згідно з Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ. Свідоцтво про калібрування видається лише за результатами калібрування, виконання яких не обумовлюється цим Договором. Просимо привести документацію у відповідність до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховані. При необхідності будуть внесені відповідні зміни
Щодо свідоцтва про калібрування
Дата подання: 24 травня 2019 09:22
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:28
Згідно п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" (абз.1, 5) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: - свідоцтва про калібрування засобів вимірювальної техніки. Що мається на увазі? Яке свідоцтво про калібрування ЗВТ потрібне?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник закупівлі повинен у складі своєї тендерної пропозиції завантажити файл з документом, який так і називається "свідоцтво про калібрування". Учасник закупівлі, який має намір прийняти участь повинен розуміти, що мається на увазі.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 24 травня 2019 09:28
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:31
У додатку 2 "Технічне завдання" у кожному розділі є позиція "регуліровка (калібровка) витратомірів". Поняття "калібровка" у чинному законодавстві відсутнє. Згідно п.п. 10 п. 1 ст. 1 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" калібрування - це сукупність операцій, за допомогою яких за заданих умов на першому етапі встановлюється співвідношення між значеннями величини, що забезпечуються еталонами з притаманними їм невизначеностями вимірювань, та відповідними показами з пов’язаними з ними невизначеностями вимірювань, а на другому етапі ця інформація використовується для встановлення співвідношення для отримання результату вимірювання з показу. Таким чином, калібрування не може надаватися при надання послуги з повірки і не узгоджується з предметом Договору, яким є повірка приладів обліку теплової енергії в житлових будинках м. Миколаєва. Просимо надати пояснення, які саме послуги потребуються. Просимо привести ці позиції у відповідність до чинного законодавства та потреб Замоника, наприклад викласти в наступній редакції: "регулювання (налаштування) витратомірів".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховані. При необхідності будуть внесені відповідні зміни
Дискримінація! Просимо внести зміни!
Дата подання: 24 травня 2019 09:35
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:31
У розділі "Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст. 16" наявна наступниа вимога: "окрім того, учасник, який в період з 2016 по 2019 роки виступав стороною за договорами підряду укладеними з департаментом житлово-комунального господарства ММР – додатково надає позитивний відгук від департаменту житлово-комунального господарства ММР, який повинен містити інформацію про відсутність ведення претензійно-позовної роботи щодо учасника з боку департаменту житлово-комунального департаменту ММР. Вказаний відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу". Така вимога є дискримінаційною, незаконною та ставить Учасника у пряму залежність від Замовника. Дії Замовника в частині встановлення в Оголошенні наведених вище вимог порушують вимоги статті 3 Закону, якою передбачені принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога про надання відгуку не є дискримінаційною, оскільки не порушує рівного права учасників закупівлі на участь в ній. Але надання такого відгуку є важливою оперативно-господарською санкцією, що передбачено Господарським кодексом України.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 24 травня 2019 09:39
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:36
Згідно кваліфікаційних критеріїв, замовник вимагає “В разі наявності в учасника власних транспортних засобів - надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) на такі т/з та лист територіального органу з надання сервісних послуг МВС (сервісного центру МВС) щодо державної реєстрації вказаних т/з”. Відповідно ч. 4 ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо надати пояснення щодо необхідності надання листа територіального органу з надання сервісних послуг МВС (сервісного центру МВС) щодо державної реєстрації вказаних т/з та в разі можливості викласти дану вимогу у наступній редакції: “В разі наявності в учасника власних транспортних засобів - надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт) на такі т/з або лист територіального органу з надання сервісних послуг МВС (сервісного центру МВС) щодо державної реєстрації вказаних т/з”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кваліфікаційні критерії встановлюються Замовником самостійно. Ця вимога дозволяє достовірно підтвердити або спростувати інформацію, яку надає учасник стосовно наявності власної техніки.
Щодо вимог договору
Дата подання: 24 травня 2019 09:45
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:33
Просимо внести до п. 6.1 Договору обовязок Замовника надати технічну документацію (паспорти, попередні свідоцтва про повірку та інші не обхідні документи) на ЗВТ, що підлягають повірці за договором.
Відповідь: Свідоцтва про попередню повірку теплолічильників втратили свою чинність, тому вони та інші документи не є необхідними для виконання предмету даної закупівлі
Щодо технічнічного завдання
Дата подання: 24 травня 2019 09:46
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:35
Додатком 2 до технічної документації передбачена перевірка комплектності теплолічильників. Просимо розяснити, що мається на увазі.
Відповідь: Перевірка комплексності теплолічильників це перевірка наявності пломб, установлених під час попередньої повірки і пломб, установлених під час монтажу на місці експлуатації у місцях пломбування.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 24 травня 2019 09:47
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:38
Додатком 2 до технічної документації передбачена перевірка працездатності витратоміра. Які дії входять до даної послуги? Яким чином має бути проведена перевірка?
Відповідь: Перевірку працездатності витратомірів проводять: 1. шляхом створення потоку води через витратомір. Результати перевірки вважають задовільними, якщо під час пропускання води через лічильник відбувається збільшення його показів; 2. шляхом відсутності потоку води через витратомір. Результат перевірки вважають задовільним, якщо не відбувається збільшення його показів.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 24 травня 2019 09:48
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:41
Які послуги маються на увазі під поняттям "перевірка герметичності гідравлічної частини витратоміра"? (додаток 2 "Технічне завдання")
Відповідь: Згідно з методикою повірки витратомірів проводять перевірку герметичності гідравлічної частини шляхом створення у вимірювальній порожнині витратоміра надлишкового тиску. Результати перевірки вважаються задовільними, якщо в місцях зєднань та на корпусі лічильника не спостерігається краплепадіння або витікання води.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 24 травня 2019 09:50
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:45
Яким чином має здійснюватися послуга "збірка витратоміра"? Як має здійснюватися контроль якості збірки витратоміра? (додаток 2 "Технічне завдання")
Відповідь: Витратоміри повинні бути підготовленими для роботи до наступної повірки через 4 роки, тому перед повіркою повинні розбиратись. Після розробки витратомірів для очистки магнітних муфт і перевірки датчиків витрат проводиться збірка та перевірка правильності обтиску різьбових зєднань та хомутів на предмет появи тріщин і відколів.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 24 травня 2019 09:53
Дата відповіді: 27 травня 2019 14:46
Відповідно до технічного завдання Учасником необхідно здійснити заміну елементу живлення 128 шт, а перепрограмування теплообчислювача після заміни елементу живлення — 183 шт. Просимо надати пояснення щодо різниці у кількості.
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни.
Щодо умов договору
Дата подання: 24 травня 2019 09:54
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:40
З метою узгодження положень проекту договору у відповідності з предметом закупівлі, просимо п. 7.5 викласти в наступній редакції: "7.5 За порушення умов договору щодо якості послуг з повірки приладів обліку теплової енергії в житлових будинках м. Миколаєва, Замовник має право накласти на Виконавця штраф у розмірі 20% вартості Договору".
Відповідь: Цей пункт договору визначено Замовником під час складення тендерної документації і не підлягає корегуванню.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 24 травня 2019 09:59
Дата відповіді: 24 травня 2019 13:41
Просимо видалити вимогу про надання звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", оскільки це є недоречним, не стосується предмета закупівлі та не впливає на надання послуг за договором. А також дана інформація є конціденційною
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання такого звіту є обовязковою вимогою. У складі тендерної документації міститься зразок листа-згоди на обробку персональних даних.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-17-001205-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Миколаївстандартметрологія", Код ЄДРПОУ:02568259
Дата подання: 19 червня 2019 14:25
Вимога в порядку до ч. 7 ст. 28  Закону України «Про публічні закупівлі».
Голові тендерного комітету Департаменту
житлово-комунального господарства
Миколаївської міської ради
Брижатому О.В.

Вимога в порядку до ч. 7 ст. 28  Закону України «Про публічні закупівлі».
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради 17.05.2019 було оголошено закупівлю послуг за кодом  ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Повірка приладів обліку теплової енергії. 12.06.2019 відбувся аукціон, у якому взяло участь ДП “Миколаївстандартметрологія”. За результатами проведення аукціону переможцем визнано ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС».
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» вимогам тендерної документації, а саме:
Згідно з наказом (розпорядженням) № 6-к від 29.05.2019, працівник Бузник Віталій Петрович прийнятий на роботу з 30.05.2018 на посаду головного інженера. Даний документ містить недостовірні відомості, оскільки згідно з ч.3 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Таким чином, працівник Бузник В.П. не міг працювати на посаді головного інженера ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» з 30.05.2018 на підставі наказу № 6-к від 29.05.2019. Окрім того, у довідці № 15 від 10.06.2019 «Перелік працівників учасника, які будуть залучатися до виконання послуг», посада Бузника В.П. зазначена як «інженер-механік», у наказі № 6-к – «головний інженер», посада Мавродієва С.М. у довідці № 15 від 10.06.2019 «Перелік працівників учасника, які будуть залучатися до виконання послуг» зазначена як «інженер з електронного устаткування», водночас згідно з наказом № 2-к від 08.02.2019 Мавродієв С.М. призначений на посаду інженера.
Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі виявлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Згідно п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» у зв’язку з виявленням недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, та невідповідністю умовам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2019 17:56
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачено подання учасниками торгів вимог в порядку ч. 7 ст. 28 цього Закону.
Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Це ж підтверджується і зазначенням прикладів формальних помилок, що міститься в тендерній документації.
У невідповідності даних в наказі на Бузника В.П. може мати місце технічна помилка (описка), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Крім того, Бузник В.П. міг працювати на підприємстві на підставі цивільно-правої угоди, що не суперечить вимогам трудового законодавства, а згодом прийнятий на підставі трудового договору продовжуючи працювати на раніше займаній посаді.
Щодо посад працівників Мавродієва С.М. та Бузника В.П., треба відзначити, що як у довідці про працівників так і в наказах, посади обох працівників співпадають - «інженер». Відмінність в класифікації посад «інженерів» не є підставою для визнання інформації недостовірною та відхилення пропозиції учасника.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001205-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Миколаївстандартметрологія", Код ЄДРПОУ:02568259
Дата подання: 19 червня 2019 14:37
Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі».
Голові тендерного комітету Департаменту
житлово-комунального господарства
Миколаївської міської ради
Брижатому О.В.

Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі».
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради 17.05.2019 було оголошено закупівлю послуг за кодом  ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Повірка приладів обліку теплової енергії. 12.06.2019 відбувся аукціон, у якому взяло участь ДП “Миколаївстандартметрологія”. За результатами проведення аукціону переможцем визнано ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС».
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» вимогам тендерної документації:
Згідно з вимогами тендерної документації, учасником надається оригінал відгуку від контрагента щодо виконання договору, який наданий як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість наданих послуг та підтвердження повного виконання договору на дату надання відгуку щодо повного виконання договору, який вказаний учасником, підписаний особисто керівником (директором) контрагента.
Наданий учасником ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» відгук від управління освіти Первомайської міської ради за № 706/04.06-01-14 від 27.05.2019 не містить прізвище, ім’я, по-батькові контрагента (лише прізвище та ініціали), а також не містить інформацію про термін наданих послуг, що є порушенням вимог тендерної документації.
Згідно п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2019 17:56
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачено подання учасниками торгів вимог в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30 цього Закону.
У відгуку за № 706/04.06-01-14 від 27.05.2019, який надано ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС», містяться прізвище та ініціали імені і по-батькові відповідальних осіб контрагента. Враховуючи, що передбачена в тендерній документації форма відгуку не визначає конкретного обов’язку щодо зазначення імені і по-батькові повністю (а не ініціалами) відхилення учасників з даної причини є безпідставним.
Стосовно термінів наданих послуг, то слід зазначити, що вказаний відгук містить інформацію про відсутність порушень умов договору, що стосується в тому числі строків надання послуг.
Пунктом 3.1. аналогічного договору передбачено термін надання послуг до 01.08.2017, а тому інформація зазначена у відгуку дозволяє визначити термін надання послуг.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001205-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Миколаївстандартметрологія", Код ЄДРПОУ:02568259
Дата подання: 19 червня 2019 14:55
Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі»
Голові тендерного комітету Департаменту
житлово-комунального господарства
Миколаївської міської ради
Брижатому О.В.

Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі».
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради 17.05.2019 було оголошено закупівлю послуг за кодом  ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Повірка приладів обліку теплової енергії. 12.06.2019 відбувся аукціон, у якому взяло участь ДП “Миколаївстандартметрологія”. За результатами проведення аукціону переможцем визнано ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС».
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» вимогам тендерної документації, а саме:
Згідно п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, кожен документ, який подається учасником, повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника, сканований в окремий файл у форматі PDF. Учасником в одному файлі «Наказ про повноваження та довідки» скановано довідки № 14 від 03.06.2019, № 23, 15, 20, 16, 17, 19, 18, 22, 21, 25 від 10.06.2019, що є окремими документами, що є порушенням вимог тендерної документації.
Згідно п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2019 17:55
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачено подання учасниками торгів вимог в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30 цього Закону.
Водночас, відповідно до ч. 3 статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Завантаження ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» документів групами файлів не впливає на зміст тендерної документації та не є суттєвим фактором при оцінці документів учасника. Вказане кореспондується з рішенням органу оскарження за № 5409-р/пк-пз від 10.08.2017.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001205-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Миколаївстандартметрологія", Код ЄДРПОУ:02568259
Дата подання: 25 червня 2019 13:48
Вимога в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі».
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» вимогам тендерної документації, а саме:
Згідно п. 7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації, тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою. У складі тендерної пропозиції допускається подання документів іншою мовою з одночасним наданням автентичного перекладу українською мовою.
В порушення цієї вимоги, Учасником ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» подано «Акты приёмки выполненных строительных работ с расчётами единичной стоимости за червень 2017 года» (файли «Відгук УО Акт 1.pdf», «Відгук УО Акт 2.pdf», «Відгук УО Акт 3.pdf») російською мовою, без автентичного перекладу українською мовою.
Довідка № 25 від 10.06.2019, надана ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС», не може виступати заміною автентичного перекладу. Вимога подання документів іншою мовою з одночасним наданням автентичного перекладу українською мовою викладена Замовником чітко та однозначно.
Учасник ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» стверджує, що Замовник за договором на надання послуг № 187, наданим у якості підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 – Управління освіти Первомайської міської ради «не вимагало складання кошторисів українською мовою, тому кошториси було зроблено в програмі АВК-5 російською мовою. Копія актів виконаних робіт зроблена з оригіналу документа». Однак, це жодним чином не створювало перешкод Учаснику у виготовленні автентичного перекладу зазначеного документу під час складання тендерної пропозиції для участі у даному тендері і не може виступати причиною відсутності автентичного перекладу українською мовою.
Недотримання зазначеної умови тендерної документації є суттєвим порушенням з боку Учасника, оскільки впливає на зміст пропозиції, зокрема у частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, ненадання автентичного перекладу не може бути віднесено до формальних технічних помилок та описок, оскільки надання ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» довідки № 25 від 10.06.2019 свідчить про свідоме порушення Учасником умов тендерної документації.
Згідно п. 4. ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Правомірність відхилення замовником пропозиції учасника з підстав ненадання перекладу на українську мову, якщо це вимагалося тендерною документацією, підтверджується рішенням Антимонопольного комітету № 244-р/пк-пз від 18.01.2017 (п.3.2)
Слід зауважити, при проведенні Замовником процедури відкритих торгів з придбання, посадки та догляду за квітами в термочашах розташованих в м. Миколаєві на об'єктах благоустрою закріплених за департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-03-001069-b) згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 28.05.2019 було відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Дромашко Олександра Григоровича з наступної підстави: «Акт № 1 від 24.12.2018 щодо надання ландшафтних послуг (посадка та догляд за квітниками в відкритому ґрунті) поданий на російській мові та всупереч вимогам тендерної документації не містить одночасного надання автентичного перекладу на українську мову», з посиланням на ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 4 ч. 1 – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Ігнорування вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстави ненадання автентичного перекладу українською мовою при проведенні даної закупівлі буде свідчити про неоднаковий підхід до учасників закупівель та суперечить статті 3. Закону України "Про публічні закупівлі" а саме об’єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій.
На підставі вищевикладеного, просимо відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 16:52
Шановний Учасник процедури закупівлі! Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не передбачено подання учасниками торгів вимог в порядку п. 4. ч. 1 ст. 30 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2019-05-17-001205-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "Миколаївстандартметрологія", Код ЄДРПОУ:02568259
Дата подання: 26 червня 2019 14:49
Щодо надання протоколів рішень ТК
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», до функцій тендерного комітету серед інших віднесено забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом.
Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.

Виходячи з вищезазначених положень, тендерним комітетом Замовника повинно було прийматися рішення, оформлене протоколом, про віднесення помилок, зазначених у вимогах ДП «Миколаївстандартметрологія» № UA-2019-05-17-001205-b.a1, поданої 19.06.2019 о 14:25, № UA-2019-05-17-001205-b.a2, поданої 19.06.2019 о 14:37, № UA-2019-05-17-001205-b.a3, поданої 19.06.2019 о 14:55, до формальних (несуттєвих). Однак, до Ваших відповідей не додані протоколи про прийняття рішення з розглядуваних питань, у тексті відповідей відсутня інформація про те, що з даних питань були прийняті відповідні рішення, що дозволяє зробити висновок, що рішення з зазначеного питання не приймалось.

Окрім того, у відповіді на вимогу UA-2019-05-17-001205-b.a1, подану 19.06.2019 о 14:25 щодо невідповідності документів, які підтверджують наявність у ТОВ «НІК-ІНСЕРВІС» працівників відповідної кваліфікації, вимогам тендерної документації, Замовником зазначено наступне:
«У невідповідності даних в наказі на Бузника В.П. може мати місце технічна помилка (описка), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Крім того, Бузник В.П. міг працювати на підприємстві на підставі цивільно-правої угоди, що не суперечить вимогам трудового законодавства, а згодом прийнятий на підставі трудового договору продовжуючи працювати на раніше займаній посаді».
Слід зауважити, що дана аргументація є лише домислом Замовника. Завданням Замовника є лише розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»), а не висування припущень з приводу наявності або відсутності тих чи інших фактів у тендерній пропозиції Учасника та самостійних добудов версій стосовно зазначеної у поданих документах інформації.

Просимо розглянути вимоги ДП «Миколаївстандартметрологія» до закупівлі UA-2019-05-17-001205-b на засіданні тендерного комітету та надати протоколи рішень ТК до 10:00 27.06.2019, для розгляду питання щодо прийняття ДП «Миколаївстандартметрологія» рішення про здійснення оскарження публічної закупівлі до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2019 16:57
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» документом, який приймається на підставі розгляду пропозиції учасника є протокол розгляду. Законом не передбачено складання окремих протоколів щодо віднесення технічних пилок або описок до формальних (несуттєвих).
З огляду на вищевикладене, надати такі протоколи не представляється можливим.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-17-001205-b.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Миколаївстандартметрологія", Код ЄДРПОУ:02568259
Дата подання: 27 червня 2019 14:35
Оскарження рішення Замовника
Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради прийняте під час проведення процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)Скаржник: Державне підприємство «Миколаївський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (ДП «Миколаївстандартметрологія») Юридична адреса: 54029, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр-т. Центральний, 11/5, Адреса для листування (місцезнаходження): 54029, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Центральний, 11/5, Тел. (0512)34-40-66 e-mail: director@ncsms.com.ua Банківські реквізити: Р/р 26002053205951 в МВ МРУ «Приватбанк» МФО 326610 Код за ЄДРПОУ: 02568259 Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Юридична адреса: 54030, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 Тел. (0512)36-02-84 e-mail: depgkh@i.ua Банківські реквізити: р/р 31412556700003 в Управлінні Державної Казначейської Служби України у м. Миколаїв (Заводський район), МФО 826013 Код за ЄДРПОУ 03365707 Відомості про процедуру закупівлі: Назва про процедуру закупівлі: відкриті торги Дата та час проведення аукціону: 12.06.2019 11.30 – 12.06.2019 11:57 Предмет закупівлі: ДК 021:2015: (50410000-2) – послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (повірка приладів обліку теплової енергії в житлових будинках м. Миколаєва) Tender ID: UA-2019-05-17-001205-b ID: 75647d65963c4754bc0957d56bc5d534
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2019 22:05
Рішення від 02.07.2019 № 8686 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 22:05
Рішення від 16.07.2019 №9548.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 20:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення Замовника про визнання переможця процедури закупівлі - скасовано
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2019 09:14

Документи подані скаржником

27 червня 2019 14:35
Платіжне доручення
27 червня 2019 14:35
Скарга

Документи подані замовником

11 липня 2019 16:59
Пояснення АМКУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІК-ІНСЕРВІС" 1 570 370,00
UAH з ПДВ
999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Миколаївстандартметрологія" 1 289 682,64
UAH з ПДВ
1 147 945,58
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАКЛЕПНИЙ В.М. 1 602 000,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 09:22
Відгук УО.pdf
11 червня 2019 09:21
Відгук УО Акт 3.pdf
11 червня 2019 09:21
Відгук УО Акт 2.pdf
11 червня 2019 09:21
Відгук УО Акт 1.pdf
11 червня 2019 09:21
Довідка.pdf
11 червня 2019 09:21
Таблиця 6.pdf
11 червня 2019 09:21
Додаток 4.pdf
11 червня 2019 09:21
Довідка з банку.pdf
11 червня 2019 09:21
Відгук ЖКГ.pdf
11 червня 2019 09:21
Виписка.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 08:30
Електронний підпис
11 червня 2019 08:26
Банківська гарантія.zip
10 червня 2019 19:19
Електронний підпис
10 червня 2019 19:14
3.14Копія таблиці 6.pdf
10 червня 2019 19:14
Довер_Путря_19_05_17.pdf
10 червня 2019 19:14
16.Договір ПП Деко Снаб.pdf
10 червня 2019 19:14
5.2Довіреність Шевцов 2.pdf
10 червня 2019 19:14
4.1Довідка ст.50.pdf
10 червня 2019 19:14
2.12Лист МВС з додатками.pdf
10 червня 2019 19:14
2.9.Газ ван.ВЕ 0291АІ.pdf
10 червня 2019 19:14
2.8Газ 3110 ВЕ 2209ВС.pdf
10 червня 2019 19:14
2.6Фіат добло ВЕ 9726ВВ.pdf
10 червня 2019 19:14
1.3.Відгук ЖКГ .pdf
10 червня 2019 19:14
1.2Відгук.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 09:33
Довідка банк скан.pdf
11 червня 2019 09:33
Довіреність банк.pdf
11 червня 2019 09:33
Довідка банк.pdf
11 червня 2019 09:33
Ліцензія банку.pdf
11 червня 2019 09:33
Довідка корупція.pdf
11 червня 2019 09:33
Довідка конкуренція.pdf
11 червня 2019 09:33
Відгук №3.pdf
11 червня 2019 09:33
Відгук №2.pdf
11 червня 2019 09:33
Відгук №1.pdf
11 червня 2019 09:33
Додаток № 2.pdf
11 червня 2019 09:33
Співробітники.pdf
11 червня 2019 09:33
Додаток № 4.pdf
11 червня 2019 09:32
Автотранспорт.pdf
11 червня 2019 09:32
Договір співпраці.pdf
11 червня 2019 09:32
Договір оренди.pdf
11 червня 2019 09:32
Свідоцтва обладнання.pdf
11 червня 2019 09:32
Наказ уповноваження.pdf
11 червня 2019 09:32
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІК-ІНСЕРВІС"

ДП "Миколаївстандартметрологія"

ФОП ЗАКЛЕПНИЙ В.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НІК-ІНСЕРВІС"
#38789952
Рішення скасоване 999 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 08:57
ДП "Миколаївстандартметрологія"
#02568259
Очікує рішення 1 147 945,58
UAH з ПДВ
22 липня 2019 09:48
ТОВ "НІК-ІНСЕРВІС"
#38789952
Відхилено 999 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 09:48

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 липня 2019 09:54
Коментар щодо відміни: торги визнано такими, що не відбулися в зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
22 липня 2019 09:54
6.пов.відміна.doc