Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(планшети)
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2019-05-17-001167-a 781d29bc52864b47867762adab930dff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2019 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2019 22:00
Початок аукціону: 03 червня 2019 12:40
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 75-А, каб. 504
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 12:33
Тендерна документація.docx
17 травня 2019 12:33
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
17 травня 2019 12:33
Додаток 6 - Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 травня 2019 10:15
Дата відповіді: 20 травня 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС" 96 000,00
UAH з ПДВ
95 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" 95 800,00
UAH з ПДВ
95 800,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

07 червня 2019 12:25
scan 0306.pdf
07 червня 2019 12:24
налог гум.pdf
01 червня 2019 11:36
Електронний підпис
01 червня 2019 11:36
microsoft.pdf
01 червня 2019 11:36
Decl TB-X304L.pdf
01 червня 2019 11:36
сертификат СКС.jpg
01 червня 2019 11:36
Свідотство ПДВ.pdf
01 червня 2019 11:36
Приват банк 23-05.pdf
01 червня 2019 11:36
пивденній 23-05.pdf
01 червня 2019 11:36
окпо.pdf
01 червня 2019 11:36
Накази спивробитникив.pdf
01 червня 2019 11:36
леново авториз письмо.pdf
01 червня 2019 11:36
кредит 23-05.PDF
01 червня 2019 11:36
ИНН Жукова цветной.pdf
01 червня 2019 11:36
Документ_ЄДР_1005048654.zip
01 червня 2019 11:36
Гос рег + ндс.pdf
01 червня 2019 11:36
видомости 24-05.pdf
01 червня 2019 11:36
антикор уповноважений.jpg
01 червня 2019 11:36
антикор программа.jpg
01 червня 2019 11:36
3021 -Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВФ "СЕРВІС"

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 95 520,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 11:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВФ "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

05 червня 2019 11:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВФ "СЕРВІС"
#25021641
95 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 11:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 12:52
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 10:16
Договір № 01150-МК19 від 24.06.19.FR12.pdf укладений
24 червня 2019 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 95 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 920,00 UAH)