Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Виконання проектних робіт і отримання експертизи проектної документації по об’єкту «Будівля філармонії у м. Запоріжжя – реконструкція»
Очікувана вартість
818 232,42 UAH
UA-2019-05-17-001058-b d4e67ffbd365435681af17cdad28def0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлєвцов Сергій Володимирович

+380612246585 tender_ukbzoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Соборний 164
Контактна особа: Бєлєвцов Сергій Володимирович
+380612246585
tender_ukbzoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання проектних робіт і отримання експертизи проектної документації по об’єкту «Будівля філармонії у м. Запоріжжя – реконструкція»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виконання проектних робіт і отримання експертизи проектної документації по об’єкту «Будівля філармонії у м. Запоріжжя – реконструкція» Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

17 травня 2019 14:40
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Голдовський Юрій Якович
#1333203556
Переможець 818 232,42
UAH
17 травня 2019 14:49

Документи

17 травня 2019 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 14:59
Договір 19 02.pdf укладений
17 травня 2019 14:51
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 08:18
Д.У. _8 від 14.12.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 19:57
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 11:59
ДУ _ 7 до Д 19 02 від 16.05.2020.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 14:58
ДУ _ 5 до Д _ 19 02 від 16.05.2019.pdf зміни до договору
29 травня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 15:33
ДУ _4 19 02.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 15:31
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 15:16
ДУ 3 філармонії.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 15:14
ДУ 2 філармонії проект..pdf зміни до договору
30 вересня 2019 15:02
ДУ 1 філармонія проект.pdf зміни до договору
28 травня 2019 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Зміни у Додатку 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 19/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 19/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/02
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/02
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв`язку із відсутностю фінансування
Номер договору про закупівлю: 19/02
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії
Номер договору про закупівлю: 19/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML